Och. Doen is een groot woord.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:17 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dat betekent dan dat je wel wat te doen hebt![]()
Moet ik wel jullie/moeten jullie wel mij gaan missenquote:

gewoon niks van aantrekken, dat zijn de mafkezen die denken dat ze serieus zijn maar ondertussen lachen ze net zo hard meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Beetje jammer dat de mensen die langs het kantoor lopen me zo vreemd aan zitten te kijken![]()
Laat mij lol hebben ja![]()

Haha nee maar soms lijkt het er wel opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:15 schreef DavyE het volgende:
[..]
OMG wat is dat voor tent waar je aan het werk bent man.
Je eigen laptop meenemen
Baas doet mee![]()
werk je in een speelhal ofzo![]()
![]()
![]()

Wilde m'n scherm al bijna omdraaien om te laten zien dat t echt grappig wasquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:27 schreef DavyE het volgende:
[..]
gewoon niks van aantrekken, dat zijn de mafkezen die denken dat ze serieus zijn maar ondertussen lachen ze net zo hard mee![]()

Heb net precies hetzelfde gedaan toen je pauze hadquote:

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:24 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nu moeten jullie ophouden hoor![]()
Viel van m'n bureaustoel van het lachen....

quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef WhiteLightning het volgende:
kan ik van iemand even een kussen en een stretcher lenen. ik moet ff een uurtje liggen

1 sec werk dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:34 schreef Dylanesque het volgende:
Dat 'werken' van me was ook snel voorbij trouwens.. de mensen die ik nodig had zitten de hele dag in bespreking, dus mailtje gestuurd en klaar

En nog netjes ookquote:
Volgens mij hebben we bijna dezelfde baanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:29 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Heb net precies hetzelfde gedaan toen je pauze had![]()

sorry dat ik je wakker maakquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:42 schreef WhiteLightning het volgende:
sorry ik lag even te pitten

nee hoor, ik heb zelfs graag dat je me wakker houdt. ik trek het zowat niet meer hier. vroeg je bed uit, en geen fuck doen , trek ik niet meer. ik ga maar ff koffie halen. iemand nog wat ?quote:

dat geen stretcher dat is BEDquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:38 schreef WhiteLightning het volgende:
het werkt niet
dan maar deze
[afbeelding]

Beter nog fftjes gebruik van maken en iemand in dr eentje op kantoor te laten zitten lachen dan de uilen in de vergetelheid te laten verdwijnenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:45 schreef Ulreazj het volgende:
Komen ze ook een keer acher die uilen.:P

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |