mannen met snorren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
nsfw nsfw!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
google: mc steamyquote:
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...quote:
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...![]()
Jij viel toch op vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!![]()
kijk ik bedoel maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
en dan mag ik geen mening meer hebben over mannen?quote:
Das waar, en druk ook!quote:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeee!
Hoe was de muziek vanmorgen?
Heb je werk voor me?quote:Hup! Aan het werk, werkschuw tuig![]()
is dat de schijthoek ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
In hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
Oehhhh lekkahquote:
Wat heb jij voor ontbijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
Tijd voor Ontbijt!
double espresse bitte!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand anders ook nog? Dan loop ik ff
![]()
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......quote:
Dan heb je écht niks te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef Civilian het volgende:
Om ff door te spelen op het laatste plaatje in de OP:
Verveling op de IT-afdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=5_tXcRYOYZ0
De laatste is mooier...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.quote:
*aait over bol*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Lynx666 het volgende:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergeten
Realiteit
Als je zin heb om dossiers aan te leggenquote:Heb je werk voor me?.
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.
Jawel hoor. Kom je m halen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?![]()
Die wil ik wel als wandschildering aan de muurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Moek heen?quote:
Die gaan we onthoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Als je me misselijk wil hebben moet je me 's morgens ei voeren
Klinkt ehh.. tijdloos.quote:Als je zin heb om dossiers aan te leggen
Nog voorkeur voor een smaakje?quote:Doe maar een thee
Met een koekje
Da's een eind voor een broodje eiersaladequote:
Dan eet ik m helemaal op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Da's een eind voor een broodje eiersalade![]()
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschilquote:
Een lekkere mango zou er wel in gaanquote:Nog voorkeur voor een smaakje?.
wat? aftellen is belangrijk!quote:
Dat wel, maar 'nog 7 uur' klinkt nog niet echt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? aftellen is belangrijk!
Hoe sneller het weer 17.00u is, hoe beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschil
* Lynx666 Seventees een thee in mangostemming + koekje toeschuift.quote:[..]
Een lekkere mango zou er wel in gaan
Ben in een mangostemming vandaag
Maar goed dat je geen reet te doen hebtquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef D3nn15 het volgende:
Werk na 3 weken vakantie is niet goed voor je. Mijn bioklok staat nog ingesteld op vakantieuren.
Geniet er van, ga ik wel even langs de appie vanmiddagquote:
Herkenbaarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:48 schreef D3nn15 het volgende:
Werk na 3 weken vakantie is niet goed voor je. Mijn bioklok staat nog ingesteld op vakantieuren.
Mag weer een overlijdensadvertentie invoeren...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:47 schreef Dylanesque het volgende:
Allemaal aan het werk?
Dankjewelquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Geniet er van, ga ik wel even langs de appie vanmiddag![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mag weer een overlijdensadvertentie invoeren...![]()
Ik werk liever niet aan dat soort ritmesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:49 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
HerkenbaarIk ben vorige week ook begonnen na 4 weken vakantie, weer flink aan m'n ritme moeten werken
Goed zo!quote:
Kan er in ieder geval voor zorgen dat de advertentie 'mooi' wordt...quote:
Toch treurig.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kan er in ieder geval voor zorgen dat de advertentie 'mooi' wordt...![]()
ik ookquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:32 schreef Seventees het volgende:
[..]
Die wil ik wel als wandschildering aan de muur
I know...quote:
Daar hebben we dit topic toch voor?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:45 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Hoe sneller het weer 17.00u is, hoe beter![]()
*aftelt*
Kopje thee (+ koekje) gaat er altijd in.quote:* Lynx666 Seventees een thee in mangostemming + koekje toeschuift.![]()
Ik heb eigenlijk geen idee in welke stemming ik momenteel verkeer
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee ik heb nog wel een servetje, zat bij m'n pistoletje eiersalade![]()
Het helpt..Het helpt erg goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar hebben we dit topic toch voor?
Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van als ik meteen daarnaa erachter kom dat het pas woensdag is..! Nou ja, de week is bijna doormidden, das wél een goed gevoelquote:[..]
Kopje thee (+ koekje) gaat er altijd in.
En misschien in de 'is het al vrijdag?' stemming?
Zit nu al een hele tijd naar je naam te kijken, en snap nu pas dat er 'Dennis' staat..quote:
en dat met ei..ughquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...![]()
En morgen is het al bijna vrijdag !quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Het helpt..Het helpt erg goed
[..]
Hmm, daar word ik ook niet vrolijk van als ik meteen daarnaa erachter kom dat het pas woensdag is..! Nou ja, de week is bijna doormidden, das wél een goed gevoel.
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hoe vaker je 'pistoletje met eiersalade' typt, des te meer honger ik krijg...![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
nog maar 7 uur voor mij te gaan en dan ben ik klaar!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik haat jequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.
quote:
12 stuks om precies te zijn!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Krijg je echt honger als ik pistoletje met eiersalade zeg? Terwijl een pistoletje met eiersalade nieteens zo'n speciale lekkernij is, een pistoletje met eiersalade is best lekker maar een pistoletje met eiersalade haalt t niet bij de eerder geposte donuts van Kuno bijvoorbeeld. Hoe dan ook, het pistoletje met eiersalade heeft mij toch wel prima gesmaakt, en misschien is het een idee om zelf een pistoletje met eiersalade te gaan samenstellen als je bij de albert heijn bent geweest.
Altijd...quote:
Wat doe jij eigenlijk voor 'betaalde bezigheidstherapie'?quote:
En vrijdagmiddag borrelen met een klant van ons!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:02 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
En morgen is het al bijna vrijdag !![]()
Kijk, aan de VrijMiBeau doen ze hier niet...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:08 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
En vrijdagmiddag borrelen met een klant van ons!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug van de bakken. ze verkopen geen puddngbroodjes meer![]()
![]()
![]()
quote:
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:09 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Kijk, aan de VrijMiBeau doen ze hier niet...
Dus ik neem meestal zelf de malibu mee...![]()
waarom niet?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:12 schreef WhiteLightning het volgende:
zo ben weer terug van de bakken. ze verkopen geen puddngbroodjes meer![]()
![]()
![]()
Op vrijdagmiddag mag hetquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!
Je bent vergevenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Zit nu al een hele tijd naar je naam te kijken, en snap nu pas dat er 'Dennis' staat..
Ik ben echt al te oud...
Als de drank gepakt wordt, stopt het werken meestalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:14 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
hey en dan zei je wat van mij, van onder mn werk drinken !!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |