Dat zou jij wel willen weten, hequote:
wij nu allemaal welquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten, he
Je mag het ook PM-enquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 15:58 schreef Seventees het volgende:
[..]
Dat zou jij wel willen weten, he
Hey motorbloempjequote:
Je bent aan het Over Fok!kenquote:
Je geilt op pmmetjes. Dat is het!quote:
Nee helemaal nietquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Je geilt op pmmetjes. Dat is het!
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sommigen hebben nog wat beters verzonnen : Ik rij al dagen door het land met een rookworst aan mijn oor
Gelukkig zijn er nog mensen écht productief bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
sommigen hebben nog wat beters verzonnen : Ik rij al dagen door het land met een rookworst aan mijn oor
Verplicht of vrijwillig?quote:
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:03 schreef WhiteLightning het volgende:
'Ik blijf nog wel effe, moet nog even dit topic vol poste.... uhmmm, deze facturen afmaken'quote:
Ja ga maar heel snel weg inderdaadquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:08 schreef DeToXiC het volgende:
Goed, ik ga feesten vanavond...morgen vrij!
Tot donderdag!![]()
Detoxic die meldde dat hij naar huis ging en morgen vrij was... oftewel je moet hem nog even meppenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Potverdorie, even een gesprek met je baas en meteen topic weg!
Nog iets gemist?
Dat ik nu wegga!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:09 schreef -Magnolia- het volgende:
Potverdorie, even een gesprek met je baas en meteen topic weg!
Nog iets gemist?
* mep *quote:
Hahahaha....quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:10 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Detoxic die meldde dat hij naar huis ging en morgen vrij was... oftewel je moet hem nog even meppen
Nog heel even volhouden Kuno.. nog 2 dagen toch ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh... ik ben het zat... heb geen zin meer in mn stage...!
Hart -> Riem -> Steekquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:13 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
bleh... ik ben het zat... heb geen zin meer in mn stage...!
na vandaag nog maar 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:14 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nog heel even volhouden Kuno.. nog 2 dagen toch ?
Morgen laatste dag. Dan gaan we er een knallend afscheid van makenquote:
Ik heb over 3 dagen een knallend afscheidquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:15 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Morgen laatste dag. Dan gaan we er een knallend afscheid van maken
Waarom gaat iedereen wegquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:16 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik heb over 3 dagen een knallend afscheid![]()
Zag het!quote:
Zij wel en ik niet?quote:
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:17 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Waarom gaat iedereen weg
Waar ga jij heen magnolia ?
Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
ow, ik dacht dat je het afscheid van mij bedoelde..!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
Nee hoe kom je daar nou bij...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben niet verslaafd. Ik ben niet verslaafd.
Ben jij gek!
Op juffenstage heb je ook veel vrije tijd. Vraag maar aan Miss-scofieldquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:21 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Mijn vakantiebaantje zit er dan op, en dan ga ik met mijn eindstage beginnen![]()
Juf Magnolia![]()
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakterenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:19 schreef Teardrop-nl het volgende:
Als ik morgen zo'n 175 berichten kan posten (schatting) Hebben we zeker een knalfeest voor Kuno...
Want dan heb ik ook mijn 10.000 ste post op Fok!
Schandelijk idd!quote:
Ik ook niet, maar heb net even wat lopen cursussen. Geen werk betekent niet dat ik dommer wil worden (of blijvenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Moet je er ook een?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Lynx666 het volgende:
PM-sletten!
Al gedaanquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Seventees het volgende:
[..]
Schandelijk idd!
Tear, stuur haar ook eens iets liefs
Worstebrood!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
Jij komt ook op het goede moment binnen vallen hequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:23 schreef Pheno het volgende:
[..]
OH NOES!!!!!!!!!!!!!! Dat wordt trakteren
*insert aai-smiley*quote:
Puddingbroodjequote:
Hier noemen we dat Fase 1quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:22 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee hoe kom je daar nou bij...
Ik heb gewoon geen reet te doen op mijn werk
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voorquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:24 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Puddingbroodje![]()
Vandaag weer op !
Nee joh geen kleffe hapquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:26 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik stel me daar een hele kleffe hap bij voor
Gaan we dat nu hier melden?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef -Magnolia- het volgende:
U heeft een PM terug
Die ziet er wel vies uit hoor..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Ziet er eigenlijk best lekker uitquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Nee joh geen kleffe hap
[afbeelding]
Gaaaaaaf!!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Lynx666 het volgende:
Ze zitten nu hier radio-commercials in te spreken. En het moet nogal over de top zijn
En in dat geval hebben jullie er beide weer 1 terugquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaan we dat nu hier melden?
In dat geval heeft Tear nog een pm
Ik wilde er geen gewoonte van maken, dan blijf ik bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:28 schreef Seventees het volgende:
[..]
Gaan we dat nu hier melden?
In dat geval heeft Tear nog een pm
Laten we er inderdaad maar weer mee ophoudenquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Ik wilde er geen gewoonte van maken, dan blijf ik bezig
Inderdaad..quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:30 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Laten we er inderdaad maar weer mee ophouden
Ga je vanavond nog wat doen ?quote:
Typen voor schoolquote:
Hmmm niet echt spannend dusquote:
Niet echt neequote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:35 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm niet echt spannend dus
Succes maar alvast dan![]()
Good luck, nu weer over leuke dingen hebben, nog 24 minuten dan mag je naar huisquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Niet echt nee![]()
Maar gaat wel lukken hoor![]()
Inderdaad... Kom maar op met de leuke onderwerpen, en snel een beetje!quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:36 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Good luck, nu weer over leuke dingen hebben, nog 24 minuten dan mag je naar huis![]()
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meerquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:37 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Inderdaad... Kom maar op met de leuke onderwerpen, en snel een beetje!![]()
Plus dat het frustrerend is voor de mensen die langer moeten werken...quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meer
Lekker! * loopt ff naar apparaat *quote:
Ach dat zijn er niet zo heel veel denk ik. En niemand zegt meer watquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:39 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Plus dat het frustrerend is voor de mensen die langer moeten werken...![]()
Hmmm drinken goed plan, alleen geen zin in thee. Ik trek wel een blikjequote:
Moet je ook niet iedereen PM berichtjes sturen, blijven ze bezigquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ach dat zijn er niet zo heel veel denk ik. En niemand zegt meer wat
quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:38 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Naar huis gaan was toch een leuk onderwerp, maar ja als je het daarover blijft hebben wordt het zo'n aftel post achtig geval... dan is het ook niet echt spannend meer
Dat doe ik alleen maar bij jouquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Moet je ook niet iedereen PM berichtjes sturen, blijven ze bezig![]()
Hooooooooooiquote:
Schaam je!quote:
Biertjuh ?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 16:40 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Hmmm drinken goed plan, alleen geen zin in thee. Ik trek wel een blikje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |