Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Die indruk had ik alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 ( ), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
achter in de rij aansluiten jij!quote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Tragisch, tragisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 (), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
jij staat ook in de rij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhoudenquote:
twee emmertjes water zelfs, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhouden, dus ik denk dat ik de rij daarna wel kan vergeten.
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. [..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ikquote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
Okay, ik had een post klaar staan, toen drukte ik even op F5, schrok me rot van de complimenten.. van schrik per ongeluk verkeerde tabblad weggeklikt.. maarre.. thx. Het is leuk om te lezen![]()
[..]
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:31 schreef Heldopsokken het volgende:
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwd![]()
Ik ben benieuwd of je verder komt dan de bekende cliches(niet dat de cliches er minder waar van worden).
Het is m'n auraquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:32 schreef OldJeller het volgende:
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?
Ok, ik ben benieuwd. Ik sta ook cynisch tegenover dat soort boeken. Wat je denk ik in ieder geval goed moet beseffen is dat het opbouwen van zelfvertrouwen een erg langzaam proces is(eigen ervaring). Dat maakt het ook zo moeilijk om de effecten van dat soort boeken te beoordelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
het placebo-effectquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Als een persoon begint aan het lezen van dat soort boeken is hij sowieso gemotiveerd. Dat maakt de kans groter dat hij zelfvertrouwen creeert. Het zou echter soms best kunnen werken.
Ja want zo gaat dat...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou me trouwens wel ongemakkelijk voelen.......
Nou.... daar zitten we dan............ leuk huis heb je trouwens.......ja dank je........
.....nou zullen we dan maar beginnen? trek jij je kleren maar vast uit dan haal ik even de condooms..
Ik raad t iedereen aan ja, maar mag ook een andere sport zijn hoor. Als je jezelf maar verzorgt en zuinig bent op je lichaamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn sportschool. Ik zou haast denken dat jij vertegenwoordiger bent van de Sportscholenfederatie.
Dan doe je wat anders. En juist sportscholen zijn ideaal als je weinig tijd heb en onregelmatig werkt. In de tijd dat e hier hebt lopen lummelen had je je training al 6 keer afgewerktquote:Dat heb ik wel eens gedaan ,maar het is niet mijn ding. Ik heb er , doordat ik onregelmatig werk niet de tijd voor en ook er de zin niet in.
quote:Bovendien kan ik niet teveel afvallen want mijn borstkas staat best ver vooruit en dan krijg je ook zo'n raar figuur.
Of het MNR-effect in dit gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het placebo-effectmaar goed, het gaat erom dát het werkt, niet hoe het werkt...
Je lippen daarentegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Lips het volgende:
Mijn tong heeft het helemaal niet druk!!
Tsja, ik weet het niet. Ik geloof er nooit zo in. En om dingen in de praktijk te doen (onbekende mensen aanspreken enz) ben ik te schijterig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
Verdorie, ben ik een keer direct , is het weer niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ik
Ik vrees ervoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
en dit topic niet in 1 avond vol lullen.![]()
Hoe vaak ben je feitelijk op je bek gegaan RZ? Dat helpt misschien om het te relativeren. Het is hier de laatste jaren ook niet zo rooskleurig gelopen in de liefde, als het al eens wat werd met iemand dan was het van ultrakorte duur. Kan ik wel klagen dat ik al jaren pech heb (en dat doe ik ook weleensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Als je alleen maar op je bek gaat dan heb je op een gegeven moment wel zoiets van: laat maar, het heeft toch geen zin. Dat is ook een reden dat ik met sporten gestopt ben: ik voelde me niet lekkerder of zo.
Komt omdat ie vast zit in dat blikjequote:
Ik heb m'n best gedaan, maar helaas...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
en dit topic niet in één avond vol lullen.![]()
In de afgelopen tien jaar ongeveer twintig keer. Waarbij ik moet aantekenen dat het de laatste jaren minder vaak gebeurt dat ik een leuk iemand tegen kom en daar dan moeite voor doe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je feitelijk op je bek gegaan RZ?
Ik heb een jaar gesport en ik vond er geen ruk aan. En nee, ik voelde me er niet beter door.quote:En met dat sporten hetzelfde: ik kan me niet voorstellen dat iemand zich NIET lekkerder voelt van sporten, daarbij vraag ik me dan dus ook af hoe vaak en hoe lang je het hebt geprobeerd. Is het bij jou in de liefde en met je sporten niet allebei een kwestie van "twee keer geprobeerd en dan al roepen dat het toch nooit wat wordt"? Niet doen hoor, daar heb je jezelf ontzettend mee.
Okay, dan moet je het laten rusten en niets doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, ik weet het niet. Ik geloof er nooit zo in.
Ik hoop voor jou dat je je daar niet teveel aan vasthoudt. Want zodra jij je dan weer een beetje beter voelt, en een poging waagt, val je weer heel hard terug. Eerst stabiele basis, dan je nek uitsteken. Als je jezelf genoeg vertrouwt, dan maakt het je niet uit.quote:Als ik maar weer een beetje vastighied heb qua werk dan gaat het wel weer beter. Dan hoop ik dat ik weer dat gevoel van vorig jaar krijg: ik heb weliswaar geen vriendin maar ik vermaak me prima zonder.
Dit is de titel. Het boek heeft als uitgangspunt de gedachten die je iedere dag tegen jezelf zegt (bewust/onbewust). Positieve gedachten -> positief gevoel -> positieve uitstraling -> positieve handelingen, itt het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef erik-de-perik het volgende:
Maar uhm... wat is nou de titel van dat boek...??
Wat doe jij normaal gesproken met tongen en blikjes?quote:
Midnight Run als filosofische beeldspraak... nu toch wel benieuwd hoe ik dat moet zien?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
@Heldopsokken: ja, MNR is idd afkomstig daarvan (meer een filosofische beeldspraak die mij wel een beetje typeert)
Tja, ik zou nu willen suggereren dat je constructief aan de slag gaat met die twintig keer en kijkt of er een patroon te zien is (verkeerde types uitkiezen, whatever), of constructief aan de slag gaat met iets anders (je meer richten op dingen die wel lukken zorgt dat je je algeheel beter voelt, niet alleen op die gebieden) maar als ik dan die laatste regel zie....dan lijkt het me trekken aan een dood paard. Iemand moet eerst zelf willen natuurlijk, anders zijn alle suggesties en stimulans van buitenaf zinloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 05:11 schreef RealZeus het volgende:
In de afgelopen tien jaar ongeveer twintig keer. Waarbij ik moet aantekenen dat het de laatste jaren minder vaak gebeurt dat ik een leuk iemand tegen kom en daar dan moeite voor doe.
[..]
Ik heb een jaar gesport en ik vond er geen ruk aan. En nee, ik voelde me er niet beter door.
PM ik wel ff, dat is niet echt ontopicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
Midnight Run als filosofische beeldspraak... nu toch wel benieuwd hoe ik dat moet zien?
Je hebt de neiging om het in het holst van de nacht op een lopen te zetten?
Zwelgen in zelfmedelijden is ook een way of life....bij RZ is het, zo lijkt het, zo'n onderdeel van z'n identiteit geworden, dat hij niet zou weten hoe hij zich zou moeten gedragen als het er niet meer was...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef thaleia het volgende:
Tja, ik zou nu willen suggereren dat je constructief aan de slag gaat met die twintig keer en kijkt of er een patroon te zien is (verkeerde types uitkiezen, whatever), of constructief aan de slag gaat met iets anders (je meer richten op dingen die wel lukken zorgt dat je je algeheel beter voelt, niet alleen op die gebieden) maar als ik dan die laatste regel zie....dan lijkt het me trekken aan een dood paard. Iemand moet eerst zelf willen natuurlijk, anders zijn alle suggesties en stimulans van buitenaf zinloos.
Misschien is mijn indruk verkeerd en wil je wel degelijk zelf, in dat geval wens ik je veel succes met het boek dat MNR aanraadt en dat je ongetwijfeld gaat lezen omdat je immers graag wilt dat er iets verandert
Vind ik niet Abbadon, je slaat de spijker op zijn kop. Ik herken het ook zo, zoals wel vaker gemeld heb ik er jarenlang ook zo bij gelopen. Het 'mij overkomt gewoon nooit iets moois, ik heb gewoon altijd pech'-zwelgen is maar al te bekend. Het heeft sterk de toon van 'de situatie moet veranderen, dan zal mijn geluk keren' alsof je er zelf niets mee te maken hebt. Wat een bevrijding als je dan eindelijk leert dat je zélf die situatie kan veranderen! En dientengevolge dus je geluk keert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Abbadon het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden is ook een way of life....bij RZ is het, zo lijkt het, zo'n onderdeel van z'n identiteit geworden, dat hij niet zou weten hoe hij zich zou moeten gedragen als het er niet meer was...
of klinkt dit te hard?...
Mwah, zo possibilistisch zit de wereld niet in elkaar. Oa de buitenwereld legt je wel degelijk constraints op, daarom kan wat Thaleia zegt wel eens nuttig zijn; kijken wat er nou telkens mis loopt. Als je bij wijze van spreken alleen maar intresse hebt in gruwelijk knappe fotomodellen terwijl je zelf gemiddeld bent kun je er donder op zeggen dat je niet veel succes gaat hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
Er is geen externe macht die je tegenhoudt. Dat ben je zelf.![]()
ja I know d'r alles van. Je onzekerheid leidt er natuurlijk toe dat je ook volstrekt niet zeker bent of je het allemaal wel goed gaat doen, als je zelf het heft in handen neemt. Da's bijzonder beangstigend...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef Abbadon het volgende:
klopt helemaal, Garisson...maar dat vraagt ook dat je eerlijk tegen jezelf bent...het is makkelijker en prettiger om de boze buitenwereld de schuld te geven van het feit dat je ongelukkig bent, dan om eens goed in de spiegel te kijken...vooral omdat dat zou betekenen dat je er al die tijd al wat aan had kunnen doen...
dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef dawg het volgende:
En, wellicht zou ook dat weleens kunnen werken voor ze, omdat ze dan dat wanhopige juk misschien van zich afschudden omdat ze er toch geen fuck meer om geven.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Frezer het volgende:
Het tweede punt van Thaleia is in mijn ogen echter veel belangrijkter, heb eens even schijt aan die vrouwen en zorg dat je je lekker gaat voelen met jezelf. Dan heb je alvast een stuk prettiger leven, of daar nu in de toekomst een relatie bij komt of niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Fight Club: "it's only after you've lost everything that you're free to do anything."![]()
Ow LOL!!! Sorry hoor, maar ik moet even mijn 'gelach' uiten hier. Na deze post heb ik echt zo de slappe lach (terwijl ik me in moet houden tov m'n collegae). Serieusquote:
En dan beweer je nog dat sporten gezond is!quote:
JA!quote:
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef thaleia het volgende:
dawg dat vind ik van heel veel dingen, dat ze voor de een wel werken en voor de ander niet, maar bij sporten denk ik serieus dat het voor iedereen helpt. Het maakt gewoon stofjes los in de hersenen, dat is bij iedereen zo, en als bonus geeft het je ook nog een beter lichaam, dat is ook bij iedereen zo. Kan wel zijn dat iemand de verkeerde sport uitkiest, of een vreselijke vereniging/sportschool. Maar beweging an sich werkt volgens mij echt voor iedereen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.
Sporten is gewoon niet het Walhalla, al krijg ik die indruk op Fok weleens.
Sommige mensen sporten gewoon verkeerd. Als je het goed doet, boek je resultaten en voel je je steeds beter worden. Doe je t slecht dan ben je jezelf alleen maar aan het over(of onder) belasten en schiet je er niets mee op en kan je je zelfs slechter gaan voelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.
He ik ga alleen maar in op jouw perfecte voorbeeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JA!
en zoals je ziet, ook ROKEN!
moet je zien hoe cool je daarvan wordt.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat er stoffen vrijkomen in je lichaam door sporten, die je gelukkiger maken en als je ver genoeg doorgaat zelfs een euforische high kunnen bezorgen. Daar kan niemand omheen, het is een voldongen feit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
precies...generaliseren is leuk, maar zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:20 schreef dawg het volgende:
Ach, voor de een werkt sporten wel, voor de ander niet.
Ieder zijn ding.
eens, al voelt het voor mij een beetje als een balanceer-act. Presentatie (uiterlijk dus) is erg belangrijk, maar het gevaar loert om daar te ver in door te schieten. Die types zie je, ironisch genoeg, vooral in sportscholen. (en diezelfde types bijvoorbeeld ook in de loungy tenten in de stad, waar ze quasi-casual op witte kussens hangen met een roséetje in de hand, flanellen zomerbroek en wapperende Borsato-blouse aan, sleutels van de BMW op tafel en blaten over de boot en de drukte op kanteurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef JoeyT het volgende:
Verder draait alles om presentatie. Al is de inhoud zo goed zal je nooit het zelfde resultaat krijgen als de presentatie zuigt. Een scriptie die geweldig qua inhoud is maar geschreven op vodjes papier zal nooit ingekeken worden...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Als ik zo nodig moet bewegen zorg ik wel dat ik sex heb! Goed voor de conditie en voor je zelfvertrouwen
Ja maar het helpt mij tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede instellling!![]()
...al vermoed ik dat het RZ niet echt zal helpen![]()
Het topic is toch hoop ik niet bedoeld om alle singles zo snel mogelijk in een relatie te krijgen? Het is toch gewoon 'singles die leuke dingen doen en voor sommmigen is 1 van die dingen sport'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Kan dat gezeik over sport alsjeblieft (woord dat ik zeer zelden gebruik) uit dit topic blijven! Het is een single topic en ik geloof niet dat we allemaal vrolijk in relaties komen te zitten door te sporten
...en heel veel andere mensen wereldwijd!quote:
Mijn idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Als ik zo nodig moet bewegen zorg ik wel dat ik sex heb! Goed voor de conditie en voor je zelfvertrouwen
En wat voor type is dat dan wel niet? Iemand die heel veel mensen heeft geholpen om zich goed over zichzelf te voelen. Mensen laten zien dat ze trots kunnen zijn op hun prestaties. Verder krijg ik regelmatig PM met de vraag of ik kan helpen met voeding en beweging en ben ik nooit te beroerd om daar uitgebreid op in te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Afgezien van deneigingen die ik krijg van dat gezeik over sport word ik er ook alleen maar blijer van dat ik niet sport. Je zal toch maar naar de sportschool gaan en zo'n tiep als joey tegenkomen...
Dat hoop ik inderdaad ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef thaleia het volgende:
Het topic is toch hoop ik niet bedoeld om alle singles zo snel mogelijk in een relatie te krijgen? Het is toch gewoon 'singles die leuke dingen doen en voor sommmigen is 1 van die dingen sport'
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef MNR het volgende:
Okay, nu ben ik echt wel even heel zwaar chagrijnig. Dat alle mannen even heel hoog in de boom mogen gaan zitten![]()
(laat me even generaliseren, ben gewoon pissed op mezelf)
Edit: net even iets gelezen (niet hier) wat me aan het denken heeft gezet. Kom er later wel op terug.
Dat doe ik wel. Toen ik vorig jaar voor mijn gevoel veel vastigheid had qua werk (wat helaas bleek tegen te vallen) vermaakte ik mij prima. Ik voelde me heel relaxed, ik had echt zo'n houding van: ik red me prima zonder vriendin. Erger nog, ik meende het ook. Maar toen die stabiele basis weg viel werd alles anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop voor jou dat je je daar niet teveel aan vasthoudt. Want zodra jij je dan weer een beetje beter voelt, en een poging waagt, val je weer heel hard terug. Eerst stabiele basis, dan je nek uitsteken. Als je jezelf genoeg vertrouwt, dan maakt het je niet uit.
[..]
[..]
dat sowieso...een zekere basis helpt om met onzekerheid op andere gebieden om te gaan, simpelweg omdat er al heel veel dingen zijn waar je je niet druk om hoeft te maken, waardoor je mee ontspannen bent...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef thaleia het volgende:
Snap ik wel ja, ik haal heel veel voldoening uit mijn werk. Ik werk met mensen, en als ik me daar gewaardeerd voel, en door mijn vrienden gewaardeerd voel, kan ik het een stuk beter hebben als het in de liefde wat minder op rolletjes loopt.
En de vastigheid van het werk helpt ook wel mee, de wetenschap dat je, als er geen heel gekke dingen gebeuren, over een jaar nog steeds zo'n leuke baan zult hebben.
Volgens mij praat ik er wat makkelijker over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef dawg het volgende:
Nouja, RZ is door zijn ervaringen 'gewoon' geconditioneerd. Dat verander je niet zomaar. Overigens is hij niet de enige op Fok die zo in het leven staat
Nee, ik denk idd dat het niet meer lukt. Laten we wel zijn: de meesten van mijn leeftijd zijn gesetteld. Daarbij zweert iedereen hier heilig bij de sportschool, god mag weten waarom. Ik knapte er niet van op. Kijk, als ik wist wat ik allemaal kon doen om uit die negatieve spiraal te kruipen dan deed ik het. Ik wil ook die jongen met die vlotte babbel zijn. En ik heb wel een vlotte babbel, maar niet gelijk. Kijk, extreem dik ben ik niet, maar het zijn allemaal factoren bij elkaar. Als ik slank was geweest was ik ook niet mooi geweest. Was ik wat minder verlegen geweest, dan had dat volgens mij al de helft gescheeld. En ik moet eens leren dat ik niet volledig voor die ene persoon ga. Als ik verliefd op iemand ben zie ik de rest niet meer staan. En dan ben ik dus ook redelijk naar de kloten als blijkt dat ze mij niet leuk vindt.quote:Denken dat het toch niet meer lukt, derhalve er geen moeite meer voor wil doen. En, wellicht zou ook dat weleens kunnen werken voor ze, omdat ze dan dat wanhopige juk misschien van zich afschudden omdat ze er toch geen fuck meer om geven.
Blijkbaar is er genoeg mis mee. Het mnaakt dat ik dingen niet durf te doen terwijl dat wel beter voor me zou zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef thaleia het volgende:
Maar dat zijn toch allemaal niet per se slechte eigenschappen RZ? Ik ben ook niet van de vlotte babbel, ik ben het rustige meisje op de achtergrond. Daar willen ook mensen mee bevriend zijn hoor, en daar vallen ook mensen opEn als ik verliefd ben ga ik ook volledig voor die ene en zie de rest niet meer staan. Is dat zo'n verkeerde eigenschap? Je maakt het er jezelf misschien ietsje moeilijker mee dan iemand die drie lijntjes openhoudt en na een breuk meteen een rebound zoekt, maar hey dit is hoe je bent en wat is daar mis mee?
Ik word zaterdag 31 en alles wat hier rond mijn leeftijd is is bezet of verhuist. Dus echt nieuwe mensen kennen is niet echt aan de orde. Maar goed, ik woon dan ook in een dorp.En ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit nieuwe mensen tegen kom. Daarom ga ik ook zo graag naar FOK!-meets, dan zie je eindelijk eens nieuwe mensen.quote:En ik weet niet hoe oud je bent, maar ik word binnenkort alweer 33 () en natuurlijk heb ik samenwonende of zelfs getrouwde stellen in mijn vriendenkring, een paar met kinderen zelfs al, maar ook heel veel dertigers die single zijn. Het is echt zo'n hoogopgeleidenwereldje in een studentenstad. Kan me voorstellen dat het in een dorp, of in een niet-studentenstad, anders is. Maar in elk geval, ik ga er vanuit dat al die single dertigers die ik ken (en dat zijn er veel!) heus wel weer eens iemand tegenkomen waar ze het een tijdlang leuk mee hebben, sommigen zullen helemaal gaan trouwen enzo, anderen wonen een tijdje samen, die vermaken zich echt wel hoor
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Die titel![]()
Dit hele singles-gebeuren: best wel leuk eigenlijk! Je kunt ongegeneerd je ego op laten krikken, ongegeneerd mensen aan het lijntje houden als je het nodig vindt, je kunt ongegeneerd mannen bij je thuis uitnodigen en laten logeren zonder dat een vriendje aan je kop zeikt dat hij dat niet waardeert (zelfs al is het vriendschappelijk), je kunt ongegeneerd stappen en áls je dan per ongeluk toch een leuk exemplaar tegenkomt kun je er ongegeneerd mee zoenen. Je kunt ongegeneerd besluiten om naar Brussel te verhuizen, je kunt ongegeneerd uren op Fok! doorbrengen puur omdat je je verveelt (als ik me samen met iemand verveel loop ik niet te fokken in ieder geval), je kunt ongegeneerd naar een Fok! meet, je kunt ongegeneerd doen wat je zelf wil. Ik kan nu ongegeneerd mijn huis lichtpaars en antractiet inrichten en dat doe ik nog ook! Ik weet ook wel dat het zo z'n nadelen heeft en dat ik het ongetwijfeld binnenkort weer anders ga voelen maar op dit moment zou ik niet anders willen dan hoe het nu is.
![]()
I know, maar toch voel ik me bij bovenstaande zaken opgelaten als ik een vriend heb. Als je single bent kun je meer van dat soort dingen genieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:21 schreef thaleia het volgende:
De meeste van de dingen die je noemt hoef je in een relatie niet te laten hoor
Maar wel mooi dat je het zo goed naar je zin hebt daar
Wel vaak ongegeneerdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[...]
Dit hele singles-gebeuren: best wel leuk eigenlijk! Je kunt ongegeneerd je ego op laten krikken, ongegeneerd mensen aan het lijntje houden als je het nodig vindt, je kunt ongegeneerd mannen bij je thuis uitnodigen en laten logeren zonder dat een vriendje aan je kop zeikt dat hij dat niet waardeert (zelfs al is het vriendschappelijk), je kunt ongegeneerd stappen en áls je dan per ongeluk toch een leuk exemplaar tegenkomt kun je er ongegeneerd mee zoenen. Je kunt ongegeneerd besluiten om naar Brussel te verhuizen, je kunt ongegeneerd uren op Fok! doorbrengen puur omdat je je verveelt (als ik me samen met iemand verveel loop ik niet te fokken in ieder geval), je kunt ongegeneerd naar een Fok! meet, je kunt ongegeneerd doen wat je zelf wil. Ik kan nu ongegeneerd mijn huis lichtpaars en antractiet inrichten en dat doe ik nog ook! Ik weet ook wel dat het zo z'n nadelen heeft en dat ik het ongetwijfeld binnenkort weer anders ga voelen maar op dit moment zou ik niet anders willen dan hoe het nu is.
![]()
Joh, 31 pasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:15 schreef RealZeus het volgende:
Ik word zaterdag 31 en alles wat hier rond mijn leeftijd is is bezet of verhuist. Dus echt nieuwe mensen kennen is niet echt aan de orde. Maar goed, ik woon dan ook in een dorp.En ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit nieuwe mensen tegen kom. Daarom ga ik ook zo graag naar FOK!-meets, dan zie je eindelijk eens nieuwe mensen.
Als ik op een date ga dan zorg ik ook dat we gewoon een gezellige dag/avond hebben, alhoewel je nooit bepaalde dingen moet uitsluiten. Maar dat doe je vast niet, Daisy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar goed, dan heb je het ook over een 16-jarige. Ik persoonlijk spreek niet snel af voor dates via internet. Binnenkort wel weer een fok-meet en een internetdate, hoewel dat allebei voor de gezelligheid is en eigenlijk de naam date niet mag dragen.
D'r zijn hele andere redenen om niet met iemand af te spreken via i-net, maar daar staat dit helemaal los van. Het is stupide om met een kerel die je niet kent, terwijl je stiekem doet tegen anderen, naar een hotelkamer te gaan. Zeker als de desbetreffende persoon ook nog met een vaag verhaal aankomt. Je moet wel heel graag willen (lees: ontzettend hunkeren wat haast obsessief is) om dit door te zetten. Je verliest je rationele zelf uit het oog opdat er misbruik van je wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Nog een reden om niet met iemand van het internet te gaan afspreken.
Ik zag je post in het topic: Hoe voel je je nu uitgedrukt in songteksten en ik vermoedde al zoiets ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef TommyGun het volgende:
Zucht...... na een kort maar krachtig gesprekje zojuist lijkt het erop dat ik voorlopig nog wel single blijf
Natuurlijk kan ik verhuizen, maar zoals ik al zei: ik ben nogal verlegen. Iedereen die ik ken ken ik via via. En idd wat Q ook zegt: iedereen gaat trouwen, begint productief te neuken en is vooral niet van het bankstel af te slaan. (nou snap ik het woord bankstel)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Joh, 31 pas
Ja in een dorp gaan mensen wel op vroegere leeftijd settlen, maar ook daar geldt dat een op de drie huwelijken strandt, dus ook daar zijn heus wel singles te vinden die dingen met je willen doen hoor![]()
Maar goed, mij lijkt het in een dorp ook wel een stuk lastiger. Kun je niet verhuizen?
Er zijn altijd wel redenen te vinden om iets niet te doen. Feit alleen is dat jij tegen internet daten bent en elk negatief bericht aanpakt om dit dan ook zeker te verkondigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Nog een reden om niet met iemand van het internet te gaan afspreken.
...of ze dacht dat ze verliefd was...da's altijd een goede reden voor hunkering en stupide, irrationeel gedrag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:37 schreef MNR het volgende:
D'r zijn hele andere redenen om niet met iemand af te spreken via i-net, maar daar staat dit helemaal los van. Het is stupide om met een kerel die je niet kent, terwijl je stiekem doet tegen anderen, naar een hotelkamer te gaan. Zeker als de desbetreffende persoon ook nog met een vaag verhaal aankomt. Je moet wel heel graag willen (lees: ontzettend hunkeren wat haast obsessief is) om dit door te zetten. Je verliest je rationele zelf uit het oog opdat er misbruik van je wordt gemaakt.
Dat heeft niets met verliefdheid of liefde te maken, eerder een gebrek daaraan. Draai de zaak maar eens om. Bovendien maak je mij niet wijs dat die meid geen enkel moment gedacht heeft van "okay, hier klopt iets niet".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Abbadon het volgende:
...of ze dacht dat ze verliefd was...da's altijd een goede reden voor hunkering en stupide, irrationeel gedrag.
Zeker als je 16 bent...
er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Dat heeft niets met verliefdheid of liefde te maken, eerder een gebrek daaraan. Draai de zaak maar eens om. Bovendien maak je mij niet wijs dat die meid geen enkel moment gedacht heeft van "okay, hier klopt iets niet".
Ik snap wel waar je naartoe wilt hoor, maar ik vind het geen excuus, als je 16 bent, ben je volwassen genoeg.
Goed zo MNRquote:Verder wil ik nog even toevoegen dat het jammer is dat sommige mannen getrouwd zijn
![]()
En als tweede toevoeging dat sommige mannen heel kinderachtig hun machtspositie gebruiken als ze jaloers zijn. But I don't give a shit
(ik ga niet in op de escapades van een bezette man, tja en als ie dan een beetje pissed wordt, is dat zijn probleem)
Ieder gesprek beginnen met een vergelijking met of een anekdote over zijn vriendin maar ondertussen wel lifts aanbieden, vragen wat ik van hem vind, behoorlijk wat tijd met mij alleen opzoeken, dingen in vertrouwen vertellen waarvan ik achteraf denk 'nee, dat had een integer iemand niet gedaan'. Nee, MNR is veel meer waard, kan ie nog masseur *katzwijm* zijn, ideale vakanties plannen waarbij je helemaal wegdroomt, inhoud hebben voor een gesprek en lekker afgetraind zijn, ik blijf met mijn beide beentjes op de vloer![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
ik heb een idee voor jou, ga rondlopen in de buurt en spreek een leuke meid aan. Het kan helpen tenzij je lelijk bent (heb ik dus last van daarom kies ik een milf of ga ik savonds op pad, immers zatte meiden in een café zijn makkelijke prooien)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
Schade en schande he? Mijn polis dekte niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef thaleia het volgende:
Goeie instelling MNRTwee walletjes-eters krijgen al veel te vaak en veel te gemakkelijk hun zin, mooi als er ook eens een keer iemand NIET automatisch in katzwijm voor ze op de grond ligt
![]()
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Abbadon het volgende:
er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...
Alleen jammer van die massage die ik ga mislopenquote:Goed zo MNRje bent inderdaad meer waard dan het object te zijn van zo'n lust-/macht-spelletje...
Tja, ik weet niet of het zo werkt...zeker niet met een puber...het zou mooi zijn als iedereen goed en gezond en gelukkig zou opgroeien als er maar voldoende liefde in gegoten werdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef MNR het volgende:
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectquote:Alleen jammer van die massage die ik ga mislopen
En dat meen ik wel oprecht!![]()
Da's een heel mooie! Die ga ik gebruiken de eerstvolgende keer dat ik weer zo'n verhaal hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespect![]()
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
Tuurlijk meld ik dat! Maar daar wordt het vaak niet veel beter opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
dan mag je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt,
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"quote:of weet niet hoe het te verwoorden,
dus laten ze zichzelf liever kwetsen?quote:of is bang de ander te kwetsen...
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt, of weet niet hoe het te verwoorden, of is bang de ander te kwetsen...
Vraag jij dat ongeacht of je een idee hebt wat ze er van vindt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"
Het is denk ik niet een kwestie van zich liever laten kwetsen, maar een stuk onzekerheid. Ik denk vaak in combinatie met het niet weten hoe te verwoorden.quote:dus laten ze zichzelf liever kwetsen?![]()
sorry, maar daarmee vergooi je je recht om te klagen vind ik... gewoon eerlijk zijn!![]()
maar dat zou jij ook wel zijn, schat ik zo in.
Ik heb 't ook moeten leren! Ik durfde vroeger echt niks aan te geven hoor! En praten over sex dat durfde ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Abbadon het volgende:
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...![]()
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
voor een groot deel moet je elkaar gewoon aanvoelen, lijkt me...en daar dus ook open voor staan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
Ik heb een mental imagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Abbadon het volgende:
als de andere partij continu instructies aan het geven is
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbijquote:
waarschijnlijk hetzelfde dat ik ook hebquote:
Hehehe.. wat heerlijk zwart-witquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectdaar zijn al zoveel boeken over geschreven en films over gemaakt...
I was just teasing the fantasy, in generalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef oddman het volgende:
Er zijn ook niet-getrouwde mannen die goed massages kunnen geven, hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
Lijkt me helemaal niets mis mee. Werkt voor iedereen anders, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
vrouwen in uniformquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
Kan je dat verklaren??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
ik ben en blijf een man...ik kan niet altijd genuanceerd zijnquote:
Handig. Zo werkt het bij mij niet; zou ik misschien een keer wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:06 schreef thaleia het volgende:
Ik durf altijd alleen zoiets te zeggen (niet alleen op seksgebied) als ik de indruk heb dat de betreffende persoon het ook kan hebben. Zo niet, dan ontstaan er lastige situaties. Maar met die mensen zou ik ook niet in bed belanden, dus mijn lastige situaties komen meer voor op het werk enzo, en niet in bed
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Alloquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
You just messed up my head....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
allo!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
Half 9quote:
Logisch ook. Uitstraling is alles. Of ja, veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
vandaag de stad in geweest
en merk wel als je positiever over jezelf denkt dat je meteen meer aansprak van jongens hebt
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Aloha. Ik wil nog op stap, wie gaat er mee?
Vriend van me zit in de stad, maar kan hem niet bereiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
not mehet is bijna kinderbedtijd
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:16 schreef Abbadon het volgende:
maar een vrijgezel die gaat pas slapen...
etc...
hmm... dan heb ik nog een koelkast te gaan... laat ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.
Welkom! Hehehe, praatgroepje klopt soms wel een btje maar het is vooral gezellig hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef r00d het volgende:
Ik moet vaker fok!ken, dit topic namelijk nog nooit tegengekomen. En ik voel me er nu al thuis![]()
Go Singles! Hoewel ik het nu al een beetje op een praatgroepje vind lijken voor mensen met problemen... ach... misschien hoor ik daar ook wel tussenhallo dus
en misschien al slaap lekker, anders proost.
...en dat wist hij ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef QueenR het volgende:
(oh en nee, deze bareigenaar was NIET een vakantieliefde maar geheel platonish)
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat wist hij ook?![]()
maar geweldig dat je zo genoten hebt!...en welkom terug
![]()
nog wel een vakantieliefde opgedaan, of dat niet?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef QueenR het volgende:
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeld![]()
Heb het verdacht rustig gehouden, maar heb nog wel wat vlindertjes ja
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een afwijzing vooraf
ik zou haast een beetje medelijden krijgen
![]()
gelijk heb je...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef QueenR het volgende:
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaMaar goed ik had wel zin in gezelschap omdat ik helemaal alleen was maar had echt geen zin in een affaire met een 20 jaar oudere kerel die er ook gewoon oud uit zag
![]()
ben dan liever meteen eerlijk zodat hij zich iig ook geen illusies gaat zitten maken toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Abbadon het volgende:
misschien was hij wel helemaal niet uit op een affaire, maar wilde hij gewoon een vrouw alleen bijstaan vanuit de goedheid van zijn oude, wijze hart...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en turkse yoghurt met walnoten en honing![]()
lusten wel, maar graag eten niet.vissticks en appelmoes, joh wat kinderachtig zo kom je toch nooit verder in je relatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gebakken aardappeltjes, vissticks, majo, appelmoeswie lust dat niet
![]()
??!
zo cynisch....jammer is datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:41 schreef QueenR het volgende:
en ja abba, sure, hehehe dat beweerde hij idd maar ik ben nog niet zo heel erg goed gelovig![]()
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo cynisch....jammer is dat![]()
![]()
voorspelbaar dat hij dat beweerde trouwens20 jaar ouder, maar niet veel wijzer, zo te merken
![]()
voor sommige mannen zal dat ongetwijfeld gelden...anderen halen die achterstand wel weer inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef QueenR het volgende:
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer worden![]()
Later gaf ie het overigens wel toe dat hij erg veel interesse in me had, maar ik was onverwurvbaar (of god weet hoe je dat spelt) Heeft ie me toch maar voorgesteld aan degene die ik wel leuk vond![]()
ps, zalm en biefstuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vissticks is ook eten!
en jaaaa ik kan koken en jaaa ook zogenaamd culinaire hoogstandjes en jaaaaa ik eet ook heel veel niet nederlandse dingen en jaaaa vissticks zijn ook lekker![]()
Juistquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vissticks is ook eten!
en jaaaa ik kan koken en jaaa ook zogenaamd culinaire hoogstandjes en jaaaaa ik eet ook heel veel niet nederlandse dingen en jaaaa vissticks zijn ook lekker![]()
ja daar heb je gelijk in (het compliment en het eten) het god gedeelte, hmmm Hij weet het gewoon OOK, zei niet alleenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommige mannen zal dat ongetwijfeld gelden...anderen halen die achterstand wel weer in![]()
ach, het is altijd een compliment als iemand interesse heeft...
ps. de spelling is onvermurwbaar, dus noem me maar god![]()
pps. als er niemand is om je te verwennen, moet je het zelf doenIk hou van lekker eten...(en niet van vissticks)
natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:37 schreef QueenR het volgende:
ja daar heb je gelijk in (het compliment en het eten) het god gedeelte, hmmm Hij weet het gewoon OOK, zei niet alleen(stom woord ook trouwens)
het is op de een of andere manier ook 'specialer' als je als jongen voor een meisje kookt...kennelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zou eigenlijk nooit voor een jongen gaan kokenwe gaan maar uit eten of zo
doeiii
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ga nou niet het woord de schuld geven![]()
quote:wat betreft het god-gedeelte; ik verwacht ook niet dat je meteen overtuigd bent![]()
vrouwen...quote:
quote:![]()
![]()
eet smakkelijkquote:mijn simpel gekokkerel is inmiddels ook bijna klaardus gaan we maar ff hapje eten
![]()
*kijkt of er nog kliekjes in de keuken zwerven*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef dawg het volgende:
Lips gaat een keer voor mij koken.Ze weet het alleen nog niet.
Deze single krijgt vanavond het huis terras vol. want stiekem wordt hij 31, maar dat weet bijna niemand en daarna zal er wel weer gestapt worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Ik heb vanmiddag 'gehuisvrouwd' en ga vanavond op stap. Wat ik morgenmiddag ga doen zal ook wel afhangen van hoe laat het vanavond (lees : vannacht) wordt
Morgenavond komen een vriendinnetje en haar vriend eten!
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Ik heb vanmiddag 'gehuisvrouwd' en ga vanavond op stap. Wat ik morgenmiddag ga doen zal ook wel afhangen van hoe laat het vanavond (lees : vannacht) wordt
Morgenavond komen een vriendinnetje en haar vriend eten!
gefeliciteerd dan realzeus!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze single krijgt vanavond het huis terras vol. want stiekem wordt hij 31, maar dat weet bijna niemand en daarna zal er wel weer gestapt worden.
En ik heb besloten dat ik morgen met mezelf op stap ga. Ik ga naar het strand bij Petten, lekker braden. En dan even wat eten en misschien bij een stranbdtenetje wat drinken en als de zon onder is weer naar huis. En ja, dat is leuker met een schattig vriendinnetje, maar bij gebrek aan vriendinnetje.
Ik wil namelijk zeker één keer het strand gezien en de zee gehoord en geroken hebben.![]()
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Lips het volgende:
Gefeliciteerd RealZeus
En QueenR, welkom terug van je vakantie!!! Lijkt me juist wel lekker om naar het zwembad te gaan! Ik heb wel een uitnodiging om morgen naar het E3 te gaan maar ik verveel me na 10 min. op het zand liggen al
hmmm ja ik zou me een soort onderdanig sloofje voelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is op de een of andere manier ook 'specialer' als je als jongen voor een meisje kookt...kennelijk![]()
ik vind het wel leuk om voor anderen te koken...voor mezelf hou ik net als jij van makkelijk(maar geen vissticks dus...
)
da's maar net hoe je het ziet...je geeft iemand het zeldzame genoegen om samen met jou te eten, op jouw voorwaarden en in jouw huis....je bent niet het sloofje, maar de baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmmm ja ik zou me een soort onderdanig sloofje voelen
volgens mij ben je aan vakantie toequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansen![]()
Moet je dat doen als je geen single bent dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef QueenR het volgende:
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansen![]()
Ja dat moetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maar...al is dat werken wel minder
Those were the days!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
net gisteren thuisgekomen he, kan het niet maken om nu al oppas voor de kinderen te regelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Lips het volgende:
[..]
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!
[..]
Ja dat moet![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijn.
Ik heb het allebei gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
Successsssssquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
Ik ben toch maar voor het bier in de kroeg met m'n maten gegaan *burp*....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef Abbadon het volgende:
mijn enige gezelschap vannacht was een mug op m'n slaapkamer
dan slaap ik liever alleen!
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebultenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ik had vannacht opeens twee kids bij me in bed, die krijg je daar helaas niet mee wegAltijd heel lief dat knuffelen, maar veel slapen doe ik dan niet meer.
![]()
nu maar naar het strand
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebulten
Veel plezier op het strand, tussen al die andere 'verkoelingzoekers'
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:10 schreef Filay het volgende:
Ik meld me ook maar in het singlestopic... had nog uitzicht op iets, maar denk dat ik dat ook maar op geef...
Vandaar. Hoi.
waar ga je heen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:16 schreef jesselyn het volgende:
Nog 1 hierzo.. wil wel weer aan de vrouw, maar binnenkort ga ik een half jaar naar het buitenland.. dus nog maar even 4 weekjes wachten en daar maar wat opzoeken![]()
Precies, handdoekje in het gras onder de boom en af en toe lekker in het water om af te koelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtGoed genoeg! (en zwemt fijner ook nog)
![]()
de mug in kwestie bleek ook een hekel te hebben aan tijdschriften die met grote vaart op ze af komen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ja, maar dat is moeilijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoor![]()
Never give up! ok wel met diegene dan, maar niet algemeen
Mannen denken niet zoveel hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
vast wel! want het is algemeen bekend dat vrouwen ontzettend opgewonden raken van mannen die met hen willen vreemdgaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
'Loop even mee naar het benzinestation'. Dus ik meegelopen, want ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft. Arm om me heen gekregen, kus op mijn wang, probeerde te stoeien, handkusje, 'Je hebt mooie kleine handjes', 'Je broer zegt dat je niet te stoppen bent, ben je echt zo wild?' Nee hoor, ik trek mijn eigen plan en trek me gewoon geen bal aan van anderen(ja dus, maar meestal onder invloed van alcohol en deze keer heb ik me ingehouden).quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Abbadon het volgende:
'alle registers opengetrokken'
wat moet ik me daarbij voorstellen? ging hij op z'n hoofd staan? heeft hij je een serenade gebracht? of was het het gebruikelijke halfdronken achter je aanstrompelen?
maar goed, als hij net een relatie begonnen is....wat een kneus
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:09 schreef Abbadon het volgende:
'loop even mee naar het benzinestation'
was alles in het leven maar zo simpel!
en tja, toen was het zelfbediening voor hemquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor
![]()
maar 2 jaar? dat je er uberhaupt nog toe komt om iets te doen...![]()
en dat noem jij een mannenwalhalla?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig werd hij niet zo direct. Kwamen we terug, vroeg een vriend van hem zogenaamd voor de grap waarom het zo lang duurde. Dus ik zo 'als je wil weten of we geneukt hebben, we hebben niet eens gezoend. Dat wilde je toch weten, hoef je niet te doen alsof je een grapje maakt'. Hij zo:'Ja nou, hij kaapt altijd alle leuke meisjes voor mijn neus weg'.
![]()
. En toen probeerde hij indruk te maken door te zeggen hoe hoog zijn IQ wel niet is enzo.
![]()
haha...daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergeten.
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat noem jij een mannenwalhalla?![]()
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
129...da's dan net niet hoog genoeg om dat soort domme opmerkingen niet te maken?
maar goed, als ze allebei ONTZETTEND lekker waren, dan heb ik uiteraard niks gezegd
da's een makkelijk inkoppertje jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.Die heb ik natuurlijk ingekopt. Maar dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen eigenlijk. Je mag best benadrukken wat je leuk vindt aan jezelf, maar wees dan ook eerlijk over je minder mooie kanten.
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
'Loop even mee naar het benzinestation'. ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft.
Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef thaleia het volgende:
Dit wekt nieuwsgierigheid. Details s'il vous plait
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!
Vorige week ben ik met mijn meiden uit geweest en op die plek was een groep mannen die een vrijgezellenfeest hadden omda teen van hen ging trouwen. Een van die jongens vond mij ERG leuk.. en ik vond hem ook wel okay
MAar goed verder er niks achter gezocht.. Gewoon leuke avond gehad met die jongen en dat was het wel. Had niet verwacht dat dat meer uit zou komen.
Maar goed die gast die ging trouwen had als opdracht om een vriendenboekje vol te krijgen met allemaal vrouwen. Dus ik schrijf me daar oz'n heel verhaal in met telefoonnummer enzo en ik denk het zal allemaal wel.
Lig ik zaterdagnacht om 5 uur in mijn bed.. piep piep smsje.. van die ene jongen waar ik dus zo'n gezellige avond mee heb gehad. En hij liet merken dat hij het niet erg zou vinden om me vaker te zien.
Nou goed wij afgesproken afgelopen dinsdag..
....en donderdag...
....en gisteravond....![]()
Tis een echte gentleman. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen![]()
Kan er niet teveel over zeggen want God weet leest ie dit ook![]()
Komt allemaal goed![]()
Beetje bijgekleurd in het zwembad?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
klinkt goed! dus jij zit lekker in die vlinderperiode nu
![]()
![]()
Vind het op mezelf zijn heerlijk maar dat mis ik dan af en toe wel hoor, die vlinders![]()
Zwembad was lekker, genoten en gerelaxed.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Beetje bijgekleurd in het zwembad?
Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
kom net terug uit spanje.
Maar ja iddheb daar niet zo heel veel zon gezien en ben behoorlijk opgekleurd!
ziet er toch meteen stukke beter met een kleurtje. Alleen is in spanje mijn haar zo licht geworden, dus het steekt wel beetje raar af zo.
![]()
gok dat het vervellen eerder toeslaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomenWel apart van dat haar, maar ook dat went natuurlijk
Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
gok dat het vervellen eerder toeslaat
gelukkig heb ik me nog niet zo verveeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukken
arm lipje........quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
Waarom moet ik morgen nou werken
Het is lekker weer en het is hier kermis.... en Lips moet vroeg naar bed
ik zal wel voor je compenseren door laat naar bed te gaan en morgen zo goed als niks te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
Waarom moet ik morgen nou werken
Het is lekker weer en het is hier kermis.... en Lips moet vroeg naar bed
goed plan lips!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef Lips het volgende:
Nou QueenR en Abbadon, wat lief van jullie dat jullie me steunen
Ik schenk mezelf nog een wijntje in om op jullie te proosten!
en ook hier sluit ik me bij aan.quote:OT: Still single offcourse, wel lekker weekend gehad!
Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.
Hij had niet zo eerlijk moeten zijn.
Ik had dat bij sommige stellen ook en die heb ik gewoon uit m'n vriendenkring geknikkerdquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.
prefereer brosnanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.
Mannen die nooit een relatie aangaan.. niks mis mee, mits ze genieten en gebruik maken van de vrijheden.
[afbeelding]
Heer & meester.
Omdat we er over aan het geinen waren ... maar ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Abbadon het volgende:
zonde mrbox!...er komt vast wel een herkansing...
maar...ehmmm....waarom dacht je dat ze niet serieus was dan?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef OldJeller het volgende:
Gut, hij is geplayed. Je ego (laten) strelen is overigens inderdaad wel fijn van tijd tot tijd.. en je hebt vast geen diepgaand leed berokkend.
Nee nee, Queeny.. Sean Connery is toch echt dé James Bond.
strelen ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Strelen.
je grote voorbeeld?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Over het personage zelf is de strekking je klaarblijkelijk volledig ontgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
strelen ja!
![]()
Enneh, tje, heb de films gezien en wat boeken gelezen, is dat genoeg?![]()
Nee, maar velen zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen voor hoe het wel kan. Dat baasje weet wat hij met z'n kaarten moet doen.quote:
sinds wanneer is 129 hoogquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
Nou ksst, dan ben je natuurlijk niet meer welkom in dit topic, dat kunnen we natuurlijk niet tolereren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
Denk dat ik me vanaf vanavond niet meer als vrijgezel moet zien :$
Goh, klinkt bekend.dat soort situaties probeer ik dan ook te vermijden. Je houdt geen vrienden meer over, maar alles beter dan je het vijfde wiel aan de wagen voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
succes twinkle!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
leuk dat het allemaal toch weer goed voor je dreigt te gaan komen, T20!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
whahaha..quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?![]()
zou het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:47 schreef CherryLips het volgende:
129 is toch best hoog hoor geloof ik. anders ben ik oliedom.
not quitequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
und.... volgens mij had je sowieso 120 nodig om havo te doen
dat niveau is veel te laag voor ons tochquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |