Lijkt me geen slecht plan!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Doe iets met stellingenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Ja, herkenbaar. Zo zat ik ooit ook in elkaar: waarom hij wel...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef MNR het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan players omdat vrouwen als bosjes achter hen aanlopen, zijn eigenlijk stiekem een beetje jaloersDat kan duiden (ik zeg niet bij iedereen, maar in veel gevallen) op een gebrek aan zelfvertrouwen bij jezelf. Als je jezelf echt leuk en lekker zou vinden, zou het je niet interesseren.
idd, vaak genoeg een niet al te knappe kerel, zelfs dik en onbehouwen, gezien die het er als player niet onverdienstelijk af bracht. Allemaal uitstraling. Zulke types reageren niet op de keren dat het fout gaat, en horen zichzelf niet praten, dus er staat ze niets in de weg.quote:Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:58 schreef _Drake_ het volgende:
Precies wellicht een idee een selectief groepje te nemen en samen met elkaar wat leuks te maken.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef dawg het volgende:
Nee Godt, de reeks liep goed. Serieus enzo, voor de verandering.
Laten we proberen het zo te houden.
wat?quote:
Ik heb te veel vrije tijdquote:
Je bent 19, jong dus, lekker, onbezonnen, naiefquote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik weet niet wat ik doe maar..![]()
Las ik niet ergens dat jij oprecht blij was dat je niet zo knap was, want dan had je minder last van opdringerige kereltjes? En je bent niet naief? Okay, ik geloof je.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
hoi alles goed
- ja prima met jou
ja ook goed
- nog wat leuks gedaan vandaag of ga je hier alleen maar uit
uh ja ik heb de hele dag boeken gelezen en zo
- oja welke?
ehmm ja was wel grappig en zo.. ondraaglijke lichtheid vh bestaan en rosemary's baby en nu lees ik de schaduw van de wind blablablabla
- wow jij bent echt knap en slim en leuk en boeiend en leuk en jeetje wow
nee ik ben saaiik sta in een discotheek over boeken te praten
- knap en slim.. jeetje
maar soms is t boeken. oja. ja ik had ook de fhm gelezen.. en ik ben lid van de DD
einde gesprek
waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat mannen vooral voor het innerlijk gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |