JA!quote:
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:26 schreef thaleia het volgende:
dawg dat vind ik van heel veel dingen, dat ze voor de een wel werken en voor de ander niet, maar bij sporten denk ik serieus dat het voor iedereen helpt. Het maakt gewoon stofjes los in de hersenen, dat is bij iedereen zo, en als bonus geeft het je ook nog een beter lichaam, dat is ook bij iedereen zo. Kan wel zijn dat iemand de verkeerde sport uitkiest, of een vreselijke vereniging/sportschool. Maar beweging an sich werkt volgens mij echt voor iedereen.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.
Sporten is gewoon niet het Walhalla, al krijg ik die indruk op Fok weleens.
Sommige mensen sporten gewoon verkeerd. Als je het goed doet, boek je resultaten en voel je je steeds beter worden. Doe je t slecht dan ben je jezelf alleen maar aan het over(of onder) belasten en schiet je er niets mee op en kan je je zelfs slechter gaan voelen.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Sorry, maar dat vind ik onzin. Ik ken iemand in mijn nabije omgeving, die echt een megahekel aan sporten heeft. Velen riepen tegen hem hetzelfde als jij nu tegen mij, hij dus proberen, echt een paar jaar heeft hij het geprobeerd, maar hij werd er alleen maar ongelukkiger van.
He ik ga alleen maar in op jouw perfecte voorbeeldquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:14 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
JA!
en zoals je ziet, ook ROKEN!
moet je zien hoe cool je daarvan wordt.
Het is wetenschappelijk aangetoond dat er stoffen vrijkomen in je lichaam door sporten, die je gelukkiger maken en als je ver genoeg doorgaat zelfs een euforische high kunnen bezorgen. Daar kan niemand omheen, het is een voldongen feit.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:29 schreef dawg het volgende:
precies...generaliseren is leuk, maar zet geen zoden aan de dijk...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:20 schreef dawg het volgende:
Ach, voor de een werkt sporten wel, voor de ander niet.
Ieder zijn ding.
eens, al voelt het voor mij een beetje als een balanceer-act. Presentatie (uiterlijk dus) is erg belangrijk, maar het gevaar loert om daar te ver in door te schieten. Die types zie je, ironisch genoeg, vooral in sportscholen. (en diezelfde types bijvoorbeeld ook in de loungy tenten in de stad, waar ze quasi-casual op witte kussens hangen met een roséetje in de hand, flanellen zomerbroek en wapperende Borsato-blouse aan, sleutels van de BMW op tafel en blaten over de boot en de drukte op kanteurquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:35 schreef JoeyT het volgende:
Verder draait alles om presentatie. Al is de inhoud zo goed zal je nooit het zelfde resultaat krijgen als de presentatie zuigt. Een scriptie die geweldig qua inhoud is maar geschreven op vodjes papier zal nooit ingekeken worden...
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Als ik zo nodig moet bewegen zorg ik wel dat ik sex heb! Goed voor de conditie en voor je zelfvertrouwen
Ja maar het helpt mij tochquote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:55 schreef Abbadon het volgende:
[..]
goede instellling!![]()
...al vermoed ik dat het RZ niet echt zal helpen![]()
Het topic is toch hoop ik niet bedoeld om alle singles zo snel mogelijk in een relatie te krijgen? Het is toch gewoon 'singles die leuke dingen doen en voor sommmigen is 1 van die dingen sport'quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Kan dat gezeik over sport alsjeblieft (woord dat ik zeer zelden gebruik) uit dit topic blijven! Het is een single topic en ik geloof niet dat we allemaal vrolijk in relaties komen te zitten door te sporten
...en heel veel andere mensen wereldwijd!quote:
Mijn idee.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Als ik zo nodig moet bewegen zorg ik wel dat ik sex heb! Goed voor de conditie en voor je zelfvertrouwen
En wat voor type is dat dan wel niet? Iemand die heel veel mensen heeft geholpen om zich goed over zichzelf te voelen. Mensen laten zien dat ze trots kunnen zijn op hun prestaties. Verder krijg ik regelmatig PM met de vraag of ik kan helpen met voeding en beweging en ben ik nooit te beroerd om daar uitgebreid op in te gaan.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:54 schreef Lips het volgende:
Afgezien van deneigingen die ik krijg van dat gezeik over sport word ik er ook alleen maar blijer van dat ik niet sport. Je zal toch maar naar de sportschool gaan en zo'n tiep als joey tegenkomen...
Dat hoop ik inderdaad ook!quote:Op donderdag 2 augustus 2007 12:58 schreef thaleia het volgende:
Het topic is toch hoop ik niet bedoeld om alle singles zo snel mogelijk in een relatie te krijgen? Het is toch gewoon 'singles die leuke dingen doen en voor sommmigen is 1 van die dingen sport'
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 13:38 schreef MNR het volgende:
Okay, nu ben ik echt wel even heel zwaar chagrijnig. Dat alle mannen even heel hoog in de boom mogen gaan zitten![]()
(laat me even generaliseren, ben gewoon pissed op mezelf)
Edit: net even iets gelezen (niet hier) wat me aan het denken heeft gezet. Kom er later wel op terug.
Dat doe ik wel. Toen ik vorig jaar voor mijn gevoel veel vastigheid had qua werk (wat helaas bleek tegen te vallen) vermaakte ik mij prima. Ik voelde me heel relaxed, ik had echt zo'n houding van: ik red me prima zonder vriendin. Erger nog, ik meende het ook. Maar toen die stabiele basis weg viel werd alles anders.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:51 schreef MNR het volgende:
[..]
[..]
Ik hoop voor jou dat je je daar niet teveel aan vasthoudt. Want zodra jij je dan weer een beetje beter voelt, en een poging waagt, val je weer heel hard terug. Eerst stabiele basis, dan je nek uitsteken. Als je jezelf genoeg vertrouwt, dan maakt het je niet uit.
[..]
[..]
dat sowieso...een zekere basis helpt om met onzekerheid op andere gebieden om te gaan, simpelweg omdat er al heel veel dingen zijn waar je je niet druk om hoeft te maken, waardoor je mee ontspannen bent...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:20 schreef thaleia het volgende:
Snap ik wel ja, ik haal heel veel voldoening uit mijn werk. Ik werk met mensen, en als ik me daar gewaardeerd voel, en door mijn vrienden gewaardeerd voel, kan ik het een stuk beter hebben als het in de liefde wat minder op rolletjes loopt.
En de vastigheid van het werk helpt ook wel mee, de wetenschap dat je, als er geen heel gekke dingen gebeuren, over een jaar nog steeds zo'n leuke baan zult hebben.
Volgens mij praat ik er wat makkelijker over.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef dawg het volgende:
Nouja, RZ is door zijn ervaringen 'gewoon' geconditioneerd. Dat verander je niet zomaar. Overigens is hij niet de enige op Fok die zo in het leven staat
Nee, ik denk idd dat het niet meer lukt. Laten we wel zijn: de meesten van mijn leeftijd zijn gesetteld. Daarbij zweert iedereen hier heilig bij de sportschool, god mag weten waarom. Ik knapte er niet van op. Kijk, als ik wist wat ik allemaal kon doen om uit die negatieve spiraal te kruipen dan deed ik het. Ik wil ook die jongen met die vlotte babbel zijn. En ik heb wel een vlotte babbel, maar niet gelijk. Kijk, extreem dik ben ik niet, maar het zijn allemaal factoren bij elkaar. Als ik slank was geweest was ik ook niet mooi geweest. Was ik wat minder verlegen geweest, dan had dat volgens mij al de helft gescheeld. En ik moet eens leren dat ik niet volledig voor die ene persoon ga. Als ik verliefd op iemand ben zie ik de rest niet meer staan. En dan ben ik dus ook redelijk naar de kloten als blijkt dat ze mij niet leuk vindt.quote:Denken dat het toch niet meer lukt, derhalve er geen moeite meer voor wil doen. En, wellicht zou ook dat weleens kunnen werken voor ze, omdat ze dan dat wanhopige juk misschien van zich afschudden omdat ze er toch geen fuck meer om geven.
Blijkbaar is er genoeg mis mee. Het mnaakt dat ik dingen niet durf te doen terwijl dat wel beter voor me zou zijn.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:34 schreef thaleia het volgende:
Maar dat zijn toch allemaal niet per se slechte eigenschappen RZ? Ik ben ook niet van de vlotte babbel, ik ben het rustige meisje op de achtergrond. Daar willen ook mensen mee bevriend zijn hoor, en daar vallen ook mensen opEn als ik verliefd ben ga ik ook volledig voor die ene en zie de rest niet meer staan. Is dat zo'n verkeerde eigenschap? Je maakt het er jezelf misschien ietsje moeilijker mee dan iemand die drie lijntjes openhoudt en na een breuk meteen een rebound zoekt, maar hey dit is hoe je bent en wat is daar mis mee?
Ik word zaterdag 31 en alles wat hier rond mijn leeftijd is is bezet of verhuist. Dus echt nieuwe mensen kennen is niet echt aan de orde. Maar goed, ik woon dan ook in een dorp.En ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit nieuwe mensen tegen kom. Daarom ga ik ook zo graag naar FOK!-meets, dan zie je eindelijk eens nieuwe mensen.quote:En ik weet niet hoe oud je bent, maar ik word binnenkort alweer 33 () en natuurlijk heb ik samenwonende of zelfs getrouwde stellen in mijn vriendenkring, een paar met kinderen zelfs al, maar ook heel veel dertigers die single zijn. Het is echt zo'n hoogopgeleidenwereldje in een studentenstad. Kan me voorstellen dat het in een dorp, of in een niet-studentenstad, anders is. Maar in elk geval, ik ga er vanuit dat al die single dertigers die ik ken (en dat zijn er veel!) heus wel weer eens iemand tegenkomen waar ze het een tijdlang leuk mee hebben, sommigen zullen helemaal gaan trouwen enzo, anderen wonen een tijdje samen, die vermaken zich echt wel hoor
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Die titel![]()
Dit hele singles-gebeuren: best wel leuk eigenlijk! Je kunt ongegeneerd je ego op laten krikken, ongegeneerd mensen aan het lijntje houden als je het nodig vindt, je kunt ongegeneerd mannen bij je thuis uitnodigen en laten logeren zonder dat een vriendje aan je kop zeikt dat hij dat niet waardeert (zelfs al is het vriendschappelijk), je kunt ongegeneerd stappen en áls je dan per ongeluk toch een leuk exemplaar tegenkomt kun je er ongegeneerd mee zoenen. Je kunt ongegeneerd besluiten om naar Brussel te verhuizen, je kunt ongegeneerd uren op Fok! doorbrengen puur omdat je je verveelt (als ik me samen met iemand verveel loop ik niet te fokken in ieder geval), je kunt ongegeneerd naar een Fok! meet, je kunt ongegeneerd doen wat je zelf wil. Ik kan nu ongegeneerd mijn huis lichtpaars en antractiet inrichten en dat doe ik nog ook! Ik weet ook wel dat het zo z'n nadelen heeft en dat ik het ongetwijfeld binnenkort weer anders ga voelen maar op dit moment zou ik niet anders willen dan hoe het nu is.
![]()
I know, maar toch voel ik me bij bovenstaande zaken opgelaten als ik een vriend heb. Als je single bent kun je meer van dat soort dingen genieten.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:21 schreef thaleia het volgende:
De meeste van de dingen die je noemt hoef je in een relatie niet te laten hoor
Maar wel mooi dat je het zo goed naar je zin hebt daar
Wel vaak ongegeneerdquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:18 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[...]
Dit hele singles-gebeuren: best wel leuk eigenlijk! Je kunt ongegeneerd je ego op laten krikken, ongegeneerd mensen aan het lijntje houden als je het nodig vindt, je kunt ongegeneerd mannen bij je thuis uitnodigen en laten logeren zonder dat een vriendje aan je kop zeikt dat hij dat niet waardeert (zelfs al is het vriendschappelijk), je kunt ongegeneerd stappen en áls je dan per ongeluk toch een leuk exemplaar tegenkomt kun je er ongegeneerd mee zoenen. Je kunt ongegeneerd besluiten om naar Brussel te verhuizen, je kunt ongegeneerd uren op Fok! doorbrengen puur omdat je je verveelt (als ik me samen met iemand verveel loop ik niet te fokken in ieder geval), je kunt ongegeneerd naar een Fok! meet, je kunt ongegeneerd doen wat je zelf wil. Ik kan nu ongegeneerd mijn huis lichtpaars en antractiet inrichten en dat doe ik nog ook! Ik weet ook wel dat het zo z'n nadelen heeft en dat ik het ongetwijfeld binnenkort weer anders ga voelen maar op dit moment zou ik niet anders willen dan hoe het nu is.
![]()
Joh, 31 pasquote:Op donderdag 2 augustus 2007 19:15 schreef RealZeus het volgende:
Ik word zaterdag 31 en alles wat hier rond mijn leeftijd is is bezet of verhuist. Dus echt nieuwe mensen kennen is niet echt aan de orde. Maar goed, ik woon dan ook in een dorp.En ik moet zeggen dat ik zelden tot nooit nieuwe mensen tegen kom. Daarom ga ik ook zo graag naar FOK!-meets, dan zie je eindelijk eens nieuwe mensen.
Als ik op een date ga dan zorg ik ook dat we gewoon een gezellige dag/avond hebben, alhoewel je nooit bepaalde dingen moet uitsluiten. Maar dat doe je vast niet, Daisy.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:08 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Maar goed, dan heb je het ook over een 16-jarige. Ik persoonlijk spreek niet snel af voor dates via internet. Binnenkort wel weer een fok-meet en een internetdate, hoewel dat allebei voor de gezelligheid is en eigenlijk de naam date niet mag dragen.
D'r zijn hele andere redenen om niet met iemand af te spreken via i-net, maar daar staat dit helemaal los van. Het is stupide om met een kerel die je niet kent, terwijl je stiekem doet tegen anderen, naar een hotelkamer te gaan. Zeker als de desbetreffende persoon ook nog met een vaag verhaal aankomt. Je moet wel heel graag willen (lees: ontzettend hunkeren wat haast obsessief is) om dit door te zetten. Je verliest je rationele zelf uit het oog opdat er misbruik van je wordt gemaakt.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Nog een reden om niet met iemand van het internet te gaan afspreken.
Ik zag je post in het topic: Hoe voel je je nu uitgedrukt in songteksten en ik vermoedde al zoiets ja.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 03:27 schreef TommyGun het volgende:
Zucht...... na een kort maar krachtig gesprekje zojuist lijkt het erop dat ik voorlopig nog wel single blijf
Natuurlijk kan ik verhuizen, maar zoals ik al zei: ik ben nogal verlegen. Iedereen die ik ken ken ik via via. En idd wat Q ook zegt: iedereen gaat trouwen, begint productief te neuken en is vooral niet van het bankstel af te slaan. (nou snap ik het woord bankstel)quote:Op donderdag 2 augustus 2007 20:48 schreef thaleia het volgende:
[..]
Joh, 31 pas
Ja in een dorp gaan mensen wel op vroegere leeftijd settlen, maar ook daar geldt dat een op de drie huwelijken strandt, dus ook daar zijn heus wel singles te vinden die dingen met je willen doen hoor![]()
Maar goed, mij lijkt het in een dorp ook wel een stuk lastiger. Kun je niet verhuizen?
Er zijn altijd wel redenen te vinden om iets niet te doen. Feit alleen is dat jij tegen internet daten bent en elk negatief bericht aanpakt om dit dan ook zeker te verkondigen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 00:06 schreef OldJeller het volgende:
Nog een reden om niet met iemand van het internet te gaan afspreken.
...of ze dacht dat ze verliefd was...da's altijd een goede reden voor hunkering en stupide, irrationeel gedrag.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 01:37 schreef MNR het volgende:
D'r zijn hele andere redenen om niet met iemand af te spreken via i-net, maar daar staat dit helemaal los van. Het is stupide om met een kerel die je niet kent, terwijl je stiekem doet tegen anderen, naar een hotelkamer te gaan. Zeker als de desbetreffende persoon ook nog met een vaag verhaal aankomt. Je moet wel heel graag willen (lees: ontzettend hunkeren wat haast obsessief is) om dit door te zetten. Je verliest je rationele zelf uit het oog opdat er misbruik van je wordt gemaakt.
Dat heeft niets met verliefdheid of liefde te maken, eerder een gebrek daaraan. Draai de zaak maar eens om. Bovendien maak je mij niet wijs dat die meid geen enkel moment gedacht heeft van "okay, hier klopt iets niet".quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 10:08 schreef Abbadon het volgende:
...of ze dacht dat ze verliefd was...da's altijd een goede reden voor hunkering en stupide, irrationeel gedrag.
Zeker als je 16 bent...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |