Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik zit te fokken op m'n vrije dag
Ze is een engelquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.
Ze doet dus alleen maar goeie dingen![]()
![]()
Eigenlijk ben je best wel een slijmbal hè?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Magnolia houdt de mensen die zich wel vervelen op hun werk en geen reet te doen hebben gezelschap zodat ze zich minder vervelen.
Ze doet dus alleen maar goeie dingen![]()
![]()
Gisteren was ik er ook niet en zakte het hele topic in....quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk ben je best wel een slijmbal hè?
En ja, gisteren was ik er niet en zakte het hele topic in...
Dus speciaal voor jullie.. Ben ik er
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Gisteren was ik er ook niet en zakte het hele topic in....
Maar ik ben geen slijmbal ik vind je gewoon lief![]()
er zit maar 1 persoon hier hoor, de rest is allemaal een kloonquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:54 schreef NoXxa het volgende:
Shit een topic voor mensen die zich op hun werk vervelen. De ambtenaren zijn zelfs hier breed vertegenwoordigd.
HUP HUP aan de slag!! Werken met jullie luie donder!
Blozende meisjes met sproetjes zijn schattigquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...
Dan kan ie heel snel achter elkaar inloggenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
er zit maar 1 persoon hier hoor, de rest is allemaal een kloon
Kappuh!quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Blozende meisjes met sproetjes zijn schattig![]()
![]()
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tearquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou moet je ophouden hoor, ik ga zowaar blozen...
Nee joh, die heeft gewoon 10 computers en 10 persoonlijkheden..quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kan ie heel snel achter elkaar inloggen![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tear)
![]()
En een heel lang bureau en een stoel met wieltjesquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nee joh, die heeft gewoon 10 computers en 10 persoonlijkheden..
Lukt hem tot nu toe aardig![]()
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds watquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij wordt jaloers als iemand mij een kopje koffie aanbiedt, en ondertussen ga je zelf schaamteloos zitten flirten met zo'n slijmbal (niks persoonlijks tear)
![]()
Kan er ook niets aan doen dat ik je lief vindquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds wat![]()
Nou ik word er niet vrolijk vanquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik schaam me diep, daarom zijn m'n wangen ook zo rood.. en ik doe helemaal niks! hij zegt steeds wat![]()
Niet boos worden. Wees blij dat je zo'n schatje als Magnolia hebt. En ze doet toch nietsquote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou ik word er niet vrolijk van![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 11:03 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nou ik word er niet vrolijk van![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |