die gasten van The Office US zijn coolquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Adem in, adem uit..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:49 schreef Dylanesque het volgende:
Potverdrie, zoek ik een leuk plaatje voor in de OP, crasht mn hele pc hier..
Dat was gister, dit is vandaag!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:46 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Hadden jullie gister die romanceBen ik een beetje het derde wiel
![]()
Nieuwe ronde, nieuwe kansenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Dat was gister, dit is vandaag!![]()
Ik ben weer een beetje rustig nu.. Pfoe, zag je dat hee? Zat er eventjes helemaal doorheen in die fipo!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Adem in, adem uit..
Dag arme pc-tje moet ook heel wat doorstaan...
Al dat harde werken, posts plaatsen...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:50 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Maak je geen zorgen lieve baliemedewerkster![]()
Helemaal met seventees eens..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Seventees het volgende:
Die monitorenfoto in de OP is nog steeds geweldig
Was een beetje laat, zie drama in fipoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:51 schreef Lynx666 het volgende:
Dit wordt 'm?
zoiets!quote:
ik? knopje?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:45 schreef DavyE het volgende:
Jongens en Meisjes maak een poll of date poll aan![]()
ik kan het niet, dus vraag ik dit even aan de collega`s in dit topic
![]()
wie met wie iets graag wil gaan drinken![]()
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Was een beetje laat, zie drama in fipo
Zo druk is het hier niet eens joh..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef DavyE het volgende:
[..]
druk jij nou ook op een knopje wanneer mensen aan de beurt zijn![]()
Mag ik mangothee?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik wil graag met iedereen wat drinken , telt dat ook ?koffie iemand ?
Niemand pmd mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Langste 5 minuten uit m'n leven. Ben spontaan aan het PMen geslagen
ETA had je mn post tegen jou gelezen in het vorige topic?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:52 schreef ETA het volgende:
[afbeelding]
[sub]mooie foto is altijd beter dan "tvp"[/sub]
*aai over je bol* rustig maar, alles is goed gekomen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
*aai over je bol* rustig maar, alles is goed gekomen...
Chocolaatje erbij?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mag ik mangothee?
Ben ik verslaafd aan![]()
ah, ik was al bang dat iedereen van de aardbodem weggevaagd wasquote:
ah okequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:54 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zo druk is het hier niet eens joh..
Ik beantwoord telefoontjes, mailtjes en stuur dingen door, archiveer ondertussen soms eens wat en bel zelf naar mensjes...
ja schat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
uhm.. jongens? magnolia? lieverd?
Je méént 't!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:53 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
moet je niet je brood gaan vriend bij lebkovquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:00 schreef Dylanesque het volgende:
uhm.. jongens? magnolia? lieverd?
Have fun en tot straks..quote:
Ik dacht al, wat hoor ik toch rommelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Have fun en tot straks..
Ik ben helemaal alleen nu, kan geen pistoletjes halen
Moet wachten tot 2 uur voor ik kan eten
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:55 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ETA had je mn post tegen jou gelezen in het vorige topic?
ik zei ook... Als we beide weer in Nederland zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:03 schreef ETA het volgende:
[..]
goed plan, maar dan mot ik ook in NL zijn
Nouquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik dacht al, wat hoor ik toch rommelen
Geef maar toe! Het was jouw buik
Ik kan niet tegen huilende mannenquote:
Ik wilde eigenlijk een ommetje gaan maken...quote:
Wat een lieve mensen in dit topic zeg...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk een ommetje gaan maken...
Maar ik houd je wel even gezelschap
Traumaatje wat ik over heb gehouden nadat ik toen ik klein was eens achter was gebleven in een winkelcentrumquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik kan niet tegen huilende mannen
Snif!
tegen de tijd dat jij terug bent in NL, dan is de kans groot dat ik ergens weer in het buitenland zwerfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik zei ook... Als we beide weer in Nederland zijn!
ach... een vakantie adres in Zwitserland is ook niet verkeerd hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:08 schreef ETA het volgende:
[..]
tegen de tijd dat jij terug bent in NL, dan is de kans groot dat ik ergens weer in het buitenland zwerfTja, leven als globetrotter is niet makkelijk
![]()
Heb 2 sollicitaties voor werk in zwitserland/liechtenstein, dus kans dat ik daar binnenkort zit voor echt werk
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat een lieve mensen in dit topic zeg...![]()
Zeg dat welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijd
Aaaaaaawwwwwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:06 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Traumaatje wat ik over heb gehouden nadat ik toen ik klein was eens achter was gebleven in een winkelcentrum![]()
.
zware tijd = tijdens werk? = next 40 yearsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je moet elkaar steunen tijdens deze zware tijd
Toen was ik misschien nog schattig jaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef Seventees het volgende:
[..]
Aaaaaaawwwww
Met zo'n beteuterd gezichtje en van die betraandje oogjes..
Daaag opgewekte buiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
zware tijd = tijdens werk? = next 40 years![]()
Dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:13 schreef ETA het volgende:
[..]
zware tijd = tijdens werk? = next 40 years![]()
En ik was nog wel zo vrolijkquote:
Jaaaaaa!! Dat is 'mquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=AQIhqloa9BI
Ik vind deze veel leukerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:24 schreef Lynx666 het volgende:
Deze?
http://www.youtube.com/watch?v=AQIhqloa9BI
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:31 schreef WhiteLightning het volgende:
zo viel ik ff bijna in slaap tijdens de lunch............ en dat met zoveel koffie .. bah of komt dat door jouw thee Seventees
OMG!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik vind deze veel leuker![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Z6OmlG7ErIY
Eet smakelijk!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
ik ga lunchen! Tschuss!
ik mis al de hele ochtend iemand in het topic...
Wat is dat?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:38 schreef Deceit het volgende:
Ling Ling
Shit dan heb ik toch het verkeerde kopje gedronkenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 12:33 schreef Seventees het volgende:
[..]![]()
Onmogelijk!
Mijn thee is.... verkwikkend.
Vraag maar aan Lynx666!
* Seventees wijst
en dan zegt die dat hij niks te doen heeftquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:00 schreef Dylanesque het volgende:
Even het werk inhalen dat k afgelopen uur heb gemist, en dan is er de hele middag weer tergend weinig te doen..
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:03 schreef DavyE het volgende:
[..]
en dan zegt die dat hij niks te doen heeft![]()
Leuke banen hebben wij tochquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik krijg zo nu en dan een maitlje binnen, ff opstapelen en in 5 minuten erdoorheen jagen en dan ben ik weer geen reet aan t doen
Geloof je het zelf ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:07 schreef WhiteLightning het volgende:
gamen PFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF.... wij zijn tenmiste echte harde zwoegers
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......quote:
Gefeliciteerd hequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH
Het is me gelukt![]()
![]()
Dagcijfers van dinsdag 07 augustus 2007 (0:00 - 23:59)
Positie, aantal posts, user
001. 248 Teardrop-nl
002. 199 Kuno_van_Dijk
Ik niet. Heb mijn laptop vandaag meegenomen en ben aangesloten op het draadloze internet hier. Nu kan ik Cabal spelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:10 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou ik weet wel dat ik bijna in slaap val hier. dus......
quote:
Jij hebt echt geen leven hè?quote:
relaxt middagjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 13:05 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb ook net flink aan het archiveren geweest..
Nog een meneer terugbellen en voor de rest geen zak te doen vandaag
![]()
Baas is inmiddels naar huis![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |