Wat ga ik dan doen met die pistoletjesquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Nee.. misschien als je een foto had gepost gisterMisschien dat ik vannacht over jou en pistoletjes droom.
![]()
*zakje met brede grijns in 't water doopt*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:04 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ach waarom ook niet. Je leeft maar 1 keer.![]()
dat is wel erg naar de bekende weg vragenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat ga ik dan doen met die pistoletjes![]()
Zeg..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:08 schreef Seventees het volgende:
[..]
*zakje met brede grijns in 't water doopt*
Misschien is ie verlegenquote:
ach... het is wel verdeeld over 16 week he...!quote:
Ik zie mezelf al helemaal op de bank zitten te chillen enzo en tv kijken en filmpje enzo en jij in de keuken pistoletjes met eiersalade en bieslook smeren en dan aan mij geven. Wat dacht jij danquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat ga ik dan doen met die pistoletjes![]()
Uhhh.... *slik*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Zeg..
Die blauwe walm he...
hoort dat?
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:09 schreef DavyE het volgende:
[..]
dat is wel erg naar de bekende weg vragen![]()
![]()
No fokking wayquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Ik zie mezelf al helemaal op de bank zitten te chillen enzo en tv kijken en filmpje enzo en jij in de keuken pistoletjes met eiersalade en bieslook smeren en dan aan mij geven. Wat dacht jij dan![]()
Hoewel dit meer een dagdroom is.
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomquote:
Over 19 dagen ben ik jarigquote:
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:12 schreef Lynx666 het volgende:
Het telefoonnetwerk hier binnen ligt nu ook plat.
Hij smaakt weer heerlijk Cobyquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:11 schreef Seventees het volgende:
[..]
Uhhh.... *slik*
Tuurlijk, schat
Heel normaal. Drink nou maar op en zo. Goed voor de.... motivatie
Oh... * kijkt in spiegel *quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomJe ziet er uit als Carmen Electra trouwens.
Hij doet het weerquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Dan heb je helemáál geen reet meer te doen
Tsja...quote:
carmen electra masseert mij en brengt mij bier in mijn dromenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:13 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Jij kan me niet vertellen wat ik wel en niet droomJe ziet er uit als Carmen Electra trouwens.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |