abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 10 september 2007 @ 11:44:01 #1
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53069690
Als iemand die patronen herkent en vooral op psychisch vlak krijg ik een raar gevoel bij het zien van dit filmpje: Comeback Britney Spears 'bedroevend slecht'

Toen ze nog onaangetast was.

Persoonlijk vermoed ik dat ze gedrugged is of mischien tegen haar wil in gedwongen dit te doen.
De buisiness achter "sterren" is namelijk nog duisterder dan de colombiaanse mafia.

Britney spears probeerde natuurlijk weg te komen van die hele buisiness door haar kop kaal te scheren zodat ze niet meer te verkopen was, natuurlijk sprong de media er juist bovenop maar goed dat is de media.
Dat meisje werd niet met rust gelaten.

Ze heeft wat interresante uitspraken gedaan waaronder een welk de aanleiding was voor mij om anders naar britney spears te kijken dan voorheen, eerst zag ik gewoon weer een slet die wat danspasjes doet en daar zichzelf geweldig om vind, maar nu denk ik dat ze niet alleen gebruikt word maar dat ze de eerste "ster" is die publiekelijk tegen de buisiness in probeerde te gaan.

De uitspraak "ik ben de antichrist" is waar het om gaat, waarom zou een "ster" dat zeggen vroeg ik me af.
Ik denk dat de context volledig verkeerd gelegd is en ze ermee zei dat ze zich de antichrist voelde in haar wereld, ik denk dat ze het beestje bij de naam noemde en daar nu van terug gefloten is, ik kan me niet voorstellen dat iemand zich zo kan afkeren van een mediamafia en dan opeens weer terug gaat en weer meedoet en dan op de bovenstaande (filmpje) manier een comeback maakt.

Het klopt niet, het is niet logisch. Ik ken de tactiek iemand voor gek te verklaren wel langer en britney spears is alles behalve gek, ze is hoogstens naïef. Maar wie is dat niet die de commerciele wereld in gaat om daar "gemaakt" te worden.

[ Bericht 2% gewijzigd door BaajGuardian op 10-09-2007 11:54:49 ]
Vraag yvonne maar hoe tof ik ben, die gaf mij er ooit een tagje voor.
pi_53069807
Dat ze iets van drugs op had is wel zeker.

Verder vind ik het een 'leuke' theorie.
  maandag 10 september 2007 @ 12:16:00 #3
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53070348
Kan een mod hier even een streep zetten waarin duidelijk gemaakt wordt dat de grappenmakers dit topic mogen negeren? En de posts van deze trotse cabaretiers verwijderen? Alvast bedankt.
  maandag 10 september 2007 @ 12:16:54 #4
71513 _Liquid_
Pimp maintenance
pi_53070374
Ik denk dat Britney sowieso een robot is. Zie het bewijs in Austin Powers
:r Patty Brard :r
  maandag 10 september 2007 @ 12:24:06 #5
31057 jpg97
Otaku No Kenkyu
pi_53070543
Omg om hier een complot achter te zoeken

TVP
Op dinsdag 28 februari 2006 13:50 schreef Avery het volgende:
ik ben dan nieuw ik zie zo dat jij irritant ben jpg
PieAir
Ik denk altijd heel goed na voor ik iets stoms zeg...
pi_53070682
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze nu clean is.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 12:29:38 #7
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53070693
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef Resonancer het volgende:
Het zou natuurlijk ook kunnen dat ze nu clean is.
Hoe bedoel je?
  maandag 10 september 2007 @ 12:35:10 #8
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53070793
Het is een gif en gifzwarte wereld, en ik geloof er geen ruk van dat ze zelf gek is, dat is te simpel en te kort door de bocht, als je de fp leest over spears dan roept iedereen dat het een attentionwhore is, zelfde als met paris hilton en lindsay lohan, maar hun maken het shownieuws niet, dat doen de persmuskieten, die mensen kunnen amper normaal leven.
Die buisiness doet het, het is een parasietenzooi, je bouwt een persoon op tot icoon en je teert op het geld dat ze binnenhalen, dat is die hele buisiness erachter.
En ik denk dat britney spears die corruptie niet meer wilde spekken, maar niet losgelaten wordt.
pi_53071129
Ik denk dat maar weinig mensen het psychisch aankunnen om in zo korte tijd plotseling zo veel aandacht en een veel hectischer leven te krijgen. Denk je niet dat dat wat aannemelijker is?
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 12:55:47 #10
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53071195
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:16 schreef BaajGuardian het volgende:
Kan een mod hier even een streep zetten waarin duidelijk gemaakt wordt dat de grappenmakers dit topic mogen negeren? En de posts van deze trotse cabaretiers verwijderen? Alvast bedankt.
De hilariteiten van de usual grappenmakers zijn weg.

Bij herhaling zou het zomaar kunnen dat er meer weggaat dan de post alleen.

Ontopic: Je post het in BNW maar er is feitelijk weinig niet-mainstream aan.

Behalve misschien dat je stelt dat ze haar gedwongen drogeren?

Waarschijnlijk slikt en snuift ze het gewoon zelf imo, maar het is ontegenzeggelijk dat de mensen om haar heen het leveren. Het is een ziek wereldje waar een hoop geld in rondgaat en daar komt zoals bekend veel ongedierte op af. Het is nogal zelfdestructief gedrag dat ze vertoont. Het lijkt idd op het eigenhandig om zeep helpen van haar carriere en reputatie. Wat daar nog van over is dan. Mjah, voor de rest kan la Spreas en die hele entertainmentindustrie me eik niet zoveel schelen.
pi_53071277
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:29 schreef BaajGuardian het volgende:

[..]

Hoe bedoel je?
Dat ze al die tijd high was maar nu zichzelf is geworden.

Zo heel vergezocht vind ik die CT's niet, waarin beweerd wordt dat ze deel uit maakt van de NWO of erdoor gebruikt word.
Staat zij eigenlijk op de gastenlijst van de Bohemian Grove? Daar komen wel meer artiesten.

http://www.godlikeproduct(...)php?messageid=432353

Fahrenheit 9-11:
Britney Spears: I think we should just trust our president in every decision that he makes and we should just support that.
We must guard against the aquisition of unwarranted influence, whether sought or unsought, by the military-industrial complex.
We must never let the weight of this combination endanger our liberties or democratic processes.
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 13:03:45 #12
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53071351
Nu je het zegt, die uitspraak was ik vergeten, bedankt resonancer.
Maar dat sluit juist wel weer aan op het wereldje waar ze later mischien uit probeerde los te breken?
  † In Memoriam † maandag 10 september 2007 @ 13:04:48 #13
21290 NorthernStar
Insurgent
pi_53071365
quote:
Op maandag 10 september 2007 12:59 schreef Resonancer het volgende:

[..]

Zo heel vergezocht vind ik die CT's niet, waarin beweerd wordt dat ze deel uit maakt van de NWO of erdoor gebruikt word.
Zo bekeken, yup zou kunnen. Zoals de CIA en de popindustrie al sinds de jaren zestig een hechte relatie hebben bijvoorbeeld. Het maakt deel uit van de middelen om de massa te bereiken en te beinvloeden, vooral de jongeren.
  maandag 10 september 2007 @ 13:08:24 #14
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53071429
En hoe, zoals ik al beschreef in een pm aan chris2k:

"Dat meisje is gemaakt, zoals het op mtv etc ook genoemd wordt "to be made" en tot wat, die danspasjes hebben niks met muziek te maken, die muziek niks met gevoel te maken en het gevoel niks met wat voor zuiverheid dan ook te maken."
pi_53072283
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Maar dat sluit juist wel weer aan op het wereldje waar ze later mischien uit probeerde los te breken?
Dat zou ook kunnen, (net als Lenon?)
http://www.konformist.com/rocknroll/lennon.htm
Cobain
http://www.illuminati-news.com/art-and-mc/kurt-cobain.htm
Marley
http://www.bobmarleymagazine.com/articles/blunt.htm
Jim Morrison
http://www.keysandchords.com/page55/files/THE%20DOORS%202.pdf

etc..
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 13:58:16 #16
31101 _Led_
Visje aaien niemand zeggen
pi_53072453
Duidelijk reptilian.
zzz
pi_53073288
het eerste wat ik dacht toen ik dat filmpje zag was ...ze is gechipt en op afstand bestuurbaar...(net zoals die gozer schreef waarvan de post is verwijdert) dat willen ze strax met ons allen gaan doen...eerst een verschrikkelijke ziekte creëren, vervolgens het tegengif aanbieden via een injectie...wat het volk niet weet is dat de injectie een minuscuul kleine chip bevat en men zo iedereen ongestoord kan injecteren...zodat u je vrijheid kwijtbent...hoort u dat??? u bent uw vrijheid kwijt zeg ik je...wat een flikkers he? met open vizier strijden durven ze niet...de schijtbakjes, moet ik zeker nog respect opbrengen ook voor die meneren in nette pakken, ja daaaag...

Mengele, je weet wel..Jozeph, is de grondlegger van al die gein... deze meneer kon 10 tallen jaren geleden klooien, kutten, experimenteren en zijn gang gaan….. Arizona Wilder bv (google je rot) is geprogrammeerd door 'm...wat zij allemaal door moet maken is niet gezond meer.
Terug naar BRRR itney..haar naam begint met een B..nu weten jullie wel (of niet) dat wanneer je (doop)naam met een B begint, je, volgens de numerologie verkeerde beslissingen maakt in je leven..nou ja, verkeerde is misschien een verkeerd woord…laten we zeggen: onhandig..dat blijkt nu wel weer…kijk alleen al naar die tongzoen met Madonna destijds op een podium ergens…, be-la-che-lijk, dat doe je toch niet? Denkt ze nu dat ze geil overkomt ofzo? een afschuwelijke draak is het..Madonna vind ik wel een zakelijk hoertje…komt naar buiten hard over maar in werkelijkheid eet ze uit mijn hand… ze wil me graag ontmoeten heb ik uit betrouwbare bron, maar zo gauw krijg je me niet te spreken en zien, wat denkt ze wel niet…Brrritney wil mij ook graag ontmoeten maar haar zie ik geen eens staan… ik moet geen gechipte domme wijven…ik houd van puuuuuur…
Dus
  maandag 10 september 2007 @ 14:37:37 #18
184553 Arthur.Spooner
mwopwopmwopwoopwoop
pi_53073388
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef ocoxlahun het volgende:
het eerste wat ik dacht toen ik dat filmpje zag was ...ze is gechipt en op afstand bestuurbaar...(net zoals die gozer schreef waarvan de post is verwijdert) dat willen ze strax met ons allen gaan doen...eerst een verschrikkelijke ziekte creëren, vervolgens het tegengif aanbieden via een injectie...wat het volk niet weet is dat de injectie een minuscuul kleine chip bevat en men zo iedereen ongestoord kan injecteren...zodat u je vrijheid kwijtbent...hoort u dat??? u bent uw vrijheid kwijt zeg ik je...wat een flikkers he? met open vizier strijden durven ze niet...de schijtbakjes, moet ik zeker nog respect opbrengen ook voor die meneren in nette pakken, ja daaaag...

Mengele, je weet wel..Jozeph, is de grondlegger van al die gein... deze meneer kon 10 tallen jaren geleden klooien, kutten, experimenteren en zijn gang gaan….. Arizona Wilder bv (google je rot) is geprogrammeerd door 'm...wat zij allemaal door moet maken is niet gezond meer.
Terug naar BRRR itney..haar naam begint met een B..nu weten jullie wel (of niet) dat wanneer je (doop)naam met een B begint, je, volgens de numerologie verkeerde beslissingen maakt in je leven..nou ja, verkeerde is misschien een verkeerd woord…laten we zeggen: onhandig..dat blijkt nu wel weer…kijk alleen al naar die tongzoen met Madonna destijds op een podium ergens…, be-la-che-lijk, dat doe je toch niet? Denkt ze nu dat ze geil overkomt ofzo? een afschuwelijke draak is het..Madonna vind ik wel een zakelijk hoertje…komt naar buiten hard over maar in werkelijkheid eet ze uit mijn hand… ze wil me graag ontmoeten heb ik uit betrouwbare bron, maar zo gauw krijg je me niet te spreken en zien, wat denkt ze wel niet…Brrritney wil mij ook graag ontmoeten maar haar zie ik geen eens staan… ik moet geen gechipte domme wijven…ik houd van puuuuuur…
Dus
Duuuude
Dubstep FTW
-je avatar vroeg om een login, niet terugplaatsen-
pi_53074953
quote:
Op maandag 10 september 2007 13:03 schreef BaajGuardian het volgende:
Of ze is ergens in terecht gekomen:
quote:
And since Madonna first started singing Kabbalah's praises six years ago — literally, on her 1998 album Ray of Light— she has arguably become the practice's most prominent advocate.

The 45-year-old pop priestess introduced Britney Spears to the discipline last year. This month she wrapped Red Strings around the wrists of David and Victoria Beckham. And, of course, there's Madonna's director-husband, Guy Ritchie.
http://www.usatoday.com/l(...)-kabbalah-main_x.htm
http://www.jesus-is-savio(...)kabbalah_exposed.htm
http://www.jesus-is-savio(...)mormon-kabbalah1.htm
http://www.groene.nl/2004/0426/jb_madonna.html
Eisenhower1961.
pi_53075040
Een grote poppenkastshow gebaseerd op psychopathische behoeftes.
pi_53077827
quote:
Op maandag 10 september 2007 14:33 schreef ocoxlahun het volgende:

Dus
Whaha na de 1e paar regels dacht ik dat je gewoon dom liep te f*cken, aan het eind dacht ik, en weet ik wel zeker, dat je gewoon compleet gestoord bent

Verder geloof ik niet echt in de theorie van TS, wat moet je nou met zo'n verlepte ster, volgens mij is dit slecht voor het imago van die hele platenmaatschappij van haar. Al zit er wel een kern van waarheid in dat de platenindustrie niet echt zuiver is.
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
pi_53078186
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:43 schreef Pr0-n00b het volgende:)
Verder geloof ik niet echt in de theorie van TS, wat moet je nou met zo'n verlepte ster
quote:
Britney Spears
Power Rank: 4

Everyone's favorite teenager got more popular after ditching her schoolgirl duds for a barely there ensemble. Along the way she grossed $40.5 million touring and sold 8.1 million copies of her second album.
Forbes
En dat is wat volgens mij slechts wat zij verdiende.
Eisenhower1961.
  maandag 10 september 2007 @ 19:04:01 #23
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53078297
Ja kijk ik begin ook niet over vrijmetselaars en reptilians en weet ik het wat voor crap.
Dit is een uiterst serieus topic, ik vermoed dat dat meisje zwaar gebruikt word (wat sowieso al zo was) maar dat ze er dus probeerde uit te komen en nu gedrugged was oid.
  maandag 10 september 2007 @ 19:06:41 #24
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53078358
quote:
Op maandag 10 september 2007 18:58 schreef Resonancer het volgende:

[..]

[..]

En dat is wat volgens mij slechts wat zij verdiende.
Dat is de buisiness, een "artiest" krijgt daar echt niet alles van en leeft zowat in een ivoren toren, je bent absoluut niet vrij om te gaan en staan waar je wilt al ben je dan multimiljonair want dan word je direct leeggeplukt, van een kale kip kun je niet plukken zou je denken, maar haar lichaam is dan ook niet het enige wat die buisiness is zn macht heeft, het is vooral haar image.
pi_53083002
Mja, die "Idol" wereld lijkt hoe langer hoe donkerder. Ergens heb ik ook een vermoeden dat ze deze "Idols" op enig moment zullen laten vallen als een baksteen, wanneer moedwillig de beerputten worden geopend.

Is het niet zo dat Justin en Britney al van hun 6e jaar op een soort van opleiding zaten om uiteindelijk dit te kunnen worden.

Justin, die 1 van zijn populairste cd's met MJ maakte. De man die een paar blonde kindjes adopteerde en zijn eigen noemde: "They are mine"

Madonna schijnt de grootste pion te zijn
pi_53085488
We blijven niet aan het opschonen. Een beetje wederzijds respect zou niet misstaan.

Ik moet wel zeggen dat LaSpears de weg compleet kwijt is en een makkelijke prooi voor mensen die invloed willen uitoefenen. Vraag me af wanneer ze bij de Scientologie gaat...
bye
pi_53085572
Dat mens is gewoon knettergek geworden. Rijkdom en beroemdheid zorgen vrijwel altijd voor ellende, vraag me af waarom zoveel mensen nog zo'n bestaan willen..
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:06:09 #28
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53087171
quote:
Vraag me af wanneer ze bij de Scientologie gaat...
daar heb je nog meer geld voor nodig !
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:09:37 #29
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_53087223
is er nog ergens een filmpje van haar optreden te zien?
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:11:36 #30
45622 merlin693
Huh ! Asmodeus & me
pi_53087255
link op
  dinsdag 11 september 2007 @ 01:14:02 #31
138668 SjonLok
Veel voor weinig
pi_53087283
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 01:11 schreef merlin693 het volgende:
link op
doet t niet meer
pi_53093409
Veel van de sterretjes komen rechtstreeks van de Disney Club.

Iedereen die een beetje bekend is met vrijmetselarij weet dat Walt Disney een hoge ingewijde vrijmetselaar was.

Hoge vrijmetselaars spelen een grote rol in alle lagen van macht. Ook op media en entertainmentniveau. Het gaat om het veranderen van de maatschappij, normen en waarden, en figuren als britney spears die een rolmodel vormen voor de jeugd spelen daar een grote rol in.

Ze ziet er inderdaad uit alsof ze onder invloed van het een of ander is.. ik heb met haar te doen.

Madonna is al genoemd en ik geloof ook dat zij een zeer grote rol speelt. Haar video's en texten waren grensoverschrijdend en het feit dat zij zo'n kaballah-freak is en in haar optredens aan kruizen gaat hangen en dergelijke bevestigen voor mij dat vermoeden alleen maar.
  dinsdag 11 september 2007 @ 12:38:55 #33
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_53093962
Dat ze een chip in haar hersentjes heeft net als de Amerikaanse president in die film "The Manchurian Candidate" van Denzel Washington is duidelijk.

Wat een wazige blik in haar ogen had ze zeg.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
  dinsdag 11 september 2007 @ 14:45:13 #34
93076 BaajGuardian
De echte BG, die tof is.
pi_53096645
quote:
Op dinsdag 11 september 2007 12:38 schreef TeenWolf het volgende:
Dat ze een chip in haar hersentjes heeft net als de Amerikaanse president in die film "The Manchurian Candidate" van Denzel Washington is duidelijk.

Wat een wazige blik in haar ogen had ze zeg.
Daar geloof ik niet in.
  dinsdag 11 september 2007 @ 19:12:21 #35
59136 Aurora025
1649 - Siege of Drogheda
pi_53102679
Een chip heeft ze misschien niet, maar ze is wel mind controlled vanaf dag 1 voor deze rol, net zoals Justin Timberlake, Christina Aguilera, Mariah Carey, Madonna, Marylyn Monroe en nog veeeeel meer. Velen krijgen op den duur extreme depressieve fases hierdoor.
Zie de boeken van Fritz Springmeier.

Lees het boek hier:

http://educate-yourself.org/mc/IlluminatiFormulaindex.shtml
The Irish Massacre was incited by the Jesuits on October 23, 1641, the feast day of Ignatius Loyola, and lasted until Oliver Cromwell landed in Drogheda in 1649 to put an end to it.
pi_53103522
quote:
Could it be that what we are witnessing in our top pop stars recently is the result of trauma-based mind-control? Have the Monarch mind-controlled slaves gone wild? Anna Nicole mysteriously dies, Britney shamelessly shaves herself bald, Astronaut Lisa Nowak sets off on a mission of doom in diapers; what is going on!?
http://www.ourstrangeworld.net/?p=7581
Eisenhower1961.
pi_53103975
Ja of die lui kunnen gewoon de druk niet aan, hebben hun jeugd gemist/overgeslagen (zeggen psychologen iig) raken aan de drugs en weet ik veel wat allemaal. Weet niet hoor maar heb het idee dat sommige lui achter echt ALLES iets zoeken/willen vinden.

Ik bedoel, kijk naar hoeveel sterren er zijn en met hoeveel sterren het redelijk normaal gaat ....
Veiligheid voor je vrijheid, vrijheid voor veiligheid.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')