Ik zie de randstadrail en haagse trams vanuit centraal station vertrekken, ook leukquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef EggsTC het volgende:
errrrr... ik zit lekker te kijken naar de A12, raampje open, mooi weertje.![]()
"Wat voor T?"quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik zie nu de plaatjes pas...
Die strip van dubbeltje het kwartjelachen gieren brullen
En een plaatje van magnolia en seventees...
![]()
Dank jequote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee geeft niets hoor.
wel respect voor je job trouwens, aardige zenuwen heb je![]()
Moest even goed lezen, maar ik vind m superquote:
Wees blij dat je een man bentquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef EggsTC het volgende:
ff koffie halen dan maar, jij ook wat , dylanes?[afbeelding]
Watertje, lekkerquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:16 schreef EggsTC het volgende:
ff koffie halen dan maar, jij ook wat , dylanes?[afbeelding]
?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wees blij dat je een man bent![]()
Hoezo, Wat wil hij nu wel hebben , en voorheen niet ?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:17 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffiequote:
Ik dacht al een beetje jaloezie te bespeurenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffie![]()
Wil jij ook koffie dan?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje dylanesque uitnodigen voor een kopje koffie![]()
Eet smakelijkquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:22 schreef -Magnolia- het volgende:
Even ontbijtje eten..
Yoghurt met cruesli![]()
Eerst ontbijten jij!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:23 schreef -Magnolia- het volgende:
Hierna nog 107 berichten te gaan...
TYPEN MENSEN!![]()
Heb je ook thee?quote:
Ey ik zit ook langs de A12quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:14 schreef EggsTC het volgende:
errrrr... ik zit lekker te kijken naar de A12, raampje open, mooi weertje.![]()
Ben ik al mee bezigquote:
Het was een wurgcontract?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo dat was vermoeiend zeg. Even met een collega praten en zn contract laten tekenen... Zweet staat me op mn voorhoofd
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |