Wat mij betreft is elke post geschikt voorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
![]()
sorry dat ik die gebruik hoor, maar die zit me al 350 posts lang aan te staren en ik had nog geen geschikt moment gevonden om m te gebruiken... bij deze dus!
Nou! Echt! Je zou m'n pupillen eens moeten zien O_O!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
![]()
Onmogelijk!
Mijn thee is.... verkwikkend.
Vraag maar aan Lynx666!
* Seventees wijst
OMG wat is dat voor tent waar je aan het werk bent man.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelen
Mijn baas is al vanaf 8 uur bezig hierzo![]()
die foto van die gekke uilquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:14 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Wat mij betreft is elke post geschikt voor![]()
quote:
Wijffiequote:
Wat zal ie blij zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat betekent dan dat je wel wat te doen hebt![]()
Dat was ik vergeten...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat betekent dan dat je wel wat te doen hebt![]()
Gelukkig wel..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:18 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wijffie
Nog even en jij hebt ook eindelijk pauze
Dies leuk!quote:
Is maar goed dat ik alleen op kantoor zitquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Is maar goed dat ik alleen op kantoor zit
Lach wel heel hard nu![]()
mja laptop roelz... ik wil ooit nog een alienware laptop kopen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:13 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelen
Mijn baas is al vanaf 8 uur bezig hierzo![]()
Nu moeten jullie ophouden hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |