Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ken ze hoor, vorig jaar zelf geweest.. doe ze maar de groeten van me![]()
dat zijn toch bloemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:40 schreef ETA het volgende:
jummie, jummie, lekker eten, en zo kleurrijk![]()
[afbeelding]
en lekkere fruit hoor..........quote:
kan je die niet ff delen met ons dan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!Alleen niet met jullie, dat doe ik daar met de zweedse vrouwen!
Haha mooie fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
sommige mensen zijn helemaal verbaasd hoe lekker fruit kan zijn:
[afbeelding]
als je langskomt mag je er ook wel een paar hebben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je die niet ff delen met ons dan ?
mja ik zou er graag naar toe willen dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je langskomt mag je er ook wel een paar hebben!![]()
![]()
Of door toeristenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef ETA het volgende:
van delen word deze aap niet vrolijk van (of komt het door de storm?).......
[afbeelding]
Moggequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou er graag naar toe willen dat wil je niet weten
nou dan kan je best fotos posten van al het schoons daarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zit er maar 10 maanden...!
ik haat het ook als er teveel toeristen zijn....quote:
10 maanden is idd best langquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan kan je best fotos posten van al het schoons daar
moin moin!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Hoi hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Sorry...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
10 maanden is idd best langik zat er een week en heb daar meer mooie vrouwen gezien dan in 22 jaar in Nederland
![]()
Hebben ze daar ook lekkere mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...!ik zal het met moeite doorstaan, maar zal aan jullie denken bij al dat schoons!
Helleuw Lynxquote:
Alles goed in groningen?quote:
Regent hier.. En ik was op mn fietsjequote:
Die linkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
Mannen kleden zich daar een beetje homo achtig en met van die strakke smerige broeken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook lekkere mannen?![]()
Diegene met dat pasje, die is illegaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
Op je fiets van uit delfzijl?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Regent hier.. En ik was op mn fietsje
Verder gaat t goed! Vrolijk!![]()
verdomme nee nix denken , Posten!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...!ik zal het met moeite doorstaan, maar zal aan jullie denken bij al dat schoons!
Fokken is ook iets doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mag hier eigenlijk helemaal niet zijnMoet iets doen
Heeee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mag hier eigenlijk helemaal niet zijnMoet iets doen
de mooiste van de tweequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Diegene met dat pasje, die is illegaal![]()
Een zwarte dag in de geschiedenis van Berlijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op je fiets van uit delfzijl?
Hier schijnt de zon, maar vanmiddag gaat het ook regenen want ik ga naar huis, dus heel berlijn is neergeslagen!
Hm hm vastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op je fiets van uit delfzijl?
Hier schijnt de zon, maar vanmiddag gaat het ook regenen want ik ga naar huis, dus heel berlijn is neergeslagen!
ze zijn beide zweedsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Diegene met dat pasje, die is illegaal![]()
nou wel in de geschiedenis van mij!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een zwarte dag in de geschiedenis van Berlijn![]()
Balen zegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef ETA het volgende:
[..]
ze zijn beide zweeds![]()
<insert foto van zweedse dame in goteborg gekleed in badpak en zwembandjes paraderend door de straten>
kan die foto niet vinden
flauwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef ETA het volgende:
[..]
ze zijn beide zweeds![]()
<insert foto van zweedse dame in goteborg gekleed in badpak en zwembandjes paraderend door de straten>
kan die foto niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |