abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 2 september 2007 @ 17:08:25 #51
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52894512
quote:
Op zondag 2 september 2007 16:20 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Tis niet altijd feest natuurlijk
[..]
[..]

Zou prima kunnen en waarschijnlijk heb jij je er meer in verdiept dan ik. Maar wat ik altijd bij mezelf merk als ik verhalen over Aids en de medicijnen lees, is dat ik het precies omgekeerd lees tov wat er staat.

Ik zie het zelf meer zo:
De wetenschap, die zelf de bacteriën en virussen heeft uitgevonden en ze als verwekkers van ziekten heeft bestempeld, heeft met zijn eigen logica en bewijzen met veronachtzaming van alle feiten die in zijn kraam niet te pas kwamen aangetoond, dat ziekten besmettelijk zijn, omdat die ziekteverwekkers zich van mens naar mens of van dier naar mens verspreiden. En de mensen geloven dat. Zij hebben het nog nooit met eigen ogen gezien, maar als het wetenschappelijk is, zal het wel waar zijn. En zo wordt geloof tot waarheid.
bron
Nou heb ik het idd ook nooit met eigen ogen gezien. In 1 van de voorgaande topics was echter wel een fokker die zelf de isolatie een keer uit had gevoerd. Hij of zij had het dus wel met eigen ogen gezien. Hoe zie je dat dan?
Egregious professor of Cruel and Unusual Geography
Onikaan ni ov dovah
pi_52894900
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:08 schreef ATuin-hek het volgende:
Nou heb ik het idd ook nooit met eigen ogen gezien. In 1 van de voorgaande topics was echter wel een fokker die zelf de isolatie een keer uit had gevoerd. Hij of zij had het dus wel met eigen ogen gezien. Hoe zie je dat dan?
Geen idee.. Het is misschien wel mogelijk om het te isoleren. Ik zit echter niet zo in die hoek, dus ik weet dat ik voorzichtig dien te zijn met wat ik hieromtrent beweer.

Ik heb meer problemen met de 'alwetendheid' van de wetenschap als geheel. Religie wordt vervangen door wetenschap. Terwijl ik zelf meer heil zie in een combinatie van de 2, waardoor je profiteert van alle aspecten ipv een deel (wat niet in het straatje past) simpelweg als onzinnig te bestempelen.
Ware Wijsheid Liefdevolle Vrede
Peaceful Warrior "What are you?" "This Moment"
  zondag 2 september 2007 @ 17:48:17 #53
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52895334
quote:
Op zondag 2 september 2007 17:25 schreef Boswachtertje het volgende:

[..]

Geen idee.. Het is misschien wel mogelijk om het te isoleren. Ik zit echter niet zo in die hoek, dus ik weet dat ik voorzichtig dien te zijn met wat ik hieromtrent beweer.
Fijn dat te zien Daar moeten sommige mensen eens een voorbeeld aan nemen.
quote:
Ik heb meer problemen met de 'alwetendheid' van de wetenschap als geheel. Religie wordt vervangen door wetenschap. Terwijl ik zelf meer heil zie in een combinatie van de 2, waardoor je profiteert van alle aspecten ipv een deel (wat niet in het straatje past) simpelweg als onzinnig te bestempelen.
Wat mij betreft moet het ook naast elkaar kunnen bestaan. Maar misschien is dit meer stof voor een topic in WFL.
Onikaan ni ov dovah
  zondag 2 september 2007 @ 22:52:01 #55
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52904082
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef Haushofer het volgende:
OMFG, dit subforum is werkelijk hilarisch
Heerlijk he
Onikaan ni ov dovah
  maandag 3 september 2007 @ 14:21:13 #56
41051 Rasing
Taalnazis vereinigt euch!
pi_52916518
quote:
Op zondag 2 september 2007 19:19 schreef Haushofer het volgende:
OMFG, dit subforum is werkelijk hilarisch
Om chemtrails en 9/11 kan ik smakelijk lachen, maar het ontkennen van de ernst van HIV/AIDS is mij een brug te ver. Onwetendheid is een grote oorzaak van de AIDS-epidemie in Afrika. Als die onwetendheid dan ook nog vanuit het Westen wordt gevoed, wordt het alleen nog maar erger.
Ten es gheen wondere, dat mi tderuen grief gheeft:
Niemant en scheet gheerne van dat hi lief heeft.
  Moderator maandag 3 september 2007 @ 15:21:41 #57
16180 crew  CoolGuy
Money makes the world go round
pi_52917959
quote:
Op maandag 3 september 2007 14:21 schreef Rasing het volgende:

[..]

Om chemtrails en 9/11 kan ik smakelijk lachen, maar het ontkennen van de ernst van HIV/AIDS is mij een brug te ver. Onwetendheid is een grote oorzaak van de AIDS-epidemie in Afrika. Als die onwetendheid dan ook nog vanuit het Westen wordt gevoed, wordt het alleen nog maar erger.
Volledig mee eens, en dat is volgens mij ook al herhaaldelijk aangekaart, maar er wordt niets mee gedaan. Lambiekje heeft al aangegeven dat hij er geen probleem in ziet om met een meid naar bed te gaan die AIDS heeft, immers, het bestaat niet en het is zeker niet besmettelijk.

En aangezien Lambiekje het niet geloofd, en het dan eventueel toch oploopt, zal hij ook niet luisteren als men hem zegt dat hij besmet is. Het bestaat volgens hem niet, dus dan is het logisch dat onbeschermd seksueel contact met een andere meid(en) ook geen probleem moet zijn.

Je zult maar een nutcase hebben die in dit soort bullshit gelooft, zo'n topic tegenkomt en zegt 'Zie je wel!'. Maar nee, in TRU en BNW moeten dit soort topics kunnen joh
Breitling - Instruments for Professionals
  maandag 3 september 2007 @ 17:42:40 #58
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52920750
quote:
Op maandag 3 september 2007 15:21 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Volledig mee eens, en dat is volgens mij ook al herhaaldelijk aangekaart, maar er wordt niets mee gedaan. Lambiekje heeft al aangegeven dat hij er geen probleem in ziet om met een meid naar bed te gaan die AIDS heeft, immers, het bestaat niet en het is zeker niet besmettelijk.

En aangezien Lambiekje het niet geloofd, en het dan eventueel toch oploopt, zal hij ook niet luisteren als men hem zegt dat hij besmet is. Het bestaat volgens hem niet, dus dan is het logisch dat onbeschermd seksueel contact met een andere meid(en) ook geen probleem moet zijn.

Je zult maar een nutcase hebben die in dit soort bullshit gelooft, zo'n topic tegenkomt en zegt 'Zie je wel!'. Maar nee, in TRU en BNW moeten dit soort topics kunnen joh
Helemaal mee eens... Dit heb ik toen ook aan proberen te kaarten maar de admins leken niet van plan er iets aan te willen doen.
Onikaan ni ov dovah
pi_52990095
quote:
Op maandag 3 september 2007 17:42 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Helemaal mee eens... Dit heb ik toen ook aan proberen te kaarten maar de admins leken niet van plan er iets aan te willen doen.
Ach maak je niet zo druk. Iedereen weet toch dat Lamniekjes topics er puur en alleen voor het amusement zijn. Zolang ze in BNW en TRU of ONZ staan weet iedereen hoe serieus je zoiets moet nemen. Ik kan er altijd best om lachen. In het begin dacht ik dat hij gewoon wat zat te trollen, maar nu ik door hebt dat hij serieus is maakt het hem alleen nog maar lachwekkender. Die jongen leeft gewoon in zijn eigen wereldje. Laat hem daar lekker zitten, hoe doet niemand kwaad.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:28:17 #60
52357 Lambiekje
Everything is upside down
pi_52990762
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:05 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Ach maak je niet zo druk. Iedereen weet toch dat Lamniekjes topics er puur en alleen voor het amusement zijn. Zolang ze in BNW en TRU of ONZ staan weet iedereen hoe serieus je zoiets moet nemen. Ik kan er altijd best om lachen. In het begin dacht ik dat hij gewoon wat zat te trollen, maar nu ik door hebt dat hij serieus is maakt het hem alleen nog maar lachwekkender. Die jongen leeft gewoon in zijn eigen wereldje. Laat hem daar lekker zitten, hoe doet niemand kwaad.
Het mag voor jouw amusement zijn. Maar deze zaken spelen echt. Het is wel erg triest om te denken dat ik grapjes zit te maken over deze ziekte.

Eerst inlezen voor dat je je bek open trekt. Het is niet zomaar een loze internet grap. Het is bloedserieus. Wel lezen ....

Onderzoeken als OT, dat is amusement en regelrecht bespottelijk.
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_52990976
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:28 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Het mag voor jouw amusement zijn. Maar deze zaken spelen echt. Het is wel erg triest om te denken dat ik grapjes zit te maken over deze ziekte.

Eerst inlezen voor dat je je bek open trekt. Het is niet zomaar een loze internet grap. Het is bloedserieus. Wel lezen ....

Lambiekje, eerst nadenken voordat je iets roept. Hoewel van jou zijn we dat niet gewend. Ik ben namelijk al ingelezen en ik ken al die linkjes naar zapruder van je al. Kostelijk vermaak inderdaad. Het feit dat jij niet in het AIDS virus gelooft en soms weer linkt naar artikelen waarin wordt gesteld dat AIDS man-made is kan ik alleen maar als absurdistische humor beschrijven.

Ik stel voor dat jij je eerst eens gaat inlezen in basale wetenschap voor dummies. Of doe maar niet, zoals je nu bent ben je veel grappiger.
  donderdag 6 september 2007 @ 21:45:29 #62
52357 Lambiekje
pi_52991247
quote:
Op donderdag 6 september 2007 21:36 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

Lambiekje, eerst nadenken voordat je iets roept. Hoewel van jou zijn we dat niet gewend. Ik ben namelijk al ingelezen en ik ken al die linkjes naar zapruder van je al. Kostelijk vermaak inderdaad. Het feit dat jij niet in het AIDS virus gelooft en soms weer linkt naar artikelen waarin wordt gesteld dat AIDS man-made is kan ik alleen maar als absurdistische humor beschrijven.

Ik stel voor dat jij je eerst eens gaat inlezen in basale wetenschap voor dummies. Of doe maar niet, zoals je nu bent ben je veel grappiger.
wat geloof je niet van het hiv > aids > dood verhaal?
Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
pi_52991583
IK geloof alles wat er in de medische vakliteratuur geschreven wordt over dit onderwerp. Hoewel bijna alles, maar het HIV> AIDS> ziek verhaal staat wat mij betreft buiten kijf.
  vrijdag 7 september 2007 @ 01:16:55 #64
47122 ATuin-hek
theguyver's sidekick!
pi_52996330
quote:

[..]

De waarheid is nog triester....
Onikaan ni ov dovah
  vrijdag 7 september 2007 @ 02:41:44 #65
153970 Terecht
Apodictisch.
pi_52996957
quote:

[..]

Lambiekje, je maakt je hier onsterfelijk belachelijk. Je weigert systematisch te reageren op mijn posts, waarin in duidelijk aantoon dat jouw fantasieën (= alles wat zapruder meent te claimen) nonsens zijn. Toch blijf je krampachtig vasthouden aan je dogma's, wat dat betreft ben jij een schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie.

Ik stel dan ook voor dat je eens wetenschappelijke onderbouwing ten aanzien van AIDS tot je neemt voordat je hier weer blatante nonsens komt etaleren . Het wordt zo langzamerhand erg pijnlijk en denigrerend voor patienten om je gigantische plaat voor je kop te aanschouwen.

[ Bericht 2% gewijzigd door Terecht op 07-09-2007 02:48:22 ]
pi_52997069
de geneesmiddelenwereld is smerig.

thats all i gots to say .
  vrijdag 7 september 2007 @ 07:25:53 #67
52357 Lambiekje
pi_52997490
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 02:41 schreef Terecht het volgende:

[..]

Lambiekje, je maakt je hier onsterfelijk belachelijk. Je weigert systematisch te reageren op mijn posts, waarin in duidelijk aantoon dat jouw fantasieën (= alles wat zapruder meent te claimen) nonsens zijn. Toch blijf je krampachtig vasthouden aan je dogma's, wat dat betreft ben jij een schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie.

Ik stel dan ook voor dat je eens wetenschappelijke onderbouwing ten aanzien van AIDS tot je neemt voordat je hier weer blatante nonsens komt etaleren . Het wordt zo langzamerhand erg pijnlijk en denigrerend voor patienten om je gigantische plaat voor je kop te aanschouwen.
Er zijn al 3 andere topics geweest ... waar wel vanalles en nog wat voor links en argumentatie.
Maar er wordt nog al ridicuul gereageerd op iets wat bloedserieus is. Imo velen malen triester en sneuer dan dat er op chemtrails of 911 wordt gereageerd. De geaccepeerde waarde is een soort van religie geworden.

Je moet wel beseffen dat mijn bedoeling is om mensen beter te krijgen. En niet in de klauwen van de medische grimreaper.

Ik vind het ronduit belachelijk dat je voor elke van 29 symptomen hetzelfde medicijn krijgt. Dat KAN niet goed zijn.
PUNT. Als er geen hiv in het spel is dan krijg je wel een fair en balanced behandeling (specifieke medicatie) voor de aandoening die je hebt.
  vrijdag 7 september 2007 @ 12:32:30 #68
41051 Rasing
pi_53002768
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 07:25 schreef Lambiekje het volgende:
Je moet wel beseffen dat mijn bedoeling is om mensen beter te krijgen. En niet in de klauwen van de medische grimreaper.
En ondertussen zorgt Thabo Mbeki ervoor dat de AIDS-epidemie in zijn land gigantisch uit de hand loopt. 5,3 miljoen Zuid-Afrikanen met HIV/AIDS, en met iemand met een klein beetje verstand in zijn donder waren dat er zo een miljoentje of 2 minder geweest. Je bent geen haar beter dan Mbeki, gelukkig dat jij geen president bent van een Afrikaans land.

Overigens maakte ik eerder de grap 'LaMbeki', waar niet om werd gelachen. Graag alsnog.
quote:
Ik vind het ronduit belachelijk dat je voor elke van 29 symptomen hetzelfde medicijn krijgt. Dat KAN niet goed zijn.
PUNT.
Als nou al die 29 symptomen dezelfde oorzaak hebben?
  vrijdag 7 september 2007 @ 13:19:28 #69
52357 Lambiekje
pi_53003920
quote:
Op vrijdag 7 september 2007 12:32 schreef Rasing het volgende:

[..]

En ondertussen zorgt Thabo Mbeki ervoor dat de AIDS-epidemie in zijn land gigantisch uit de hand loopt. 5,3 miljoen Zuid-Afrikanen met HIV/AIDS, en met iemand met een klein beetje verstand in zijn donder waren dat er zo een miljoentje of 2 minder geweest. Je bent geen haar beter dan Mbeki, gelukkig dat jij geen president bent van een Afrikaans land.

Overigens maakte ik eerder de grap 'LaMbeki', waar niet om werd gelachen. Graag alsnog.
[..]
Zoals misschien nu wel bekend. HIV heeft een geografische en sexuele voorkeur. En bovendien racistisch

• Europa/VS: man/vrouw : 90/10 waarvan de 90%, 85% homo is.
  • Afrika: man/vrouw: 50/50

In Afrika wordt een totaal andere defenitie gebruikt om bepalen of je AIDS hebt. Het loopt uit de hand in afrika omdat.
    jawel. Niks geen HIV test. niks T-cell. Als je aan de diarree en je bent wat aan de lichte kant bent dan heb je AIDS.
    99% kans dat iemand ondervoed is niks meer niks minder.

De 10% vrouwen in Europa/Amerika is alleen maar omdat er halverwege jaren 90, baarmoederhalskanker is toegevoegd als symptoom. Wat dat invredesnaam met inmuum te maken heeft. geen idee. imo alleen toegevoegd om ook meer vrouwen ziek te laten zijn. Er kan nog steeds stellig gezegd worden. Westerse AIDS is nog steeds een homo-ziekte.
    quote:
    Als nou al die 29 symptomen dezelfde oorzaak hebben?
    Vast. Alle ziektes en aandoeningen op een hoop.

Hier is wel waslijst aan info te vinden en dan heb ik de linkcollectie van Zapruder expres vermeden.

Hier een top 100 van AIDS Science Inconsistencies
  • Everything is backwards, everything is upside down. Doctors destroy health, lawyers destroy justice, psychiatrists destroy minds, scientists destroy truth, media destroys information, religions destroy spirituality and governments destroy freedom.
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:35:20 #70
    41051 Rasing
    pi_53004318
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:19 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Zoals misschien nu wel bekend. HIV heeft een geografische en sexuele voorkeur. En bovendien racistisch

• Europa/VS: man/vrouw : 90/10 waarvan de 90%, 85% homo is.
  • Afrika: man/vrouw: 50/50

In Afrika wordt een totaal andere defenitie gebruikt om bepalen of je AIDS hebt. Het loopt uit de hand in afrika omdat.
    jawel. Niks geen HIV test. niks T-cell. Als je aan de diarree en je bent wat aan de lichte kant bent dan heb je AIDS.
  • Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt?
    quote:
    De 10% vrouwen in Europa/Amerika is alleen maar omdat er halverwege jaren 90, baarmoederhalskanker is toegevoegd als symptoom. Wat dat invredesnaam met inmuum te maken heeft. geen idee. imo alleen toegevoegd om ook meer vrouwen ziek te laten zijn. Er kan nog steeds stellig gezegd worden.
    AIDS verhoogt de kans op baarmoederhalskanker. Als er iemand komt met baarmoederhalskanker, wordt er ook getest op HIV. Is dat zo gek? Het is echt niet zo dat iedere baarmoederhalskankerpatiënte aan de AIDS-statistieken wordt toegevoegd.
    quote:
    Westerse AIDS is nog steeds een homo-ziekte.
    Omdat het toevallig is begonnen bij homo's, en homo's neigen ernaar om seksueel contact te hebben met homo's, en niet met vrouwen. Daarnaast is anale sex (jeweets, wat homo's vaak doen) onveiliger dan vaginale sex. Ergo: het komt nog steeds voornamelijk voor bij homo's.

In Afrika niet, omdat het daar nu eenmaal al is overgegaan op de hetero-bevolking. Er worden minder condooms gebruikt, en dus is het daar nu gelijkgetrokken.
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:42:43 #71
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53004502
    quote:

[..]

Er zijn al 3 andere topics geweest ... waar wel vanalles en nog wat voor links en argumentatie.
    Zeer bedroefende argumentatie van jou kant ja. Argumenten die vooral gebaseerd lijken op onwetendheid en onbegrip. Argumenten waar je met een klein beetje kennis zo doorheen prikt. Niet echt indrukwekkend ofzo...
    quote:
    Maar er wordt nog al ridicuul gereageerd op iets wat bloedserieus is. Imo velen malen triester en sneuer dan dat er op chemtrails of 911 wordt gereageerd. De geaccepeerde waarde is een soort van religie geworden.
    Het is niet alleen triest maar ook levensgevaarlijk wat je probeert te verkondigen. Deze onzin kost levens.
    quote:
    Dan stel ik voor dat je je eens wat bijleert over de achtergrondkennis die je nodig hebt om ziekten etc. te begrijpen.
    quote:
    PUNT. Als er geen hiv in het spel is dan krijg je wel een fair en balanced behandeling (specifieke medicatie) voor de aandoening die je hebt.
    Dat geeft wel aan dat je er geen donder van begrijpt.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:47:15 #72
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53004609
    quote:
    De 10% vrouwen in Europa/Amerika is alleen maar omdat er halverwege jaren 90, baarmoederhalskanker is toegevoegd als symptoom. Wat dat invredesnaam met inmuum te maken heeft. geen idee.
    Lambiekje wat is je probleem? Wil je het niet weten? Negeer je het? Blijf je het expres negeren? Zit je te trollen? Baarmoederhalskanker kan veroorzaakt worden door een virus. Nou weet ik niet zeker of dat ook de reden is maar dat heeft wel degelijk iets met het immuunsysteem te maken...
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:50:39 #73
    52357 Lambiekje
    pi_53004692
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:35 schreef Rasing het volgende:

[..]

Ik hoop dat je dit sarcastisch bedoelt?
    Nee serieus. Vandaar ook de hoge aantallen in afrika. Het is niet om te lachen maar om te janken
    Dan toch maar een zapruder link
    quote:
    [..]

AIDS verhoogt de kans op baarmoederhalskanker. Als er iemand komt met baarmoederhalskanker, wordt er ook getest op HIV. Is dat zo gek? Het is echt niet zo dat iedere baarmoederhalskankerpatiënte aan de AIDS-statistieken wordt toegevoegd.
    [..]

Omdat het toevallig is begonnen bij homo's, en homo's neigen ernaar om seksueel contact te hebben met homo's, en niet met vrouwen. Daarnaast is anale sex (jeweets, wat homo's vaak doen) onveiliger dan vaginale sex. Ergo: het komt nog steeds voornamelijk voor bij homo's.

In Afrika niet, omdat het daar nu eenmaal al is overgegaan op de hetero-bevolking. Er worden minder condooms gebruikt, en dus is het daar nu gelijkgetrokken.
    Het punt van HIV is, al zou het bestaan. Het is niet besmettelijk.
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:53:38 #74
    52357 Lambiekje
    pi_53004775
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:47 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Lambiekje wat is je probleem? Wil je het niet weten? Negeer je het? Blijf je het expres negeren? Zit je te trollen? Baarmoederhalskanker kan veroorzaakt worden door een virus. Nou weet ik niet zeker of dat ook de reden is maar dat heeft wel degelijk iets met het immuunsysteem te maken...
    oh vast griep is dan zeker ook aids. influenza is ook een virus. Kom op zeg.

Kaposi's Sarcoma (KS) is ook een symptoom van AIDS. Maar wat ook niets van doen heeft met inmuum.
    pi_53004804
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:50 schreef Lambiekje het volgende:

[..]
    Het punt van HIV is, al zou het bestaan. Het is niet besmettelijk.
    Je bent echt knettergek
      vrijdag 7 september 2007 @ 13:58:08 #76
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53004911
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:53 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Kaposi's Sarcoma (KS) is ook een symptoom van AIDS. Maar wat ook niets van doen heeft met inmuum.
    En weer laat je je onwetendheid zien KS wordt ook veroorzaakt door een virus.
    Onikaan ni ov dovah
    pi_53004989
    Mijn god, kan de OP nog dommer? Zo`n column, wie verzint zoiets? Ik heb medelijden met diegene.
      vrijdag 7 september 2007 @ 14:22:11 #78
    41051 Rasing
    pi_53005539
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 13:53 schreef Lambiekje het volgende:
    Heeft iemand gezegd dat baarmoederhalskanker hetzelfde is als AIDS? Nee, AIDS verhoogt de kans erop. Net zoals hoofdpijn niet hetzelfde is als een hersentumor, of pijn aan je ledematen niet hetzelfde is als vierendelen.
    quote:
    Tuurlijk joh. http://nl.wikipedia.org/wiki/Kaposisarcoom
    pi_53006558
    quote:

[..]

In alle andere topics over HIV en AIDS negeer je stelselmatig alle argumenten van anderen die Zapruder en co onderuit schoffelen( je komt nooit zelf met argumenten, je post slechts die van anderen). Je reageert slechts op argumenten wanneer het je goed uitkomt en nooit wanneer keihard je bweringen onderuit gehaald worden. Dat is een laffe maniet van wegrennen voor de waarheid. Je gaat er vanuit dat medisch onderzoekers per definitie slechte inhalige mensen zijn wat natuurlijk bizar is aangezien jij geen enkele wetenschapper persoonlijk kent. Je hebt geen idee hoe onderzoek naar AIDS in de praktijk gebeurt, je hebt geen idee hoe die medicijnen tegen AIDS werken, en je weet niet eens het verschil tussen een syndroom en de klinische verschijnselen. Kortom you can run for the Truth but you can't hide forever.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:24:04 #80
    52357 Lambiekje
    pi_53010193
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 15:00 schreef oxylus11 het volgende:

[..]

In alle andere topics over HIV en AIDS negeer je stelselmatig alle argumenten van anderen die Zapruder en co onderuit schoffelen( je komt nooit zelf met argumenten, je post slechts die van anderen). Je reageert slechts op argumenten wanneer het je goed uitkomt en nooit wanneer keihard je bweringen onderuit gehaald worden. Dat is een laffe maniet van wegrennen voor de waarheid. Je gaat er vanuit dat medisch onderzoekers per definitie slechte inhalige mensen zijn wat natuurlijk bizar is aangezien jij geen enkele wetenschapper persoonlijk kent. Je hebt geen idee hoe onderzoek naar AIDS in de praktijk gebeurt, je hebt geen idee hoe die medicijnen tegen AIDS werken, en je weet niet eens het verschil tussen een syndroom en de klinische verschijnselen. Kortom you can run for the Truth but you can't hide forever.
    ik zeg niet dat een wetenschapper persoonlijk slecht zijn. Het trieste is dat een groot deel het nog uit beste voor mens. Maar de overkoepelende orthodoxie ziet het anders. Geld geld geld. Inweze wordt de onderzoeker dus ook bedonderd.
    Als een onderzoek negatief uitvalt wordt het in de prullebak gegooid want het strookt niet met gelijksoortige onderzoeken of er wordt van hogerhand gemanipuleerd. het is elkaar napraten. Zie SMON in japan .
    Wetenschappers die wel anders beweren worden verguist, geen publicaties. Het is gewoon een grote huichelaarij.
    Of het nu voedsel, medicijn of ruimtevaart. Er wordt gemanipuleerd met onderzoeken.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:32:30 #81
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53010412
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:24 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

ik zeg niet dat een wetenschapper persoonlijk slecht zijn. Het trieste is dat een groot deel het nog uit beste voor mens. Maar de overkoepelende orthodoxie ziet het anders. Geld geld geld. Inweze wordt de onderzoeker dus ook bedonderd.
    Als een onderzoek negatief uitvalt wordt het in de prullebak gegooid want het strookt niet met gelijksoortige onderzoeken of er wordt van hogerhand gemanipuleerd. het is elkaar napraten. Zie SMON in japan .
    Wetenschappers die wel anders beweren worden verguist, geen publicaties. Het is gewoon een grote huichelaarij.
    Of het nu voedsel, medicijn of ruimtevaart. Er wordt gemanipuleerd met onderzoeken.
    Een onderbouwing of bewijs zou fijn zijn... Of is dat weer te veel gevraagd?
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:42:15 #82
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010670
    Lambiekje heeft gelijk.
    Hiv is niet besmettelijk, en het is geen ziekte maar een "ontwikkeld virus" Het kan zichzelf niet voortplanten.
    Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:43:17 #83
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53010690
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:42 schreef BaajGuardian het volgende:
    Lambiekje heeft gelijk.
    Hiv is niet besmettelijk, en het is geen ziekte maar een "ontwikkeld virus" Het kan zichzelf niet voortplanten.
    Dat heb je fout.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:44:29 #84
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010723
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:43 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Dat heb je fout.
    Bewijs het maar, ik heb het niet fout.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:51:02 #85
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53010886
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Bewijs je claim eerst maar.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:52:24 #86
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010913
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:51 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

Bewijs je claim eerst maar.
    Heb ik al gedaan, het is namelijk een virus en dat kan zichzelf niet voortplanten, dat heeft eerst een zetje nodig. Elk virus is ontworpen door de mens.
      Moderator vrijdag 7 september 2007 @ 17:54:05 #87
    16180 crew  CoolGuy
    Money makes the world go round
    pi_53010945
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:44 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Nee vriend. het is JOUW bewering. Bewijs jij eerst maar eens iets. Overigens, als je echt denkt dat het waar is wat Lambiekje denkt dan ben jij net zo gestoord als hij.
    Breitling - Instruments for Professionals
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:54:46 #88
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53010959
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:54 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Nee vriend. het is JOUW bewering. Bewijs jij eerst maar eens iets. Overigens, als je echt denkt dat het waar is wat Lambiekje denkt dan ben jij net zo gestoord als hij.
    Och, labels. Ik weet van waar het komt.
      vrijdag 7 september 2007 @ 17:55:25 #89
    47122 ATuin-hek
    theguyver's sidekick!
    pi_53010978
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:52 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Heb ik al gedaan, het is namelijk een virus en dat kan zichzelf niet voortplanten, dat heeft eerst een zetje nodig. Elk virus is ontworpen door de mens.
    juist...

http://www.annals.org/cgi/content/full/121/11/886
    Alsjeblieft. Claim ontkracht.
    Onikaan ni ov dovah
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:14:15 #90
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53011435
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 17:55 schreef ATuin-hek het volgende:

[..]

juist...

http://www.annals.org/cgi/content/full/121/11/886
    Alsjeblieft. Claim ontkracht.
    www.cdc.gov

Dat is dus jawel, van de regering, dezelfde mensen die bepaalde vaccin projecten opgezet hebben en gezonde mensen daarmee injecteren.
    En als je weet wat vaccin inhoud, dat is het injecteren van verzwakte ziekte cellen/bacterien die het lichaam aan het werk zetten die kiemen te bestrijden en op die manier resistentie ontwikkelen.
    Maar onderzoek heeft aangetoont dat het injecteren van vaccins heel erg slecht is.
    quote:
    De wonderprik die de mensheid zou redden, lijkt een tijdbom te zijn die langzaam wegtikt. Afgezien van de schadelijke bijwerkingen en de onvoorspelbaarheid van vaccins zijn er steeds meer aanwijzingen dat degeneratieve ziekten als kanker, MS, Alzheimer, osteoporose, ME en Aids in direct verband staan met onze kinderinentingen. De schaduwzijde van een succesverhaal.

Vaccins gelden als een van de grootste medische successen. Maar vaccinatie is op zijn best een bot en imperfect middel. Vaccins bieden vaak niet afdoende bescherming terwijl het effect van bijwerkingen wordt onderschat. Er is nog nooit diepgaand onderzoek gedaan naar de effecten op langere termijn van vaccinaties. Toch is vaccineren in vele landen zo goed als verplicht. In Nederland niet, maar niettemin is meer dan 95 procent van de bevolking ingeënt. Vanaf drie maanden krijgen baby's in fasen acht vaccins toegediend: Difterie-kinkhoest-tetanus-polio (DKTP), de Hib-prik en bof-mazelen-rode hond (BMR). De DKTP-en Hib-inentingen worden op de leeftijd van 4, 5 en 11 maanden nog eens herhaald. De BMR-prik wordt na 14 maanden gegeven.)*

Vaccinaties raken steeds meer in opspraak. Tussen juli 1990 en maart 1994 kwamen er bij de verantwoordelijke Amerikaanse instanties 37.000 klachten over vaccinaties binnen, inclusief 471 doden. Het werkelijke cijfer ligt ongetwijfeld hoger. Inmiddels geeft de Amerikaanse regering dan ook volmondig toe dat geen enkel vaccin veilig is. Dit gegeven wordt echter vrijwel niet vertaald in heldere voorlichting met keuzemogelijkheden voor ouders. Ook de informatiefolder die in Nederland met de oproep wordt meegestuurd, geeft eenzijdige voorlichting. Er wordt alleen gemeld dat het kind verhoging kan krijgen, hangerig kan worden, een rode plek van de inenting of in het ergste geval een koortsstuip kan krijgen.

Wat niet wordt verteld, is dat de immuniteit die vaccins bieden vaak tijdelijk is, waardoor steeds meer mensen kinderziekten nu op latere leeftijd krijgen. De gevolgen zijn dan meestal ernstiger. In onze ijver om de wereld te ontdoen van infectieziekten, zijn we vergeten dat ziekten - met name kinderziekten - misschien wel een reden hebben. Hoe paradoxaal het ook moge klinken: Ziekten versterken het immuunsysteem, en daarmee de natuurlijke afweer van het kind voor het verdere leven. Het doormaken van het proces van een natuurlijke infectieziekte geeft het gehele immuunsysteem een positieve impuls, terwijl vaccins zich uitsluitend richten op het aanmaken van antistoffen tegen één ziekte. Uit onderzoek blijkt dan ook dat kinderen die kinderziekten hebben gehad, later meer verweer hebben tegen ziekten als kanker, Aids en MS. Vrouwen die als kind nooit de bof hebben gehad, hebben aantoonbaar grotere kans op eierstokkanker. Tegenstanders van vaccinaties menen dan ook dat vaccins een bedreiging vormen voor oudere kinderen en volwassenen. Omdat er geen natuurlijke kinderziekten meer zijn, gaat de mogelijkheid tot permanente immuniteit verloren. Specialisten vragen zich in alle ernst af of vaccins op de lange duur het immuunsysteem niet zodanig ondermijnen dat niet alleen het individu, maar uiteindelijk de gehele mensheid wordt bedreigd. Er is sprake van een kettingreactie: Het beschadigde immuniteitssysteem van moeders die als kind zijn ingeënt, schaadt ook de immuniteit die zij hun kinderen via de placenta doorgeven. Kinderen beginnen het leven met een verzwakte immuniteit die verder wordt geschaad door de vaccinaties die zij zelf krijgen et cetera.

Vaccins bestaan uit een mix van levende of dode virussen en bacteriën. Ze worden in levende cellen gekweekt, meestal in die van apen, maar ook in kippen-, varkens- en mensencellen. Voor sommige polio-vaccins worden bijvoorbeeld de fijngemalen nieren van apen gebruikt. Hierin schuilt een risico voor besmetting met andere virussen en bacteriën. Er zijn bijvoorbeeld gegronde aanwijzingen dat het Aids-virus op deze manier onder de mensen is gekomen. Daarnaast bevatten vaccins allerlei stoffen die ze stabiel houden en helpen groeien. Het effect van deze toevoegingen is op mensen nooit getest, wel op dieren. Uit de testen bleek dat de zeven meest gebruikte toevoegingen allen het vermogen hebben tumoren op te wekken. Is het toevallig dat het aantal gevallen van mensen met hersentumoren de afgelopen twintig jaar in de Verenigde Staten met dertig procent is toegenomen?

Besmetting via vaccins verloopt anders dan wanneer de ziekte 'normaal' het lichaam binnenkomt. Volgen bijvoorbeeld kinkhoest en mazelen de weg van de luchtwegen, zowel het kinkhoest- als het mazelen-vaccin worden per injectie toegediend en dringen daarbij plotseling veel dieper in het lichaam door. Geconfronteerd met indringers die niet de normale weg van huid of slijmvliezen bewandelen, maar direct in de bloedbaan schade aan organen kunnen aanrichten, moet het lichaam veel meer moeite doen om de belagers van zich af te schudden. Het immuunsysteem reageert overbelast. We hebben op dat moment wellicht afweer tegen de ziekte waartegen we worden ingeënt, maar onze algemene weerstand is sterk verlaagd. Het gevaar dat talrijke virussen, binnengebracht via de prik, als een tijdbom diep in ons lichaam de tijd wegtikken, is niet denkbeeldig gebleken. Artsen zien steeds meer acute ziekten veranderen in chronische ziekten. Kinderen ontwikkelen chronische oorpijn, astma, dermatitis, exceem, et cetera. Het aantal astmapatiënten is de laatste twintig jaar sterk toegenomen en uit recent Brits onderzoek blijkt dat astma onder kinderen niets te maken heeft met vervuilde lucht, klimaat of voeding.

Volgens de Australische arts Viera Scheibner - in Canada door een medische tuchtraad benoemd tot getuige deskundige op het gebied van vaccins - zijn deze 'onschuldige prikjes' de belangrijkste oorzaak van wiegendood. Haar conclusies worden bevestigd door het feit dat het cijfer voor zuigelingensterfte als een komeet omlaag dook toen Japan de minimumleeftijd voor inentingen verhoogde tot twee jaar. Mondiaal werd Japen het land met het laagste percentage zuigelingensterfte. Scheibner laat in haar boek Vaccination, 100 years of orthodox research shows that vaccins represent a medical assault on the immune system geen spaan heel van welke vaccinatiecampagne dan ook. Ze laat met behulp van bergen bewijsmateriaal zien dat vaccinaties het immuunsysteem niet versterken, maar juist verzwakken. In 60.000 pagina's medische literatuur vond Scheibner duizenden pagina's die tot in detail de ernstige en soms onherstelbare schade van inentingen beschrijven. Een kleine greep uit het assortiment: Astma, allergieën, suikerziekte, hyperactiviteit, achterstand in groei en mentale ontwikkeling, bloedafwijkingen, leukemie, epilepsie, verlammingen, kanker, ontstekingen in de hersenen, wiegedood en Aids. Het idee dat er artsen zijn die niet van deze feiten op de hoogte zijn, vindt Scheibner griezelig. Dat een aantal van hen het wèl is, vindt ze doodeng.

Hoewel vaccins wel degelijk effectief zijn, is het een wijdverbreid misverstand dat infectieziekten alleen door vaccinatiecampagnes zouden zijn verdwenen. Veel infectieziekten waren lang voordat vaccins werden uitgevonden al op hun retour. Rode hond, builenpest en kinkhoest zijn nagenoeg verdwenen zonder dat daar ooit een vaccin aan te pas is gekomen. Het verdwijnen van infectieziekten is vooral te danken aan de toegenomen hygiëne - met name schoon drinkwater -, betere voeding en quarantainevoorzieningen. Het feit dat een aantal infectieziekten in achtergestelde landen zonder vaccinatieprogramma's nog wèl voorkomen, wordt door voorstanders van vaccins gezien als een bewijs dat ze dus werken. Tegenstanders zullen eerder het gebrek aan hygiëne, schoon drinkwater en (gezonde) voeding aanwijzen als voornaamste oorzaak van deze ziekten. Het is in dit verband opvallend dat de geïnfecteerden bij de recente vogelgriep in Hong Kong in onhygiënische omstandigheden leefden.

Veel van de ziekten waartegen wij worden ingeënt, zijn voor gezonde mensen in hygiënische omstandigheden niet meer echte killers. Zo was kinkhoest eens een levensbedreigende ziekte, maar is dat nu alleen nog voor kleine kinderen. De betrouwbaarheid van vaccins laat duidelijk nogal eens te wensen over. Men hoopte dat vaccinatiecampagnes de mazelen volledig zouden uitroeien, maar in 1989 was er in de Verenigde Staten een epidemie die aan negentig mensen het leven kostte; veertig procent van de gevallen deed zich voor bij gevaccineerde kinderen. Deels heeft dat te maken met het feit dat virussen verraderlijk zijn. Ze kunnen snel muteren en worden dan resistent. Voorbeelden hiervan zijn malaria, influenza en hepatitis B. Daarnaast reageert niet iedereen hetzelfde op een vaccin. Soms maken vaccinaties ons juist bevattelijker voor de ziekte. In 1918 had een massale vaccinatiecampagne tegen pokken op de Filippijnen dramatische gevolgen. In Manilla, waar 95 procent van de inwoners was ingeënt, stierf 54 procent van de bevolking. Op het eiland Mindanao, waar de bewoners inentingen hadden geweigerd, stierf slechts 11 procent.

De Amerikaanse regering heeft een diepgaand onderzoek laten uitvoeren naar de bijwerkingen van de negen belangrijkste vaccins. De conclusie van de vooraanstaande medische specialisten kwam er eensgezind op neer dat alle onderzochte vaccins ernstige schade kunnen aanrichten. En een onderzoek onder 500.000 Amerikaanse kinderen bracht tientallen bijwerkingen aan het licht variërend van astma, bloedafwijkingen, infectieziekten, diabetes, gehoorschade en neurologische aandoeningen zoals hersenvliesontsteking en polio. Duitse wetenschappers hebben 27 neurologische reacties gevonden op het mazelen-vaccin, waaronder hersenvliesontsteking en epilepsie. De rode hond-inenting kan, aldus de fabrikant van het vaccin, in drie procent van het aantal kinderen en bij twintig procent van de volwassen vrouwen artritis veroorzaken.

Wie zijn kinderen - wellicht tegen de ernstiger ziekten als polio - wil laten inenten, kan voldoende informatie krijgen over de verschillende vaccins en hun (bij)werkingen. Met name het boekje The Vaccination Bible van Lynne McTaggart zet - op basis van gevestigd wetenschappelijk onderzoek - de voordelen en nadelen van ieder vaccin duidelijk op een rij. Wie een alternatief zoekt, kan zich volgens Viera Scheibner het beste wenden tot homeopathische vaccins, nosodes geheten (zie kader). Het voordeel van deze nosodes is dat ze schoon zijn - geen bijwerkingen - en dat ze op het hele systeem inwerken en niet slechts van symptoombestrijding uitgaan, zoals in de reguliere geneeskunde meestal het geval is. Symptomen als koorts en uitslag worden vanuit een meer holistische gedachte niet zozeer bestreden, maar gezien als methoden die het lichaam gebruikt om de ziekte uit het systeem te werken. Deze symptomen onderdrukken, heeft tot gevolg dat de ziekte zich alleen maar dieper nestelt.

De reden dat velen - ondanks de gevaren van vaccins - toch voor inentingen kiezen, is omdat er geen goed alternatief voor handen zou zijn. Maar misschien moeten we afstappen van de gedachte dat we voor iedere vaccin een alternatief nodig hebben. Kinderziekten als waterpokken, mazelen en kinkhoest zijn voor gezonde kinderen geen probleem, integendeel. In plaats van nog meer geld in nieuwe vaccinatiecampagnes te investeren, zou het wellicht zinvoller zijn dit geld mondiaal te spenderen aan gezonde voeding, schoon drinkwater en goede sanitaire voorzieningen. Onze aandacht verschuift dan van het bestrijden van ziekten naar het bevorderen van gezondheid. Daarnaast is serieus onderzoek naar de werking en bijwerkingen van bestaande vaccins dringend gewenst.
    Zoals je leest is vaccineren alleen handig bij iets van buitenaf, HIV is niet iets van buitenaf, het is een virus en is eerst geinjecteerd door jawel, vaccinatie.

Goed, volgende:
    quote:
    Most people believe that the origin of HIV, the AIDS virus, derives from some natural evolutionary event. Key among these HIV origin theories is the so called "cut hunter theory" in which a human, allegedly African native, received a bloody wound or infected splash while preparing a chimpanzee carrying a similar virus (i.e., SIVcpz). Most recent research, along with the scientific consensus, holds that the origin of HIV and AIDS could never have happened this way.

In 2001, The Royal Society of London's conference proceedings, which sought to determine the initial cause of AIDS and the origin of HIV, were published for the world to behold. The most highly respected scientists and academicians debated the possibility that HIV-1, the most widespread and deadly human AIDS virus, evolved from accidental vaccine contaminations and subsequent transmissions to mostly to African villagers. The oral polio vaccine (OPV) received the focus of interest here since that vaccine was partially derived from growing live polio viruses in monkey kidney cells that have historically proven to be contaminated with cancer viruses such as SV40 -- the 40th monkey virus ever discovered -- currently linked by medical scientists to widespread human cancers. By the end of the symposium, the esteemed delegates concluded the HIV origin and AIDS was not likely to have come from polio vaccine transmissions as chimpanzees were not proven to have been used during the manufacture of this vaccine.

More importantly, among the most respected of all HIV/AIDS origin theorists, the U.S. Government's chief DNA sequence analyst at the Los Alamos Laboratory in New Mexico, Dr. Gerald Myers, reported with his colleagues that the origin of HIV could not have begun with "cut hunters" or other single isolated cross species transmissions (called "zoonosis"). He reported that genetic sequencing studies prove some "punctuated origin of AIDS event" took place during the mid-1970s giving rise, virtually simultaneously, to at least ten different HIV "clades" (or genetic subtypes) associated with ten different distinguishable AIDS epidemics in Africa alone. The most likely cause of this widespread bizarre zoonosis was some man-made (i.e., iatrogenic) event involving chimpanzees, this group reckoned.

Myers and his colleagues offered the following best explanation for the origin of HIV: "It is not far-fetched," they wrote, "to imagine the ten or so clades deriving from a single animal (perhaps immunosuppressed and possessing a swarm of variants) [as might have been the case with chimpanzees used in the process of vaccine manufacture] or from a few animals that might have belonged to a single troop or might have been gang-caged together. The number of animals required is secondary to the extent of variation in the source at the time of the zoonotic or iatrogenic event. The [vaccine] hypothesis makes a case for such a punctuated origin . . ." (See: Burr T, Hyman JM and Myers G. The origin of acquired immune deficiency syndrome: Darwinian or Lamarchkian? Phil. Trans. R. Soc. Lond. B (2001) 356:877-887.)

So if chimpanzees were not used to make the polio vaccine, and therefore the origin of HIV and AIDS did not come from this vaccine nor time period (1950s-early 1960s), then what other vaccine, given during the early to mid 1970s, might have used one or more SIVcpz-infected chimpanzees in the manufacturing process?

The answer to this question was singularly advanced by a Harvard-degreed independent investigator, Dr. Leonard Horowitz in the award winning book Emerging Viruses: AIDS & Ebola -- Nature, Accident or Intentional? (Tetrahedron Press, 1998; 1-888-508-4787; http:www.tetrahedron.org) Dr. Horowitz unearthed and reprinted stunning scientific documents and National Institutes of Health contracts proving that chimpanzees, contaminated with numerous viruses, were used to produce hundreds of hepatitis B vaccine doses administered to central African Blacks along with homosexual men in New York City at precisely the time Dr. Myers and colleagues claim the origin of HIV "punctuated event" occurred.

Unfortunately, as another Royal Society conference presenter, Dr. Julian Cribb, protested, too little attention is given by drug-industry-influenced medical journals, and the mainstream media, to controversial truths in science regarding the origin of HIV and AIDS. (See: Cribb J. The origin of acquired immune deficiency syndrome: can science afford to ignore it? Phil. Trans. R. Soc. Lond B (2001) 356:935-938.) As a result, documents such as those published by Dr. Horowitz, and others, showing AIDS apparently derives from contaminated hepatitis B vaccines, have never received adequate attention.
    meer:
    quote:
    Dr. William Campbell Douglass, M.D., wrote that HIV was finally produced (genetically engineered) in 1974, after having been PREDICTED and REQUESTED! He tells us that the AIDS virus by the WHO (World Health Organization), was not just a diabolical scientific exercise that got out of hand. It was a cold-blooded successful attempt to create a killer virus which was then used in a successful experiment in Africa. African AIDS was the result of the smallpox eradication vaccine program conducted by the World Health Organization during the 1970s. It was not an accident. It was deliberate!

Alan Cantwell, MD - "The mixing of AIDS facts and fallacies has long been apparent to researchers like myself who are convinced that HIV did not come from Mother Nature and “species jumping,” but was most likely introduced via contaminated vaccine experiments exclusively targeting the Black African and the American Gay community."
    Meer:
    quote:
    Na'im Akbar, a professor of psychology at Florida State University who specialises in African-American behaviour, stressed that these views are grounded in experience.

Between 1932 and 1972 the federal government conducted experiments on 400 African-Americans in Tuskegee, Alabama. They were told they were being treated for syphilis but were allowed to sicken and die, and in some cases were actively denied treatment, until the experiment was exposed in 1972.

"This is not a bunch of crazy people running around saying they're out to get us," he said.

However, others, including Phil Wilson, executive director of the Black Aids Institute, insist that African-Americans must come to terms with this past if they are to overcome belief in conspiracy theories and the obstacles they present to effective prevention.

"The syphilis study was real, but it happened 40 years ago, and holding on to it is killing us," he said.
    Have fun.
    pi_53011491
    quote:
    Zoals je leest is vaccineren alleen handig bij iets van buitenaf, HIV is niet iets van buitenaf, het is een virus en is eerst geinjecteerd door jawel, vaccinatie.
    Of door contact met een wond van een ander mens/dier.
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:17:07 #92
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53011523
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:16 schreef VoreG het volgende:

[..]

Of door contact met een wond van een ander mens/dier.
    Dat is complete bullshit.
    Anders hadden indianen ook hiv.
    pi_53011541
    Ga je nog plaatsen waar die bronnen vandaan komen, of ga je random lappen tekst quoten als je bewijs?
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:18:38 #94
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53011567
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef Scorpie het volgende:
    Ga je nog plaatsen waar die bronnen vandaan komen, of ga je random lappen tekst quoten als je bewijs?
    Dat vind ik niet af of bijdragen aan de inhoud, jij wel?
    pi_53011640
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:17 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Dat is complete bullshit.
    Anders hadden indianen ook hiv.
    Dat is geen bullshit. Waarom zou je het wel kunnen injecteren, maar niet kunnen krijgen door contact met bloed van een ander mens?
      vrijdag 7 september 2007 @ 18:22:51 #96
    93076 BaajGuardian
    De echte BG, die tof is.
    pi_53011674
    quote:
    Op vrijdag 7 september 2007 18:21 schreef VoreG het volgende:

[..]

Dat is geen bullshit. Waarom zou je het wel kunnen injecteren, maar niet kunnen krijgen door contact met bloed van een ander mens?
    Omdat het een virus is voor de 10e keer.
    pi_53011762
    quote:
    Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef Lambiekje het volgende:

[..]

Weer zo leuk aangepraat leugen om mensen hun sexdrang te verminderen. Het is NIET besmettelijk al zou het bestaan.
    De discussie gaat m.i. de verkeerde kant op, voorlopig iig even dicht dit topic.
    bye
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')