Kwam ik er nog in voor?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werk![]()
haal jij ook lekkere broodjes als het 12 uur isquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
* wandelt terug met een kopje mangothee, water en een heet watertje *
Alstu dame en heren![]()
Dank u!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Alstu dame en heren![]()
Nog even een linkje achter laten naar alle delen van dit topic inderdaadquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef DavyE het volgende:
[..]
zometeen zeggen je hebt geen reet uitgevoerd. Pak maar een pen uit de kast![]()
![]()
En ik hou van CSi Miamiquote:
Welke smaak wil je?quote:
Dankje, collegaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:58 schreef -Magnolia- het volgende:
Alstu dame en heren![]()
Yep, want ik heb hongerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:59 schreef DavyE het volgende:
[..]
haal jij ook lekkere broodjes als het 12 uur is![]()
![]()
Ik heb alleen maar over jou gedroomdquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:40 schreef Seventees het volgende:
[..]
Nog gedroomd op sproetekes?
Oke... ik moet écht aan het werk nu..
En als je je alsnog verslaapt, onthoud dan in ieder geval je droom, dan heb je er nog wat aan.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Deceit het volgende:
wat een tips allemaalDankjullie.. En over die wake-up-call-service.. Helemaal vergeten, want die hebben ze!!! Ja dat ga ik doen!
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik hou van pistoletjes met eiersalade [afbeelding]
Alsje collegaquote:
Ja, gisternacht he, heb ik zó ultiem gedroomd. Maar waar het over ging? geen ideequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
En als je je alsnog verslaapt, onthoud dan in ieder geval je droom, dan heb je er nog wat aan.![]()
Ik? Nietsquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Euh.. wat heb je daar in je hand..??
*op zijn hoede is*
Ach waarom ook niet. Je leeft maar 1 keer.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:03 schreef Seventees het volgende:
[..]
Ik? Niets![]()
Alleen een zakje mangothee. Hele speciale. Hebben?
van dit topic? dan kan ik beter de stage SC gaan uitprinten en ze die geven!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:00 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nog even een linkje achter laten naar alle delen van dit topic inderdaad
Zeg je dat tegen alle dames met sproetjes?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:01 schreef Teardrop-nl het volgende:
[..]
Ik heb alleen maar over jou gedroomd
Nee.. misschien als je een foto had gepost gisterquote:
Ik heb nog niks gehoordquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Seventees het volgende:
[..]
Zeg je dat tegen alle dames met sproetjes?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
van dit topic? dan kan ik beter de stage SC gaan uitprinten en ze die geven!daar doe ik al zo'n honderd topics mee!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |