het is al half 5 geweest. het is nu half elfquote:
Hang er dan op z'n minst een theezakkie inquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:27 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit heel droevig aan het water.
Nee... sorry, schatquote:
Laat me raden, het is half 11?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
Goedemorgen allemaalVoor Seventees en -Magnolia-
En er ijsthee van maken?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hang er dan op z'n minst een theezakkie in
Heb weer lekker kunnen uitslapen inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:34 schreef Seventees het volgende:
[..]
Laat me raden, het is half 11?
Mogge tear
Uitslaperd!
Smartassquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:32 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
het is al half 5 geweest. het is nu half elf
Ze noemt me schatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee... sorry, schat
Nog even doorbijten!
Hmmm...quote:
Moggequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
He-le-maal niets. Op wat mooie foto's van ETA na.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
Heb ik nog wat gemist hierzo ?
Nog gedroomd op sproetekes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Heb weer lekker kunnen uitslapen inderdaad
Komt door die mangotheequote:
ja dit brengt de term passievrucht in een hogere sfeer. misschien zat er wat anders in dan mangoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Komt door die mangothee
Ben er weg van. Tot straks!
Ben je wel wat laat meequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:38 schreef Seventees het volgende:
[..]
Hmmm...
Nee, lauwe ijsthee ook niet wat hè?
Pak dan ook heet waterDan heeft dat theezakkie nog nut
Ssssst!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:43 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ja dit brengt de term passievrucht in een hogere sfeer. misschien zat er wat anders in dan mango
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:33 schreef Teardrop-nl het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |