Niet zo hard voor jezelfquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:14 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Oh... * kijkt in spiegel *
Dat zou een hele verbetering zijn![]()
Eigenlijk heb ik wel wat te doen...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Seventees het volgende:
Weet je...
Ik heb wel eens harder gewerkt.
Gelukkig het rustig
Mij is beloofd dat ik deze ochtend werk zou hebben en de boel zou kunnen doorspreken. Heeft vertragingquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef Seventees het volgende:
Weet je...
Ik heb wel eens harder gewerkt.
Gelukkig het rustig
Lief hèquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:17 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Toch grappig, deze dag is het middelpunt tussen onze verjaardagen![]()
jaja vandaar dat jij en ik er over dromenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelfCarmen is ook maar overgewaardeerd.
Cute hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Niet zo hard voor jezelfCarmen is ook maar overgewaardeerd.
ik heb alleen maar sex met Carmen Electra in mn droom, voor de rest mag jij haar hebbenquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:16 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
carmen electra masseert mij en brengt mij bier in mijn dromen
Alleen maar omdat ik me geen voorstelling kan maken bij Magnolia. Je zou eens moeten weten waar ik nog meer over droomquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
jaja vandaar dat jij en ik er over dromen
Baas is weg. Ik heb het rijk bijna alleen.quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Eigenlijk heb ik wel wat te doen...
Maar hier is het ook heerlijk rustig![]()
gelukkig slaap je in een hotel, en vervangen ze je lakens iedere dagquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
ik heb alleen maar sex met Carmen Electra in mn droom, voor de rest mag jij haar hebben
Ik weet niet wát het is, maar het bevalt me primaquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:19 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
T is die Seventees heDoe mij ook maar zo'n drankje
![]()
dan weet je hoe ik me voel..!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
Baas is weg. Ik heb het rijk bijna alleen.
Dat is echt zwaar slecht met dit topic in de buurt...
Hier ook, baas op vakantiequote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
nee... ik slaap niet in een hotel..!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
gelukkig slaap je in een hotel, en vervangen ze je lakens iedere dag
Grinnik, ik zit hier met nog een andere collega..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:20 schreef Seventees het volgende:
[..]
nou dan wil ik ook wel!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik weet niet wát het is, maar het bevalt me prima![]()
whehe
![]()
je moet er voor zorgen datj e dag gemiddelde boven de 204 blijft!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:23 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Grinnik, ik zit hier met nog een andere collega..
Die zit aan de andere kant van het gebouw..
Baas is op pad, en vanmiddag is hij vrij![]()
Dus inderdaad... dit topic brengt het slechtste in mij naar boven...
quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:21 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
![]()
Heb jij je gerigistreerd voor dit topic trouwens![]()
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:24 schreef Kuno_van_Dijk het volgende:
[..]
je moet er voor zorgen datj e dag gemiddelde boven de 204 blijft!
nee ik bedoel op fokquote:
Alleen bij de laatste krijg je slechts de helft vergoedquote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:18 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mij is beloofd dat ik deze ochtend werk zou hebben en de boel zou kunnen doorspreken. Heeft vertraging. Grote kans dat die vertraging tot morgen duurt
Lijkt de NS wel hier.
Vind je het gek. Je had dezelfde thee als ik.quote:Voel me raar trouwens *hips*
naast het kwoot knopje die met dat poppetje, daar op klikken!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?
Ben wel benieuwd![]()
-Magnolia-quote:Op woensdag 8 augustus 2007 11:25 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Waar kun je eigenlijk zien hoeveel posts je al hebt geplaatst?
Ben wel benieuwd![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |