Dat zou jij wel willen weten, hequote:
wij nu allemaal welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten, he
Je mag het ook PM-enquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten, he
Hey motorbloempjequote:
Je bent aan het Over Fok!kenquote:
Je geilt op pmmetjes. Dat is het!quote:
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je geilt op pmmetjes. Dat is het!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sommigen hebben nog wat beters verzonnen : Ik rij al dagen door het land met een rookworst aan mijn oor
Gelukkig zijn er nog mensen écht productief bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sommigen hebben nog wat beters verzonnen : Ik rij al dagen door het land met een rookworst aan mijn oor
Verplicht of vrijwillig?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
'Ik blijf nog wel effe, moet nog even dit topic vol poste.... uhmmm, deze facturen afmaken'quote:
Ja ga maar heel snel weg inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef DeToXiC het volgende:
Goed, ik ga feesten vanavond...morgen vrij!
Tot donderdag!![]()
Detoxic die meldde dat hij naar huis ging en morgen vrij was... oftewel je moet hem nog even meppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Potverdorie, even een gesprek met je baas en meteen topic weg!
Nog iets gemist?
Dat ik nu wegga!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Potverdorie, even een gesprek met je baas en meteen topic weg!
Nog iets gemist?
* mep *quote:
Hahahaha....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Detoxic die meldde dat hij naar huis ging en morgen vrij was... oftewel je moet hem nog even meppen
Nog heel even volhouden Kuno.. nog 2 dagen toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh... ik ben het zat... heb geen zin meer in mn stage...!
Hart -> Riem -> Steekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
na vandaag nog maar 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog heel even volhouden Kuno.. nog 2 dagen toch ?
Morgen laatste dag. Dan gaan we er een knallend afscheid van makenquote:
Ik heb over 3 dagen een knallend afscheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morgen laatste dag. Dan gaan we er een knallend afscheid van maken
Waarom gaat iedereen wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb over 3 dagen een knallend afscheid![]()
Zag het!quote:
Zij wel en ik niet?quote:
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen weg
Waar ga jij heen magnolia ?
Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
ow, ik dacht dat je het afscheid van mij bedoelde..!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
Nee hoe kom je daar nou bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.
Ben jij gek!
Op juffenstage heb je ook veel vrije tijd. Vraag maar aan Miss-scofieldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
Schandelijk idd!quote:
Ik ook niet, maar heb net even wat lopen cursussen. Geen werk betekent niet dat ik dommer wil worden (of blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Moet je er ook een?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Lynx666 het volgende:
PM-sletten!
Al gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Schandelijk idd!
Tear, stuur haar ook eens iets liefs
Worstebrood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
Jij komt ook op het goede moment binnen vallen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
*insert aai-smiley*quote:
Puddingbroodjequote:
Hier noemen we dat Fase 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Puddingbroodje![]()
Vandaag weer op !
Nee joh geen kleffe hapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voor
Gaan we dat nu hier melden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef -Magnolia- het volgende:
U heeft een PM terug
Die ziet er wel vies uit hoor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Ziet er eigenlijk best lekker uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Gaaaaaaf!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ze zitten nu hier radio-commercials in te spreken. En het moet nogal over de top zijn
En in dat geval hebben jullie er beide weer 1 terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaan we dat nu hier melden?
In dat geval heeft Tear nog een pm
Ik wilde er geen gewoonte van maken, dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaan we dat nu hier melden?
In dat geval heeft Tear nog een pm
Laten we er inderdaad maar weer mee ophoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik wilde er geen gewoonte van maken, dan blijf ik bezig
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we er inderdaad maar weer mee ophouden
Ga je vanavond nog wat doen ?quote:
Typen voor schoolquote:
Hmmm niet echt spannend dusquote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm niet echt spannend dus
Succes maar alvast dan![]()
Good luck, nu weer over leuke dingen hebben, nog 24 minuten dan mag je naar huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar gaat wel lukken hoor![]()
Inderdaad... Kom maar op met de leuke onderwerpen, en snel een beetje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Good luck, nu weer over leuke dingen hebben, nog 24 minuten dan mag je naar huis![]()
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Inderdaad... Kom maar op met de leuke onderwerpen, en snel een beetje!![]()
Plus dat het frustrerend is voor de mensen die langer moeten werken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meer
Lekker! * loopt ff naar apparaat *quote:
Ach dat zijn er niet zo heel veel denk ik. En niemand zegt meer watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Plus dat het frustrerend is voor de mensen die langer moeten werken...![]()
Hmmm drinken goed plan, alleen geen zin in thee. Ik trek wel een blikjequote:
Moet je ook niet iedereen PM berichtjes sturen, blijven ze bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach dat zijn er niet zo heel veel denk ik. En niemand zegt meer wat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meer
Dat doe ik alleen maar bij jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet je ook niet iedereen PM berichtjes sturen, blijven ze bezig![]()
Hooooooooooiquote:
Schaam je!quote:
Biertjuh ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm drinken goed plan, alleen geen zin in thee. Ik trek wel een blikje
Onder werktijd?quote:
Gezelluggggggquote:
Nee Aquarius... beetje energie zien te krijgen... moet nog 2 uur en 15 minquote:
Uurtje of 2quote:
nee 10 bakken koffie is lekkerquote:
U bent van harte welkom..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:44 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeker wel!
Heb zin om te borrelenHapje, drankje, gezellig
Ik lu-hust geen koffieeeeeee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:44 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nee 10 bakken koffie is lekker
En dan nog het hier zo gezellig vinden dat je door blijft postenquote:
Je vraagt gewoon om nog meer meppen hequote:
Eerder 5 minuten van kantoor wonenquote:
makkelijk als ze je met spoed nodig hebbenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef Seventees het volgende:
[..]
Eerder 5 minuten van kantoor wonen
Ik denk dat m'n hapjes al bedorven zijn en het bier doodgeslagen is voor ik in Grunn benquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:45 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
U bent van harte welkom..
Geen zin om te koken![]()
Ja hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:45 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dan nog het hier zo gezellig vinden dat je door blijft posten
Wat lief![]()
![]()
Ik moet echt verhuizen...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik denk dat m'n hapjes al bedorven zijn en het bier doodgeslagen is voor ik in Grunn ben![]()
Slijmerdsquote:
Kom naar het midden van het landquote:
En dan kom je ons zeker nog steeds mededelen dat je morgen vrij bentquote:
Dat is soms ook een nadeelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
makkelijk als ze je met spoed nodig hebben
Ik ben gewoon liefquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:49 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Slijmerds
* Blért mee met jij bent zooooooooooooooooooooo *
* vloekt * ik vind jou niet liefquote:
Dan kun je toch je telefoon negeren... En niet open doen als ze aan je deur staanquote:
Nóg zuidelijker jaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:49 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Kom naar het midden van het land
Adem in, Adem uit...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
* vloekt * ik vind jou niet lief![]()
*Profiel gluurt*quote:
Plichtsgevoelquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dan kun je toch je telefoon negeren... En niet open doen als ze aan je deur staan
Daarom juistquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Profiel gluurt*
Jij woont in een uithoek
Waar woon jij dan ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef Seventees het volgende:
[..]
*Profiel gluurt*
Jij woont in een uithoek
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
* vloekt * ik vind jou niet lief![]()
omg, ik dacht dat het pas half 5 wasquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:51 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Adem in, Adem uit...
Nog 9 minuten mag je ook naar huis
Je hebt ook de plicht om aan jezelf te denkenquote:
Nou ben je zeker heel erg blij dat het bijna 5 uur is ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
omg, ik dacht dat het pas half 5 was![]()
We mogen bijnaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
omg, ik dacht dat het pas half 5 was![]()
Lekker rustig, goedkope huizen..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daarom juist
Wel lekker rustig hier...![]()
Daar heb jij weer gelijk in.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Daarom juist
Wel lekker rustig hier...![]()
Ja pappaquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Je hebt ook de plicht om aan jezelf te denken
Preciesquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:54 schreef Seventees het volgende:
[..]
Daar heb jij weer gelijk in.
Rust is ook fijn.
zozo Teardrop wat op te biechten ?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:55 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
zozo Teardrop wat op te biechten ?
Je had me moeten zien!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:53 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou ben je zeker heel erg blij dat het bijna 5 uur is ?
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knopquote:
En dat 4 minuten te vroegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Ik doe met je mee!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Je had me moeten zien!!
[..]
M'n vinger hangt al boven de "Computer afsluiten" knop.
Voelt als Oud&Nieuwquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Seventees het volgende:
Nog een paar minuten Magnolia en Lynx666
Let the countdown begin...
ja wie zwijgt stemt toequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]![]()
![]()
Ik beroep me op mijn zwijgplicht !
Doeiiiiiiiiiiiiiiquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Beste lieverds,
ik ga afsluiten en richting huis!
Tot morgen allemaal,voor wie wil
![]()
![]()
![]()
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuwquote:
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaatquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:56 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
En dat 4 minuten te vroeg
Succes met je schoolwerk en tot morgen
Haha oke dan !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Bord moet nog naar binnen, kassa in de kluis, compu uit en telefoon op antwoordapparaat
Ik werk nu zelfs al over!![]()
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hierquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Wil je niet zo filosofisch doenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:57 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Dat is 'het toch ook, elke dag weer opnieuw
Maar het is toch zo. Elke dag als je naar huis gaat de laatste paar minuten ben je aan het aftellenquote:
Zielepootquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:58 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jawel, alleen er is niemand die ik zoen als het 17.00u is hier.
Klinkt goed tochquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef WhiteLightning het volgende:
ik vind het eigelijk wel een idee. vuurwerk en champagne meenemen naar het werk, en dan als je naar huis mag, afsteken , champagne openmaken, en collega feliciteren dat je naar huis mag
TIJD!!!!!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:59 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zielepoot
Moet jij eens opletten!
Hoe laat is het?
Lopen er genoeg rondquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:00 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ook geen leuke vrouwelijke collega ?
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriendquote:
Met slingers ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriend
Ik moet ze eerst onderscheiden in "single" en "ik-moet-er-toch-meer-moeite-voor-doen"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:02 schreef Seventees het volgende:
[..]
'Versieren' is het woord dat je zoekt, vriend
Hoe versier je iemand met champagne... Gooi je het dan over dr heen ofzo ?quote:
Zeg was jij niet om 5 uur klaar met werken ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik moet ze eerst onderscheiden in "single" en "ik-moet-er-toch-meer-moeite-voor-doen"
Overuren, 150%!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Zeg was jij niet om 5 uur klaar met werken ?
Waarvan de helft naar de belasting gaat. Oftewel heb je bijna niets aanquote:
'Harde' werkersquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:05 schreef Lynx666 het volgende:
Maar harde werkers, ik ga mijn pc-tje afsluiten!
Tot morgen, hoogstwaarschijnlijk![]()
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:06 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarvan de helft naar de belasting gaat. Oftewel heb je bijna niets aan
Kan beter de tijd voor tijd regeling hebben. Vandaag overwerk, morgen eerder naar huis
Hij bedoelde eigenlijk 'Harde' Fok!kersquote:
Juist !quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:08 schreef don-diablo het volgende:
[..]altijd lekker... ene dag doorwerken en de volgende dag lekker eerder vrij
![]()
Verslaafde Fok!kers komt dichter bij de waarheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:09 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hij bedoelde eigenlijk 'Harde' Fok!kers
Maar das niet eerlijk. Ik ben helemaal niet verslaafd aan FOK! maar ik heb serieus echt NIETS te doen... Als ik wat te doen zou hebben had ik dat wel gedaan ipv de hele dag op FOK! rond te hangen. Maar er is gewoon NIETSquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:12 schreef Seventees het volgende:
[..]
Verslaafde Fok!kers komt dichter bij de waarheid
Ja opzich heb ik niets te klagenquote:
Eetsmakelijk dan maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:18 schreef Seventees het volgende:
Ken het gevoel
Ben effe eten nu. Iets met boontjes
Tot straks!
Nou veel plezier in je eentje hierzoquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:54 schreef Beelzebub85 het volgende:
Hier moet ik me melden!
Nog 6 uur uit mijn kokkel vreten!
Naar geen topic, tenminste niet voor mij. Ik FOK! overdag genoeg. Savonds doe ik andere dingenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:19 schreef Seventees het volgende:
Naar welk topic wijken we uit nu iedereen straks vrij is?
Ik vermaak me wel....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 17:58 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nou veel plezier in je eentje hierzomeeste beginnen rond 8 uur smorgens en werken tot een uurtje of 5 smiddags...
Hey het is bijna 19.00 en ik zit ook nog op mijn werk hoorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel....
9-17 mentaliteit![]()
Zozo jij doet er lang over om thuis te komenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
Thuis! Eindelijk!
Ik mag om middernacht pas naar huis....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:52 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hey het is bijna 19.00 en ik zit ook nog op mijn werk hoor![]()
Dus ff dimme jij![]()
Shame on usquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:44 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar geen topic, tenminste niet voor mij. Ik FOK! overdag genoeg. Savonds doe ik andere dingen
Het is al erg genoeg dat ik hier morgen ook weer zit
Ging jij niet om 17.00 weg?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:46 schreef Lynx666 het volgende:
Thuis! Eindelijk!
En dat dan elke dag.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ging jij niet om 17.00 weg?
Wat een eind...
Nou ja, iets minderquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:02 schreef Seventees het volgende:
Twee uur heen en twee uur terug![]()
Ik schaam me zowat dat ik zo dichtbij woon...
Naar een zonnige bestemming... of sneeuw als dat je ding is.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:24 schreef Seventees het volgende:
Ja, baas
Reizen kan best relax zijn btw
Voor een zonnige bestemming neem ik het vliegtuigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:25 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Naar een zonnige bestemming... of sneeuw als dat je ding is.
Ik reis nooit zonder lekkere muziek op m'n hoofdquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:24 schreef Seventees het volgende:
Ja, baas
Reizen kan best relax zijn btw
Ogen dicht en genieten maarquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:28 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik reis nooit zonder lekkere muziek op m'n hoofd. En met m'n gedachten wérelden verder is die tijd best te overbruggen
.
Precies! En de OV, daar doe ik het mee, dus veiliger kan nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:42 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ogen dicht en genieten maarMuziek is een must.
Die eerste geldt alleen als je per OV gaat btw. Anders sta ik niet voor de gevolgen in [afbeelding]
Net als wakker worden uit een mooie droom, stel ik me voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:20 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Precies! En de OV, daar doe ik het mee, dus veiliger kan niet.
Alleen de overgang van wérelden verder naar realiteit + werk is niet de meest prettige.
GoeieMORGEN????quote:Op woensdag 8 augustus 2007 03:53 schreef ETA het volgende:
Goeiemorgen........ lekker aan het werk weer iedereen, of ligt iedereen nog te slapen?
Jazekerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 13:33 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Je bent in Thessaloniki geweest? Als in; Griekenland?
Al weg?quote:
hond... wrijf het maar in dat je bijna klaar bentquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
Dan mag je snel naar de StageSC topic in SES voordat deze uitsterftquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Juf Magnolia![]()
idd..... ik was al vanaf 3:00 aan het werkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 18:47 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Ik vermaak me wel....
9-17 mentaliteit![]()
Yep, en dan ga je uit frustratie maar op FOK rondhangenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 20:37 schreef Seventees het volgende:
[..]
Net als wakker worden uit een mooie droom, stel ik me voorJe ploft midden de werkelijk in.
Gelukkig heb je een leuke baan
Daar zoek ik m'n reis-playlist ook op uitquote:Sommige muziek neemt je mee, voert je weg.
Dat wordt trakteren haequote:
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.quote:
haha , jaja mooiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:24 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Neee gek zeg, ik verslaap me nooit en heb keurig netjes eventjes gebeld vanuit de tram. Ze mogen mij trakteren omdat er nu in ieder geval iets is gebeurd vandaag.
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzettenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:25 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
haha , jaja mooiedat kan je dus wel vaker doen
Wat houdt dat in?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef WhiteLightning het volgende:
mja maakt mij niet uit hoor. maar ik ben niet echt in staat om er eentje te openen. zit hier op een Terminal
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:26 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Zou best kunnen, maar ik wil wel netjes op tijd komen voor mezelf.. lekker rustig opstarten, nu moest k meteen aan de slag (dwz: telefoon openzetten)
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mijquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
Das een verkeerd begin hoor! KOFFIE!
een goed begin is het halve werk
Maak er wat moois vanquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
dat wordt trakterenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:28 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:![]()
dit is mijn laatste dag bij jullie!
![]()
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!quote:
oftewel jagermeister ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:32 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
glaasje water met een beetje hoestdrank voor mij![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:34 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Ik zal aan jullie AAAAALLLLLEEEMAALbehalve tear! denken wanneer ik in Zweden ben!
mmm ik heb geen taart...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:33 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
dat wordt trakteren![]()
[afbeelding]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:36 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Ga je daar niet net zo hard zitten fokken dan
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonhedenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!Alleen niet met jullie, dat doe ik daar met de zweedse vrouwen!
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:39 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ben nu jaloers op de beschikking tot zowel donuts als Zweedse schoonheden![]()
Ik ken ze hoor, vorig jaar zelf geweest.. doe ze maar de groeten van mequote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:40 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik plaats over een paar week hier wel even een foto!
Komt helemaal goed!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:41 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik ken ze hoor, vorig jaar zelf geweest.. doe ze maar de groeten van me![]()
dat zijn toch bloemenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:40 schreef ETA het volgende:
jummie, jummie, lekker eten, en zo kleurrijk![]()
[afbeelding]
en lekkere fruit hoor..........quote:
kan je die niet ff delen met ons dan ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:37 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
jaweelllll....! Tuurlijk wel!Alleen niet met jullie, dat doe ik daar met de zweedse vrouwen!
Haha mooie fotoquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef ETA het volgende:
sommige mensen zijn helemaal verbaasd hoe lekker fruit kan zijn:
[afbeelding]
als je langskomt mag je er ook wel een paar hebben!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:47 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
kan je die niet ff delen met ons dan ?
mja ik zou er graag naar toe willen dat wil je niet wetenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:49 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
als je langskomt mag je er ook wel een paar hebben!![]()
![]()
Of door toeristenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef ETA het volgende:
van delen word deze aap niet vrolijk van (of komt het door de storm?).......
[afbeelding]
Moggequote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:50 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
mja ik zou er graag naar toe willen dat wil je niet weten
nou dan kan je best fotos posten van al het schoons daarquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:52 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]ik zit er maar 10 maanden...!
ik haat het ook als er teveel toeristen zijn....quote:
10 maanden is idd best langquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:53 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
nou dan kan je best fotos posten van al het schoons daar
moin moin!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Hoi hoiquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Goeiemorgenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef -Magnolia- het volgende:
Goedemorgen deze morgen!
Ik meld me weer![]()
Sorry...!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:56 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
10 maanden is idd best langik zat er een week en heb daar meer mooie vrouwen gezien dan in 22 jaar in Nederland
![]()
Hebben ze daar ook lekkere mannen?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...!ik zal het met moeite doorstaan, maar zal aan jullie denken bij al dat schoons!
Helleuw Lynxquote:
Alles goed in groningen?quote:
Regent hier.. En ik was op mn fietsjequote:
Die linkerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
Mannen kleden zich daar een beetje homo achtig en met van die strakke smerige broeken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:59 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Hebben ze daar ook lekkere mannen?![]()
Diegene met dat pasje, die is illegaalquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef ETA het volgende:
zweedse dames, hiephoiwelke is zweeds van deze 2?
[afbeelding]
heb geen foto om op hoi's te reageren
Op je fiets van uit delfzijl?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Regent hier.. En ik was op mn fietsje
Verder gaat t goed! Vrolijk!![]()
verdomme nee nix denken , Posten!!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 08:58 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Sorry...!ik zal het met moeite doorstaan, maar zal aan jullie denken bij al dat schoons!
Fokken is ook iets doenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mag hier eigenlijk helemaal niet zijnMoet iets doen
Heeee!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:00 schreef Lynx666 het volgende:
Ik mag hier eigenlijk helemaal niet zijnMoet iets doen
de mooiste van de tweequote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Diegene met dat pasje, die is illegaal![]()
Een zwarte dag in de geschiedenis van Berlijnquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op je fiets van uit delfzijl?
Hier schijnt de zon, maar vanmiddag gaat het ook regenen want ik ga naar huis, dus heel berlijn is neergeslagen!
Hm hm vastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
Op je fiets van uit delfzijl?
Hier schijnt de zon, maar vanmiddag gaat het ook regenen want ik ga naar huis, dus heel berlijn is neergeslagen!
ze zijn beide zweedsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:01 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Diegene met dat pasje, die is illegaal![]()
nou wel in de geschiedenis van mij!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:02 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Een zwarte dag in de geschiedenis van Berlijn![]()
Balen zegquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef ETA het volgende:
[..]
ze zijn beide zweeds![]()
<insert foto van zweedse dame in goteborg gekleed in badpak en zwembandjes paraderend door de straten>
kan die foto niet vinden
flauwquote:Op woensdag 8 augustus 2007 09:04 schreef ETA het volgende:
[..]
ze zijn beide zweeds![]()
<insert foto van zweedse dame in goteborg gekleed in badpak en zwembandjes paraderend door de straten>
kan die foto niet vinden
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |