quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik geen pistoletje met eiersalade meer zeggen.
Kantoorassistentequote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:07 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Wat doe jij eigenlijk voor 'betaalde bezigheidstherapie'?
van mij mag je nog best pistoletje met eiersalade blijven zeggen hoor!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:15 schreef Dylanesque het volgende:
[..]
Uit solidariteit zal ik geen pistoletje met eiersalade meer zeggen.
En over puddingbroodjes gesproken..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef ETA het volgende:
hebben we het weer over puddingbroodjes............ en dat zonder Lein
ik vind dat het iedere middag wel magquote:
Volgens mij hebben we geen drank nodig om te stoppen met werken in dit topicquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:16 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Als de drank gepakt wordt, stopt het werken meestal
Baliemedewerksterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:17 schreef Seventees het volgende:
[..]
Kantoorassistente
Manusje van alles
En jij?
*Hand van Magno schudt*quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:19 schreef -Magnolia- het volgende:
[..]
Baliemedewerkster![]()
Maar inderdaad, ook een manusje van alles
Lolquote:
zozo marathon ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik verkeer in een snickers-stemming. Ik heb er al 2 op! mmm
Daar word ik erg depri van..quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef --- het volgende:
Nog 20 uur werken en het is ook weer weekend
Ik zit hier niet vrijwillig hoorquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:19 schreef Seventees het volgende:
[..]
Volgens mij hebben we geen drank nodig om te stoppen met werken in dit topic
Nu weet ik in welke stemming ik ben!!quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:18 schreef huppelthepubbel het volgende:
ik verkeer in een snickers-stemming. Ik heb er al 2 op! mmm
ben je al aan het indrinken voor het weekend ?quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit hier niet vrijwillig hoor
Ik zit iedereen al te pushen om werk voor me te vinden
Wat kan ik liegen dat ik barst zeg! [afbeelding]
nog 6,5 uur en dan ben ik niet meer werkzaam voor dit bedrijf...quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:21 schreef --- het volgende:
Nog 20 uur werken en het is ook weer weekend
Ik zit heel droevig aan het waterquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef WhiteLightning het volgende:
[..]
ben je al aan het indrinken voor het weekend ?
snickers-stemming dusquote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:26 schreef huppelthepubbel het volgende:
nou?
Geloofde er ook weinig van, Lynx666quote:Op woensdag 8 augustus 2007 10:23 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Ik zit hier niet vrijwillig hoor
Ik zit iedereen al te pushen om werk voor me te vinden
Wat kan ik liegen dat ik barst zeg! [afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |