gelukkig maak je het jezelf niet moeilijk verderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou ja alleen nummer 5
maar die denkt dat het een grapje is
dus nee opzich weten ze t niet echt
maar ik heb ook niks met niemand dus eigenlijk valt er niks te weten
Oh, dan hoef je geen verantwoording af te leggen en kan je gewoon van 5 walletjes etenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja alleen nummer 5
maar die denkt dat het een grapje is
dus nee opzich weten ze t niet echt
maar ik heb ook niks met niemand dus eigenlijk valt er niks te weten
hmm ja.. magoed.. zover ist nog nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar je begrijpt wel dat je binnenkort met pek en veren het topic wordt uitgedragen hè.
Neuh. Dat zijn gewoon snolletjes..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent toch geen player als je iemand leuk vind ?
ik heb vriendinnen die in een half jaar met 40 jongens zoenen die zijn toch ook geen players
toch![]()
Maar je vond ze toch niet alle 5 leuk.... je zei zelf dat je er mee zoende 'just for fun'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent toch geen player als je iemand leuk vind ?
ik heb vriendinnen die in een half jaar met 40 jongens zoenen die zijn toch ook geen players
toch![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Nee het is een keurig meisje voor de rest dus dat vond ik zo vaag
Helemaal mee eens, Lipsje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar je vond ze toch niet alle 5 leuk.... je zei zelf dat je er mee zoende 'just for fun'
En ik vind dat als je 5 jongens 'in de buurt houdt' dat je wel zeker played!! Of jij dat als een belediging of als een feit oppakt is aan jou!
Slechts een kwestie van tijd. Maar wel tof man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hmm ja.. magoed.. zover ist nog niet![]()
Hahaha! Jullie weten t wel spannend te maken hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij heeft ze 't ongelooflijk op een zuipen gezet gisteravond en zich daarbij onbetamelijk misdragen, zoals het hoort.
De laatste zin slaat op de melding met groot cliffhanger-gehalte van CSI_MIAMI, denk ik.
all of the above?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig, ik stap er zelf wel op af enzo. Maar is dat verlegenheid, trots, vasthouden aan een rollenpatroon? Of gewoon luiheid?![]()
Allemaal een beetje, waarbij onzekerheid en rollenpatronen de belangrijkste zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig, ik stap er zelf wel op af enzo. Maar is dat verlegenheid, trots, vasthouden aan een rollenpatroon? Of gewoon luiheid?![]()
Alcoholist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Jullie weten t wel spannend te maken hoor![]()
Gezien de vorige 4 posts over CSI gingen, leek t me wel voor de hand liggen. Dus Gari heeft helemaal gelijk
Enne... ja, we, m'n vriendin en ik, hebben het onwijs naar onze zin gehad. Weet niet precies hoe laat we zijn gaan slapen, maar in bed hebben we elkaar ook nog de oren van het hoofd gel*ld. Ik ben er maar mee opgehouden toen ik merkte dat ze op een gegeven moment in slaap gevallen was![]()
En vanmorgen werden we pas om 13.30u wakker
Een kei-leuke avond dus. En nu gaan we weer lekker verder. Heerlijk zo'n vrije dag, goed gebruik van maken dacht ik zo![]()
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allemaal een beetje, waarbij onzekerheid en rollenpatronen de belangrijkste zijn, denk ik.
Nee, denk vanavondquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef Abbadon het volgende:
Dank je voor de update MNRen tot morgen dan maar weer?
ken jij vrouwen die niet onzeker zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.
tot vanavond dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, denk vanavond
(dan lees ik alles wel weer bij, interessant item, de 40-jongens norm. Altijd leuk om iets te lezen wat ik zelf niet ken) Bubbaaj
Ja, 95% van de vrouwen is onzeker, dus 5%.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ken jij vrouwen die niet onzeker zijn?![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |