Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Die indruk had ik alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 ( ), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
achter in de rij aansluiten jij!quote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Tragisch, tragisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 (), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
jij staat ook in de rij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhoudenquote:
twee emmertjes water zelfs, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhouden, dus ik denk dat ik de rij daarna wel kan vergeten.
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. [..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ikquote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
Okay, ik had een post klaar staan, toen drukte ik even op F5, schrok me rot van de complimenten.. van schrik per ongeluk verkeerde tabblad weggeklikt.. maarre.. thx. Het is leuk om te lezen![]()
[..]
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:31 schreef Heldopsokken het volgende:
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwd![]()
Ik ben benieuwd of je verder komt dan de bekende cliches(niet dat de cliches er minder waar van worden).
Het is m'n auraquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:32 schreef OldJeller het volgende:
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?
Ok, ik ben benieuwd. Ik sta ook cynisch tegenover dat soort boeken. Wat je denk ik in ieder geval goed moet beseffen is dat het opbouwen van zelfvertrouwen een erg langzaam proces is(eigen ervaring). Dat maakt het ook zo moeilijk om de effecten van dat soort boeken te beoordelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
het placebo-effectquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Als een persoon begint aan het lezen van dat soort boeken is hij sowieso gemotiveerd. Dat maakt de kans groter dat hij zelfvertrouwen creeert. Het zou echter soms best kunnen werken.
Ja want zo gaat dat...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou me trouwens wel ongemakkelijk voelen.......
Nou.... daar zitten we dan............ leuk huis heb je trouwens.......ja dank je........
.....nou zullen we dan maar beginnen? trek jij je kleren maar vast uit dan haal ik even de condooms..
Ik raad t iedereen aan ja, maar mag ook een andere sport zijn hoor. Als je jezelf maar verzorgt en zuinig bent op je lichaamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn sportschool. Ik zou haast denken dat jij vertegenwoordiger bent van de Sportscholenfederatie.
Dan doe je wat anders. En juist sportscholen zijn ideaal als je weinig tijd heb en onregelmatig werkt. In de tijd dat e hier hebt lopen lummelen had je je training al 6 keer afgewerktquote:Dat heb ik wel eens gedaan ,maar het is niet mijn ding. Ik heb er , doordat ik onregelmatig werk niet de tijd voor en ook er de zin niet in.
quote:Bovendien kan ik niet teveel afvallen want mijn borstkas staat best ver vooruit en dan krijg je ook zo'n raar figuur.
Of het MNR-effect in dit gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het placebo-effectmaar goed, het gaat erom dát het werkt, niet hoe het werkt...
Je lippen daarentegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Lips het volgende:
Mijn tong heeft het helemaal niet druk!!
Tsja, ik weet het niet. Ik geloof er nooit zo in. En om dingen in de praktijk te doen (onbekende mensen aanspreken enz) ben ik te schijterig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
Verdorie, ben ik een keer direct , is het weer niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ik
Ik vrees ervoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
en dit topic niet in 1 avond vol lullen.![]()
Hoe vaak ben je feitelijk op je bek gegaan RZ? Dat helpt misschien om het te relativeren. Het is hier de laatste jaren ook niet zo rooskleurig gelopen in de liefde, als het al eens wat werd met iemand dan was het van ultrakorte duur. Kan ik wel klagen dat ik al jaren pech heb (en dat doe ik ook weleensquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Als je alleen maar op je bek gaat dan heb je op een gegeven moment wel zoiets van: laat maar, het heeft toch geen zin. Dat is ook een reden dat ik met sporten gestopt ben: ik voelde me niet lekkerder of zo.
Komt omdat ie vast zit in dat blikjequote:
Ik heb m'n best gedaan, maar helaas...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
en dit topic niet in één avond vol lullen.![]()
In de afgelopen tien jaar ongeveer twintig keer. Waarbij ik moet aantekenen dat het de laatste jaren minder vaak gebeurt dat ik een leuk iemand tegen kom en daar dan moeite voor doe.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:53 schreef thaleia het volgende:
[..]
Hoe vaak ben je feitelijk op je bek gegaan RZ?
Ik heb een jaar gesport en ik vond er geen ruk aan. En nee, ik voelde me er niet beter door.quote:En met dat sporten hetzelfde: ik kan me niet voorstellen dat iemand zich NIET lekkerder voelt van sporten, daarbij vraag ik me dan dus ook af hoe vaak en hoe lang je het hebt geprobeerd. Is het bij jou in de liefde en met je sporten niet allebei een kwestie van "twee keer geprobeerd en dan al roepen dat het toch nooit wat wordt"? Niet doen hoor, daar heb je jezelf ontzettend mee.
Okay, dan moet je het laten rusten en niets doen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:06 schreef RealZeus het volgende:
Tsja, ik weet het niet. Ik geloof er nooit zo in.
Ik hoop voor jou dat je je daar niet teveel aan vasthoudt. Want zodra jij je dan weer een beetje beter voelt, en een poging waagt, val je weer heel hard terug. Eerst stabiele basis, dan je nek uitsteken. Als je jezelf genoeg vertrouwt, dan maakt het je niet uit.quote:Als ik maar weer een beetje vastighied heb qua werk dan gaat het wel weer beter. Dan hoop ik dat ik weer dat gevoel van vorig jaar krijg: ik heb weliswaar geen vriendin maar ik vermaak me prima zonder.
Dit is de titel. Het boek heeft als uitgangspunt de gedachten die je iedere dag tegen jezelf zegt (bewust/onbewust). Positieve gedachten -> positief gevoel -> positieve uitstraling -> positieve handelingen, itt het tegenovergestelde.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 21:53 schreef erik-de-perik het volgende:
Maar uhm... wat is nou de titel van dat boek...??
Wat doe jij normaal gesproken met tongen en blikjes?quote:
Midnight Run als filosofische beeldspraak... nu toch wel benieuwd hoe ik dat moet zien?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
@Heldopsokken: ja, MNR is idd afkomstig daarvan (meer een filosofische beeldspraak die mij wel een beetje typeert)
Tja, ik zou nu willen suggereren dat je constructief aan de slag gaat met die twintig keer en kijkt of er een patroon te zien is (verkeerde types uitkiezen, whatever), of constructief aan de slag gaat met iets anders (je meer richten op dingen die wel lukken zorgt dat je je algeheel beter voelt, niet alleen op die gebieden) maar als ik dan die laatste regel zie....dan lijkt het me trekken aan een dood paard. Iemand moet eerst zelf willen natuurlijk, anders zijn alle suggesties en stimulans van buitenaf zinloos.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 05:11 schreef RealZeus het volgende:
In de afgelopen tien jaar ongeveer twintig keer. Waarbij ik moet aantekenen dat het de laatste jaren minder vaak gebeurt dat ik een leuk iemand tegen kom en daar dan moeite voor doe.
[..]
Ik heb een jaar gesport en ik vond er geen ruk aan. En nee, ik voelde me er niet beter door.
PM ik wel ff, dat is niet echt ontopicquote:Op donderdag 2 augustus 2007 09:57 schreef Garisson72 het volgende:
Midnight Run als filosofische beeldspraak... nu toch wel benieuwd hoe ik dat moet zien?
Je hebt de neiging om het in het holst van de nacht op een lopen te zetten?
Zwelgen in zelfmedelijden is ook een way of life....bij RZ is het, zo lijkt het, zo'n onderdeel van z'n identiteit geworden, dat hij niet zou weten hoe hij zich zou moeten gedragen als het er niet meer was...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:11 schreef thaleia het volgende:
Tja, ik zou nu willen suggereren dat je constructief aan de slag gaat met die twintig keer en kijkt of er een patroon te zien is (verkeerde types uitkiezen, whatever), of constructief aan de slag gaat met iets anders (je meer richten op dingen die wel lukken zorgt dat je je algeheel beter voelt, niet alleen op die gebieden) maar als ik dan die laatste regel zie....dan lijkt het me trekken aan een dood paard. Iemand moet eerst zelf willen natuurlijk, anders zijn alle suggesties en stimulans van buitenaf zinloos.
Misschien is mijn indruk verkeerd en wil je wel degelijk zelf, in dat geval wens ik je veel succes met het boek dat MNR aanraadt en dat je ongetwijfeld gaat lezen omdat je immers graag wilt dat er iets verandert
Vind ik niet Abbadon, je slaat de spijker op zijn kop. Ik herken het ook zo, zoals wel vaker gemeld heb ik er jarenlang ook zo bij gelopen. Het 'mij overkomt gewoon nooit iets moois, ik heb gewoon altijd pech'-zwelgen is maar al te bekend. Het heeft sterk de toon van 'de situatie moet veranderen, dan zal mijn geluk keren' alsof je er zelf niets mee te maken hebt. Wat een bevrijding als je dan eindelijk leert dat je zélf die situatie kan veranderen! En dientengevolge dus je geluk keert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 10:38 schreef Abbadon het volgende:
Zwelgen in zelfmedelijden is ook een way of life....bij RZ is het, zo lijkt het, zo'n onderdeel van z'n identiteit geworden, dat hij niet zou weten hoe hij zich zou moeten gedragen als het er niet meer was...
of klinkt dit te hard?...
Mwah, zo possibilistisch zit de wereld niet in elkaar. Oa de buitenwereld legt je wel degelijk constraints op, daarom kan wat Thaleia zegt wel eens nuttig zijn; kijken wat er nou telkens mis loopt. Als je bij wijze van spreken alleen maar intresse hebt in gruwelijk knappe fotomodellen terwijl je zelf gemiddeld bent kun je er donder op zeggen dat je niet veel succes gaat hebben.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:04 schreef Garisson72 het volgende:
Er is geen externe macht die je tegenhoudt. Dat ben je zelf.![]()
ja I know d'r alles van. Je onzekerheid leidt er natuurlijk toe dat je ook volstrekt niet zeker bent of je het allemaal wel goed gaat doen, als je zelf het heft in handen neemt. Da's bijzonder beangstigend...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:08 schreef Abbadon het volgende:
klopt helemaal, Garisson...maar dat vraagt ook dat je eerlijk tegen jezelf bent...het is makkelijker en prettiger om de boze buitenwereld de schuld te geven van het feit dat je ongelukkig bent, dan om eens goed in de spiegel te kijken...vooral omdat dat zou betekenen dat je er al die tijd al wat aan had kunnen doen...
dat dus.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:35 schreef dawg het volgende:
En, wellicht zou ook dat weleens kunnen werken voor ze, omdat ze dan dat wanhopige juk misschien van zich afschudden omdat ze er toch geen fuck meer om geven.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:43 schreef Frezer het volgende:
Het tweede punt van Thaleia is in mijn ogen echter veel belangrijkter, heb eens even schijt aan die vrouwen en zorg dat je je lekker gaat voelen met jezelf. Dan heb je alvast een stuk prettiger leven, of daar nu in de toekomst een relatie bij komt of niet.
quote:Op donderdag 2 augustus 2007 11:44 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Moet ineens denken aan Fight Club: "it's only after you've lost everything that you're free to do anything."![]()
Ow LOL!!! Sorry hoor, maar ik moet even mijn 'gelach' uiten hier. Na deze post heb ik echt zo de slappe lach (terwijl ik me in moet houden tov m'n collegae). Serieusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |