Hoe bedoel je?quote:Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef Resonancer het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze nu clean is.
De hilariteiten van de usual grappenmakers zijn weg.quote:Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Kan een mod hier even een streep zetten waarin duidelijk gemaakt wordt dat de grappenmakers dit topic mogen negeren? En de posts van deze trotse cabaretiers verwijderen? Alvast bedankt.
Dat ze al die tijd high was maar nu zichzelf is geworden.quote:
Zo bekeken, yup zou kunnen. Zoals de CIA en de popindustrie al sinds de jaren zestig een hechte relatie hebben bijvoorbeeld. Het maakt deel uit van de middelen om de massa te bereiken en te beinvloeden, vooral de jongeren.quote:Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Resonancer het volgende:
[..]
Zo heel vergezocht vind ik die CT's niet, waarin beweerd wordt dat ze deel uit maakt van de NWO of erdoor gebruikt word.
Dat zou ook kunnen, (net als Lenon?)quote:Op maandag 10 september 2007 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu je het zegt, die uitspraak was ik vergeten, bedankt resonancer.
Maar dat sluit juist wel weer aan op het wereldje waar ze later mischien uit probeerde los te breken?
quote:Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef ocoxlahun het volgende:
het eerste wat ik dacht toen ik dat filmpje zag was ...ze is gechipt en op afstand bestuurbaar...(net zoals die gozer schreef waarvan de post is verwijdert) dat willen ze strax met ons allen gaan doen...eerst een verschrikkelijke ziekte creëren, vervolgens het tegengif aanbieden via een injectie...wat het volk niet weet is dat de injectie een minuscuul kleine chip bevat en men zo iedereen ongestoord kan injecteren...zodat u je vrijheid kwijtbent...hoort u dat??? u bent uw vrijheid kwijt zeg ik je...wat een flikkers he? met open vizier strijden durven ze niet...de schijtbakjes, moet ik zeker nog respect opbrengen ook voor die meneren in nette pakken, ja daaaag...
Mengele, je weet wel..Jozeph, is de grondlegger van al die gein... deze meneer kon 10 tallen jaren geleden klooien, kutten, experimenteren en zijn gang gaan….. Arizona Wilder bv (google je rot) is geprogrammeerd door 'm...wat zij allemaal door moet maken is niet gezond meer.
Terug naar BRRR itney..haar naam begint met een B..nu weten jullie wel (of niet) dat wanneer je (doop)naam met een B begint, je, volgens de numerologie verkeerde beslissingen maakt in je leven..nou ja, verkeerde is misschien een verkeerd woord…laten we zeggen: onhandig..dat blijkt nu wel weer…kijk alleen al naar die tongzoen met Madonna destijds op een podium ergens…, be-la-che-lijk, dat doe je toch niet? Denkt ze nu dat ze geil overkomt ofzo? een afschuwelijke draak is het..Madonna vind ik wel een zakelijk hoertje…komt naar buiten hard over maar in werkelijkheid eet ze uit mijn hand… ze wil me graag ontmoeten heb ik uit betrouwbare bron, maar zo gauw krijg je me niet te spreken en zien, wat denkt ze wel niet…Brrritney wil mij ook graag ontmoeten maar haar zie ik geen eens staan… ik moet geen gechipte domme wijven…ik houd van puuuuuur…
Dus
Of ze is ergens in terecht gekomen:quote:Op maandag 10 september 2007 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Nu je het zegt, die uitspraak was ik vergeten, bedankt resonancer.
Maar dat sluit juist wel weer aan op het wereldje waar ze later mischien uit probeerde los te breken?
http://www.jesus-is-savio(...)kabbalah_exposed.htmquote:And since Madonna first started singing Kabbalah's praises six years ago — literally, on her 1998 album Ray of Light— she has arguably become the practice's most prominent advocate.
The 45-year-old pop priestess introduced Britney Spears to the discipline last year. This month she wrapped Red Strings around the wrists of David and Victoria Beckham. And, of course, there's Madonna's director-husband, Guy Ritchie.
http://www.usatoday.com/l(...)-kabbalah-main_x.htm
Whaha na de 1e paar regels dacht ik dat je gewoon dom liep te f*cken, aan het eind dacht ik, en weet ik wel zeker, dat je gewoon compleet gestoord bentquote:
quote:Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef Pr0-n00b het volgende:)
Verder geloof ik niet echt in de theorie van TS, wat moet je nou met zo'n verlepte ster
En dat is wat volgens mij slechts wat zij verdiende.quote:Britney Spears
Power Rank: 4
Everyone's favorite teenager got more popular after ditching her schoolgirl duds for a barely there ensemble. Along the way she grossed $40.5 million touring and sold 8.1 million copies of her second album.
Forbes
Dat is de buisiness, een "artiest" krijgt daar echt niet alles van en leeft zowat in een ivoren toren, je bent absoluut niet vrij om te gaan en staan waar je wilt al ben je dan multimiljonair want dan word je direct leeggeplukt, van een kale kip kun je niet plukken zou je denken, maar haar lichaam is dan ook niet het enige wat die buisiness is zn macht heeft, het is vooral haar image.quote:Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef Resonancer het volgende:
[..]
[..]
En dat is wat volgens mij slechts wat zij verdiende.
Daar geloof ik niet in.quote:Op dinsdag 11 september 2007 12:38 schreef TeenWolf het volgende:
Dat ze een chip in haar hersentjes heeft net als de Amerikaanse president in die film "The Manchurian Candidate" van Denzel Washington is duidelijk.
Wat een wazige blik in haar ogen had ze zeg.
quote:Could it be that what we are witnessing in our top pop stars recently is the result of trauma-based mind-control? Have the Monarch mind-controlled slaves gone wild? Anna Nicole mysteriously dies, Britney shamelessly shaves herself bald, Astronaut Lisa Nowak sets off on a mission of doom in diapers; what is going on!?
http://www.ourstrangeworld.net/?p=7581
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |