Goed gedaan hoorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:25 schreef Teardrop-nl het volgende:
Zo dat was vermoeiend zeg. Even met een collega praten en zn contract laten tekenen... Zweet staat me op mn voorhoofd
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingenquote:
Kijk, zo zie ik ze het liefstquote:
Jij bent er om me te redden toch?quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingen![]()
Kijk je uit dat je niet misselijk wordtquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kijk, zo zie ik ze het liefst
Een hele schaal koekjes voor mij alleen![]()
ik zeg niet dat het gelijk staat, maar het heeft er zeker wel mee te maken.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:19 schreef Seventees het volgende:
Allochtonen zijn moeilijk opvoedbaar omdat ze teveel invloeden (= buitenlandse invloeden) meekrijgen?
Sorry, maar dat is de reinste onzin. Dat kinderen een andere culturele achtergrond hebben staat niet gelijk aan het moeilijk opvoedbare.
Dat wij het soms niet begrijpen of er niet mee instemmen betekent niet dat zo'n kind een belabberde opvoeding geniet.
Het zijn gewoon kinderen! Alle kinderen hebben hun buien, wat hun achtergrond ook is
Laten we er maar over ophouden.
Tja, daar zit lsd doorheen, sssstquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uitkijken met koekjes aannemen hier he, voor je t weet gebeuren er weer allemaal gekke dingen![]()
Altijdquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet misselijk wordt![]()
![]()
*Laat koekkie vallen en kijkt boos*quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, daar zit lsd doorheen, sssst![]()
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:31 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik zeg niet dat het gelijk staat, maar het heeft er zeker wel mee te maken.
maar laten we er inderdaad maar over ophouden , want dit topic ging over geen reet doen op je werk, en niet over problemen op bepaalde scholen.
TeaTime
quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
*Laat koekkie vallen en kijkt boos*
Gemenerd...![]()
Na deze post nog 100 te gaan!!!![]()
ik vond mn monitor al zo golvenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:32 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Tja, daar zit lsd doorheen, sssst![]()
Als je wilt dat ik raar ga doen, geef me dan gewoon Mangotheequote:
Uiteraardquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Jij bent er om me te redden toch?![]()
Gezelligquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:37 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uiteraard![]()
![]()
Ondertussen eet ik wel een koekje mee![]()
ja elke keer als er koffie gehaald moet worden , ben je plotseling aan het werk.quote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
zo daar ben ik weer
Alweer gewerkt. Moet niet gekker worden, straks zeggen jullie nog dat ik hier niet meer mag komen omdat ik wel een reet te doen heb op mn werk
Ach, en als je niks te doen hebt ben je aan het gamenquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:42 schreef Teardrop-nl het volgende:
zo daar ben ik weer
Alweer gewerkt. Moet niet gekker worden, straks zeggen jullie nog dat ik hier niet meer mag komen omdat ik wel een reet te doen heb op mn werk
Daar heb je ook weer gelijk inquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:44 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ach, en als je niks te doen hebt ben je aan het gamen![]()
sshtt straks hebben ze me nog doorquote:Op woensdag 15 augustus 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja elke keer als er koffie gehaald moet worden , ben je plotseling aan het werk.
schiet niet echt op zo heh
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |