Nee, iedereen is werken en ik zwaai ze uitquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:34 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben er weer.
nog wat gemist ?
Ehh.. thee?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:39 schreef DeToXiC het volgende:
en nu?
Geen idee, ik heb er ook last vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:44 schreef Seventees het volgende:
Waarom zit haar toch altijd véél beter als het nat is?
En ik zwaai weer omdat ik er weer benquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:35 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee, iedereen is werken en ik zwaai ze uit![]()
Toen ik laatst om drie uur in slaap viel, was ik de volgende dag niet meer dan een zwabber met kleine oogjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:41 schreef WhiteLightning het volgende:
jongens ik val zowat in slaap. ik ga vannacht maar om 3 uur slapen. volgens de theorie moet ik dan superfit zijn
Misschien is het iets vrouwelijks.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geen idee, ik heb er ook last van![]()
Hebben jullie het nou om drie uur smiddags of snachts ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:45 schreef Seventees het volgende:
[..]
Toen ik laatst om drie uur in slaap viel, was ik de volgende dag niet meer dan een zwabber met kleine oogjes
Als ik jou zou zien zou ik altijd denken WAUW !quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Seventees het volgende:
[..]
Misschien is het iets vrouwelijks.
Zie mezelf in de spiegel nu en denk: Wauw!!
Maar als het straks droog is..
-Gier het uit hier-quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:46 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Als ik jou zou zien zou ik altijd denken WAUW !![]()
![]()
geldt natuurlijk ook voor jou he magnolia![]()
![]()
Omdat de spiegel dan weer gebroken is ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:47 schreef DeToXiC het volgende:
Als ik mezelf zie denk ik ook altijd: "Wawawoewah!!!!"
Maar dan kijkt iedereen me zo raar aan hier op kantoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef DeToXiC het volgende:
Nee, je moet het een beetje zwoel nazeggen...dan is het heel hip ineens...
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Maar dan kijkt iedereen me zo raar aan hier op kantoor
je geeft toch niets om wat anderen van je denken of wel ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
het was zwaarquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kun je ons wel een uur missen?
Doe eens...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
spui? den haag?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 12:11 schreef Gorgelmuil het volgende:
Goed idee *naar spui loopt*
Na lang nadenken heb ik besloten het toch maar niet te doenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |