mannen met snorren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
nsfw nsfw!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
google: mc steamyquote:
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...quote:
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...![]()
Jij viel toch op vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!![]()
kijk ik bedoel maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
en dan mag ik geen mening meer hebben over mannen?quote:
Das waar, en druk ook!quote:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeee!
Hoe was de muziek vanmorgen?
Heb je werk voor me?quote:Hup! Aan het werk, werkschuw tuig![]()
is dat de schijthoek ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
In hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
Oehhhh lekkahquote:
Wat heb jij voor ontbijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
Tijd voor Ontbijt!
double espresse bitte!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand anders ook nog? Dan loop ik ff
![]()
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......quote:
Dan heb je écht niks te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef Civilian het volgende:
Om ff door te spelen op het laatste plaatje in de OP:
Verveling op de IT-afdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=5_tXcRYOYZ0
De laatste is mooier...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.quote:
*aait over bol*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Lynx666 het volgende:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergeten
Realiteit
Als je zin heb om dossiers aan te leggenquote:Heb je werk voor me?.
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.
Jawel hoor. Kom je m halen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?![]()
Die wil ik wel als wandschildering aan de muurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Moek heen?quote:
Die gaan we onthoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Als je me misselijk wil hebben moet je me 's morgens ei voeren
Klinkt ehh.. tijdloos.quote:Als je zin heb om dossiers aan te leggen
Nog voorkeur voor een smaakje?quote:Doe maar een thee
Met een koekje
Da's een eind voor een broodje eiersaladequote:
Dan eet ik m helemaal op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Da's een eind voor een broodje eiersalade![]()
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschilquote:
Een lekkere mango zou er wel in gaanquote:Nog voorkeur voor een smaakje?.
wat? aftellen is belangrijk!quote:
Dat wel, maar 'nog 7 uur' klinkt nog niet echt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? aftellen is belangrijk!
Hoe sneller het weer 17.00u is, hoe beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschil
* Lynx666 Seventees een thee in mangostemming + koekje toeschuift.quote:[..]
Een lekkere mango zou er wel in gaan
Ben in een mangostemming vandaag
Maar goed dat je geen reet te doen hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef D3nn15 het volgende:
Werk na 3 weken vakantie is niet goed voor je. Mijn bioklok staat nog ingesteld op vakantieuren.
Geniet er van, ga ik wel even langs de appie vanmiddagquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef D3nn15 het volgende:
Werk na 3 weken vakantie is niet goed voor je. Mijn bioklok staat nog ingesteld op vakantieuren.
Mag weer een overlijdensadvertentie invoeren...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
Allemaal aan het werk?
Dankjewelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geniet er van, ga ik wel even langs de appie vanmiddag![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mag weer een overlijdensadvertentie invoeren...![]()
Ik werk liever niet aan dat soort ritmesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben vorige week ook begonnen na 4 weken vakantie, weer flink aan m'n ritme moeten werken
Goed zo!quote:
Kan er in ieder geval voor zorgen dat de advertentie 'mooi' wordt...quote:
Toch treurig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kan er in ieder geval voor zorgen dat de advertentie 'mooi' wordt...![]()
ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die wil ik wel als wandschildering aan de muur
I know...quote:
Daar hebben we dit topic toch voor?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe sneller het weer 17.00u is, hoe beter![]()
*aftelt*
Kopje thee (+ koekje) gaat er altijd in.quote:* Lynx666 Seventees een thee in mangostemming + koekje toeschuift.![]()
Ik heb eigenlijk geen idee in welke stemming ik momenteel verkeer
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik heb nog wel een servetje, zat bij m'n pistoletje eiersalade![]()
Het helpt..Het helpt erg goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar hebben we dit topic toch voor?
Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van als ik meteen daarnaa erachter kom dat het pas woensdag is..! Nou ja, de week is bijna doormidden, das wél een goed gevoelquote:[..]
Kopje thee (+ koekje) gaat er altijd in.
En misschien in de 'is het al vrijdag?' stemming?
Zit nu al een hele tijd naar je naam te kijken, en snap nu pas dat er 'Dennis' staat..quote:
en dat met ei..ughquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...![]()
En morgen is het al bijna vrijdag !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het helpt..Het helpt erg goed
[..]
Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van als ik meteen daarnaa erachter kom dat het pas woensdag is..! Nou ja, de week is bijna doormidden, das wél een goed gevoel.
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog maar 7 uur voor mij te gaan en dan ben ik klaar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.
quote:
12 stuks om precies te zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.
Altijd...quote:
Wat doe jij eigenlijk voor 'betaalde bezigheidstherapie'?quote:
En vrijdagmiddag borrelen met een klant van ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En morgen is het al bijna vrijdag !![]()
Kijk, aan de VrijMiBeau doen ze hier niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En vrijdagmiddag borrelen met een klant van ons!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug van de bakken. ze verkopen geen puddngbroodjes meer![]()
![]()
![]()
quote:
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kijk, aan de VrijMiBeau doen ze hier niet...
Dus ik neem meestal zelf de malibu mee...![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug van de bakken. ze verkopen geen puddngbroodjes meer![]()
![]()
![]()
Op vrijdagmiddag mag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!
Je bent vergevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zit nu al een hele tijd naar je naam te kijken, en snap nu pas dat er 'Dennis' staat..
Ik ben echt al te oud...
Als de drank gepakt wordt, stopt het werken meestalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik geen pistoletje met eiersalade meer zeggen.
Kantoorassistentequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor 'betaalde bezigheidstherapie'?
van mij mag je nog best pistoletje met eiersalade blijven zeggen hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik geen pistoletje met eiersalade meer zeggen.
En over puddingbroodjes gesproken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ETA het volgende:
hebben we het weer over puddingbroodjes............ en dat zonder Lein
ik vind dat het iedere middag wel magquote:
Volgens mij hebben we geen drank nodig om te stoppen met werken in dit topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als de drank gepakt wordt, stopt het werken meestal
Baliemedewerksterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kantoorassistente
Manusje van alles
En jij?
*Hand van Magno schudt*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Baliemedewerkster![]()
Maar inderdaad, ook een manusje van alles
Lolquote:
zozo marathon ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik verkeer in een snickers-stemming. Ik heb er al 2 op! mmm
Daar word ik erg depri van..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef --- het volgende:
Nog 20 uur werken en het is ook weer weekend
Ik zit hier niet vrijwillig hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we geen drank nodig om te stoppen met werken in dit topic
Nu weet ik in welke stemming ik ben!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik verkeer in een snickers-stemming. Ik heb er al 2 op! mmm
ben je al aan het indrinken voor het weekend ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit hier niet vrijwillig hoor
Ik zit iedereen al te pushen om werk voor me te vinden
Wat kan ik liegen dat ik barst zeg! [afbeelding]
nog 6,5 uur en dan ben ik niet meer werkzaam voor dit bedrijf...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef --- het volgende:
Nog 20 uur werken en het is ook weer weekend
Ik zit heel droevig aan het waterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je al aan het indrinken voor het weekend ?
snickers-stemming dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef huppelthepubbel het volgende:
nou?
Geloofde er ook weinig van, Lynx666quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit hier niet vrijwillig hoor
Ik zit iedereen al te pushen om werk voor me te vinden
Wat kan ik liegen dat ik barst zeg! [afbeelding]
het is al half 5 geweest. het is nu half elfquote:
Hang er dan op z'n minst een theezakkie inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit heel droevig aan het water.
Nee... sorry, schatquote:
Laat me raden, het is half 11?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaalVoor Seventees en -Magnolia-
En er ijsthee van maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hang er dan op z'n minst een theezakkie in
Heb weer lekker kunnen uitslapen inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Laat me raden, het is half 11?
Mogge tear
Uitslaperd!
Smartassquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is al half 5 geweest. het is nu half elf
Ze noemt me schatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee... sorry, schat
Nog even doorbijten!
Hmmm...quote:
Moggequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
He-le-maal niets. Op wat mooie foto's van ETA na.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb ik nog wat gemist hierzo ?
Nog gedroomd op sproetekes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb weer lekker kunnen uitslapen inderdaad
Komt door die mangotheequote:
ja dit brengt de term passievrucht in een hogere sfeer. misschien zat er wat anders in dan mangoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Komt door die mangothee
Ben er weg van. Tot straks!
Ben je wel wat laat meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hmmm...
Nee, lauwe ijsthee ook niet wat hè?
Pak dan ook heet waterDan heeft dat theezakkie nog nut
Ssssst!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dit brengt de term passievrucht in een hogere sfeer. misschien zat er wat anders in dan mango
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Ik las 'geen reet uitgevoerd'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, weer eventjes een reet uitgevoerd!
Schaam je diep..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef Deceit het volgende:
Heeyyy allemaal... Ik ben zo stom... Moest 9 uur beginnen.. en was pas 10.18 wakker! Dus 10.30 op me werk! :S
Moest even 'een reet uitvoeren'quote:
Hoiiii!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Deceit het volgende:
nah word hier ook niet meer gegroet.. lijkt net Wenen hier..
Wát gooide jij in mijn mangothee?quote:
Watertje svp.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik loop nu richting koffie/thee/espresso/cappucino/chocolademelk apparaat toe...
Liefhebbers?
Ohhh toch welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Schaam je diep..
De wekker ging hier al om half 7![]()
Goeiemorgen!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Deceit het volgende:
nah word hier ook niet meer gegroet.. lijkt net Wenen hier..
Doe maar weer theequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik loop nu richting koffie/thee/espresso/cappucino/chocolademelk apparaat toe...
Liefhebbers?
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Lynx666 het volgende:
6 uur.
Nou ja, de wekker ging niet af, ik word uit mezelf steeds 5 minuten vóór de wekker wakker
Doe maar een kopje heet waterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Liefhebbers?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát gooide jij in mijn mangothee?![]()
gast krijg je nog wel een afscheidscadeauquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 6,5 uur en dan ben ik niet meer werkzaam voor dit bedrijf...
3 wekkers zetten, waarvan 2 niet binnen handbereik en 1 met muziek en 2 snoozende. En dan is t bij mij nog neit waterdicht..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh toch wel
Jaaa.. en het erge is, woon in het hotel, en dan nog te laat op je werk.. Al zo vaak gebeurt.. Iemand tips voor wakker worden in de ochtend?
heeft het hotel geen wake up service? alle hotels waar ik voor mn werk heb gezeten hadden dat wel, vroeger savonds lief aan me hoelaat ik wakker wou worden en dan werd ik gebeld!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh toch wel
Jaaa.. en het erge is, woon in het hotel, en dan nog te laat op je werk.. Al zo vaak gebeurt.. Iemand tips voor wakker worden in de ochtend?
dat is afwachten! maar denk dat dat wel goed zit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
gast krijg je nog wel een afscheidscadeau![]()
![]()
Zo kom ik ook altijd te laat!! Van te voren wakker worden en dan weer inslapen zodat je je verslaapt! Die huisgenoot was half 7 op.. Ging lichten aandoen van de kamer en uitgebreid zuchten!! En toen sliep ik weer in, met de raarste dromen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werk![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 wekkers zetten, waarvan 2 niet binnen handbereik en 1 met muziek en 2 snoozende. En dan is t bij mij nog neit waterdicht..
zometeen zeggen ze je hebt geen reet uitgevoerd. Pak maar een pen uit de kastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is afwachten! maar denk dat dat wel goed zit!![]()
Kwam ik er nog in voor?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werk![]()
haal jij ook lekkere broodjes als het 12 uur isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
* wandelt terug met een kopje mangothee, water en een heet watertje *
Alstu dame en heren![]()
Dank u!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Alstu dame en heren![]()
Nog even een linkje achter laten naar alle delen van dit topic inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
zometeen zeggen je hebt geen reet uitgevoerd. Pak maar een pen uit de kast![]()
![]()
En ik hou van CSi Miamiquote:
Welke smaak wil je?quote:
Dankje, collegaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Alstu dame en heren![]()
Yep, want ik heb hongerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
haal jij ook lekkere broodjes als het 12 uur is![]()
![]()
Ik heb alleen maar over jou gedroomdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog gedroomd op sproetekes?
Oke... ik moet écht aan het werk nu..
En als je je alsnog verslaapt, onthoud dan in ieder geval je droom, dan heb je er nog wat aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Deceit het volgende:
wat een tips allemaalDankjullie.. En over die wake-up-call-service.. Helemaal vergeten, want die hebben ze!!! Ja dat ga ik doen!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hou van pistoletjes met eiersalade [afbeelding]
Alsje collegaquote:
Ja, gisternacht he, heb ik zó ultiem gedroomd. Maar waar het over ging? geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En als je je alsnog verslaapt, onthoud dan in ieder geval je droom, dan heb je er nog wat aan.![]()
Ik? Nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Euh.. wat heb je daar in je hand..??
*op zijn hoede is*
Ach waarom ook niet. Je leeft maar 1 keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik? Niets![]()
Alleen een zakje mangothee. Hele speciale. Hebben?
van dit topic? dan kan ik beter de stage SC gaan uitprinten en ze die geven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nog even een linkje achter laten naar alle delen van dit topic inderdaad
Zeg je dat tegen alle dames met sproetjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar over jou gedroomd
Nee.. misschien als je een foto had gepost gisterquote:
Ik heb nog niks gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen alle dames met sproetjes?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van dit topic? dan kan ik beter de stage SC gaan uitprinten en ze die geven!daar doe ik al zo'n honderd topics mee!
Wat ga ik dan doen met die pistoletjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee.. misschien als je een foto had gepost gisterMisschien dat ik vannacht over jou en pistoletjes droom.
![]()
*zakje met brede grijns in 't water doopt*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet. Je leeft maar 1 keer.![]()
dat is wel erg naar de bekende weg vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat ga ik dan doen met die pistoletjes![]()
Zeg..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
*zakje met brede grijns in 't water doopt*
Misschien is ie verlegenquote:
ach... het is wel verdeeld over 16 week he...!quote:
Ik zie mezelf al helemaal op de bank zitten te chillen enzo en tv kijken en filmpje enzo en jij in de keuken pistoletjes met eiersalade en bieslook smeren en dan aan mij geven. Wat dacht jij danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat ga ik dan doen met die pistoletjes![]()
Uhhh.... *slik*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeg..
Die blauwe walm he...
hoort dat?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat is wel erg naar de bekende weg vragen![]()
![]()
No fokking wayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal op de bank zitten te chillen enzo en tv kijken en filmpje enzo en jij in de keuken pistoletjes met eiersalade en bieslook smeren en dan aan mij geven. Wat dacht jij dan![]()
Hoewel dit meer een dagdroom is.
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomquote:
Over 19 dagen ben ik jarigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Lynx666 het volgende:
Het telefoonnetwerk hier binnen ligt nu ook plat.
Hij smaakt weer heerlijk Cobyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh.... *slik*
Tuurlijk, schat
Heel normaal. Drink nou maar op en zo. Goed voor de.... motivatie
Oh... * kijkt in spiegel *quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomJe ziet er uit als Carmen Electra trouwens.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je helemáál geen reet meer te doen
Tsja...quote:
carmen electra masseert mij en brengt mij bier in mijn dromenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomJe ziet er uit als Carmen Electra trouwens.
Niet zo hard voor jezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh... * kijkt in spiegel *
Dat zou een hele verbetering zijn![]()
Eigenlijk heb ik wel wat te doen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Seventees het volgende:
Weet je...
Ik heb wel eens harder gewerkt.
Gelukkig het rustig
Mij is beloofd dat ik deze ochtend werk zou hebben en de boel zou kunnen doorspreken. Heeft vertragingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Seventees het volgende:
Weet je...
Ik heb wel eens harder gewerkt.
Gelukkig het rustig
Lief hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toch grappig, deze dag is het middelpunt tussen onze verjaardagen![]()
jaja vandaar dat jij en ik er over dromenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelfCarmen is ook maar overgewaardeerd.
Cute hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelfCarmen is ook maar overgewaardeerd.
ik heb alleen maar sex met Carmen Electra in mn droom, voor de rest mag jij haar hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
carmen electra masseert mij en brengt mij bier in mijn dromen
Alleen maar omdat ik me geen voorstelling kan maken bij Magnolia. Je zou eens moeten weten waar ik nog meer over droomquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja vandaar dat jij en ik er over dromen
Baas is weg. Ik heb het rijk bijna alleen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel wat te doen...
Maar hier is het ook heerlijk rustig![]()
gelukkig slaap je in een hotel, en vervangen ze je lakens iedere dagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb alleen maar sex met Carmen Electra in mn droom, voor de rest mag jij haar hebben
Ik weet niet wát het is, maar het bevalt me primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T is die Seventees heDoe mij ook maar zo'n drankje
![]()
dan weet je hoe ik me voel..!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Baas is weg. Ik heb het rijk bijna alleen.
Dat is echt zwaar slecht met dit topic in de buurt...
Hier ook, baas op vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
nee... ik slaap niet in een hotel..!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig slaap je in een hotel, en vervangen ze je lakens iedere dag
Grinnik, ik zit hier met nog een andere collega..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
nou dan wil ik ook wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet niet wát het is, maar het bevalt me prima![]()
whehe
![]()
je moet er voor zorgen datj e dag gemiddelde boven de 204 blijft!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, ik zit hier met nog een andere collega..
Die zit aan de andere kant van het gebouw..
Baas is op pad, en vanmiddag is hij vrij![]()
Dus inderdaad... dit topic brengt het slechtste in mij naar boven...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je gerigistreerd voor dit topic trouwens![]()
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moet er voor zorgen datj e dag gemiddelde boven de 204 blijft!
nee ik bedoel op fokquote:
Alleen bij de laatste krijg je slechts de helft vergoedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij is beloofd dat ik deze ochtend werk zou hebben en de boel zou kunnen doorspreken. Heeft vertraging. Grote kans dat die vertraging tot morgen duurt
Lijkt de NS wel hier.
Vind je het gek. Je had dezelfde thee als ik.quote:Voel me raar trouwens *hips*
naast het kwoot knopje die met dat poppetje, daar op klikken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?
Ben wel benieuwd![]()
-Magnolia-quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?
Ben wel benieuwd![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
nee ik bedoel op fokomdat je hier vanaf maandag bent enzo
maar k zag dat je eerst nog wat over knoflooksaus e.d. te melden had
![]()
Kom maar met dat kopje!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T is die Seventees heDoe mij ook maar zo'n drankje
![]()
Hebbertquote:
Tering.. ik ga hard!quote:
quote:
Voor een stalker breng je het leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:29 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Nee hoor wilde even kijken of je toevallig ook nog es 19 ging worden of was, omdat t dan helemaal een gekke dag zou zijn met 19 voor en 19 na enzo, en toen zag ik dat je sinds maandag als een gek aan t posten bentEn toen kwam ik je postgeschiedenis tegen, ik stalk je niet.
![]()
Nou, dan kunnen we straks onze lol opquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:26 schreef Seventees het volgende:
Vind je het gek. Je had dezelfde thee als ik.
Of was ik dat vergeten te zeggen?
Als m'n baas zou zien hoe productief ik op fok ben....quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef Seventees het volgende:
Mensen, mensen... jullie hebben een slechte invloed op m'n... productiviteit!
Kuno_van_Dijk, Dylanesque, -Magnolia- en ik zónder baas... That's bad... Echt!
Die willik als sgilderei!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:31 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
[afbeelding]
Ik zocht op kopje en vond deze leuk![]()
Dankjequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Voor een stalker breng je het leuk![]()
En ik word 21![]()
Oeh... leukquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dankje![]()
Oeh, 21.. dan mag je.. uhm.. drinken in de VS![]()
Seventees...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:30 schreef Seventees het volgende:
Mensen, mensen... jullie hebben een slechte invloed op m'n... productiviteit!
Kuno_van_Dijk, Dylanesque, -Magnolia- en ik zónder baas... That's bad... Echt!
Doe esquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zal k m heel groot uitprinten voor je verjaardag![]()
ik kan hier A2 in kleur printen?quote:
PM sletquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Seventees...!wat doe ik mis...! ik praat niet eens met je!
![]()
![]()
![]()
Of zullen we even PMen?
hou je mondquote:
Oeh doe mij een leuke poster danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik kan hier A2 in kleur printen?![]()
Ach, vind t nu al liefquote:
kan m'n mond wel houden,quote:
Ik kan je d'r thee van harte aanbevelenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:33 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Seventees...!wat doe ik mis...! ik praat niet eens met je!
![]()
![]()
![]()
Of zullen we even PMen?
nou dan typ je toch lekker door! over 6 uur zie je mij hier niet meer!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
kan m'n mond wel houden,
maar dan typen m'n vingers nog steeds verder hoor![]()
Je hebt in ieder geval wat te doen zoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Schept gewoon een band, geen reet uitvoeren op je werk.![]()
Ik ben geen duitser meer...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Kuno! Duitser! Doe es lief tegen haar.
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wat te doen zo![]()
moet jij geen lesgeven aan de kinderenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
kan m'n mond wel houden,
maar dan typen m'n vingers nog steeds verder hoor![]()
Nou... dat.. dat... doe ik ook heu-heus wel...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan typ je toch lekker door! over 6 uur zie je mij hier niet meer!![]()
ik dacht dat je wat ging drinken met haar. gaat dat niet door ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:38 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nou dan typ je toch lekker door! over 6 uur zie je mij hier niet meer!![]()
Vanaf 20 augustus weer, ze hebben nu vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef DavyE het volgende:
[..]
moet jij geen lesgeven aan de kinderen![]()
Stel je voor. Een romance dat uitvloeit uit geen reet uitvoeren op je werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je hebt in ieder geval wat te doen zo![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Nou... dat.. dat... doe ik ook heu-heus wel...![]()
Nu niet meer, hij is gemeenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:40 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ik dacht dat je wat ging drinken met haar. gaat dat niet door ?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef ETA het volgende:
zelfs op Kuno's laatste dag weet hij al het werk te ontwijken en het forum vol te plempen
na deze onnodige post, ga ik weer verder werken...
Leuk verhaal voor op verjaardagen en feestjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Stel je voor. Een romance dat uitvloeit uit geen reet uitvoeren op je werkHoe romantisch!
quote:
ah oke helemaal vergeten dat die gasten vakantie hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:41 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Vanaf 20 augustus weer, ze hebben nu vakantie![]()
En baliemedewerkster is m'n vakantiebaantje t/m vrijdag![]()
jij begon met schelden!quote:
I know.. het is funest voor de hersencellen die je nog over hebt...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:42 schreef DavyE het volgende:
[..]
ah oke helemaal vergeten dat die gasten vakantie hebben![]()
dat krijg je ervan als je geen reet te doen of saai werk moet uitvoeren![]()
Jij ging met anderen PM-enquote:
Ja... nou..! ik zit toch niet aan je vast...?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |