Have youquote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
have you been behaving while I was gone?
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Lips het volgende:
Waar komt deze TT trouwens vandaan?? Emotioneel wrakhoutMooi gevonden maar wat bedoelen we ermee
Wat heb jij op johquote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Het gaat niet om het dunne deel van je lichaamquote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
oh, zei ik dat hardop?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat heb jij op joh![]()
Alles nog heel hier hoor![]()
Misschien een emotioneel wrak, maar wrakhout....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Dun of dik, en welke maat je hebt ook hebt, volgens mij ben je gewoon een harstikke leuke meid en wat maakt dan de rest nog uit?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
hij heeft wel z'n best gedaan jaquote:Op maandag 30 juli 2007 23:14 schreef dawg het volgende:
Wat een gezeik over gewicht en spelling. En vanmiddag over uiterlijk. Laat me raden? Joe heeft al zijn oude cliche's weer uit de kast getrokken, en zo het halve topic op de kast gejaagd?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wauw.. mijn beste vriendin heeft me zojuist verteld dat ze verliefd op me is..
omg![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
Blij mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
En nu? Wederzijds? Vertel eens wat meer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:46 schreef MNR het volgende:
Okay, "pas wanneer de vogels weer gaan zingen"die liggen ws K.O. van m'n gekakelmaarre, t was me een gezellige avond wel. Trustu allemaal!
En ik denk ook dat ie t wel leuk vond, maar inside info is natuurlijk helemaal leuk!
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |