Lijkt me geen slecht plan!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Doe iets met stellingenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Ja, herkenbaar. Zo zat ik ooit ook in elkaar: waarom hij wel...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef MNR het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan players omdat vrouwen als bosjes achter hen aanlopen, zijn eigenlijk stiekem een beetje jaloersDat kan duiden (ik zeg niet bij iedereen, maar in veel gevallen) op een gebrek aan zelfvertrouwen bij jezelf. Als je jezelf echt leuk en lekker zou vinden, zou het je niet interesseren.
idd, vaak genoeg een niet al te knappe kerel, zelfs dik en onbehouwen, gezien die het er als player niet onverdienstelijk af bracht. Allemaal uitstraling. Zulke types reageren niet op de keren dat het fout gaat, en horen zichzelf niet praten, dus er staat ze niets in de weg.quote:Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:58 schreef _Drake_ het volgende:
Precies wellicht een idee een selectief groepje te nemen en samen met elkaar wat leuks te maken.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef dawg het volgende:
Nee Godt, de reeks liep goed. Serieus enzo, voor de verandering.
Laten we proberen het zo te houden.
wat?quote:
Ik heb te veel vrije tijdquote:
Je bent 19, jong dus, lekker, onbezonnen, naiefquote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik weet niet wat ik doe maar..![]()
Las ik niet ergens dat jij oprecht blij was dat je niet zo knap was, want dan had je minder last van opdringerige kereltjes? En je bent niet naief? Okay, ik geloof je.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
hoi alles goed
- ja prima met jou
ja ook goed
- nog wat leuks gedaan vandaag of ga je hier alleen maar uit
uh ja ik heb de hele dag boeken gelezen en zo
- oja welke?
ehmm ja was wel grappig en zo.. ondraaglijke lichtheid vh bestaan en rosemary's baby en nu lees ik de schaduw van de wind blablablabla
- wow jij bent echt knap en slim en leuk en boeiend en leuk en jeetje wow
nee ik ben saaiik sta in een discotheek over boeken te praten
- knap en slim.. jeetje
maar soms is t boeken. oja. ja ik had ook de fhm gelezen.. en ik ben lid van de DD
einde gesprek
waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat mannen vooral voor het innerlijk gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
Nee, was haar eigen uitspraak.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ben je nou 'knap' met 'lekker' aan het verwarren, dawg?
common mistake.
Ik wens niet over één kam geschoren te worden met het type mannen waar P.F het hier over heeft, thanQ.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat mannen vooral voor het innerlijk gaan![]()
ow ok, my bad.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wens niet over één kam geschoren te worden met het type mannen waar P.F het hier over heeft, thanQ.
Lieve schat, geloof me, dat lukt je niet. Laat ik het zo zeggen: degene die ik leuk vind, daarvan weet ik nu zeker dat het niet wederzijds is en verder word ik ergens deze week 31 en dan realiseer je je toch weer dat je nog steeds niemand hebt en dat het aantal vrienden drastisch afneemt.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeus manneke, zal ik van de week nog eens een poging doen om je wat positiviteit in te blazen?
(ik ga nu zo slapen en morgen ben ik de hort op, evenals dinsdagavond)
Nee. Althans, vind ik niet. Iemand die knap is zou ik me niet perse seksueel tot aangetrokken voelen. Iemand die lekker is vaak wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
knap en lekker is toch hetzlefde ??
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."quote:Op maandag 30 juli 2007 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vidn t anders wel aardig 2 the point als ik zeg ik wil best met je zoenen maar je hoeft me heirna niet te bellen of zo..
over subtiel gesprokenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
nee nou begrijp je het niet SuperMocio. Dit is denk ik zo'n geval van 'subtiele hints' () die vrouwen vaak aan mannen geven. Deze worden vreemdgenoeg om volstrekt onduidelijke redenen niet altijd opgepikt, maar dat kan de vrouw in kwestie niet aangerekend worden.
zeker nietquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
einverstanden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef dawg het volgende:
Nee. Althans, vind ik niet. Iemand die knap is zou ik me niet perse seksueel tot aangetrokken voelen. Iemand die lekker is vaak wel.
waarom heeft ie dan wel je nummer, als ie je niet hoeft te bellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar ik hoef echt niet meer met hem af te spreken
Precies, soms lijkt het wel alsof het hele dating/versiergebeuren een groot mindfuck mijnenveld is. Ja = misschien, nee = misschien, misschien = nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."
en geen enkele optie = ja ???quote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef SuperMocio het volgende:
Ja = misschien, nee = misschien, misschien = nee.![]()
Dat bedoel ik dus o.a. met naief, P.F.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat we samen uit gingen en ze nog een fiets moesten halen
en ze zouden bellen als ze er bijna waren gingen wij ook weg
oldest trick in the bookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat we samen uit gingen en ze nog een fiets moesten halen
en ze zouden bellen als ze er bijna waren gingen wij ook weg
Dat snap ik. Maar dan moet je niet raar opkijken als hij je daarna ook nog belt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het was mijn voorstel
maar goed
Neee juist nietquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien lag het aan bijde in plaats van beidequote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef _Drake_ het volgende:
Haha zo had ik laats iemand op paiq:
-Ik vind alle jongens hier maar saai...
Hoezo dat
-tja.... ik ze komen niet echt met een goed gesprek ofzo.
Heb je er mischien niet aan gedacht dat je wellicht zelf oersaai bent en zelf niets interresant vind?
het moet van bijde kanten komen niet verkeerd bedoeld.
....
*einde gesprek*
![]()
![]()
dat was het enige wat ze gezegt heeft..... welk onderwerp?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:37 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Misschien lag het aan bijde in plaats van beide. Ik ben ook spellingnazi genoeg om dat als een lichte afknapper te zien
![]()
waarschijnlijk lag het toch aan je onderwerp
Gewoon nog even genieten daarvan, dat andere komt vanzelf goedquote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
Is er nu dan officieel besloten dat dawg, ondanks zijn woonplaats, geen hork is??quote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nosh zei in mijn FoBo dat dawg zo smooth is.. En dat is 'ie ook wel een klein beetje. Eerlijk is eerlijk, hij is een leuke gesprekspartner op MSN. Maar ja, beter dawg dan een hork die plompverloren op MSN roept dat ie zin in je heeft.
![]()
Nou, genoeg reacties over wat een player is en waarom. Mijn idee van het waarom is puur omdat het kan! Of je nou man of vrouw bent, zolang mensen er in trappen blijf je het doen! Ik denk echt dat dat uiteindelijk de enige reden isquote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
Ja, leuk item: players!
Wat is een player? En waarom 'playen' ze?
(staat even los van dawg hoor, just to make sure)
Echt waar, het taalgebruikquote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."
ja dat is ook weer waarquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...
waarom?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ingaan op een uitnodiging van iemand die ik leuk vind is best moeilijk
Niet waarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
maar ook een stuk meer te winnen, eventueel...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
Durf te leven!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
dat klopt...misschien kun je maar beter het klooster in, schatquote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
Want????quote:
Have youquote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
have you been behaving while I was gone?
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Lips het volgende:
Waar komt deze TT trouwens vandaan?? Emotioneel wrakhoutMooi gevonden maar wat bedoelen we ermee
Wat heb jij op johquote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Het gaat niet om het dunne deel van je lichaamquote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
oh, zei ik dat hardop?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat heb jij op joh![]()
Alles nog heel hier hoor![]()
Misschien een emotioneel wrak, maar wrakhout....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Dun of dik, en welke maat je hebt ook hebt, volgens mij ben je gewoon een harstikke leuke meid en wat maakt dan de rest nog uit?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
hij heeft wel z'n best gedaan jaquote:Op maandag 30 juli 2007 23:14 schreef dawg het volgende:
Wat een gezeik over gewicht en spelling. En vanmiddag over uiterlijk. Laat me raden? Joe heeft al zijn oude cliche's weer uit de kast getrokken, en zo het halve topic op de kast gejaagd?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wauw.. mijn beste vriendin heeft me zojuist verteld dat ze verliefd op me is..
omg![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
Blij mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
En nu? Wederzijds? Vertel eens wat meer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:46 schreef MNR het volgende:
Okay, "pas wanneer de vogels weer gaan zingen"die liggen ws K.O. van m'n gekakelmaarre, t was me een gezellige avond wel. Trustu allemaal!
En ik denk ook dat ie t wel leuk vond, maar inside info is natuurlijk helemaal leuk!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |