Ik las 'geen reet uitgevoerd'quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:46 schreef Dylanesque het volgende:
Zo, weer eventjes een reet uitgevoerd!
Schaam je diep..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:42 schreef Deceit het volgende:
Heeyyy allemaal... Ik ben zo stom... Moest 9 uur beginnen.. en was pas 10.18 wakker! Dus 10.30 op me werk! :S
Moest even 'een reet uitvoeren'quote:
Hoiiii!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Deceit het volgende:
nah word hier ook niet meer gegroet.. lijkt net Wenen hier..
Wát gooide jij in mijn mangothee?quote:
Watertje svp.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik loop nu richting koffie/thee/espresso/cappucino/chocolademelk apparaat toe...
Liefhebbers?
Ohhh toch welquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:50 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Schaam je diep..
De wekker ging hier al om half 7![]()
Goeiemorgen!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Deceit het volgende:
nah word hier ook niet meer gegroet.. lijkt net Wenen hier..
Doe maar weer theequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Ik loop nu richting koffie/thee/espresso/cappucino/chocolademelk apparaat toe...
Liefhebbers?
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werkquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:51 schreef Lynx666 het volgende:
6 uur.
Nou ja, de wekker ging niet af, ik word uit mezelf steeds 5 minuten vóór de wekker wakker
Doe maar een kopje heet waterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef -Magnolia- het volgende:
Liefhebbers?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:52 schreef Seventees het volgende:
[..]
Wát gooide jij in mijn mangothee?![]()
gast krijg je nog wel een afscheidscadeauquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
nog 6,5 uur en dan ben ik niet meer werkzaam voor dit bedrijf...
3 wekkers zetten, waarvan 2 niet binnen handbereik en 1 met muziek en 2 snoozende. En dan is t bij mij nog neit waterdicht..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh toch wel
Jaaa.. en het erge is, woon in het hotel, en dan nog te laat op je werk.. Al zo vaak gebeurt.. Iemand tips voor wakker worden in de ochtend?
heeft het hotel geen wake up service? alle hotels waar ik voor mn werk heb gezeten hadden dat wel, vroeger savonds lief aan me hoelaat ik wakker wou worden en dan werd ik gebeld!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:53 schreef Deceit het volgende:
[..]
Ohhh toch wel
Jaaa.. en het erge is, woon in het hotel, en dan nog te laat op je werk.. Al zo vaak gebeurt.. Iemand tips voor wakker worden in de ochtend?
dat is afwachten! maar denk dat dat wel goed zit!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef DavyE het volgende:
[..]
gast krijg je nog wel een afscheidscadeau![]()
![]()
Zo kom ik ook altijd te laat!! Van te voren wakker worden en dan weer inslapen zodat je je verslaapt! Die huisgenoot was half 7 op.. Ging lichten aandoen van de kamer en uitgebreid zuchten!! En toen sliep ik weer in, met de raarste dromen!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:54 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dat had ik vanochtend ook; toen zette ik m'n wekker vast uit, ging ik weer even liggen, droomde ik opeens over mooie vrouwen, gigantische waterglijbanen, werken, kleren pikken en zusjes van vrienden en toen schrok ik wakker en kwam ik te laat op m'n werk![]()
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:55 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
3 wekkers zetten, waarvan 2 niet binnen handbereik en 1 met muziek en 2 snoozende. En dan is t bij mij nog neit waterdicht..
zometeen zeggen ze je hebt geen reet uitgevoerd. Pak maar een pen uit de kastquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:56 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
dat is afwachten! maar denk dat dat wel goed zit!![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |