Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga lunchen! Tschuss!
ik mis al de hele ochtend iemand in het topic...
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Ling Ling
Shit dan heb ik toch het verkeerde kopje gedronkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Onmogelijk!
Mijn thee is.... verkwikkend.
Vraag maar aan Lynx666!
* Seventees wijst
en dan zegt die dat hij niks te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Dylanesque het volgende:
Even het werk inhalen dat k afgelopen uur heb gemist, en dan is er de hele middag weer tergend weinig te doen..
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Leuke banen hebben wij tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doen
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
gamen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... wij zijn tenmiste echte harde zwoegers
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......quote:
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Het is me gelukt![]()
![]()
Dagcijfers van dinsdag 07 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 248 Teardrop-nl
002. 199 Kuno_van_Dijk
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......
quote:
Jij hebt echt geen leven hè?quote:
relaxt middagjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..
Nog een meneer terugbellen en voor de rest geen zak te doen vandaag
![]()
Baas is inmiddels naar huis![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |