Misschien lag het aan bijde in plaats van beidequote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef _Drake_ het volgende:
Haha zo had ik laats iemand op paiq:
-Ik vind alle jongens hier maar saai...
Hoezo dat
-tja.... ik ze komen niet echt met een goed gesprek ofzo.
Heb je er mischien niet aan gedacht dat je wellicht zelf oersaai bent en zelf niets interresant vind?
het moet van bijde kanten komen niet verkeerd bedoeld.
....
*einde gesprek*
![]()
![]()
dat was het enige wat ze gezegt heeft..... welk onderwerp?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:37 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Misschien lag het aan bijde in plaats van beide. Ik ben ook spellingnazi genoeg om dat als een lichte afknapper te zien
![]()
waarschijnlijk lag het toch aan je onderwerp
Gewoon nog even genieten daarvan, dat andere komt vanzelf goedquote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
Is er nu dan officieel besloten dat dawg, ondanks zijn woonplaats, geen hork is??quote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nosh zei in mijn FoBo dat dawg zo smooth is.. En dat is 'ie ook wel een klein beetje. Eerlijk is eerlijk, hij is een leuke gesprekspartner op MSN. Maar ja, beter dawg dan een hork die plompverloren op MSN roept dat ie zin in je heeft.
![]()
Nou, genoeg reacties over wat een player is en waarom. Mijn idee van het waarom is puur omdat het kan! Of je nou man of vrouw bent, zolang mensen er in trappen blijf je het doen! Ik denk echt dat dat uiteindelijk de enige reden isquote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
Ja, leuk item: players!
Wat is een player? En waarom 'playen' ze?
(staat even los van dawg hoor, just to make sure)
Echt waar, het taalgebruikquote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."
ja dat is ook weer waarquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...
waarom?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ingaan op een uitnodiging van iemand die ik leuk vind is best moeilijk
Niet waarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
maar ook een stuk meer te winnen, eventueel...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
Durf te leven!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
dat klopt...misschien kun je maar beter het klooster in, schatquote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
Want????quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |