die gasten van The Office US zijn coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Adem in, adem uit..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Dat was gister, dit is vandaag!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hadden jullie gister die romanceBen ik een beetje het derde wiel
![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat was gister, dit is vandaag!![]()
Ik ben weer een beetje rustig nu.. Pfoe, zag je dat hee? Zat er eventjes helemaal doorheen in die fipo!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Adem in, adem uit..
Dag arme pc-tje moet ook heel wat doorstaan...
Al dat harde werken, posts plaatsen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
Helemaal met seventees eens..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
Die monitorenfoto in de OP is nog steeds geweldig
Was een beetje laat, zie drama in fipoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dit wordt 'm?
zoiets!quote:
ik? knopje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef DavyE het volgende:
Jongens en Meisjes maak een poll of date poll aan![]()
ik kan het niet, dus vraag ik dit even aan de collega`s in dit topic
![]()
wie met wie iets graag wil gaan drinken![]()
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was een beetje laat, zie drama in fipo
Zo druk is het hier niet eens joh..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
Mag ik mangothee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?koffie iemand ?
Niemand pmd mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagen
ETA had je mn post tegen jou gelezen in het vorige topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef ETA het volgende:
[afbeelding]
[sub]mooie foto is altijd beter dan "tvp"[/sub]
*aai over je bol* rustig maar, alles is goed gekomen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
*aai over je bol* rustig maar, alles is goed gekomen...
Chocolaatje erbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mag ik mangothee?
Ben ik verslaafd aan![]()
ah, ik was al bang dat iedereen van de aardbodem weggevaagd wasquote:
ah okequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zo druk is het hier niet eens joh..
Ik beantwoord telefoontjes, mailtjes en stuur dingen door, archiveer ondertussen soms eens wat en bel zelf naar mensjes...
ja schat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
uhm.. jongens? magnolia? lieverd?
Je méént 't!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
moet je niet je brood gaan vriend bij lebkovquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
uhm.. jongens? magnolia? lieverd?
Have fun en tot straks..quote:
Ik dacht al, wat hoor ik toch rommelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Have fun en tot straks..
Ik ben helemaal alleen nu, kan geen pistoletjes halen
Moet wachten tot 2 uur voor ik kan eten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA had je mn post tegen jou gelezen in het vorige topic?
ik zei ook... Als we beide weer in Nederland zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:03 schreef ETA het volgende:
[..]
goed plan, maar dan mot ik ook in NL zijn
Nouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat hoor ik toch rommelen
Geef maar toe! Het was jouw buik
Ik kan niet tegen huilende mannenquote:
Ik wilde eigenlijk een ommetje gaan maken...quote:
Wat een lieve mensen in dit topic zeg...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een ommetje gaan maken...
Maar ik houd je wel even gezelschap
Traumaatje wat ik over heb gehouden nadat ik toen ik klein was eens achter was gebleven in een winkelcentrumquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen huilende mannen
Snif!
tegen de tijd dat jij terug bent in NL, dan is de kans groot dat ik ergens weer in het buitenland zwerfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei ook... Als we beide weer in Nederland zijn!
ach... een vakantie adres in Zwitserland is ook niet verkeerd hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:08 schreef ETA het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij terug bent in NL, dan is de kans groot dat ik ergens weer in het buitenland zwerfTja, leven als globetrotter is niet makkelijk
![]()
Heb 2 sollicitaties voor werk in zwitserland/liechtenstein, dus kans dat ik daar binnenkort zit voor echt werk
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat een lieve mensen in dit topic zeg...![]()
Zeg dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijd
Aaaaaaawwwwwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Traumaatje wat ik over heb gehouden nadat ik toen ik klein was eens achter was gebleven in een winkelcentrum![]()
.
zware tijd = tijdens werk? = next 40 yearsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijd
Toen was ik misschien nog schattig jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Aaaaaaawwwww
Met zo'n beteuterd gezichtje en van die betraandje oogjes..
Daaag opgewekte buiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
zware tijd = tijdens werk? = next 40 years![]()
Dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
zware tijd = tijdens werk? = next 40 years![]()
En ik was nog wel zo vrolijkquote:
Jaaaaaa!! Dat is 'mquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=AQIhqloa9BI
Ik vind deze veel leukerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=AQIhqloa9BI
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo viel ik ff bijna in slaap tijdens de lunch............ en dat met zoveel koffie .. bah of komt dat door jouw thee Seventees
OMG!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik vind deze veel leuker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z6OmlG7ErIY
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga lunchen! Tschuss!
ik mis al de hele ochtend iemand in het topic...
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Ling Ling
Shit dan heb ik toch het verkeerde kopje gedronkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Onmogelijk!
Mijn thee is.... verkwikkend.
Vraag maar aan Lynx666!
* Seventees wijst
en dan zegt die dat hij niks te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Dylanesque het volgende:
Even het werk inhalen dat k afgelopen uur heb gemist, en dan is er de hele middag weer tergend weinig te doen..
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Leuke banen hebben wij tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doen
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
gamen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... wij zijn tenmiste echte harde zwoegers
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......quote:
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Het is me gelukt![]()
![]()
Dagcijfers van dinsdag 07 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 248 Teardrop-nl
002. 199 Kuno_van_Dijk
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......
quote:
Jij hebt echt geen leven hè?quote:
relaxt middagjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..
Nog een meneer terugbellen en voor de rest geen zak te doen vandaag
![]()
Baas is inmiddels naar huis![]()
Wat mij betreft is elke post geschikt voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
sorry dat ik die gebruik hoor, maar die zit me al 350 posts lang aan te staren en ik had nog geen geschikt moment gevonden om m te gebruiken... bij deze dus!
Nou! Echt! Je zou m'n pupillen eens moeten zien O_O!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk!
Mijn thee is.... verkwikkend.
Vraag maar aan Lynx666!
* Seventees wijst
OMG wat is dat voor tent waar je aan het werk bent man.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelen
Mijn baas is al vanaf 8 uur bezig hierzo![]()
die foto van die gekke uilquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat mij betreft is elke post geschikt voor![]()
quote:
Wijffiequote:
Wat zal ie blij zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat betekent dan dat je wel wat te doen hebt![]()
Dat was ik vergeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
Gelukkig wel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wijffie
Nog even en jij hebt ook eindelijk pauze
Dies leuk!quote:
Is maar goed dat ik alleen op kantoor zitquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik alleen op kantoor zit
Lach wel heel hard nu![]()
mja laptop roelz... ik wil ooit nog een alienware laptop kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelen
Mijn baas is al vanaf 8 uur bezig hierzo![]()
Nu moeten jullie ophouden hoorquote:
Beetje jammer dat de mensen die langs het kantoor lopen me zo vreemd aan zitten te kijkenquote:
Och. Doen is een groot woord.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
Moet ik wel jullie/moeten jullie wel mij gaan missenquote:
gewoon niks van aantrekken, dat zijn de mafkezen die denken dat ze serieus zijn maar ondertussen lachen ze net zo hard meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de mensen die langs het kantoor lopen me zo vreemd aan zitten te kijken![]()
Laat mij lol hebben ja![]()
Haha nee maar soms lijkt het er wel opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:15 schreef DavyE het volgende:
[..]
OMG wat is dat voor tent waar je aan het werk bent man.
Je eigen laptop meenemen
Baas doet mee![]()
werk je in een speelhal ofzo![]()
![]()
![]()
Wilde m'n scherm al bijna omdraaien om te laten zien dat t echt grappig wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
gewoon niks van aantrekken, dat zijn de mafkezen die denken dat ze serieus zijn maar ondertussen lachen ze net zo hard mee![]()
Heb net precies hetzelfde gedaan toen je pauze hadquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moeten jullie ophouden hoor![]()
Viel van m'n bureaustoel van het lachen....
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
kan ik van iemand even een kussen en een stretcher lenen. ik moet ff een uurtje liggen
1 sec werk dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
Dat 'werken' van me was ook snel voorbij trouwens.. de mensen die ik nodig had zitten de hele dag in bespreking, dus mailtje gestuurd en klaar
En nog netjes ookquote:
Volgens mij hebben we bijna dezelfde baanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb net precies hetzelfde gedaan toen je pauze had![]()
sorry dat ik je wakker maakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik lag even te pitten
nee hoor, ik heb zelfs graag dat je me wakker houdt. ik trek het zowat niet meer hier. vroeg je bed uit, en geen fuck doen , trek ik niet meer. ik ga maar ff koffie halen. iemand nog wat ?quote:
dat geen stretcher dat is BEDquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
het werkt niet
dan maar deze
[afbeelding]
Beter nog fftjes gebruik van maken en iemand in dr eentje op kantoor te laten zitten lachen dan de uilen in de vergetelheid te laten verdwijnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
Komen ze ook een keer acher die uilen.:P
nee hoor dankuquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee hoor, ik heb zelfs graag dat je me wakker houdt. ik trek het zowat niet meer hier. vroeg je bed uit, en geen fuck doen , trek ik niet meer. ik ga maar ff koffie halen. iemand nog wat ?
welkomquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef Peder het volgende:
-verveelt zich op dit moment-
weet je wel hoe lekker dat ligt op dit moment ?quote:
uuuhhh nee maar ik weet wel met wie je erin wilt liggenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:49 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
weet je wel hoe lekker dat ligt op dit moment ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef Seventees het volgende:
Ben zowaar bezig.
Moet echt effe
Straks weer terug!
Agreed.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:47 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Beter nog fftjes gebruik van maken en iemand in dr eentje op kantoor te laten zitten lachen dan de uilen in de vergetelheid te laten verdwijnen
zo begin jij nou ook al met gedachtelezen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:53 schreef DavyE het volgende:
[..]
uuuhhh nee maar ik weet wel met wie je erin wilt liggen
ze gaat waarschijnlijk nu een broodje halen het begint met een m en eindigt op a
m......a
![]()
heb je die coca cola glazen gespaardquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:57 schreef Ulreazj het volgende:
Net ff met collega's naar de Mac geweest.
ja ik ben rob scheiderquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:58 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo begin jij nou ook al met gedachtelezen.
Ja was weer eentje voor mij. Die andere lekker niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
heb je die coca cola glazen gespaard![]()
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duisterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:00 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja ik ben rob schneider![]()
![]()
als ik geen reet te doen heb
![]()
char?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duister![]()
ja die gisteravond op south park werd ook zo iemand belachelijk gemaakt, maar ben die naam ff kwijtquote:
Rob Schneider is die acteurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:04 schreef DavyE het volgende:
[..]
ja die gisteravond op south park werd ook zo iemand belachelijk gemaakt, maar ben die naam ff kwijt![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef -Magnolia- het volgende:
Daar ben ik weer!
Moest even werken, kranten waren er.
En ook ff boodschappen gedaan:
Pistoletje en een bakje eiersalade met bieslook gehaald![]()
*in eetmodus nu*
Checkt pro van Magnolia. Gewoon 400posts al.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:05 schreef -Magnolia- het volgende:
Daar ben ik weer!
Moest even werken, kranten waren er.
En ook ff boodschappen gedaan:
Pistoletje en een bakje eiersalade met bieslook gehaald![]()
*in eetmodus nu*
Zei toch dat ik honger van die broodjes kreegquote:
das deze gastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:02 schreef DavyE het volgende:
[..]
of hoe heet die gast die contact heeft in andere werelden van het duister![]()
Problemen mee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:06 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Checkt pro van Magnolia. Gewoon 400posts al.![]()
Ik heb gewoon écht geen reet te doen op m'n werk.quote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:12 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Nee.I like spammers like Magnolia.
![]()
you go girl. Heb je em ook afgeknald?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Zo, ben ook meteen m'n agressie kwijt![]()
Kwam een meneer het kantoor binnen en begon tegen mij aan te zeiken over de bezorging van de krant
Kan ik toch niks aan doen? Ik ben de bezorger niet..
Werd'ie boos, begon hij te schelden![]()
Dág meneer, tot nooit meer ziens![]()
had je beter die uil kunnen laten zienquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Kwam een meneer het kantoor binnen en begon tegen mij aan te zeiken over de bezorging van de krant
Tsss beetje in deze dagen met deze rust je druk gaan lopen makenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:18 schreef -Magnolia- het volgende:
Nou.. normaal gesproken noteer ik het adres als iemand de krant niet heeft gehad..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
you go girl. Heb je em ook afgeknald?
Dat was best lollig geweestquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
had je beter die uil kunnen laten zien
Zeg dat wel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:20 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Tsss beetje in deze dagen met deze rust je druk gaan lopen maken![]()
Wbquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou.. normaal gesproken noteer ik het adres als iemand de krant niet heeft gehad..
Hij wilde me het adres niet geven, zei dat ik toch te domw as om dat te onthouden.
Heb gezegd dat hij dan ook niet weer moet komen zeuren dat hij de krant niet heeft gehad,
als hij me het adres niet wilde geven.
Heb demonstratief dáááág meneer gezegd, deur voor hem open gedaan en achterm dicht gesmeten.
Ik háát oude mannen![]()
jij neemt je tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
Zeg dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Wat een lul. Beetje lieftallige baliemedewerksters lastigvallen![]()
was je paaseieren zoeken ofzo ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:25 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:zo mijn lunchtijd is ook voorbij!
Op kosten van de zaak wezen eten!quote:
aww wat leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op kosten van de zaak wezen eten!bij het restaurant onder ons kantoor!
voor het eerst van mn leven tussen de politici gezeten en daar heerlijk schnitzel gegeten!
En nog een boek gekregen van mn bedrijf over zweden!
Uitgebreid lunched heet dat, met alle 4 de mederwerkers die vandaag aanwezig waren wezen eten!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
was je paaseieren zoeken ofzo ?
Zeker!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
aww wat leukmag ook wel op je laatste dag natuurlijk
![]()
je laat ons wel in de steek zo hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k heb maar even pauze genomen van dat spel. het is best wel verslavend. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen nog maar dat spel gedaan
Heb een beetje last van mijn nek gekregen nuIk denk dat ik de ARBO moet waarschuwen die werkomstandigheden hier ook.........
![]()
Flauw...quote:
ah de befaamde witteboordcriminelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op kosten van de zaak wezen eten!bij het restaurant onder ons kantoor!
voor het eerst van mn leven tussen de politici gezeten en daar heerlijk schnitzel gegeten!
En nog een boek gekregen van mn bedrijf over zweden!
Mangothee voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
Wie kan ik verblijden met een bakkie?
Altijd.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Op donderdag 3 september 2009 23:10 schreef The_Dean het volgende:
Het is mijn zus, gast.
IK IK IKquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:37 schreef Seventees het volgende:
Zo.
nou inderdaad, dat soort debielen waren het, maar wel gelachen, met uit kijk op de amerikaanse ambassade, wat een belachelijk werk hebben die lui daar...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:35 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ah de befaamde witteboordcriminelen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga nog maar even koffie halen
Het volgende bericht is alleen, ik herhaal, alleen voor mannen!ik hoop dat je NIET heb doorgetrokken. das nl traditieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt
misschien geen dui traditiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik hoop dat je NIET heb doorgetrokken. das nl traditie
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Ik ga nog maar even koffie halen
Het volgende bericht is alleen, ik herhaal, alleen voor mannen!Kun jij dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat niet![]()
![]()
![]()
voor -Magnolia-, Lynx666 en WhiteLightning
Mangothee. Of jullie willen of niet
Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
Zus van -Magnolia- *O*![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun jij dat?Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeje drinkt blijkbaar niet genoeg koffie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat niet
De toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Wie faalt die straalt![]()
het zit nu toch al in m'n systeem. En het effect neemt af dus ik ben dringend toe aan een nieuwe shotquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of niet![]()
![]()
Ik ga er vast raar van doen hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of nietAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Zusje van Seventees *O*![]()
Nee hoor. Mijn lichaam bewaart het netjes voor als ik thuis benquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
alleen thuis, op vreemde
[ FQR: onbekend blok verwijderd ]
je drinkt blijkbaar niet genoeg koffie!![]()
![]()
een bakkie thee van jou kan ik niet weigeren. kom maar opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:41 schreef Seventees het volgende:
Mangothee. Of jullie willen of niet
Ieeuw ieeuwSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geef ik nu teveel info?
Ik heb niet genoeg geluncht. Ik ga weer even een broodje halen. Voor een groot gedeelte ook uit verveling![]()
![]()
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
zo das lekker als je op vakantie gaat danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Nee hoor. Mijn lichaam bewaart het netjes voor als ik thuis ben
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:40 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Kun jij dat?Ik
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. alleen thuis, op vreemdeZolang het toilet schoon is, kan ik het overal, nou ja bijna overal, ik moet zeggen dat het bij mn ex vriendin wel lastig was..!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. lukt mij dat nietmaar voor de rest..
Het liefste doe ik het in een restaurant en dat echt dat het zo gaat stinken! die keren zijn het beste!![]()
Op donderdag 3 september 2009 23:06 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
niet? En je hebt er nooit werk van gemaakt? Of vind je haar er niet leuk uitzien.
Het is mijn zus, gast.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:43 schreef Seventees het volgende:
Ieeuw ieeuwMwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Of geef ik nu teveel info?Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
had ik je al verteld dat ik van engelen hou. geef nog maar een kopjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)
Have fun, tot zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Dylanesque het volgende:
Ik heb niet genoeg geluncht. Ik ga weer even een broodje halen. Voor een groot gedeelte ook uit verveling
Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
You're gonna love it!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:42 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik ga er vast raar van doen hè?Ik heb teveel gehadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:44 schreef Seventees het volgende:
[..]
Als je engeltjes ziet vliegen dan heb je teveel gehad
(Geldt ook voor WhiteLightning en Lynx666)Hooguit 1 of 2xquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:46 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zo das lekker als je op vakantie gaat dan![]()
![]()
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:48 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Mwah nee, vrouwens doen zulke dingen niet, maar blijkt meer weer dat als je een man was je er net als ik geen probleem mee hebt!Je zou de perfecte vriendin zijn!
![]()
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade overquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Alle broodjes zijn opgelukkig nog wel croissantjes, dus even aan t smullen
![]()
Kom maar halen
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
'k heb maar even pauze genomen van dat spel. het is best wel verslavend. Sinds dat ik hier ben heb ik alleen nog maar dat spel gedaan
Heb een beetje last van mijn nek gekregen nuIk denk dat ik de ARBO moet waarschuwen die werkomstandigheden hier ook.........
![]()
![]()
![]()
![]()
shit hey, ze zal maar over een half uur naar huis mogen.
* WhiteLightning hidesDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:52 schreef Lynx666 het volgende:
Moet eigenlijk nu wat gaan doen, maar ik zit té vastgeroest in m'n huidig F5 partoon.
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb nog een pistoletje én eiersalade over
Kom maar halen![]()
![]()
Me want.
![]()
adres?plaatsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
![]()
![]()
Hé ho ho!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
En ik dan?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heb nog nooit zo'n dubbelzinnig compliment gekregen
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kom maar halen![]()
![]()
Ik kan hier pas om 16:30 weg..![]()
![]()
-Magnolia- finds and meptquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef WhiteLightning het volgende:
shit hey, ze zal maar over een half uur naar huis mogen.
* WhiteLightning] hides[/me]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:54 schreef DavyE het volgende:
[..]
Klacht: Teveel games gespeeld, doordat mijnheer geen reet te doen heeft![]()
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het woord Teveel is een mythe , dat bestaat niet.![]()
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?quote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
mep je wel op de juiste plekken, anders doet het auwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:56 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
-Magnolia-] finds and mept[/me]
Voor jou heb ik koekjesquote:
Pistoletje eerst.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Om het pistoletje of om mij te kunnen zien irl?Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
![]()
![]()
Ergens in een lelijk kantoorgebouw, Delfzijlquote:Als er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
haha , ja eigelijk wel jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:57 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is dat mensen het teveel gebruiken?
36quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
![]()
Schaam je!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:55 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerst engeltjes en daarna wordt het alleen maar erger...
Eigenlijk is het allemaal mijn schuld
Je kunt het... Be strong! *toejuicht*
* Lynx666 rukt zich los![]()
![]()
En dat laatste houden we mooi zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:58 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Pistoletje eerst.Dat weet ik hoe het eruit ziet. Maar ik weet niet hoe jij er uitziet.
ik niet, heb geen trek. heb zelfs mn ham-kaas croissant nog over. moet iemand die ? anders gaat ie naar de vogelsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hoeveel mensen komen m'n pistoletje ondertussen al halen![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En dat laatste houden we mooi zo![]()
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
![]()
Ik doe de christelijke paboquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Akkoord. Smijt pistoletje maar richting Hanze.
![]()
das toch niet zoverquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
![]()
quote:hebben ze dat in groningen?
Yepp, CHN hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:05 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]hebben ze dat in groningen?
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nouja, tegen de tijd dat ik in Delfzijl kan zijn is het toch al etenstijd.![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 14:59 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Schaam je!
* Lynx666 rukt zich los![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Ohhh, wat gezelligquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
Aha ok, maar daar doelde ik niet op. Ik zit nu bij de Hanze aan het werk.
* zwaait *
Oei dat klinkt nog veel beter dan een pistoletje.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen![]()
![]()
![]()
Volgend 3/4 van NL woon ik in Delftzijl, dat ligt dicht bij Delftquote:
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik maak vanavond gekruide krieltjes met een kipfiletje en sperziebonen
Dat moet je niet zo zeggenquote:
Rug recht, trots. Hup!Aka Seventhee, Seventeas, 7-teas, 7, Seven, TTTTTTT, 70s, Settanta
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:09 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik heb de hele week al geen zin om te koken. dus pizza, chinees, soep, patat, of shoarma. kortom lekker makkelijk
dus dan doe ik het zelf maar
nou ik zit er aardig doorheen hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:08 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
En is dit topic nu nog niet vol?
Volgens mij zijn we vandaag harder gaan werken... Al voelt het niet zo
Ben er ook heel trots op!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat moet je niet zo zeggen
Rug recht, trots. Hup!
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef Ulreazj het volgende:
[..]
*zwaait terug*
CHN, is dat in centrum van Grunn ?
Vlakbij Pathé is hetAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
ja normaal gesproken hou ik echt van koken, neem er echt de tijd voor. deze week dus nietquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maarDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ben alweer thuis.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik zit er aardig doorheen hoor
Uurtje langer gewerkt. Dat wel.
Was nodig
bleh! ik heb geen zin meer...!en ik moet nog 2 uur...!
wie wil me steunen in mn laatste uurtjes werken voor nummer twee in de wereld qua verkopen van kankerverwekkende producten..:!
![]()
Awquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
ik ook niet, maar iemand moet toch goed voor mij zorgen..
dus dan doe ik het zelf maarIk wil best je kipfiletje voor je bakken hoor
![]()
![]()
wie is nr 1?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh! ik heb geen zin meer...!en ik moet nog 2 uur...!
wie wil me steunen in mn laatste uurtjes werken voor nummer twee in de wereld qua verkopen van kankerverwekkende producten..:!
![]()
![]()
Stukken beterquote:
Marlboro, en dik ook, zal mijn bedrijf de komende 2-3 jaar nog niet bij in de buurt komen...!quote:
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
AwIk wil best je kipfiletje voor je bakken hoor
![]()
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
Ik verveel me niet, Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk :')![]()
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ben alweer thuis.
Uurtje langer gewerkt. Dat wel.
Was nodigDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ik zal je niet missen want ik zit zelf in de auto dan!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Jaaaaaah !!! jullie geleven het nooit maar morgen ben ik niet aanwezig op FOK! tenminste in de ochtend en begin van de middag niet.
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maarNaar mn hotel!
dit betekent dus officieel nu dat je werk hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar![]()
![]()
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik ga bij nieuwe klanten langs om website te bespreken en pc / laptop te installeren.... Auto van de zaak mee en karren maar
nou gasten ik ga afsluiten hier ... laaaaterzDe toon van de muziek bepaalt alles in het leven
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-etenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb liever dat je even stofzuigd, de was doet en m'n kat te eten geeft als ik kook![]()
![]()
![]()
Ok relaxt. Beetje mooi daar op school ? Ben je al afgestudeerd ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:11 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Yep, langs het Groninger Museum, eerste straat rechts en dan weer de eerste straat links..
Vlakbij Pathé is het![]()
Moet ook gebeurenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja ik mag over 5 minuten naar huis. eerst nog ff langs de AH ff boodschappen doen.
Wat ga je eten vanavond?
Je maakt me niet wijs dat je deze laatste 5 minuten nog wat nuttigs doet, dus kan het net zo goed vragen
Fijne avond nogquote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kom je langs de bakker ?? kan je dan wat meenemen ?
nou gasten ik ga afsluiten hier ... laaaaterz![]()
Tot morgen, WhiteLightning!!![]()
Mee-eten is goed hoor.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 15:16 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ook daar heb ik geen problemen mee. Ik hou van katten. Maar dan wil ik wél mee-eten![]()
Krijg t toch niet in mn uppie opAls er in de hemel geen chocolade is, hoef ik er niet naar toe
Zusje van Seventees *O*
Forum Opties Forumhop: Hop naar: