abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  † In Memoriam † zondag 12 augustus 2007 @ 23:12:30 #1
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52316615

Welkom in a Brave New World. De wereld van samenzwering en propaganda, van kunstmatige terreur en geheime agenda’s, van schaduwregeringen en hun verborgen geschiedenis, van geheime technologie en obscure experimenten, van vragen waarom oorlogen worden gevochten en allianties worden gesloten. Kortom, de zoektocht naar de wereld die achter de façade van alledag ligt.

Geef je mening en discussieer mee, maar blijf ontopic en laat je medeuser in zijn of haar waarde. Onderbouw je mening en vooral je kritiek en probeer in verhitte discussies je hoofd koel te houden. We zijn hier in dit forum immers vanwege een gezamenlijke interesse, hoe verschillend we er inhoudelijk ook over mogen denken.

Overige richtlijnen kun je lezen in de http://forum.fok.nl/fok/faq

Voor vragen, opmerkingen of andere relevante zaken kun je in het feedbacktopic van dit forum terecht.

Voor rechtstreeks contact is er natuurlijk de PM-mogelijkheid of kun je de moderators mailen:

Petre@fok.nl
NorthernStar@fok.nl
  † In Memoriam † maandag 13 augustus 2007 @ 01:25:09 #2
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_52319383
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:06 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Met alle respect...maar dan zou je ook alle posts van Lambiekje en reacties moeten weghalen aangezien deze dan ook niet binnen bovenstaande grenzen vallen...
Ja achteraf had Lambiekje dit topic niet moeten schoppen terwijl hij in feite over een heel ander iets begint. Even niet opgelet waarom dit topic weer actief werd.

Maar als het over de vraag of hiv/aids wel of niet bestaat verder gaat sneeuwt het originele onderwerp compleet onder.

Dan liever een apart topic. De posts in dit topic kunnen dan eventueel overgeheveld worden.
pi_52365984
*volgpost
bye
pi_52395620
quote:
Op maandag 13 augustus 2007 01:25 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Ja achteraf had Lambiekje dit topic niet moeten schoppen terwijl hij in feite over een heel ander iets begint. Even niet opgelet waarom dit topic weer actief werd.

Maar als het over de vraag of hiv/aids wel of niet bestaat verder gaat sneeuwt het originele onderwerp compleet onder.

Dan liever een apart topic. De posts in dit topic kunnen dan eventueel overgeheveld worden.
Lijkt me een prima idee...ff afwachten of Lambiekje het onderwerp belangrijk genoeg vindt om een apart topic te openen...

Thanks!
“ That was pretty fucking trippy... ”
Pulp Fiction
  woensdag 15 augustus 2007 @ 17:44:04 #5
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52396231
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:21 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Lijkt me een prima idee...ff afwachten of Lambiekje het onderwerp belangrijk genoeg vindt om een apart topic te openen...

Thanks!
Dat heeft hij in het verleden al 2 keer geprobeerd. De eerste poging bloedde dood en de tweede is door de mods/admins stop gezet.
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
  donderdag 16 augustus 2007 @ 20:20:10 #6
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52432719
quote:
Op woensdag 15 augustus 2007 17:44 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heeft hij in het verleden al 2 keer geprobeerd. De eerste poging bloedde dood en de tweede is door de mods/admins stop gezet.
Ik snap dat het best een taboe-onderwerp is. Maar geen van de mensen hier heeft zich er echt dieper op ingewerkt. Afgezien van wat algemeen bekende orthodoxie reacties. Het lijkt net of het een onmogelijkheid is dat er gerotzooid wordt met een ziekte.

Er wordt lacherig gedaan en extreem op de man gespeeld. Er wordt niets gelezen er wordt niets bekeken. AIDS lijkt wel een geloof, een soort van religie te zijn.

Heeft er nu echt niemand een inhoudelijk reactie overheid feit dat als de ziekte niet bestaat in die hoedanigheid als de orthodoxie verkondigd.
  • Waarom er dan medicijncocktails geslikt moet worden.
  • Waarom er gegoocheld wordt met HIV-Test.
  • Waarom er per continent een eigen AIDS definitie is.
  • Dat het totaal niet besmettelijk is als hiv uberhaupt bestaat.
  • Dat er nog nooit een hiv-virus isolatie heeft plaats gevonden.
  • Dat het nog nooit gespot is in een menselijk lichaam.
  • Dat Kochs-postulaten niet van toepassing is op hiv. Inweze gedraagd dit virus zich niet als een virus. Maar na de zogenaamde ontdekking zijn de postulaten niet aangepast.
  • Dat wat Dr Gallo heeft verkondigd in 1984 berust op gejat materiaal.
  • Dat kerngezonde - geen hiv dus - babies AZT ( het afgekeurde kanker medicijn wat te zwaar voor het lichaam zou zijn) MOETEN slikken (in amerika dan).
  • Dat ondanks dat het uitermate besmettelijk zou zijn dat de verhouding man/vrouw 90/10 is. En in Afrika 50/50.
  • Dat wiskundig aantoonbaar is dat HIV NIET verantwoordelijk kan zijn van AIDS.
  • Dat er geen arts of wetenschapper is die perongeluk besmet is geraakt. Maar bij andere viri artsen en onderzoekers aan de lopende band besmet raken.
  • Dat je geen HIV hoeft te hebben of gehad te hebben om AIDS te hebben.
  • Dat elk afzonderlijk symptoom van AIDS harstikke goed bevalt te behandelen aangezien de aandoeningen al honderden eeuwen bestaan.
  • Dat men na 25 jaar en 150 mljard dollar er nog geen stap verder is.
  • Dat de HIV-tests nergens op geeikt zijn.
  • Dat bijsluiters van de medicijnen verkondigen dat ze ook niet weten waarom hun produkt nu zo goed tegen aids werkt.
  • Dat wat er getest wordt antilichamen zijn en inweze dus GOEDE cellen zijn die waarschijnlijk vijandige cellen onklaar hebben gemaakt.
  • Dat patienten die ziek zijn verklaart en weigeren medicijnen slikken gewoon gezond leven waar niets mee aan hand is.
  • Dat er symptomen bij AIDS definitie toegevoegd zijn wat TOTAAL geen afweersysteem-ziekte is.

Maar nee je mag geen kantekeningen plaatsen bij bovenstaande vragen of het virus en dus AIDS wel ECHT bestaat. En ja er zijn dus 100.000n en waarschijnkijk in de miljoenen die NIET ziek zijn, die wel zware totaal echt totaal verkeerde medicijnen slikken.

En het ersgst is nog wel dat ik beschuldigd wordt van alles en nog wat. Terwijl ik alleen maar wil aangeven dat de mens gezond mag zijn en een eerlijk manier van genezen heeft. En als je ziek bevonden wordt dat je weet dat er totaal andere geluiden zijn omtrent de (zogenaamde) ziekte. Maar laat je gerust (des)informeren door de gevestigde orde en je lichaam laten slopen. Be my guest.

edit:
    Maar ik krijg steeds meer de neiging om roepen dat men de tering kan krijgen. Mijn god wat is de Nederlander een walgelijk walgelijk slecht geinformeerd mens. En zijn kennis niet wil verbreden. Uit zonderigen daar gelaten natuurlijk.

Ik word er gewoon echt verdrietig van hoe in en intriest er over deze materie gedaan wordt. Het is gewoon bespottelijk.

[ Bericht 1% gewijzigd door Lambiekje op 16-08-2007 20:41:52 ]
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      † In Memoriam † donderdag 16 augustus 2007 @ 22:13:33 #7
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52435567
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Maar nee je mag geen kantekeningen plaatsen bij bovenstaande vragen of het virus en dus AIDS wel ECHT bestaat.
    Dat mag feitelijk natuurlijk wel anders waren de voorgaande topics er nooit geweest.

Ik snap natuurlijk wel wat je bedoelt maar kijk hier ook even naar:
    quote:
    Maar ik krijg steeds meer de neiging om roepen dat men de tering kan krijgen. Mijn god wat is de Nederlander een walgelijk walgelijk slecht geinformeerd mens. En zijn kennis niet wil verbreden.
    Als je van tevoren weet dat weinig mensen het met je eens zullen zijn waarom dan de frustratie?

Misschien toch nog iets teveel de drang om mensen te "bekeren"?

Omgekeerd is het er evengoed hoor. Zonder de wederzijdse drang om de ander te overtuigen zouden zulke topics wellicht wat minder agressief verlopen. Je kunt toch niks veranderen aan wat andere mensen geloven.
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 08:25:57 #8
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_52442348
    quote:
    Op donderdag 16 augustus 2007 20:20 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik snap dat het best een taboe-onderwerp is. Maar geen van de mensen hier heeft zich er echt dieper op ingewerkt. Afgezien van wat algemeen bekende orthodoxie reacties. Het lijkt net of het een onmogelijkheid is dat er gerotzooid wordt met een ziekte.

Er wordt lacherig gedaan en extreem op de man gespeeld. Er wordt niets gelezen er wordt niets bekeken. AIDS lijkt wel een geloof, een soort van religie te zijn.

Heeft er nu echt niemand een inhoudelijk reactie overheid feit dat als de ziekte niet bestaat in die hoedanigheid als de orthodoxie verkondigd.
  • Waarom er dan medicijncocktails geslikt moet worden.
  • Waarom er gegoocheld wordt met HIV-Test.
  • Waarom er per continent een eigen AIDS definitie is.
  • Dat het totaal niet besmettelijk is als hiv uberhaupt bestaat.
  • Dat er nog nooit een hiv-virus isolatie heeft plaats gevonden.
  • Dat het nog nooit gespot is in een menselijk lichaam.
  • Dat Kochs-postulaten niet van toepassing is op hiv. Inweze gedraagd dit virus zich niet als een virus. Maar na de zogenaamde ontdekking zijn de postulaten niet aangepast.
  • Dat wat Dr Gallo heeft verkondigd in 1984 berust op gejat materiaal.
  • Dat kerngezonde - geen hiv dus - babies AZT ( het afgekeurde kanker medicijn wat te zwaar voor het lichaam zou zijn) MOETEN slikken (in amerika dan).
  • Dat ondanks dat het uitermate besmettelijk zou zijn dat de verhouding man/vrouw 90/10 is. En in Afrika 50/50.
  • Dat wiskundig aantoonbaar is dat HIV NIET verantwoordelijk kan zijn van AIDS.
  • Dat er geen arts of wetenschapper is die perongeluk besmet is geraakt. Maar bij andere viri artsen en onderzoekers aan de lopende band besmet raken.
  • Dat je geen HIV hoeft te hebben of gehad te hebben om AIDS te hebben.
  • Dat elk afzonderlijk symptoom van AIDS harstikke goed bevalt te behandelen aangezien de aandoeningen al honderden eeuwen bestaan.
  • Dat men na 25 jaar en 150 mljard dollar er nog geen stap verder is.
  • Dat de HIV-tests nergens op geeikt zijn.
  • Dat bijsluiters van de medicijnen verkondigen dat ze ook niet weten waarom hun produkt nu zo goed tegen aids werkt.
  • Dat wat er getest wordt antilichamen zijn en inweze dus GOEDE cellen zijn die waarschijnlijk vijandige cellen onklaar hebben gemaakt.
  • Dat patienten die ziek zijn verklaart en weigeren medicijnen slikken gewoon gezond leven waar niets mee aan hand is.
  • Dat er symptomen bij AIDS definitie toegevoegd zijn wat TOTAAL geen afweersysteem-ziekte is.

Maar nee je mag geen kantekeningen plaatsen bij bovenstaande vragen of het virus en dus AIDS wel ECHT bestaat. En ja er zijn dus 100.000n en waarschijnkijk in de miljoenen die NIET ziek zijn, die wel zware totaal echt totaal verkeerde medicijnen slikken.

En het ersgst is nog wel dat ik beschuldigd wordt van alles en nog wat. Terwijl ik alleen maar wil aangeven dat de mens gezond mag zijn en een eerlijk manier van genezen heeft. En als je ziek bevonden wordt dat je weet dat er totaal andere geluiden zijn omtrent de (zogenaamde) ziekte. Maar laat je gerust (des)informeren door de gevestigde orde en je lichaam laten slopen. Be my guest.

edit:
    Maar ik krijg steeds meer de neiging om roepen dat men de tering kan krijgen. Mijn god wat is de Nederlander een walgelijk walgelijk slecht geinformeerd mens. En zijn kennis niet wil verbreden. Uit zonderigen daar gelaten natuurlijk.

Ik word er gewoon echt verdrietig van hoe in en intriest er over deze materie gedaan wordt. Het is gewoon bespottelijk.
  • Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zit Ben bang dat veel van je bezwaren nogsteeds op een gebrek aan de juiste kennis gebaseerd is. Mocht je er weer een topic over starten wil ik er iig nog wel een keertje op in gaan.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:23:41 #9
    52357 Lambiekje
    pi_52442986
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 08:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zit Ben bang dat veel van je bezwaren nogsteeds op een gebrek aan de juiste kennis gebaseerd is. Mocht je er weer een topic over starten wil ik er iig nog wel een keertje op in gaan.
    Ik was ook gewoon iemand die dacht te weten hoe het zit. Maar als je meer en meer verdiept in het onderwerp. Nou daar kan ik me over opwinden. En dan wil ik een discussie op gangbrengen om misstanden aan de kaak te stellen.

Het zit dus NIET zo. Oke misschien zijn sommge punten wat genuanceerder maar wat algemeen bekend is geaccepteerd waar. Klinklare bullshit is. Het berust op fabels.

Precies zo als ik al geef. Er wordt niets gelezen en wordt niets bekeken.
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      vrijdag 17 augustus 2007 @ 09:30:46 #10
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_52443116
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik was ook gewoon iemand die dacht te weten hoe het zit. Maar als je meer en meer verdiept in het onderwerp. Nou daar kan ik me over opwinden. En dan wil ik een discussie op gangbrengen om misstanden aan de kaak te stellen.

Het zit dus NIET zo. Oke misschien zijn sommge punten wat genuanceerder maar wat algemeen bekend is geaccepteerd waar. Klinklare bullshit is. Het berust op fabels.

Een simpel voorbeeld dan.
    De postulaten van Koch zijn opgesteld voor bacterien. Dan is het niet zo gek dat ze maar beperkt bruikbaar zijn voor virussen.
    Onikaan ni ov dovah
      † In Memoriam † vrijdag 17 augustus 2007 @ 10:02:29 #11
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52443742
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 09:23 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Ik heb al meerdere keren aangegeven dat je gewoon een topic kunt openen.

Wat niet kan is andere mensen overtuigen of dwingen iets te lezen of te bekijken. Mensen overtuigen alleen zichzelf. Als bepaalde info bij iemand tot een ander beeld ergens over leidt is dat a. omdat de persoon daar toch al aan toe was en b. de persoon kiest om zijn beeld te veranderen.
    Het is echt niet een kwestie van informatie in mensen gieten en dan veranderen ze wel. Zo werkt het niet. Mensen zijn hoogst selectief en iedereen heeft een hele psychologische trukendoos om nieuwe informatie zo te manipuleren dat het oude beeld niet hoeft te veranderen.

Beelden (wereldbeeld, zelfbeeld, mensbeeld etc.) geeft zekerheid. Men geeft zichzelf de illusie de wereld ermee te begrijpen. Logisch dat niemand graag zijn beelden aanpast. Dat geeft onzekerheid, stress, negatieve gevoelens. Dit is grotendeels een onbewust proces maar je kunt het alle dagen om je heen zien. Iemand die de beelden van een ander aantast, met een opvatting, mening, waarde, wordt vaak met agressie beantwoord. Waarom? Omdat men zijn eigen beelden wil beschermen. Van ridiculiseren tot schelden tot de ander zelfs crimineel of afwijkend verklaren. Hoe heiliger het huisje dat aangevallen wordt, hoe meer agressie nodig is om het gevaar te bezweren.

TRU (en nu BNW ook) is altijd al een forum geweest waarin waarden tegenover elkaar gesteld worden. Waarheden (datgeen waar je waarde aan geeft) ter discussie worden gesteld. Komt bij dat zowel "truthzoekers" als "debunkers" beide vaak enige evangelisatiedrang hebben. De frustratie druipt er dan soms ook af. En mekaar maar in de haren vliegen omdat die ander maar niet overtuigd wil raken. "Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zit" Met andere woorden, hoe kan het dat je nog niet overtuigd bent?

Koppel het erover discussieren, het aanbieden van jouw visie en info, los van het willen overtuigen van een ander en je doe jezelf een grote dienst.

Nog evengoed zul je agressie tegenkomen en mensen die je belachelijk maken, maar je weet waar het vandaan komt en dus weinig reden om je over op te winden. Bovendien weet je vooraf dat het gebeurd dus je kunt het incalculeren. En als het te erg wordt trek je een crewlid aan de jas.

Jij kunt je ei kwijt, dat is het doel. En heel misschien zet je post iemand aan het denken, dan heb je geluk.

pi_52456130
    quote:
    Op vrijdag 17 augustus 2007 08:25 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bij zo'n beetje elk van deze punten is al een keer aangegeven hoe het zit Ben bang dat veel van je bezwaren nogsteeds op een gebrek aan de juiste kennis gebaseerd is. Mocht je er weer een topic over starten wil ik er iig nog wel een keertje op in gaan.
    mee eens zijnde...
    Pulp Fiction
      donderdag 23 augustus 2007 @ 22:36:19 #13
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52635005
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
    pi_52639735
    blabla, ontkenners zijn omhelsers van hun eigen enslavement.
    Zij gaan rotten in de HEL . Motherfucker .
      † In Memoriam † vrijdag 24 augustus 2007 @ 06:29:58 #15
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52640764
    quote:
    Waarom? Als je in GC een topic over een film opent weet je toch ook dat ie naar FTR gaat? Of noem maar een willekeurig onderwerp dat vervolgens naar het bijbehorende forum gaat. Het topic staat hier op zijn plek imo. Je weet toch dat het forum zo is ingedeeld?

En anders is nieuwsposter op de FP misschien iets voor je. Dan heb je enige ruimte in welke onderwerpen je brengt en alles staat bij elkaar in dezelfde tracker. Mooi tussen Paris Hilton en de ongelukken in.
      vrijdag 24 augustus 2007 @ 15:15:35 #16
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52651101
    I was wrong about you Ns.
    weet ik dat ook weer, krijg maar mooi de bieten dan.
    pi_52684039
    September clues deel 3 is dubbel, slotje graag Alvast bedankt.

[ Bericht 34% gewijzigd door #ANONIEM op 25-08-2007 21:28:05 ]
    pi_52684077
    quote:
    Op vrijdag 24 augustus 2007 06:29 schreef NorthernStar het volgende:
    Mooi tussen Paris Hilton en de ongelukken in.
    Daar past een topic over massamedia natuurlijk goed tussen
    pi_52722770
    NIST heeft destijds een groot onderzoek gedaan naar het instorten van de drie WTC torens op 9/11 en nu zegt een voormalig hoofd van ‘firescience’ van NIST, James Quintiere PhD, nog maar eens, duidelijker dan ooit, dat hij het hele onderzoek onacceptabel vindt. Hij zet zijn vraagtekens bij het instorten van WTC7, hij vraagt zich af waarom alternatieve theorieen nooit zijn onderzocht en hij laakt de zorgvuldigheid van het hele onderzoek. Eigenlijk zegt hij gewoon duidelijk dat het hele onderzoek prutswerk was, dat NIST belangrijke vragen nooit heeft beantwoord en dat er opnieuw naar het onderzoek moet worden gekeken.
    pi_52722779
    Maar dat is natuurlijk zijn méning.
      Moderator woensdag 29 augustus 2007 @ 11:54:09 #21
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_52776532
    Zeg es, NS. Je verwijderd wel doodleuk posts in dat AIDS topic, maar je laat een post als September Clues deel 3 wel staan. Ik neem aan dat je de posts van mij en van oa Milagro hebt verwijderd omdat die te flamerig waren (ik noem het gewoon eerlijk), maar dan ga ik er even vanuit dat je die post van Orwell ook verwijderd, want dat is van hetzelfde laken een pak.
    Breitling - Instruments for Professionals
    pi_52776694
    Die post was idd niet op zijn plaats.
    bye
    pi_52804612
    Ik begin Salvad0r zijn getroll nu echt zat te worden. Waarom wordt hij nooit aangesproken?
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 10:33 schreef Salvad0R het volgende:

[ Bericht 29% gewijzigd door NorthernStar op 30-08-2007 11:15:23 ]
      † In Memoriam † donderdag 30 augustus 2007 @ 11:15:44 #24
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52805470
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef calvobbes het volgende:
    Ik begin Salvad0r zijn getroll nu echt zat te worden. Waarom wordt hij nooit aangesproken?
    [..]
    Post is verwijderd.
      donderdag 30 augustus 2007 @ 11:54:24 #25
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_52806505
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 11:15 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Post is verwijderd.
    Een nieuwe 9/11
    Kan hier ook naar gekeken worden?
    Onikaan ni ov dovah
      donderdag 30 augustus 2007 @ 20:04:02 #26
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52819911
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 10:38 schreef calvobbes het volgende:
    [..]
    Zit niet te janken, Salvad0r heeft meer brains dan jij ooit zult krijgen, hij is enkel straight to the point en nuanceert niet, iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen, nuance is ignorance.
      donderdag 30 augustus 2007 @ 20:08:21 #27
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_52820044
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Zit niet te janken, Salvad0r heeft meer brains dan jij ooit zult krijgen, hij is enkel straight to the point en nuanceert niet, iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen, nuance is ignorance.
    Hij is zo ongenuanceerd dat hij een flamer wordt. Dat is niet iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen...
    Onikaan ni ov dovah
      donderdag 30 augustus 2007 @ 20:22:13 #28
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52820465
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 20:08 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Hij is zo ongenuanceerd dat hij een flamer wordt. Dat is niet iets waar veel mensen een voorbeeld aan zouden moeten nemen...
    In deze tijden wel.
    pi_52825181
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 11:54 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Een nieuwe 9/11
    Kan hier ook naar gekeken worden?
    Want? Ik zie een mening staan.. ?
    bye
      donderdag 30 augustus 2007 @ 22:38:41 #30
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_52825374
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 22:33 schreef Petre het volgende:

[..]

Want? Ik zie een mening staan.. ?
    NS heeft het al aangepast
    Onikaan ni ov dovah
    pi_52827221
    quote:
    Op donderdag 30 augustus 2007 20:04 schreef BaajGuardian het volgende:

Ik heb voor minder pittige opmerkingen waarschuwingen gekregen. Zou niet weten waarom Salvad0r wel zulke uitspraken zou mogen doen.
    Ik kan ook wel ongenuanceerd doen, maar dan wordt de discussie er echt niet leuker op.
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 00:01:17 #32
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52827919
    Prachtig! Cencuur in BNW
    pi_52828063
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 00:01 schreef BaajGuardian het volgende:
    Prachtig! Cencuur in BNW
    Ach jij noemt het censuur. Ik noem het de de discussie leuk houden.

We kunnen elkaar ook wel constant voor rotte vis uitmaken en allerlei onnodige verwijten maken. Maar ik denk niet dat daar een nuttige discussie uitkomt. Jij wel?
    pi_52831561
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 04:04 schreef Salvad0R het volgende:

Mensen die ontkennen ZIJN ook gewoon stukjes reetafveegsel .
    Hoelang mag Salvad0r dit topic (en andere) nog verzieken? Het is niet de eerste keer dat die zo bezig is. Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing. Als Salvad0r mensen landverrader noemt, krijgt die alleen maar het advies dat die zijn boodschap anders moet overbrengen....

[ Bericht 16% gewijzigd door calvobbes op 31-08-2007 07:52:03 ]
      † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 08:02:39 #35
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52831769
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 07:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Hoelang mag Salvad0r dit topic (en andere) nog verzieken? Het is niet de eerste keer dat die zo bezig is. Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing. Als Salvad0r mensen landverrader noemt, krijgt die alleen maar het advies dat die zijn boodschap anders moet overbrengen....
    Goh, jij hebt inzage in wat de crew wel of niet communiceert met Salvador?
    pi_52853125
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 08:02 schreef NorthernStar het volgende:

Goh, jij hebt inzage in wat de crew wel of niet communiceert met Salvador?
    Nee. Ik heb de laatste tijd wel gezien dat je mij waarschuwingen gaf. Dat zie ik je bij Salvad0r niet dort.
    Je hebt mij nooit tips gegeven hoe ik het beste mijn boodschap kan overbrengen. Dat zie ik je bij Salvad0r WEL doen...

Je moet toch wel begrijpen dat dat niet echt consequent overkomt....
      vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:20:55 #37
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_52853288
    Sal heeft gewoon gelijk.
      † In Memoriam † vrijdag 31 augustus 2007 @ 21:27:15 #38
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_52853426
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 07:32 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Als ik teveel smiley's zou plaatsen krijg ik al een waarschuwing.
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:14 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Je hebt mij nooit tips gegeven hoe ik het beste mijn boodschap kan overbrengen.
    Jawel, de vraag destijds om minder met ridiculiserend bedoelde smilies te gooien was er een bijvoorbeeld.
    pi_52854158
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:27 schreef NorthernStar het volgende:

Jawel, de vraag destijds om minder met ridiculiserend bedoelde smilies te gooien was er een bijvoorbeeld.
    Ow was dat een vriendelijke vraag. Nouja, ik heb anders diverse waarschuwingen van jou gehad en ik kan met niet herinneren dat Salvad0r ooit een waarschuwing van jou heeft gehad terwijl die loopt te schelden en trollen en ik niet....
    pi_52854207
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 21:20 schreef BaajGuardian het volgende:
    Sal heeft gewoon gelijk.
    Als je op die manier je gelijk wilt halen kun je je beter opgeven voor de Jerry Springer show
    pi_52854603
    Kappen Calvobbes.
    bye
    pi_52854667
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:06 schreef Petre het volgende:
    Kappen Calvobbes.
    Waarom alleen ik?
    Waarom mag je hier niet over vreemde modacties praten? Daar is FB toch voor?
    pi_52854967
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:09 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Waarom alleen ik?
    Waarom mag je hier niet over vreemde modacties praten? Daar is FB toch voor?
    Het gaat om de manier waarop je het doet. Ik dacht dat dat nu wel duidelijk was?
    bye
    pi_52855151
    quote:
    Op vrijdag 31 augustus 2007 22:21 schreef Petre het volgende:

Het gaat om de manier waarop je het doet. Ik dacht dat dat nu wel duidelijk was?
    Lekker cliche antwoord...
    Ik moet toch echt Kofi Annan in gaan schakelen om politiek correct antwoord te geven zodat niemand op zijn gevoeloge teentjes wordt getrapt...
      Admin vrijdag 31 augustus 2007 @ 22:38:58 #45
    2589 crew  yvonne
    On(t)deugend
    pi_52855453
    Godnakendenondedju Calvobbes kap met dat gezeik of ik gooi je er weer af.
    Gewoon kappen.
    Yvonne riep ergens: Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
    Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.

Op dinsdag 26 oktober 2021 16:46 schreef Elan het volgende:
    Hier sta ik dan weer niet van te kijken Zelfs het virus is bang voor jou.
      zaterdag 1 september 2007 @ 05:14:54 #46
    45622 merlin693
    Huh ! Asmodeus & me
    pi_52861749
    kijk hier even naar.

[ns: tnx, is opgeruimd]

[ Bericht 44% gewijzigd door NorthernStar op 01-09-2007 06:57:23 ]
      Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 17:20:55 #47
    16180 crew  CoolGuy
    pi_53010109
    Moet dit achterlijke gedoe echt nog verder gaan?

Nieuw! AIDS maakt je dom Lambiekje is echt hardstikke gek. Wil je echt iemand op dit forum die loopt te verkondigen dat AIDS niet besmettelijk is? Ik vind het van de zotte dat dit soort topics worden toegelaten, notabene nadat Yvonne herself het 2e topic over dit onderwerp heeft gesloten dacht ik.

Belachelijk gewoon. Dalijk komt er nog zo'n randdebiel voorbij die dat topic ziet, en in het geblaat van Lambiekje bevestiging ziet dat Aids niet besmettelijk is. Weet je wat voor gevolgen dat kan hebben?
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:37:59 #48
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53010564
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:
    Moet dit achterlijke gedoe echt nog verder gaan?

Nieuw! AIDS maakt je dom Lambiekje is echt hardstikke gek. Wil je echt iemand op dit forum die loopt te verkondigen dat AIDS niet besmettelijk is? Ik vind het van de zotte dat dit soort topics worden toegelaten, notabene nadat Yvonne herself het 2e topic over dit onderwerp heeft gesloten dacht ik.

Belachelijk gewoon. Dalijk komt er nog zo'n randdebiel voorbij die dat topic ziet, en in het geblaat van Lambiekje bevestiging ziet dat Aids niet besmettelijk is. Weet je wat voor gevolgen dat kan hebben?
    Helemaal mee eens. Dat waren overigens deze topics:
    Is aids werkelijk een hoax?
    Is AIDS een Hoax ? Deel 2
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:42:34 #49
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010676
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:20 schreef CoolGuy het volgende:

Check
      Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 17:52:40 #50
    16180 crew  CoolGuy
    pi_53010915
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Check
    Ja dan ben jij ook niet lekker in je hoofd. Wil jij soms ook beweren dat jij best onbeschermde sex wil hebben met een meid die verder geen SOA's heeft ,maar wel Aids heeft?
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:55:29 #51
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010981
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Ja dan ben jij ook niet lekker in je hoofd. Wil jij soms ook beweren dat jij best onbeschermde sex wil hebben met een meid die verder geen SOA's heeft ,maar wel Aids heeft?
    Het ging over Hiv, niet over aids.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:57:50 #52
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53011046
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:55 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Het ging over Hiv, niet over aids.
    Je ontwijkt de vraag.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:00:58 #53
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53011115
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:57 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Je ontwijkt de vraag.
    Stel dan de juiste vraag.
    pi_53011788
    Inhoudelijke discussies uit een topic graag in dat topic houden . Dat topic is nu iig dicht. Blijven verkondigen dat HIV niet bestaat en niet besmettelijk is gaat mij een stap te ver.
    bye
    pi_53012322
    Ik denk dat de discussie hierover over is.
    bye
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:52:39 #56
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53012377
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:36 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Je snapt heel goed wat ik bedoel, maar je wil gewoon geen antwoord geven.
    Ik wil best antwoord geven maar als jij een vraag stelt over aids terwijl het over hiv gaat, waar moet ik dan antwoord op geven? op aids?
    pi_53014873
    Kan er ook wat aan dit offtopic gezeur gedaan worden voordat ik weer de schuld krijg dat een discussie verziekt wordt.
    pi_53022771
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 20:44 schreef calvobbes het volgende:
    Kan er ook wat aan dit offtopic gezeur gedaan worden voordat ik weer de schuld krijg dat een discussie verziekt wordt.
    bye
      zaterdag 8 september 2007 @ 10:49:58 #59
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53024944
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
    Inhoudelijke discussies uit een topic graag in dat topic houden . Dat topic is nu iig dicht. Blijven verkondigen dat HIV niet bestaat en niet besmettelijk is gaat mij een stap te ver.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53025214
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 02:18 schreef Petre het volgende:

[..]

quote:
    Op maandag 3 september 2007 11:26 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Nou dan weet ik het niet. Want jouw suggestie dat ik het commision report als best beschikbare waarheid zie slaat nergens op.

Maar zullen we het weer over de aanslagen en het eventuele complot hebben? Die discussie of en hoe Iran er wat mee te maken heeft werkt alleen maar als stoorzender.
    Er wordt (niet via PM) beweerd dat ik 'n uitspraak doe die nergens op slaat, er wordt beweerd dat ik makkelijk n beeld vorm.
    Vervolgens quote ik n aantal uitspraken mbt het officiele rapport van calvobbes (lijkt me niet off topic toch?) die imo heel duidelijk aantonen dat het wel ergens op slaat.

Ik heb dus niet het recht om me in het openbaar te verdedigen, maar moet dat via PM doen?

Het wordt me N.B gevaagd.
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 11:38 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Ik vraag het om te weten te komen wat het nut van Iran erbij slepen is. Maar als zoveel mensen daar geen duidelijk antwoord op kunnen geven, lijkt het mij beter om door te gaan met iets nieuws over 9/11 ipv dat Iran zelf een aparte discussie wordt...
    [..]

Een samenstelling van een deel van het ene onderzoek, een deel van het andere onderzoek, logica, natuurkundewetten etc.
    Ik volg niet blindelings wat andere mensen zoals Steven of Alex Jones zeggen...

Ik snap trouwens totaal niet waar ik jou die indruk heb gegeven. Ik heb nooit uit dat commission report gequote of gezegd dat ik dat compleet vertrouw ofzo. Je hebt weer erg makkelijk een bepaald beeld gevormd....
    ik zou dit bericht
    September Clues deel 3
    Ook ff moderaten want deze reactie heeft inhoudelijk nl precies hetzelfde strekking , of word er alleen gemod als 'n ander daar om vraagt?
    Wat voor zin heeft het eigenljk nog om elkaars reacties te lezen indien je er later toch niet meer op mag terugkomen?
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_53025313
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 11:07 schreef Resonancer het volgende:

Er wordt (niet via PM) beweerd dat ik 'n uitspraak doe die nergens op slaat, er wordt beweerd dat ik makkelijk n beeld vorm.
    Vervolgens quote ik n aantal uitspraken mbt het officiele rapport van calvobbes (lijkt me niet off topic toch?) die imo heel duidelijk aantonen dat het wel ergens op slaat.

Ik heb dus niet het recht om me in het openbaar te verdedigen, maar moet dat via PM doen?
    Wel grappig.
    Ene moment loop je te klagen dat ik de discussie verpest. Andere moment ga je een complete post aan mijn vermeende 'gedraai' besteden waarvan je zelf wel kunt weten dat dat een offtopic discussie kan worden...
    Denk je nou echt dat die opmerkingen van jou positief bij zouden dragen aan de discussie?

Je had je tijd beter kunnen besteden aan het verduidelijken van een aantal van jouw beweringen. Dat zou veel beter zijn voor de discussie....
    pi_53025562
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 11:13 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Wel grappig.
    Ene moment loop je te klagen dat ik de discussie verpest. Andere moment ga je een complete post aan mijn vermeende 'gedraai' besteden waarvan je zelf wel kunt weten dat dat een offtopic discussie kan worden...
    Denk je nou echt dat die opmerkingen van jou bij zouden dragen aan de discussie?

Je had je tijd beter kunnen besteden aan het verduidelijken van een aantal van jouw beweringen. Dat zou veel beter zijn voor de discussie....
    Waar klaag ik dat jij de discussie verpest ?
    quote:
    Een discussie is een vorm van bespreking, zoals een gesprek of andere vorm van communicatie, tussen twee of meer partijen over een bepaald onderwerp, waarbij de partijen elkaar van een bepaald standpunt proberen te overtuigen.
    In 'n discussie is het dus wel handig om te weten wat het standpunt van de ander is, dat lijkt mij de basis voor 'n discussie.

Verder ben ik het met je eens dat ik mijn tijd wel beter kan gebruiken (dit schreef ik ook in die gemodde post ) dan me nog met jouw reacties bezig te houden.

Ga je hier ook n moderatie op aanvagen?

September Clues deel 3

[ Bericht 6% gewijzigd door Resonancer op 08-09-2007 11:40:01 ]
    We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
    We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
    Eisenhower1961.
    pi_53026017
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 11:28 schreef Resonancer het volgende:

Waar klaag ik dat jij de discussie verpest ?
    Hier bijvoorbeeld:
    quote:
    Op maandag 3 september 2007 12:58 schreef Resonancer het volgende:

Maar gooi er gerust nog wat krachtermen als gezeik, gejank. geblaat ed. tegenaan.. (n.b. gericht tegen OYM iemand die imo altijd beschaafd post). denk dat je op deze manier geen discussie partners meer overhoud. Ik hou het i.i.g (weer) voor gezien want imo is er met jou geen normale discussie te voeren.
    quote:
    In 'n discussie is het dus wel handig om te weten wat het standpunt van de ander is, dat lijkt mij de basis voor 'n discussie.
    Een standpunt is wel belangrijk ja.
    Uitgebreid gaan bespreken of iemand een draaikont is, is niet handig.
    quote:
    Verder ben ik het met je eens dat ik mijn tijd wel beter kan gebruiken (dit schreef ik ook in die gemodde post ) dan me nog met jouw reacties bezig te houden.
    Wel apart dat je dan in de archieven van 2006 gaat graven. Dat moet toch wel wat tijd hebben gekost om dat te vinden, heel wat meer dan 5 minuten. Of houd je al mijn reacties bij ofzo?
    quote:
    Ga je hier ook n moderatie op aanvagen?

September Clues deel 3 .
    Zou wel een beetje laat zijn he.
    Op dat moment was er alweer een offtopic discussie gestart. Als dan iemand zegt dat Salvad0r "aardige bijdrages" levert, zou ik niet weten waarom ik dan niet mag zeggen dat dat onzin is.
    Jij gaf een aanzet tot een nieuwe offtopic discussie. Dat was dus wel even wat anders.

Je bent trouwens wederom grappig. Ene moment beschuldig je mij ervan dat ik loop te draaien, terwijl je je daar nu schuldig aan maakt... Je doet wel alsof jij zo graag een normale discussie wilt voeren. Maar als die discussie niet zo loopt als jij hoopt en je geen verklaring hebt voor wat je beweerd, ga je ineens maar iemand ervan beschuldigen dat die een draaikont is.
    pi_53026352
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 11:49 schreef calvobbes het volgende:
    Je doet wel alsof jij zo graag een normale discussie wilt voeren
    Ik ben nu in 3 jr tijd 2x gemod, beidde keren was dat n reactie aan jouw, Om 'n Ban te voorkomen reageer ik niet meer op je posts.
    Eisenhower1961.
    pi_53026413
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 12:05 schreef Resonancer het volgende:

Ik ben nu in 3 jr tijd 2x gemod, beidde keren was dat n reactie aan jouw, Om 'n Ban te voorkomen reageer ik niet meer op je posts.
    Wat is dit nou weer?

Eerst probeer je in een normale discussie een offtopic discussie te starten, dan ga in FB klagen dat je post is gewist en ga je daar ook nog een discussie starten, maar als het niet jouw goede kant opgaat ga je je ineens verschuilen achter dat je misschien wel een ban krijgt...

40 minuten geleden zei je nog dat het belangrijk is om een standpunt in te nemen, maar blijkbaar houd jij dat standpunt telkens maar een kwartiertje vol ofzo....

Owja, en dat je niet meer op mij zou reageren heb je ook al vaker gezegd. Kan ik er nu echt vanuit gaan en dan ook maar geen tijd meer aan jou besteden? Ik heb geen zin om nog een discussie met jou te gaan voeren als je dan ineens weer voor die discussie wegvlucht....
    pi_53026552
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 12:07 schreef calvobbes het volgende:.

Owja, en dat je niet meer op mij zou reageren heb je ook al vaker gezegd. Kan ik er nu echt vanuit gaan en dan ook maar geen tijd meer aan jou besteden? Ik heb geen zin om nog een discussie met jou te gaan voeren als je dan ineens weer voor die discussie wegvlucht....
    Ja hoor, ik vlucht weg, daar kun je zeker van zijn. Niet om 'n ban te voorkomen , dit was meer ter illustratie dat ik je spuugzat ben en je dit het liefst op 'n manier zou willen zeggen die niet binnen de fok regels valt.

Bye Bye Calvobbes.
    Eisenhower1961.
    pi_53026704
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 12:14 schreef Resonancer het volgende:

Ja hoor, ik vlucht weg, daar kun je zeker van zijn. Niet om 'n ban te voorkomen , dit was meer ter illustratie dat ik je spuugzat ben en je dit het liefst op 'n manier zou willen zeggen die niet binnen de fok regels valt.
    Mijn PM staat open hoor. Laat het daar maar horen

Maar ik zal je eraan houden dat je met mij geen discussie meer gaat voeren. Ik ben benieuwd hoelang je dat dit keer volhoud
    pi_53026791
    quote:
    Op zaterdag 8 september 2007 12:22 schreef calvobbes het volgende:

[..]

Mijn PM staat open hoor. Laat het daar maar horen

Maar ik zal je eraan houden dat je met mij geen discussie meer gaat voeren. Ik ben benieuwd hoelang je dat dit keer volhoud
    4 min.
    Eisenhower1961.
    pi_53031389
    Calvobbes is wederom geband wegens verzieken van de sfeer en verjagen van andere users. Kennelijk snapt hij zelf niet wat hij aan het doen is.
    Dit keer niet na 24 uur weer terug, maar voor onbepaalde tijd.
    Tot we weten wat we er aan kunnen doen, of anderszins de garantie hebben dat fanatiek en monomaan doordrammen om gelijk te halen geen door hem gebrukte techniek meer zal zijn.
      maandag 10 september 2007 @ 12:16:41 #70
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53070369
      dinsdag 11 september 2007 @ 12:04:45 #71
    103219 OpenYourMind
    Question Everything
    pi_53093208
    De laatste 3 posts in het topic [9/11] NORAD kunnen beter in het algemene 9/11 topic denk ik...
    "And if all others accepted the lie which the Party imposed - if all records told the same tale - then the lie passed into history and became truth. Who controls the past controls the future, who controls the present controls the past."
      † In Memoriam † dinsdag 11 september 2007 @ 12:23:58 #72
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_53093648
    quote:
    Op dinsdag 11 september 2007 12:04 schreef OpenYourMind het volgende:
    De laatste 3 posts in het topic [9/11] NORAD kunnen beter in het algemene 9/11 topic denk ik...
    Ja het was de bedoeling die ontopic te houden he? Heb er zelf ook eentje gedaan zie ik. Soms heb je er geen erg in.

Ik kan helaas geen posts verplaatsen (zou wel makkelijk zijn) dus dan maar even ouderwets copy/pasten.
      woensdag 12 september 2007 @ 16:39:15 #73
    52357 Lambiekje
    pi_53124444
    Kan er wat aanpassingen gemaakt worden in topic
    Het begint nu een F93-cellphone gesprek te worden....
    Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      woensdag 12 september 2007 @ 16:47:12 #74
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53124660
    quote:
    Op woensdag 12 september 2007 16:39 schreef Lambiekje het volgende:
    Kan er wat aanpassingen gemaakt worden in topic
    Het begint nu een F93-cellphone gesprek te worden....
    School is er om ons dom te houden ?!!
    Wees zelf dan ook zo verstandig om daar niet over te beginnen Vooral met dergelijke uitspraken.
    Onikaan ni ov dovah
      donderdag 13 september 2007 @ 19:43:27 #75
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53153416
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:27 schreef Petre het volgende:
    AIDS en overheids desinformatiecampagne

*kuch*
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53171973
    In overleg mag het nieuwe topic wèl open blijven, mits er geen getroll/bash/falme tussen users plaatsvindt.
    bye
      vrijdag 14 september 2007 @ 14:43:30 #77
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53172587
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:22 schreef Petre het volgende:
    In overleg mag het nieuwe topic wèl open blijven, mits er geen getroll/bash/falme tussen users plaatsvindt.
    Als ik vragen mag, waarom wederom een verandering in beleid?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53173088
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 14:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Als ik vragen mag, waarom wederom een verandering in beleid?
    De vorige werd nogal hard op elkaar ingehakt, op zo'n manier is het niet wenselijk. Persoonlijk vind ik het geen frisse mening, maar het gaat wel om een mening. Vorig topic is dicht gebleven vanwege het bashen e.d., niet expliciet vanwege de mening van TS.
    bye
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:04:58 #79
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53173183
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:01 schreef Petre het volgende:

[..]

De vorige werd nogal hard op elkaar ingehakt, op zo'n manier is het niet wenselijk. Persoonlijk vind ik het geen frisse mening, maar het gaat wel om een mening. Vorig topic is dicht gebleven vanwege het bashen e.d., niet expliciet vanwege de mening van TS.
    Dat klopt niet met wat je eerder opgaf als reden
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53173298
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:04 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat klopt niet met wat je eerder opgaf als reden
    In mijn sluitpost staat toch echt 'voorlopig'. Dat ik zelf het onderwerp niet erg fatsoenlijk vind mag uiteindelijk niet meewegen in de beslissing om een topic waarin normaal gediscussieerd wordt te sluiten of open te houden.
    bye
      vrijdag 14 september 2007 @ 15:23:40 #81
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53173688
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:08 schreef Petre het volgende:

[..]

In mijn sluitpost staat toch echt 'voorlopig'. Dat ik zelf het onderwerp niet erg fatsoenlijk vind mag uiteindelijk niet meewegen in de beslissing om een topic waarin normaal gediscussieerd wordt te sluiten of open te houden.
    Mjah das ook wel weer zo. Mag ik dan voorstellen dat Lambiekje zijn claims eens wat gaat onderbouwen?
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53174557
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:12 schreef Petre het volgende:
    Wederom opgeschoond, ontopic blijven aub.
    En ook grappen over holocaustontkenning en discussie over hoe een user op FOK! post lijkt me hier niet op zijn plaats .
    Het was niet eens zozeer een grap, maar misschien wel iets wat in FB thuishoort. Als ik met informatie van internet kan "aantonen" dat de holocaust een complot van de Joden tegen de Duitsers is, wordt dat hier getolereerd als ik daar een topic over open? Ik snap de opzet van dit subforum wel hoor, maar ik vind het in sommige topics echt idioot ver gaan, zoals het topic over AIDS.

Ik was alleen benieuwd, want ik heb hier verder niet heel veel te zoeken, dus het beleid hier kan me verder niet zo gek veel boeien
      vrijdag 14 september 2007 @ 16:25:10 #83
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53175164
    Ik maakte een grap haus, ik zei "Maar de joden hadden toch tickets gekocht voor de kampen" (en erachter aan dat het als zwart grapje bedoeld was en ik zelf joods ben)
    pi_53176083
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 16:25 schreef BaajGuardian het volgende:
    Ik maakte een grap haus, ik zei "Maar de joden hadden toch tickets gekocht voor de kampen" (en erachter aan dat het als zwart grapje bedoeld was en ik zelf joods ben)
    Ik zag je grap, Baaj. Het was van het niveau dijenkletser, wat ik je brom.
    pi_53235042
    Deventer Moordzaak #19: Louwes moet maar eens bekennen

deze hele discussie kan volgens mij gewoon via de pm, alleen maar persoonlijke reacties en gelul...
    Pulp Fiction
      † In Memoriam † maandag 17 september 2007 @ 06:55:17 #86
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_53235394
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 02:46 schreef David Letterman het volgende:
    Deventer Moordzaak #19: Louwes moet maar eens bekennen

deze hele discussie kan volgens mij gewoon via de pm, alleen maar persoonlijke reacties en gelul...
    Nou ja, op zich kan het halve forum natuurlijk via de pm dus of dat nu een criterium is..

Het is wel erg incrowd enzo. Dat was het al een tijdje maar net als bij de vele SC-topics dacht ik zo van als verder niemand er last van heeft, wat is dan het bezwaar? De vaart is er al uit dus ws. lost het zichzelf wel op, in zoverre er een probleem is dan.
    pi_53241086
    quote:
    Op vrijdag 14 september 2007 15:23 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Mjah das ook wel weer zo. Mag ik dan voorstellen dat Lambiekje zijn claims eens wat gaat onderbouwen?
    Ik onderstreep deze post, kijk nu toch eens in het september clues topic....het is echt om te daar.
    pi_53255167
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 06:55 schreef NorthernStar het volgende:

[..]

Nou ja, op zich kan het halve forum natuurlijk via de pm dus of dat nu een criterium is..

Het is wel erg incrowd enzo. Dat was het al een tijdje maar net als bij de vele SC-topics dacht ik zo van als verder niemand er last van heeft, wat is dan het bezwaar? De vaart is er al uit dus ws. lost het zichzelf wel op, in zoverre er een probleem is dan.
    Daar heb je ook wel weer gelijk in...bedankt voor je reactie.
    Pulp Fiction
    pi_53315819
    quote:
    Op maandag 17 september 2007 12:34 schreef Terecht het volgende:

[..]

Ik onderstreep deze post, kijk nu toch eens in het september clues topic....het is echt om te daar.
    Ben ik het ook 's met je eens.
    quote:
    Op dinsdag 18 september 2007 00:14 schreef Terecht het volgende:
    Ik wil hier mensen laten inzien wat voor een ongelooflijk grote plaat ze voor hun kop hebben. Die grote plaat gaat vrijwel altijd gepaard met een vorm van afgunst naar de VS, zij zijn immers de grote boefjes in deze boze wereld. Juist dat wereldbeeld probeer ik bij te stellen, al zijn enkelen hier erg koppig
    quote:
    The U.S. is the world's biggest possessor of biological and chemical weapons and it is again the U.S. which has used them in the wars of aggression against humanity.
    http://www.globalsecurity(...)rk-060811-kcna01.htm
    Dan maar koppig...
    Eisenhower1961.
    pi_53315877
    september clues-topic worstel ik zometeen even door
    bye
    pi_53317588
    September Clues 4

Gezien je post, wat is er mis met het vragen om bewijzen?
    Pulp Fiction
    pi_53317843
    Bij een uitgebreide uiteenzetting ook vragen om bewijs voor het tegendeel en het leveren van bewijs wat jouw mening staaft is niets mis mee. Alleen het continu vragen om bewijs loopt telkens uit in het elkaar beschuldigen van het 'lullen zonder bewijs' . Die sfeer is niet welkom. Vandaar dat we daar op ingrijpen.
    bye
      † In Memoriam † donderdag 20 september 2007 @ 02:42:42 #93
    21290 NorthernStar
    Insurgent
    pi_53317979
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 01:38 schreef David Letterman het volgende:
    September Clues 4

Gezien je post, wat is er mis met het vragen om bewijzen?
    Het is een eindeloze herhaling van zetten.

Misschien heb je hier wat aan.
    quote:
    Op woensdag 29 augustus 2007 12:01 schreef iteejer het volgende:

[..]

Dit is een forum wat bestemd is om te speculeren en alternatieve verklaringen of scenarios voor te stellen. Dat speculaties en mogelijke alternatieve scenarios niet bewezen zijn is inherent aan het concept 'speculeren' en 'alternatif scenario exploreren'.

Jouw verwijt is dat er hier gespeculeerd wordt, en gezocht wordt naar alternatieve scenario's. Jouw verwijt is ook dat het onbewezen is.

Jij verwijt dus dat de bezoekers van dit forum doen, waar dit forum voor bedoeld is.
    Jij verwijt de bezoekers van het forum dat er geen bewijzen zijn, wat echter logisch is en in overeenstemming is met de scope van dit forum.
    Jij verlangt dus bewezen statements - en daar is dit forum niet voor, ga dan maar naar WFL of NWS.

Zaken die bewezen zijn en geheel duidelijk liggen horen niet eens thuis op dit forum, zouden off-forum zijn.
    pi_53318005
    Gezien deze denkwijze kan ik dus een een nieuw topic in BNW openen dat ik sex heb gehad met Beatrix, btw Alex was er trouwens ook bij om het trio volledig in te vullen..daarna hebben we de Troonrede besproken, waarna Bea zin had in een duootje met Maxima...

Bewijs is niet nodig...
    Pulp Fiction
    pi_53318015
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 02:48 schreef David Letterman het volgende:
    Gezien deze denkwijze kan ik dus een een nieuw topic in BNW openen dat ik sex heb gehad met Beatrix, btw Alex was er trouwens ook bij om het trio volledig in te vullen..daarna hebben we de Troonrede besproken, waarna Bea zin had in een duootje met Maxima...

Bewijs is niet nodig...
    Nee, ik zeg dat de manier waarop in het betreffende topic met het vragen om bewijs werd omgesprongen, niet zo is als gewenst is. In die context wordt je dus gevraagd om niet alleen 'bot' te 'blaffen' om bronnen ( zoals dat kan overkomen), maar met een beetje respect met elkaar om te gaan.

Bovendien is het topic wat jij wil openen ws. Majesteitsschennis en derhalve niet toegestaan.
    bye
    pi_53318083
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 02:51 schreef Petre het volgende:

Nee, ik zeg dat de manier waarop in het betreffende topic met het vragen om bewijs werd omgesprongen, niet zo is als gewenst is. In die context wordt je dus gevraagd om niet alleen 'bot' te 'blaffen' om bronnen ( zoals dat kan overkomen), maar met een beetje respect met elkaar om te gaan.
    ik probeer alleen te vragen om bij het presenteren van complotten ook degelijke bewijslast te geven, zoals ook complotdenkers veel tegenbewijs vragen...het is en blijft een spel, alleen valt me op dat veel complotten worden afgeleid van sites die maar in 1 richting werken, en ook totaal geen expertise hebben in vakgebieden waar het over gaat...
    prima om zoiets te laten gebeuren, maar het heeft dan ook geen enkele waarde, dan kan ik ook gewoon een verhaaltje verzinnen...
    quote:
    Bovendien is het topic wat jij wil openen ws. Majesteitsschennis en derhalve niet toegestaan.
    zal het wel op uit draaien, maar was gewoon een voorbeeld om aan te geven dat maar alles kan worden beweerd zonder enige bewijslast...
    Pulp Fiction
    pi_53318098
    Maar dan een tegenvraag, ben jij tevreden met elke bron die je mede-debeter aandraagt? . Wanneer wel? Als het jouw denkbeelden ondersteund?

Zie je het gevaar? (debat-technisch gezien)
    bye
    pi_53318235
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 03:13 schreef Petre het volgende:
    Maar dan een tegenvraag, ben jij tevreden met elke bron die je mede-debeter aandraagt? . Wanneer wel? Als het jouw denkbeelden ondersteund?

Zie je het gevaar? (debat-technisch gezien)
    Tot nu toe heb ik totaal geen bruikbare bronnen gezien die mij kunnen overtuigen. Daarom vraag ik om bronnen, tell me...
    De docu is naar mijn mening echt bs, alles is te verklaren als je een beetje kennis hebt met bijv camera technieken, simpele natuurkunde, etc...maar dat wil men niet horen...
    Ja, dan wil ik bewijzen zien van de complotters, niet 1 simpele bron, graag meerdere, gek heh?

Als laatste, een antwoord op je vraag:

Ik ben tevreden met elke bron waarmee ik mijn mening kan vormen en misschien aanpassen. Maar is het toegestaan om zomaar gelul in de ruimte te verkondigen onder de paraplu van BNW?

En volgens de reply's van mods kan ik dus nog steeds zonder bewijs een totaal lulverhaal hier posten om een discussie uit te lokken..

[ Bericht 3% gewijzigd door David Letterman op 20-09-2007 04:27:57 ]
    Pulp Fiction
      donderdag 20 september 2007 @ 08:56:35 #99
    52357 Lambiekje
    pi_53319470
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 02:48 schreef David Letterman het volgende:

Bewijs is niet nodig...
    Wat je fantasie is ...
      donderdag 20 september 2007 @ 09:37:46 #100
    52357 Lambiekje
    pi_53320188
    quote:
    Op donderdag 20 september 2007 03:52 schreef David Letterman het volgende:

[..]

Tot nu toe heb ik totaal geen bruikbare bronnen gezien die mij kunnen overtuigen. Daarom vraag ik om bronnen, tell me...
    De docu is naar mijn mening echt bs, alles is te verklaren als je een beetje kennis hebt met bijv camera technieken, simpele natuurkunde, etc...maar dat wil men niet horen...
    Ja, dan wil ik bewijzen zien van de complotters, niet 1 simpele bron, graag meerdere, gek heh?

Als laatste, een antwoord op je vraag:

Ik ben tevreden met elke bron waarmee ik mijn mening kan vormen en misschien aanpassen. Maar is het toegestaan om zomaar gelul in de ruimte te verkondigen onder de paraplu van BNW?

En volgens de reply's van mods kan ik dus nog steeds zonder bewijs een totaal lulverhaal hier posten om een discussie uit te lokken..
    Je zou een topic kunnen openen over roze vliegende olifanten. Maar dat valt ECHT niét te bewijzen. De complotten tegen het amerikaanse govt. is met z'n onnoemelijk veel artikelen, natuurkundige modelen, circumstanial evidence aan te tonen dat het officiele verhaal nog al summier en zwaar onjuist is.

Dat vervolgens jullie alleen maar de bronnen van .gov .mil en NIST websites accepteerd. De experts daar zijn ingehuurde expersts die glashard moeten liegen om het officiele verhaal staande te houden.

Bij JFK was een 1000 tal experts die de magic bullit theories verdedigen. Nou al waren het 1 miljoen experts ik geloof het niet. Als meer mensen zeggen dat iets zo is dan is het nog geen waarheid.

Tevens over AIDS. Al zegt 80% van de artsen/wetenschap iets is, dan is het nog niet zo. AIDS-wetenschap is papagaaienwetenschap.

Oh laatst een BHV-cursus gedaan. En de docent had het over bloedcontact en dergelijke. Ze vertelde dus dat hiv/aids helemaal NIET zo besmettelijk (eeder geheel niet) is als in "reclame"/overheid verkondigd wordt. Maar je moet wel handschoenen dragen aangezien andere bloedziektes WEL besmettelijk zijn als Hepatitis B.
    Dus van een geheel andere bron wordt mijn stelling van AIDS-besmettelijk bevestigd.
    * En nee ik heb niet mijn riedel afgedraaid daar op de cursus *

De indroctinatie van de overheid heeft goed gewerkt. Angst aanpraten en daarbij meteen sex ontnemen. Vuile gristelijke honden daar in Den Haag. Die waarheid is dus niet meer te ontkrachten. Hepatitis B of Syfilis zijn ondergesneeuwde aandoeningen die onnoemelijk veel besmettelijker zijn.
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')