Oke ontcijferdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij heeft ze 't ongelooflijk op een zuipen gezet gisteravond en zich daarbij onbetamelijk misdragen, zoals het hoort.
De laatste zin slaat op de melding met groot cliffhanger-gehalte van CSI_MIAMI, denk ik.
ah...nu ik wat wakkerder ben ziet het er ineens een stuk logischer uit, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij heeft ze 't ongelooflijk op een zuipen gezet gisteravond en zich daarbij onbetamelijk misdragen, zoals het hoort.
De laatste zin slaat op de melding met groot cliffhanger-gehalte van CSI_MIAMI, denk ik.
Nou een beetje verward.. maar eigenlijk wel blij mee.. we matchen erg goed qua karakter enzo.. en zij is eigenlijk precies wat ik in een dame zoek..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blij mee?
Niet blij mee?
Verward?
Jij vindt haar ook leuk?
Wat was je reactie?
Er blijven zoveel vragen open staan na deze post.
Nou is raar.. maar ik hang daar een beetje tussenin eigenlijk.. Ik was vanaf het begin eigenlijk al meteen gek op haar.. juist omdat we zo goed matchte.. Dus.. volgens mij ben ik die verliefdheids fase voorbij..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
Goed verhaal man, C_M!!
Zo te lezen laat je het gewoon lekker gebeuren dus, helemaal goed!
Zou je zeggen dat je zelf ook wel verliefd bent, of ga je 'akkoord' o.b.v. dat goed matchende karakter en de criteria die jij in een dame zoekt?
grote kans dat het weer terugkomt, lijkt me...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou is raar.. maar ik hang daar een beetje tussenin eigenlijk.. Ik was vanaf het begin eigenlijk al meteen gek op haar.. juist omdat we zo goed matchte.. Dus.. volgens mij ben ik die verliefdheids fase voorbij..
Ja dat vermoeden begin ik ook langzamerhand een beetje te krijgen haha..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grote kans dat het weer terugkomt, lijkt me...
goed nieuws, manleuk voor je!
![]()
Precies, mensen met gelukkige relaties houden singles niet vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar je begrijpt wel dat je binnenkort met pek en veren het topic wordt uitgedragen hè.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga nu even een smsje sturen dat ik op een bepaalde dag in een bepaalde plaats uitga waar een bepaalde jongen woont![]()
Kijk jou stoer zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik date niet met dawg
Ik ga nu even een smsje sturen dat ik op een bepaalde dag in een bepaalde plaats uitga waar een bepaalde jongen woont![]()
Uhu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
subtiel
is dat die jongen die toch eigenlijk stiekem wel leuk vindt, waardoor je niet zo goed met hem af durft te spreken?
O is dat 't.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef Lips het volgende:
Kijk jou stoer zijn![]()
Ik vind het lef! Want je hebt gelijk, zodra iemand leuk blijkt te zijn wordt 'normaal' functioneren opeens onmogelijk![]()
3, 4, 5? Het worden er steeds meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mwhaha.. ik vind 't echt zo ergIk ben nooit zo en nu opeens 3-4-5
dan vallen er alvast 2 af, lijkt me....3 is al overzichtelijker dan 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik weet niet zeker welke ik allemaal mee moet tellen
de gene die met mij af willen spreken: 5
de gene die ik leuk vind: 3
nou ja alleen nummer 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan vallen er alvast 2 af, lijkt me....3 is al overzichtelijker dan 5![]()
weten ze van elkaar? ...want dan kan deze soap pas echt leuk worden...
hoewel niet voor jou, waarschijnlijk...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |