Hey het is bijna 19.00 en ik zit ook nog op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel....
9-17 mentaliteit![]()
Zozo jij doet er lang over om thuis te komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
Thuis! Eindelijk!
Ik mag om middernacht pas naar huis....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is bijna 19.00 en ik zit ook nog op mijn werk hoor![]()
Dus ff dimme jij![]()
Shame on usquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar geen topic, tenminste niet voor mij. Ik FOK! overdag genoeg. Savonds doe ik andere dingen
Het is al erg genoeg dat ik hier morgen ook weer zit
Ging jij niet om 17.00 weg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
Thuis! Eindelijk!
En dat dan elke dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ging jij niet om 17.00 weg?
Wat een eind...
Nou ja, iets minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Seventees het volgende:
Twee uur heen en twee uur terug![]()
Ik schaam me zowat dat ik zo dichtbij woon...
Naar een zonnige bestemming... of sneeuw als dat je ding is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:24 schreef Seventees het volgende:
Ja, baas
Reizen kan best relax zijn btw
Voor een zonnige bestemming neem ik het vliegtuigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Naar een zonnige bestemming... of sneeuw als dat je ding is.
Ik reis nooit zonder lekkere muziek op m'n hoofdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:24 schreef Seventees het volgende:
Ja, baas
Reizen kan best relax zijn btw
Ogen dicht en genieten maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder lekkere muziek op m'n hoofd. En met m'n gedachten wérelden verder is die tijd best te overbruggen
.
Precies! En de OV, daar doe ik het mee, dus veiliger kan nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ogen dicht en genieten maarMuziek is een must.
Die eerste geldt alleen als je per OV gaat btw. Anders sta ik niet voor de gevolgen in [afbeelding]
Net als wakker worden uit een mooie droom, stel ik me voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies! En de OV, daar doe ik het mee, dus veiliger kan niet.
Alleen de overgang van wérelden verder naar realiteit + werk is niet de meest prettige.
GoeieMORGEN????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:53 schreef ETA het volgende:
Goeiemorgen........ lekker aan het werk weer iedereen, of ligt iedereen nog te slapen?
Jazekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je bent in Thessaloniki geweest? Als in; Griekenland?
Al weg?quote:
hond... wrijf het maar in dat je bijna klaar bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh... ik ben het zat... heb geen zin meer in mn stage...!
Dan mag je snel naar de StageSC topic in SES voordat deze uitsterftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
idd..... ik was al vanaf 3:00 aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel....
9-17 mentaliteit![]()
Yep, en dan ga je uit frustratie maar op FOK rondhangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Net als wakker worden uit een mooie droom, stel ik me voorJe ploft midden de werkelijk in.
Gelukkig heb je een leuke baan
Daar zoek ik m'n reis-playlist ook op uitquote:Sommige muziek neemt je mee, voert je weg.
Dat wordt trakteren haequote:
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.quote:
haha , jaja mooiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzettenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , jaja mooiedat kan je dus wel vaker doen
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mja maakt mij niet uit hoor. maar ik ben niet echt in staat om er eentje te openen. zit hier op een Terminal
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzetten)
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!
een goed begin is het halve werk
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
dat wordt trakterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!quote:
oftewel jagermeister ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mij![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!
mmm ik heb geen taart...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren![]()
[afbeelding]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ga je daar niet net zo hard zitten fokken dan
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonhedenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!Alleen niet met jullie, dat doe ik daar met de zweedse vrouwen!
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonheden![]()
Ik ken ze hoor, vorig jaar zelf geweest.. doe ze maar de groeten van mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |