Zitten ze je te versieren, zus?quote:
Ik stel me ook wel aanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:04 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Niet boos worden. Wees blij dat je zo'n schatje als Magnolia hebt. En ze doet toch niets![]()
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelfquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zitten ze je te versieren, zus?
Dat je het ff weet !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik stel me ook wel aan![]()
ze is wel lief he![]()
Zit onder de slingers en de confettiquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zitten ze je te versieren, zus?
Die 's wel erg standaard, hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelf![]()
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia hoeft niet versierd te worden, ze is al mooi genoeg van dr zelf![]()
*Ze* leest gewoon mee hoor...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat je het ff weet !![]()
Ja ze is heel lief![]()
En niet eens ballonnen??quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zit onder de slingers en de confetti![]()
Ik laat m in de waan zusquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die 's wel erg standaard, hoor
Denk niet dat ze erin trapt
Het excuus luidt: geen reet te doen op mn werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:50 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat excuus is ?
Geen reet te doen op je werk is namelijk geen excuus![]()
Nee maar ze wandeld steeds door mn dromenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:08 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah, betekent dat jij eindelijk die foto hebt gehad ?
Ik heb hem anders nog nooit gebruiktquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:07 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die 's wel erg standaard, hoor
Denk niet dat ze erin trapt
Richting mijquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee maar ze wandeld steeds door mn dromen
And i like it !!![]()
En daar hou ík dan weer vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Blijkbaar maakt dat mijn glazen oog, houten been, pukkelkop en haakneus goed![]()
Dat maakt het meer dan goedquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..
Blijkbaar maakt dat mijn glazen oog, houten been, pukkelkop en haakneus goed![]()
hahaquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Enige wat hij weet is dat ik sproeten heb..
Ah ik dacht al waar gaat ze toch telkens heen ! Ze vergeet mijquote:
Jij hebt helemaal niets om je voor te hoeven schamen lieverdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik schaam me dood hier...![]()
Jullie hebben allemaal hele vreemde beelden/verwachtingen van mij![]()
Ik ben geen stalkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:16 schreef Dylanesque het volgende:
Zullen we het topic maar 'Magnolia, zus en horde stalkers' noemen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |