quote:Van dit virus word jij dom en anderen rijk
Steeds meer wetenschappers krijgen in de gaten dat HIV- en AIDS-onderzoek de sleutel zijn tot grotere onderzoeksbudgetten en dikkere auto's. Aan HIV is daarom -zonder enig succes overigens- al zoveel onderzocht en aan het virus zijn inmiddels al zoveel bizarre eigenschappen toegekend, dat het lastig is nog iets nieuws te bedenken. Wetenschappers moeten tegenwoordig echt creatief zijn. Heel creatief. En dat waren ze bij de Universiteit van San Diego. Zij bedachten weer iets nieuws. HIV is nog gevaarlijker dan we al moeten denken.
HIV maakt je namelijk dom. Echt. Het stopt de aanmaak van nieuwe hersencellen en beinvoedt leerprocessen en geheugenfuncties. En het zorgt ervoor dat je snel dement wordt. Een virus dat je dom maakt en daar mag je niet eens om lachen want voor je het weet is dom zijn een AIDS-indicator. Zo werkt dat namelijk met AIDS. Alles om de statistieken te boosten en de angst er flink in te houden, dat is namelijk weer goed voor de omzet in AIDS-remmers en de onderzoeksbudgetten van volgend jaar. Om de zoveel tijd passen ze de officiele definitie wat aan zodat er ineens meer AIDS-gevallen zijn. Lijkt het net of er echt een pandemie aan de gang is. In Afrika is flink ziek zijn al een AIDS-indicator. Daarom dat er zoveel 'AIDS' in Afrika is. In het moderne Westen willen ze graag weten wat je sexuele voorkeur is voordat ze HIV test gaan 'interpreteren'. Het virus houdt daar namelijk ook rekening mee. Sexuele voorkeur en geografie. Heel slim dat HIV. Daarom dat het 'hier' een homoziekte is en 'daar' een heteroziekte.
Maargoed, HIV nestelt zich nu ook al in je brein.
Bizar toch? Daarom geloof ik er ook helemaal niets van, want laten we nou eens op een rijtje zetten wat dat HIV inmiddels allemaal al kan. Verbazingwekkend. Je moet er maar op komen.
HIV kwam van de apen. Daar was het SIV, apen gaan er echter niet aan dood. Ook niet de Bonobo's, en die neuken wat af, man dat wil je niet weten.![]()
HIV schijnt een retrovirus te zijn, maar in tegenstelling tot andere retrovirussen is het niet op klassieke wijze 'te isoleren'. Het kan alleen maar indirect worden aangetoond. Klassieke isolatie is een bijzonder eenvoudige procedure die het mogelijk maakt het virus direct, in levende lijve, te bestuderen. Er zijn wel een heleboel niet klassieke isolaties gedaan en dus ook plaatjes van het virus bekend, maar zonder klassieke isolatie kan niemand weten waar ze naar kijken. Dat is lastig wetenschap bedrijven dus hebben ze maar afgesproken dat het HIV is dat ze zien en meten.
HIV wordt nu dus aangetoond op basis van proteines die stuk voor stuk ook uit zichzelf in het menselijk lichaam voorkomen. Er zijn meer dan 60 verschillende natuurlijke aandoeningen die ervoor zorgen dat deze proteines worden aangemaakt en / of een HIV test positief doen uitvallen. Dan ben je dus seropositief zonder HIV. Een beetje griep is al voldoende. Of in verwachting zijn.
In tegenstelling tot HIV zijn andere eenvoudige retrovirussen onschuldig of kunnen door het lichaam gewoon worden opgeruimd. Daarvoor heeft moeder natuur het immuunsysteem gemaakt. Retrovirussen (en dus HIV ook) zijn rondzwevende informatiepakketjes (RNA) met een nog onduidelijke functie. Ze zouden kunnen dienen bij de reparatie van cellen, het zou in geval van HIV zelfs gewoon residu kunnen zijn van natuurlijke genetische en chemische processen zoals 'gewone' ziekten. Niemand weet het. Behalve dan bij HIV, dat is ondanks zijn extreem eenvoudige (veronderstelde) genetische opbouw ineens een extreem kwaadaardig en mensheidbedreigend virus.
Ondanks dat het nog nooit op klassieke wijze is geisoleerd en dus niemand ooit direct zijn genetische structuur heeft kunnen vaststellen, hebben ze wel iets gevonden waarvan ze doen alsof het HIV is, en dat iets heeft een genetisch structuur. En die is bekend. Nu dat eenmaal bekend is, kan iedere wetenschapper ook op zoek gaan naar dat iets, en rara, kan iedere wetenschappers het ook ineens overal vinden. Ook in brouwsels waar helemaal geen virus in voor kan komen. Of bij ziektes die helemaal niets te maken hebben met een virusinfectie. Als je Syfillis hebt, kan er ineens HIV in je bloed gemeten worden en als je weer beter bent, is het ineens weer weg. Vreemd, dus daar praten ze dan ook maar het liefst overheen.
Geen van de bekende HIV-tests zijn geijkt aan een gouden standaard. Kan ook niet, want niemand heeft het virus ooit in levende lijven ontmoet. Fabrikanten schrijven dit ook gewoon op hun HIV-tests: 'dit is geen HIV-test'. Maar wel gewoon blijven gebruiken. Dat dan weer wel.
Het virus kan zich ook schuilhouden om dan alsnog, soms na zelfs 15 jaar, ineens actief te worden en als een bezetene je T-cellen te gaan mollen. Hoewel het in 24 jaar nog niemand is gelukt dit wiskundig te modelleren, de modellen falen elke keer weer, en dergelijk gedrag voor virus extreem ongebruikelijk is, is dit nog voor niemand reden geweest te gaan twijfelen aan de stelling. Het is een langzaam virus. Soms. Soms niet.
Het virus schijnt zichzelf te kunnen veranderen, het kan muteren. Dat is raar want zijn veronderstelde genetische structuur ondersteunt slechts de zogenaamde puntmutatie en dat is juist de mutatie die het virus onschuldig zou maken. Omdat het na die mutatie niet meer aan de T-cellen kan hechten. Complexere RNA-virussen zoals griep kunnen wel intern muteren, maar dat is dan ook zichtbaar aan hun genetische structuur. Recombinatie, een truc die HIV eigenlijk niet kent maar toch kan.
Het virus wordt verondersteld je immuunsysteem te vernietigen door je T-cellen aan te vallen. Het virus kan in vitro (buiten het lichaam) echter gewoon worden gekweekt in diezelfde T-cellen. In vitro zijn HIV en T-cel beste vriendjes, in vivo (in het lichaam) gezworen vijanden. Best raar.
Het virus is er de oorzaak van dat één van 29 ziektes die het AIDS-syndroom definieren je zullen doodmaken. Niemand weet waarom het precies die 29 ziektes zijn en niet meer, minder, of andere ziektes. De ziektes zijn in seropositieve mensen evengoed behandelbaar als in seronegatieve mensen, dus wat betreft die ziektes zelf bestaat het HIV niet en is AIDS een loze definitie, sterker nog, ze kunnen allemaal ook gewoon optreden in seronegatieve mensen. Tegelijk of apart.
Het virus schijnt door neuken te kunnen worden overgebracht maar grote groepen testneukers werden tot nu toe nooit besmet door elkaar. Seropositiviteit blijkt niet echt besmettelijk en AIDS al helemaal niet. Er is bijvoorbeeld geen enkel geval van AIDS besmetting bekend onder medici die werken met AIDS-patienten of bloed. Al die gevallen van zogenaamde besmetting die je in de krant leest, zijn gevallen van seropositiviteit, maar wat dat met AIDS of HIV te maken heeft, is nog nooit bewezen. Seropositieve mensen zijn net zo gezond als seronegatieve mensen. Of ongezond. Rokers heb je overal Totdat ze AIDS-remmers gaan nemen, dan gaan ze dood en dat is wel erg ongezond.
Eén ding kan het virus als geen ander: wetenschappers veel geld en grote laboratoria bezorgen. Joep Lange kreeg dit jaar ¤120 miljoen voor nog meer zinloos onderzoek.
En ik kan onzin praten wat ik wil, net als al die zogenaamde echte experts, want al is maar één stelling hierboven waar, dan zet het de hele HIV->AIDS->dood theorie op zijn kop. Laat ze maar eens beginnen mij uit te leggen waarom de AIDS-definitie precies díe 29 ziekten noemt. Kan niemand.
En ook al is helemaal niets van wat ik hierboven stel waar, dan ben ik een domme lul, dat wel, maar dan nog is het een feit dat je helemaal niets kan doen tegen dat HIV. Dus waar praten we over? Moderne AIDS-remmers veroorzaken namelijk zelf AIDS en vernietigen zelf T-cellen. Ze stoppen de meest basale genetische processen in lichaam en niets goeds kan daar ooit van komen. Tenzij je dood wilt.Ok, dat lieg ik, ik heb nog nooit een onderzoek gelezen over Bonobo's en SIV. Maar ze neuken wel als de besten.
Triesteling reageer dan niet ....LEES eerst.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:58 schreef crackhead het volgende:
Je hebt op internet een stuk tekst gevonden wat nergens op slaat. Ik zou aangifte doen bij de internetpolitie, daar is het internet niet voor bedoeld.
ik vind het wel humor hoorquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:59 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Triesteling reageer dan niet ....LEES eerst.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom wist ik bij voorbaat al dat het iets van zapruder zou zijn...
Dus ik was niet de enige die dat dachtquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:34 schreef ATuin-hek het volgende:
Waarom wist ik bij voorbaat al dat het iets van zapruder zou zijn...
Ach, dat schelden heeft geen nut.quote:
Dat is beetje te bout om te zeggen. HIV maakt dom AIDS niet. AIDS is een verzamelnaam voor 29 aandoeningen waarvan een kwart niets van doen heeft met het immuunsysteem.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 01:37 schreef -skippybal- het volgende:
[afbeelding]
Conclusie; AIDS maakt niet dom, Afrikanen zijn gewoon dom.
Noem je nou je eigen TT bout om te zeggen?quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:28 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat is beetje te bout om te zeggen. HIV maakt dom AIDS niet. AIDS is een verzamelnaam voor 29 aandoeningen waarvan een kwart niets van doen heeft met het immuunsysteem.
"geavanceerd" is een loze term in deze context.quote:Nee het virus is slim. Het heeft een geographische en racistische sexuele voorkeur. Als het standaard griepje al geavanceerder is dan HIV. Hoe triest moet je zijn om in het HIV-sprookje te geloven.
Het is ook behoorlijk spijtig dat je andere naïef noemt en dat ze de ogen eens open moeten doen terwijl je dat zelf weigert te doen. Tig topics met uitleg wordt handig verstopt achter de plaat/oogkleppen etc. Wie is er dan de naïeve vraag ik me dan afquote:Maar geloof vooral de orthodoxie en slik maar medicijnen om beter ziek te worden.
Het als ik zo vaak heb ik gezegd, ik heb beste voor me de mens. Dat kan je NIET van de artsen, wetenschap en overheid zeggen. Die gaan toch echt voor de bigmoney.
HIV/AIDS verhaal is geen kleinigheid. Dat besef ik maar al te goed. Maar ik vind dat men ook kennis moet hebben dat het (beetje) totaal anders is. Het is spijtig van de mensen die overleden zijn aan AIDS, tenminste neem aan dat dat verklaard is door een ARTS. Maar in hoeveel gevallen is er daadwerkelijk onderzocht wat echt de doodsoorzaak is. Ik ben er stellig van overtuigd dat de doodsoorzaak ergens anders ligt.
Omdat de geaccepteerde waarheid zus-en-zo is dan mag daar niet (onder geen beding) aan getornt worden. tsss doe de ogen toch eens open. Ik word er zo verdrietig van hoe makkelijk mensen zich laten voorliegen. Maar kennelijk is men nog in de riducuul-fase. Het is spijtig.
Tot een jaar geleden was ik ook gewoon in jullie kamp. Waarom zou je twijfelen aan een ziekte. Mensen zijn toch ziek en gaan dood. Maar is dat wel zo.?!quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 09:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Noem je nou je eigen TT bout om te zeggen?
[..]
"geavanceerd" is een loze term in deze context.
[..]
Het is ook behoorlijk spijtig dat je andere naïef noemt en dat ze de ogen eens open moeten doen terwijl je dat zelf weigert te doen. Tig topics met uitleg wordt handig verstopt achter de plaat/oogkleppen etc. Wie is er dan de naïeve vraag ik me dan af
Ja jij jaquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:03 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Tot een jaar geleden was ik ook gewoon in jullie kamp. Waarom zou je twijfelen aan een ziekte. Mensen zijn toch ziek en gaan dood. Maar is dat wel zo.?!
Alles wat aangedragen wordt dat AIDS wel bestaat geloof ik niet (meer). Ik ben inmiddels stelling van overtuigd dat het pure zwendel is. Of het nu oorlog, belasting of over gezondheid gaat. De overheid en de industrie gaan over lijken. Zolang ermaar geld, groot geld meegemoeid is.
Dus wie heeft nu oogkleppen op een geloofd weer stellig in de overheid en zijn informatie verstrekking. Zeg het maar.
Maar oogkleppen ik ... pff!
Waarom verteld de overheid niet dat er haken en ogen aan het verhaal zitten? Het is van levensbelang in mijn ogen.quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:25 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Ja jij jaJij gaat er nu bijv gelijk van uit dat de overheid er weer bij betrokken is.
Omdat je er nu van uit gaat dat die er zijn? Die aanname kan je niet zomaar maken. Onderzoek naar HIV vind in meerdere landen plaats en kan daardoor al niet zomaar onder 1 overheid vallen. Dat is het mooie van een wetenschappelijk onderzoek. Je kan de bevindingen controlerenquote:Op vrijdag 24 augustus 2007 10:57 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Waarom verteld de overheid niet dat er haken en ogen aan het verhaal zitten? Het is van levensbelang in mijn ogen.
Overheid gaat toch over wat voor medicijnen er op de markt komen.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:58 schreef crackhead het volgende:
Je hebt op internet een stuk tekst gevonden wat nergens op slaat. Ik zou aangifte doen bij de internetpolitie, daar is het internet niet voor bedoeld.
Mjah... Sommige mensen moeten eens een studieboek over het onderwerp openslaan voor ze gewaagde uitspraken doen.quote:
Men wil gewoon niet lezen/zien dat de geaccepteerde waarheid ontrent deze ziekte verre is van wat de medische wetenschap en overheid wordt verkondigd.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:31 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Ja inderdaad. TS aan kop samen met nog 1 andere mafketel. Hij kan dit onderwerp ook niet met rust laten he. Zielig figuur.
Johquote:Op zondag 26 augustus 2007 22:48 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Men wil gewoon niet lezen/zien dat de geaccepteerde waarheid ontrent deze ziekte verre is van wat de medische wetenschap en overheid wordt verkondigd.
En als je een foto van het virus onder ogen krijgt negeer je die. Andere testen waarmee je het virus aan kan tonen snap je niet of draai je ook om heen. Vind je het dan heel vreemd dat mensen je claim niet serieus nemen?quote:Ik ga niet overlijken. Ik ontken niet dat de mensen dood gaan. Ik geef alleen maar aan dat de zogenaamde virus wat ze bij zich dragen niet bestaat. En misleidt worden door de medische wetenschap om maar terminator medicijnen te slikken.
Daar heb je een mooi voorbeeld van zo'n verkeerd begrepen ding. Die ziekten (en niet alleen symptomen dus) zijn idd vaak prima te behandelen als de persoon een gezond immuunsysteem heeft.quote:Ik geloof wel dat mensen ziek zijn maar dan niet om dat ze hiv hebben. Ze hebben gewoon 1 of meer van de 29 symptomnen die onder AIDS vallen. Elk van de symptomen zijn goed te behandelen aangezien het al eeuwen oude aandoeningen zijn. En elke heeft natuurlijk zijn eigen medicatie. Maar nee hiv is in het spel dus moet een algemeen terminator medicijn geslikt worden.
Dat zal je aan een AIDS patiënt moeten vragen.quote:Ik ben benieuwd of eigenlijk een AIDS-patient wordt verteld aan welk van de 29 symptomen hij/zij lijdt. of wordt gezegd je hebt AIDS (verders niets) en je moet deze medicijnen slikken. Ik kan gewoon niet volgen hoe dom en naief mensen zijn om zomaar medicijnen te gaan slikken. Zonder enig kennis te hebben waaraan ze nu echt lijden.
Dat kan niet en ik heb vaak gezegd dat het virus nog nooit gevonden is in een menselijk lichaam.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:57 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
JohGek he als er geen flinter bewijs is en de redenatie vooral op verkeerd begrepen dingen is bebaseerd
[..]
En als je een foto van het virus onder ogen krijgt negeer je die. Andere testen waarmee je het virus aan kan tonen snap je niet of draai je ook om heen. Vind je het dan heel vreemd dat mensen je claim niet serieus nemen?
Wat is een gezond immuunsysteem. Je kan hiv positief testen als je zwanger bent, of grieperig bent. Of als je wat stressig bent.quote:[..]
Daar heb je een mooi voorbeeld van zo'n verkeerd begrepen ding. Die ziekten (en niet alleen symptomen dus) zijn idd vaak prima te behandelen als de persoon een gezond immuunsysteem heeft.
[..]
quote:Dat zal je aan een AIDS patiënt moeten vragen.
Dat is juist het probleem jaquote:Op zondag 26 augustus 2007 23:11 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Dat kan niet en ik heb vaak gezegd dat het virus nog nooit gevonden is in een menselijk lichaam.
Lees je eens in zou ik zeggen... En dan niet via zapruder.quote:Wat is een gezond immuunsysteem. Je kan hiv positief testen als je zwanger bent, of grieperig bent. Of als je wat stressig bent.
En weer een prachtig voorbeeld van het gebrek aan de benodigde kennis. Kanker kan ook door een virus veroorzaakt wordenquote:Het hele hiv gedoe is echt pure kolder. Vandaar ook dat er sympotmen bij zitten dat niets van doen heeft met het immuunsysteem. En zijn puur en alleen toegevoegd om ook westerse vrouwen met AIDS te kunnen diagnoticeren, zoals baarmoederhalskanker.
Nee HIV is een melkkoe voor de medische wereld en niets anders.
[..]
Plus deze link:quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 12:08 schreef Terecht het volgende:
Het is weer een typisch schrijfsel uit de koker van Zapruder, zonder echt op feiten in te gaan lekker ongenuanceerd blaten tegen de gevestigde orde. Op deze site vind je tenminste wetenschappelijk onderbouwde bevindingen dat HIV- AIDS veroorzaakt.
http://www.quackwatch.org/04ConsumerEducation/hiv-aids.html
Dit artikel staat bol van de bronnetjes en is vééél wetenschappelijker dan het bovenstaande artikel.
Het is nogal op de man gespeeld flut artikel. Dissidenten dit, dissidenten dat.quote:Op maandag 27 augustus 2007 12:50 schreef Terecht het volgende:
DIt artikel van Zapruder is kwatsch, net als 90% van de uitgepoepte bagger die daar vandaan komt. Speciaal voor Lambiekje:
[..]
Plus deze link:
http://medicine.plosjournals.org/perlserv/?request=get-document&doi=10.1371/journal.pmed.0040256&ct=1
Waar nog eens dunnetjes de claims van de AIDS-ontkenners onderuit worden gehaald.
Deze 2 linkjes die ik hier heb gegeven zijn tenminste geschreven door gerespecteerde medici, en niet door een fotograaf en een uitgerangeerde biochemicus.
quote:Op vrijdag 24 augustus 2007 00:58 schreef crackhead het volgende:
Hoe zou jij het dan willen noemen? En los daarvan, kan je ontkrachten wat ze in dat artikel stellen?quote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is nogal op de man gespeeld flut artikel. Dissidenten dit, dissidenten dat.
Heb je hier voorbeelden / bewijzen van?quote:gerespecteerd als Dr. Gallo zekerHet punt is dat de medische wetenschap niet te vertrouwen is aangezien er zulk buitensporig hoge geldbedragen meegemoeid is. In verhouding hebben weinig mensen aids om over een pandemie te spreken. Het is inmiddels gewoon een geldkwestie geworden en worden er quatsch onderzoeken gedaan. En krijg je onderzoeken dat AIDS dom maakt of dat je pik pas na 10 mintuten mag schoonmaken. Wat een kolderdebolder allemaal.
Objectiviteit van de med.wetenschap is ver te zoeken. Onderzoeken waarbij er andere zaken aan het licht komen worden omgekocht of worden belachelijk gemaakt. En andere punt is dat onderzoekers uit zichzelf maar de feiten verdraaien aangezien er accuut een geldstop is als het gepubliseerd wordt en kan je je lab wel sluiten. Ik vind dat onacceptabel.
Nee natuurlijk nietquote:Er zal nooit een wetenschappelijk onderzoek komen met ECHTE antwoorden. Er is gewoon weg te veel geld meegemoeid. Wetenschap zit elkaar gewoon voor de gek te houden.
Oe tofquote:In mijn ogen zegt een gerenomeerd wetenschapper juist niets. Hij zit (zonder dat hij het weet of juist wel) in het complot.
Ik geloof ook veel liever een of andere debiel die op z'n zolderkamertje obscure teksten zit te typen dan iemand die daar wetenschappelijk onderzoek naar doetquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
In mijn ogen zegt een gerenomeerd wetenschapper juist niets. Hij zit (zonder dat hij het weet of juist wel) in het complot.
Het onderwerp is volledige bagger. Leuk dat je mijn post verwijderd, maar dat neemt niet weg dat ik wel gelijk heb. Het 2e topic dat TS hier over heeft geopend is door Yvonne nota bene gesloten, maar Lambiekje de Heikneuter weet het beter, en stelt zelfs zwart op wit dat AIDS niet bestaat. Doe daar maar eens wat aan, in plaats van posts te verwijderen die zeggen waar het op staat.quote:Op zondag 26 augustus 2007 22:54 schreef NorthernStar het volgende:
Even in het algemeen: Doe nou eens niet het over elkaar of andere users gaan hebben, maar gewoon over het onderwerp.
je zou dit kunnen doen natuurlijkquote:Op maandag 27 augustus 2007 15:39 schreef VoreG het volgende:
Weet je wat je zou moeten doen. Naar de huisarts stappen en zeggen dat je bij dat AIDSfeest in Groningen bent geweest. Als je theorieen zouden kloppen dan zou de regering je het zwijgen willen opleggen en je dom houden, want ze weten immers dat jij op het goede pad zit met de ontmaskering.
Indien OOK de arts in het complot zit zou je dus na afloop van de test AIDS moeten hebben.
Onveilige sex met een seropositief persoon (er van uitgaande dat deze verder geen andere ziekten heeft) is Lambiekje ook al een keer voorgesteld. Daar had hij iirc geen bezwaar tegen.quote:Op maandag 27 augustus 2007 18:31 schreef Freeflyer het volgende:
[..]
je zou dit kunnen doen natuurlijk
Hoe wil je ze anders noemen danquote:Op maandag 27 augustus 2007 13:41 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Het is nogal op de man gespeeld flut artikel. Dissidenten dit, dissidenten dat.
bron?quote:gerespecteerd als Dr. Gallo zekerHet punt is dat de medische wetenschap niet te vertrouwen is aangezien er zulk buitensporig hoge geldbedragen meegemoeid is.
bron?quote:In verhouding hebben weinig mensen aids om over een pandemie te spreken. Het is inmiddels gewoon een geldkwestie geworden en worden er quatsch onderzoeken gedaan.
Dat als je je leuter na 10 minuten pas wast je een kleinere kans op HIV hebt, lijkt me geen kolderdebolder hoor. DIt itt tot onderzoek waaruit blijkt dat blauwogige mensen intelligenter zijn.quote:En krijg je onderzoeken dat AIDS dom maakt of dat je pik pas na 10 mintuten mag schoonmaken. Wat een kolderdebolder allemaal.
blaaaaaaaaaaaaaatquote:Objectiviteit van de med.wetenschap is ver te zoeken. Onderzoeken waarbij er andere zaken aan het licht komen worden omgekocht of worden belachelijk gemaakt. En andere punt is dat onderzoekers uit zichzelf maar de feiten verdraaien aangezien er accuut een geldstop is als het gepubliseerd wordt en kan je je lab wel sluiten. Ik vind dat onacceptabel. Er zal nooit een wetenschappelijk onderzoek komen met ECHTE antwoorden. Er is gewoon weg te veel geld meegemoeid. Wetenschap zit elkaar gewoon voor de gek te houden.
Bronnetje?quote:In mijn ogen zegt een gerenomeerd wetenschapper juist niets. Hij zit (zonder dat hij het weet of juist wel) in het complot.
ho! HIV bestaat niet. AIDS met de 29 symptomen wel alleen hebben mensen dan de naam van een van de 29. Punt is als HIV in het spel is dan maakt het opeens niet meer uit wat voor aandoeningen je hebt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 17:54 schreef CoolGuy het volgende:
[..]
Het onderwerp is volledige bagger. Leuk dat je mijn post verwijderd, maar dat neemt niet weg dat ik wel gelijk heb. Het 2e topic dat TS hier over heeft geopend is door Yvonne nota bene gesloten, maar Lambiekje de Heikneuter weet het beter, en stelt zelfs zwart op wit dat AIDS niet bestaat. Doe daar maar eens wat aan, in plaats van posts te verwijderen die zeggen waar het op staat.
Nee niets ho! Je kreet 'HIV bestaat niet' blijven herhalen maakt het niet waar Lambiekje. Zoals allang aangetoond is bestaat het wel degelijk en zijn de bezwaren die tot nu toe langs zijn gekomen weerlegt.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ho! HIV bestaat niet. AIDS met de 29 symptomen wel alleen hebben mensen dan de naam van een van de 29. Punt is als HIV in het spel is dan maakt het opeens niet meer uit wat voor aandoeningen je hebt.
Wat ik ook raar vind is dat er onder die 29 ook aandoeningen tussen zitten wat geheel niets met het immuun te maken hebben. Ze verzinnen maar wat.
En die groepen kosten mensenlevens. Dat maakt het wat mij betreft een levensgevaarlijke stelling. Ik hoop voor je omgeving echt dat je het nooit oploopt.... Who knows hoeveel mensen je dan zou besmetten...quote:En bovendien dit is een ZEER legitiem onderwerp om over te discusseren. Maar kennelijk rust er nog een te zwaar taboe op. En wel men zich niet verder in verdiepen. Ik vind het jammer. Dat er geen inhoudelijk tegengas of nog een andere subweg wordt aangekaart. Wat ik tot nu toe heb gezien wordt alleen maar glashard de orthodoxie geaccepteerde waarheid gebruikt. Het is echt geen zweverig gedoe met een paar websites die iets anders beweren. Wereldwijd zijn er overal en nergens groeperingen die wijzen op rare zaken omtrent de ziekte. Grote groepen binnen de medische wetenschap lopen ook te klagen over dat zaken gewoonweg niet kloppen. Maar ja de orthodoxie maakt zijn eigen mensen belachelijk.
Weer zo leuk aangepraat leugen om mensen hun sexdrang te verminderen. Het is NIET besmettelijk al zou het bestaan.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:42 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
Nee niets ho! Je kreet 'HIV bestaat niet' blijven herhalen maakt het niet waar Lambiekje. Zoals allang aangetoond is bestaat het wel degelijk en zijn de bezwaren die tot nu toe langs zijn gekomen weerlegt.
[..]
En die groepen kosten mensenlevens. Dat maakt het wat mij betreft een levensgevaarlijke stelling. Ik hoop voor je omgeving echt dat je het nooit oploopt.... Who knows hoeveel mensen je dan zou besmetten...
Hoe verklaar je dan wat er in Afrika gebeurt en wat er onlangs nog in Groningen gebeurde?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weer zo leuk aangepraat leugen om mensen hun sexdrang te verminderen. Het is NIET besmettelijk al zou het bestaan.
En deze mensen waren zeker slachtoffer van een groots complot?quote:Op maandag 27 augustus 2007 20:27 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
Weer zo leuk aangepraat leugen om mensen hun sexdrang te verminderen. Het is NIET besmettelijk al zou het bestaan.
Het is helaas al eerder voorgekomen... De dochter van 1 van de 'ik heb de diagnose HIV gekregen maar ben nog steeds kiplekker' is aan AIDS overleden... De moeder ging al de waarschuwingen tegen, gaf gewoon borstvoeding etc. en weigerde haar kind medicijnen te geven omdat 'aids toch heus niet echt was!'quote:Op maandag 27 augustus 2007 21:39 schreef CoolGuy het volgende:
-
HIV bestaat wél, jij en zapruder zouden er eens goed aan doen om dit uitgebreid te studeren. Ik krijg eerder het idee dat jij maar wat verzint.quote:Op maandag 27 augustus 2007 19:32 schreef Lambiekje het volgende:
[..]
ho! HIV bestaat niet. AIDS met de 29 symptomen wel alleen hebben mensen dan de naam van een van de 29. Punt is als HIV in het spel is dan maakt het opeens niet meer uit wat voor aandoeningen je hebt.
Wat ik ook raar vind is dat er onder die 29 ook aandoeningen tussen zitten wat geheel niets met het immuun te maken hebben. Ze verzinnen maar wat.
Er heerst geen taboe op de discussie omtrent AIDS, maar als je met zulke kulargumenten aankomt dan kan ik me de woede van AIDS-patienten goed voorstellen.quote:En bovendien dit is een ZEER legitiem onderwerp om over te discusseren. Maar kennelijk rust er nog een te zwaar taboe op.
Er zijn héél véél wetenschappers bezig met AIDS, ze zijn hard op weg om deze vreselijke ziekte een halt toe te roepen. In het westen is het inmiddels een chronische ziekte geworden, je kunt oud worden met AIDS.quote:En wel men zich niet verder in verdiepen. Ik vind het jammer. Dat er geen inhoudelijk tegengas of nog een andere subweg wordt aangekaart.
De orthodoxie (vies woord) heeft het namelijk bij het juiste eind. Na 25 jaar is bereikt dat AIDS geen dodelijke ziekte is, maar een hanteerbare, weliswaar chronisch, maar toch. In landen waar AIDS-remmers voorhanden zijn sterven er slechts weinigen nog aan AIDS. In landen waar die ontbreken sterven ze wel. De HIV->AIDS->dood is al lang verbroken, maar de AIDS-ontkennertjes kiezen ervoor om oogkleppen op te zetten en doen net alsof dat nog steeds het geval is.quote:Wat ik tot nu toe heb gezien wordt alleen maar glashard de orthodoxie geaccepteerde waarheid gebruikt. Het is echt geen zweverig gedoe met een paar websites die iets anders beweren. Wereldwijd zijn er overal en nergens groeperingen die wijzen op rare zaken omtrent de ziekte. Grote groepen binnen de medische wetenschap lopen ook te klagen over dat zaken gewoonweg niet kloppen. Maar ja de orthodoxie maakt zijn eigen mensen belachelijk.
Dat is meestal het probleem ja...quote:Op zondag 2 september 2007 09:33 schreef Et-Cetera het volgende:
Tsja, ze snappen hem toch niet...
Mooi geschreven. Het is alleen niet in overeenstemming met iig een gedeelte van de medische wetenschap.quote:Op zondag 2 september 2007 15:59 schreef Boswachtertje het volgende:
Hoe goed artsen het ook allemaal bedoelen, hoe dankbaar patiënten ook zijn, wijzer zijn mensen er nooit van geworden en ze krijgen symptoom na symptoom, tot de dood erop volgt.
Het is alsof de artsen aan de benedenloop zitten van een woest kolkende stroom die voortdurend een niet aflatende vloed van drenkelingen aanvoert. Slachtoffers gebeukt door de golven met een grote verscheidenheid aan kwetsuren. En ingespannen en aandachtig buigen ze zich over al die merkwaardige aandoeningen, die ze allemaal benoemd en gecatalogiseerd hebben en geleerd hebben om ze met kunst en vliegwerk zo goed mogelijk weg te werken. En als de drenkeling voldoende hersteld is, mag hij weer vertrekken. Maar even later spoelt hij weer aan, een recidief heet dat dan. En weer doet de dokter zijn best en weer is de drenkeling hem dankbaar. Iedereen vindt, dat de dokter zo knap is, fantastisch werk doet, onmisbaar is en dag en nacht klaarstaat, totdat op een dag de dokter zelf aanspoelt. Niemand, zeker niet van de dokters, durft te gaan kijken, waar toch al die drenkelingen vandaan komen, dat is nu eenmaal zo, waarom die stroom zo woest is en waarom het elke keer weer dezelfde slachtoffers zijn. Want stel je voor, dat er geen drenkelingen meer aanspoelen, wat moet hij dan met al zijn moeizaam verworven theorieën en ervaring, met al zijn apparaten, met zijn status en zijn bezit? Wie zal hem nog dankbaar zijn? En daarom blijft alles zoals het is en houdt iedereen deze gigantische mystificatie in stand.
Bron
Is ook niet waar. Aidsremmers richten zich onder andere op de inhibitie van bepaalde eiwitten waarmee het virus een cel binnen weet te dringen.quote:Nou weet ik wel dat dit niet de meest wetenschappelijke bron is, maar het gaat meer om het verhaal. En het verhaal is m.i. dat wij onszelf kunnen helen maar dat dit ons niet wordt aangeleerd. We worden geleerd afhankelijk te zijn van 'deskundigen'. Maar ondertussen bepalen de 'deskundigen' wie er deskundig zijn en wie niet. Ik vind - zeker met het oog op het financiële aspect van de miljardenindustrie farmacie - dat er veel niet klopt aan de huidige geneeskunde. En dit verhaal van AIDS ben ik ook al vaker tegengekomen. En ook hier is de aanpak simpelweg symptoonbestrijding en zorgt dit dus voor het aspect 'ongeneeslijk'.
Waar is alle oeroude geneeskundige wijsheid gebleven?
Tis niet altijd feest natuurlijkquote:Op zondag 2 september 2007 16:11 schreef ATuin-hek het volgende:
Mooi geschreven. Het is alleen niet in overeenstemming met iig een gedeelte van de medische wetenschap.
Zou prima kunnen en waarschijnlijk heb jij je er meer in verdiept dan ik. Maar wat ik altijd bij mezelf merk als ik verhalen over Aids en de medicijnen lees, is dat ik het precies omgekeerd lees tov wat er staat.quote:Is ook niet waar. Aidsremmers richten zich onder andere op de inhibitie van bepaalde eiwitten waarmee het virus een cel binnen weet te dringen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |