Je had me moeten zien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ben je zeker heel erg blij dat het bijna 5 uur is ?
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knopquote:
En dat 4 minuten te vroegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je had me moeten zien!!
[..]
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knop.
Voelt als Oud&Nieuwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
Nog een paar minuten Magnolia en Lynx666
Let the countdown begin...
ja wie zwijgt stemt toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik beroep me op mijn zwijgplicht !
Doeiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuwquote:
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat 4 minuten te vroeg
Succes met je schoolwerk en tot morgen
Haha oke dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaat
Ik werk nu zelfs al over!![]()
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Wil je niet zo filosofisch doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Maar het is toch zo. Elke dag als je naar huis gaat de laatste paar minuten ben je aan het aftellenquote:
Zielepootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Klinkt goed tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het eigelijk wel een idee. vuurwerk en champagne meenemen naar het werk, en dan als je naar huis mag, afsteken , champagne openmaken, en collega feliciteren dat je naar huis mag
TIJD!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zielepoot
Moet jij eens opletten!
Hoe laat is het?
Lopen er genoeg rondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriendquote:
Met slingers ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriend
Ik moet ze eerst onderscheiden in "single" en "ik-moet-er-toch-meer-moeite-voor-doen"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriend
Hoe versier je iemand met champagne... Gooi je het dan over dr heen ofzo ?quote:
Zeg was jij niet om 5 uur klaar met werken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst onderscheiden in "single" en "ik-moet-er-toch-meer-moeite-voor-doen"
Overuren, 150%!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg was jij niet om 5 uur klaar met werken ?
Waarvan de helft naar de belasting gaat. Oftewel heb je bijna niets aanquote:
'Harde' werkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef Lynx666 het volgende:
Maar harde werkers, ik ga mijn pc-tje afsluiten!
Tot morgen, hoogstwaarschijnlijk![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarvan de helft naar de belasting gaat. Oftewel heb je bijna niets aan
Kan beter de tijd voor tijd regeling hebben. Vandaag overwerk, morgen eerder naar huis
Hij bedoelde eigenlijk 'Harde' Fok!kersquote:
Juist !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]altijd lekker... ene dag doorwerken en de volgende dag lekker eerder vrij
![]()
Verslaafde Fok!kers komt dichter bij de waarheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij bedoelde eigenlijk 'Harde' Fok!kers
Maar das niet eerlijk. Ik ben helemaal niet verslaafd aan FOK! maar ik heb serieus echt NIETS te doen... Als ik wat te doen zou hebben had ik dat wel gedaan ipv de hele dag op FOK! rond te hangen. Maar er is gewoon NIETSquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verslaafde Fok!kers komt dichter bij de waarheid
Ja opzich heb ik niets te klagenquote:
Eetsmakelijk dan maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Seventees het volgende:
Ken het gevoel
Ben effe eten nu. Iets met boontjes
Tot straks!
Nou veel plezier in je eentje hierzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hier moet ik me melden!
Nog 6 uur uit mijn kokkel vreten!
Naar geen topic, tenminste niet voor mij. Ik FOK! overdag genoeg. Savonds doe ik andere dingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Seventees het volgende:
Naar welk topic wijken we uit nu iedereen straks vrij is?
Ik vermaak me wel....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou veel plezier in je eentje hierzomeeste beginnen rond 8 uur smorgens en werken tot een uurtje of 5 smiddags...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |