die gasten van The Office US zijn coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Adem in, adem uit..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Dat was gister, dit is vandaag!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hadden jullie gister die romanceBen ik een beetje het derde wiel
![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat was gister, dit is vandaag!![]()
Ik ben weer een beetje rustig nu.. Pfoe, zag je dat hee? Zat er eventjes helemaal doorheen in die fipo!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Adem in, adem uit..
Dag arme pc-tje moet ook heel wat doorstaan...
Al dat harde werken, posts plaatsen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
Helemaal met seventees eens..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
Die monitorenfoto in de OP is nog steeds geweldig
Was een beetje laat, zie drama in fipoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dit wordt 'm?
zoiets!quote:
ik? knopje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef DavyE het volgende:
Jongens en Meisjes maak een poll of date poll aan![]()
ik kan het niet, dus vraag ik dit even aan de collega`s in dit topic
![]()
wie met wie iets graag wil gaan drinken![]()
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was een beetje laat, zie drama in fipo
Zo druk is het hier niet eens joh..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
Mag ik mangothee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?koffie iemand ?
Niemand pmd mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |