Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:46 schreef -Magnolia- het volgende:
*Mikt een pot koffie, kopjes, koekjes zonder lsd, pot mangothee, theeglazen, lepels, melk, suiker in het topic*
Zelfbediening!
Zijn ook altijd dezelfde hè...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?
Oh wee als je nu zegt dat je éigenlijk cappucino bedoeldequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:47 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik wil niet heel vervelend zijn, maar heb je ook espresso ?
Dankjewel lieverd je bent een schatjequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:48 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zijn ook altijd dezelfde hè...
*Loopt speciaal naar espresso-apparaat.... wachten.... kopje.....
loopt terug.... alsjeblieft Tear......*
Mannen![]()
Nee ik bedoelde echt een espressoquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh wee als je nu zegt dat je éigenlijk cappucino bedoelde![]()
Mja soms welquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dankjewel lieverd je bent een schatje
En dat excuus is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef JoepM het volgende:
*present*
Zowaar een excuus om eens op fok te posten. :yay
helleuwquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:49 schreef JoepM het volgende:
*present*
Zowaar een excuus om eens op fok te posten. :yay
Nog 92 berichten vandaag... Ga je het halen ?!?!quote:
Ik vind jou liefquote:
Je hebt ze aan Magnolia gegeven en ik mag er vast wel eentje van haarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef EggsTC het volgende:!!!! die koekjes waren neit voor jou dylanesque
Wordt moeilijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog 92 berichten vandaag... Ga je het halen ?!?!
Vind jou ook best schattigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind jou lief![]()
Komt ook door je sproetjes
Ja joh jij mag er wel 10quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Je hebt ze aan Magnolia gegeven en ik mag er vast wel eentje van haar![]()
Ik denk dat het je wel gaat lukkenquote:
Kijk uit hequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik vind jou lief![]()
Komt ook door je sproetjes
Zeg wil jij je er ff niet mee bemoeienquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Shit een topic voor mensen die zich op hun werk vervelen. De ambtenaren zijn zelfs hier breed vertegenwoordigd.
HUP HUP aan de slag!! Werken met jullie luie donder!
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Shit een topic voor mensen die zich op hun werk vervelen. De ambtenaren zijn zelfs hier breed vertegenwoordigd.
HUP HUP aan de slag!! Werken met jullie luie donder!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |