mannen met snorren!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
nsfw nsfw!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:07 schreef -Magnolia- het volgende:
Speciaal voor de dames:
Een errug lekkere kerel![]()
[afbeelding]
google: mc steamyquote:
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...quote:
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:10 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mc Steamy mag van mij een snor hebbe...![]()
Jij viel toch op vrouwen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:11 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Toch vind ik mannen met snorren helemaal niets!![]()
kijk ik bedoel maarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
en dan mag ik geen mening meer hebben over mannen?quote:
Das waar, en druk ook!quote:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
Heeee!
Hoe was de muziek vanmorgen?
Heb je werk voor me?quote:Hup! Aan het werk, werkschuw tuig![]()
is dat de schijthoek ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
In hun natuurlijke habitatquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef ETA het volgende:
over vrouwen gesproken, deze kwam ik tegen verborgen in deheuvels:
[afbeelding]
Oehhhh lekkahquote:
Wat heb jij voor ontbijt?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:23 schreef Dylanesque het volgende:
Tijd voor Ontbijt!
double espresse bitte!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:25 schreef Lynx666 het volgende:
Iemand anders ook nog? Dan loop ik ff
![]()
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......quote:
Dan heb je écht niks te doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:27 schreef Civilian het volgende:
Om ff door te spelen op het laatste plaatje in de OP:
Verveling op de IT-afdeling:
http://www.youtube.com/watch?v=5_tXcRYOYZ0
De laatste is mooier...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.quote:
*aait over bol*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:15 schreef Lynx666 het volgende:
Heer-lijk!! Bijna m'n uitstapstation vergeten
Realiteit
Als je zin heb om dossiers aan te leggenquote:Heb je werk voor me?.
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:30 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik heb een bruin pistoletje eiersalade met bieslook, een gewoon- én kaascroissantje, een banaan en een fles spa blauw. Mmmm.
Jawel hoor. Kom je m halen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:31 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je wilt vast niet je pistoletje met eiersalade met mij delen hè?![]()
Die wil ik wel als wandschildering aan de muurquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:29 schreef ETA het volgende:
[..]
Slaap lekker, droom lekker weg bij het geluid van zacht stromend water.......
[afbeelding]
of is deze mooier?
[afbeelding]
Moek heen?quote:
Die gaan we onthoudenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:34 schreef Seventees het volgende:
Als je me misselijk wil hebben moet je me 's morgens ei voeren
Klinkt ehh.. tijdloos.quote:Als je zin heb om dossiers aan te leggen
Nog voorkeur voor een smaakje?quote:Doe maar een thee
Met een koekje
Da's een eind voor een broodje eiersaladequote:
Dan eet ik m helemaal op.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:38 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Da's een eind voor een broodje eiersalade![]()
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschilquote:
Een lekkere mango zou er wel in gaanquote:Nog voorkeur voor een smaakje?.
wat? aftellen is belangrijk!quote:
Dat wel, maar 'nog 7 uur' klinkt nog niet echt goedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:42 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
wat? aftellen is belangrijk!
Hoe sneller het weer 17.00u is, hoe beterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:41 schreef Seventees het volgende:
[..]
Tijdloos, tijdrovend. Wat is het verschil
* Lynx666 Seventees een thee in mangostemming + koekje toeschuift.quote:[..]
Een lekkere mango zou er wel in gaan
Ben in een mangostemming vandaag
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |