Lijkt me geen slecht plan!quote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Doe iets met stellingenquote:Op maandag 30 juli 2007 13:56 schreef dawg het volgende:
Zullen we eens een keer een echt leuke OP verzinnen?
Ja, herkenbaar. Zo zat ik ooit ook in elkaar: waarom hij wel...quote:Op maandag 30 juli 2007 13:10 schreef MNR het volgende:
Mensen die een hekel hebben aan players omdat vrouwen als bosjes achter hen aanlopen, zijn eigenlijk stiekem een beetje jaloersDat kan duiden (ik zeg niet bij iedereen, maar in veel gevallen) op een gebrek aan zelfvertrouwen bij jezelf. Als je jezelf echt leuk en lekker zou vinden, zou het je niet interesseren.
idd, vaak genoeg een niet al te knappe kerel, zelfs dik en onbehouwen, gezien die het er als player niet onverdienstelijk af bracht. Allemaal uitstraling. Zulke types reageren niet op de keren dat het fout gaat, en horen zichzelf niet praten, dus er staat ze niets in de weg.quote:Nee, een man hoeft niet per definitie knap te zijn. Het speelt wel een rol, maar het heeft zeker ook met charisma te maken. Je hoeft niet (super)knap te zijn, je hoeft alleen maar iets charmants over je heen te hebben liggen.
quote:Op maandag 30 juli 2007 13:58 schreef _Drake_ het volgende:
Precies wellicht een idee een selectief groepje te nemen en samen met elkaar wat leuks te maken.
Ja.quote:Op maandag 30 juli 2007 14:07 schreef dawg het volgende:
Nee Godt, de reeks liep goed. Serieus enzo, voor de verandering.
Laten we proberen het zo te houden.
wat?quote:
Ik heb te veel vrije tijdquote:
Je bent 19, jong dus, lekker, onbezonnen, naiefquote:Op maandag 30 juli 2007 14:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik weet niet wat ik doe maar..![]()
Las ik niet ergens dat jij oprecht blij was dat je niet zo knap was, want dan had je minder last van opdringerige kereltjes? En je bent niet naief? Okay, ik geloof je.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
hoi alles goed
- ja prima met jou
ja ook goed
- nog wat leuks gedaan vandaag of ga je hier alleen maar uit
uh ja ik heb de hele dag boeken gelezen en zo
- oja welke?
ehmm ja was wel grappig en zo.. ondraaglijke lichtheid vh bestaan en rosemary's baby en nu lees ik de schaduw van de wind blablablabla
- wow jij bent echt knap en slim en leuk en boeiend en leuk en jeetje wow
nee ik ben saaiik sta in een discotheek over boeken te praten
- knap en slim.. jeetje
maar soms is t boeken. oja. ja ik had ook de fhm gelezen.. en ik ben lid van de DD
einde gesprek
waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat mannen vooral voor het innerlijk gaanquote:Op maandag 30 juli 2007 15:15 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ben misschien wel lekkermaar naif nee dat niet
ik ben ook saai.. ik begin altijd over een boek dat ik heb gelezen om jongens af te schrikken
maar soms vinden ze me dan juist nog meer het einde![]()
Nee, was haar eigen uitspraak.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:20 schreef Garisson72 het volgende:
ben je nou 'knap' met 'lekker' aan het verwarren, dawg?
common mistake.
Ik wens niet over één kam geschoren te worden met het type mannen waar P.F het hier over heeft, thanQ.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
waarmee maar weer eens wordt bevestigd dat mannen vooral voor het innerlijk gaan![]()
ow ok, my bad.quote:
quote:Op maandag 30 juli 2007 15:30 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Ik wens niet over één kam geschoren te worden met het type mannen waar P.F het hier over heeft, thanQ.
Lieve schat, geloof me, dat lukt je niet. Laat ik het zo zeggen: degene die ik leuk vind, daarvan weet ik nu zeker dat het niet wederzijds is en verder word ik ergens deze week 31 en dan realiseer je je toch weer dat je nog steeds niemand hebt en dat het aantal vrienden drastisch afneemt.quote:Op maandag 30 juli 2007 02:11 schreef MNR het volgende:
[..]
Zeus manneke, zal ik van de week nog eens een poging doen om je wat positiviteit in te blazen?
(ik ga nu zo slapen en morgen ben ik de hort op, evenals dinsdagavond)
Nee. Althans, vind ik niet. Iemand die knap is zou ik me niet perse seksueel tot aangetrokken voelen. Iemand die lekker is vaak wel.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
knap en lekker is toch hetzlefde ??
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."quote:Op maandag 30 juli 2007 15:37 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik vidn t anders wel aardig 2 the point als ik zeg ik wil best met je zoenen maar je hoeft me heirna niet te bellen of zo..
over subtiel gesprokenquote:Op maandag 30 juli 2007 15:36 schreef Garisson72 het volgende:
nee nou begrijp je het niet SuperMocio. Dit is denk ik zo'n geval van 'subtiele hints' () die vrouwen vaak aan mannen geven. Deze worden vreemdgenoeg om volstrekt onduidelijke redenen niet altijd opgepikt, maar dat kan de vrouw in kwestie niet aangerekend worden.
zeker nietquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
einverstanden.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef dawg het volgende:
Nee. Althans, vind ik niet. Iemand die knap is zou ik me niet perse seksueel tot aangetrokken voelen. Iemand die lekker is vaak wel.
waarom heeft ie dan wel je nummer, als ie je niet hoeft te bellen?quote:Op maandag 30 juli 2007 15:41 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar ik hoef echt niet meer met hem af te spreken
Precies, soms lijkt het wel alsof het hele dating/versiergebeuren een groot mindfuck mijnenveld is. Ja = misschien, nee = misschien, misschien = nee.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."
en geen enkele optie = ja ???quote:Op maandag 30 juli 2007 15:45 schreef SuperMocio het volgende:
Ja = misschien, nee = misschien, misschien = nee.![]()
Dat bedoel ik dus o.a. met naief, P.F.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat we samen uit gingen en ze nog een fiets moesten halen
en ze zouden bellen als ze er bijna waren gingen wij ook weg
oldest trick in the bookquote:Op maandag 30 juli 2007 15:44 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
omdat we samen uit gingen en ze nog een fiets moesten halen
en ze zouden bellen als ze er bijna waren gingen wij ook weg
Dat snap ik. Maar dan moet je niet raar opkijken als hij je daarna ook nog belt.quote:Op maandag 30 juli 2007 15:54 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
het was mijn voorstel
maar goed
Neee juist nietquote:Op maandag 30 juli 2007 15:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Misschien lag het aan bijde in plaats van beidequote:Op maandag 30 juli 2007 16:39 schreef _Drake_ het volgende:
Haha zo had ik laats iemand op paiq:
-Ik vind alle jongens hier maar saai...
Hoezo dat
-tja.... ik ze komen niet echt met een goed gesprek ofzo.
Heb je er mischien niet aan gedacht dat je wellicht zelf oersaai bent en zelf niets interresant vind?
het moet van bijde kanten komen niet verkeerd bedoeld.
....
*einde gesprek*
![]()
![]()
dat was het enige wat ze gezegt heeft..... welk onderwerp?quote:Op maandag 30 juli 2007 18:37 schreef Heldopsokken het volgende:
[..]
Misschien lag het aan bijde in plaats van beide. Ik ben ook spellingnazi genoeg om dat als een lichte afknapper te zien
![]()
waarschijnlijk lag het toch aan je onderwerp
Gewoon nog even genieten daarvan, dat andere komt vanzelf goedquote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...quote:Op maandag 30 juli 2007 18:34 schreef Miss_S het volgende:
alleen jammer dat mijn hoofd nog steeds daar is en nog niet bij de jongens hier voor dates
Is er nu dan officieel besloten dat dawg, ondanks zijn woonplaats, geen hork is??quote:Op zondag 29 juli 2007 23:33 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Nosh zei in mijn FoBo dat dawg zo smooth is.. En dat is 'ie ook wel een klein beetje. Eerlijk is eerlijk, hij is een leuke gesprekspartner op MSN. Maar ja, beter dawg dan een hork die plompverloren op MSN roept dat ie zin in je heeft.
![]()
Nou, genoeg reacties over wat een player is en waarom. Mijn idee van het waarom is puur omdat het kan! Of je nou man of vrouw bent, zolang mensen er in trappen blijf je het doen! Ik denk echt dat dat uiteindelijk de enige reden isquote:Op zondag 29 juli 2007 23:54 schreef MNR het volgende:
Ja, leuk item: players!
Wat is een player? En waarom 'playen' ze?
(staat even los van dawg hoor, just to make sure)
Echt waar, het taalgebruikquote:Op maandag 30 juli 2007 15:39 schreef Garisson72 het volgende:
Mooi gevalletje mixed signals. Intussen denkt die jongen dus: "ja dat kan ze nou wel zeggen, maar intussen kluif ik toch maar mooi met 'r, dus mijn buit is gewoon binnen. Gewoon hard2get of zo. Zei mijn grote broer."
ja dat is ook weer waarquote:Op maandag 30 juli 2007 19:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
wat is daar jammer aan? niks mis met nagenieten...
waarom?quote:Op maandag 30 juli 2007 20:24 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ingaan op een uitnodiging van iemand die ik leuk vind is best moeilijk
Niet waarquote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
maar ook een stuk meer te winnen, eventueel...quote:Op maandag 30 juli 2007 20:27 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
omdat ik dan wel wat te verliezen heb
Durf te leven!!quote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
dat klopt...misschien kun je maar beter het klooster in, schatquote:Op maandag 30 juli 2007 20:32 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ja maar als ik niet ga wordt mn ego/hart/wat dan ook niet gekrenkt![]()
Want????quote:
Have youquote:Op maandag 30 juli 2007 21:17 schreef Garisson72 het volgende:
have you been behaving while I was gone?
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...quote:Op maandag 30 juli 2007 21:10 schreef Lips het volgende:
Waar komt deze TT trouwens vandaan?? Emotioneel wrakhoutMooi gevonden maar wat bedoelen we ermee
Wat heb jij op johquote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Het gaat niet om het dunne deel van je lichaamquote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
oh, zei ik dat hardop?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:25 schreef mrbox het volgende:
[..]
Wat heb jij op joh![]()
Alles nog heel hier hoor![]()
Misschien een emotioneel wrak, maar wrakhout....quote:Op maandag 30 juli 2007 21:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zijn wij niet allen emotioneel wrakhout? de scheepjes van onze ziel, kapotgeslagen op de klippen van de liefde...drijvend waar de wind en de golven van het lot ons heenvoeren...![]()
ofzo![]()
Dun of dik, en welke maat je hebt ook hebt, volgens mij ben je gewoon een harstikke leuke meid en wat maakt dan de rest nog uit?quote:Op maandag 30 juli 2007 21:28 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb maat S/36?
en ik ben dun?
leuk?
hij heeft wel z'n best gedaan jaquote:Op maandag 30 juli 2007 23:14 schreef dawg het volgende:
Wat een gezeik over gewicht en spelling. En vanmiddag over uiterlijk. Laat me raden? Joe heeft al zijn oude cliche's weer uit de kast getrokken, en zo het halve topic op de kast gejaagd?
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
wauw.. mijn beste vriendin heeft me zojuist verteld dat ze verliefd op me is..
omg![]()
![]()
Veel plezier!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
Blij mee?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
En nu? Wederzijds? Vertel eens wat meer!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:18 schreef CSI_MIAMI het volgende:
omg![]()
![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 03:46 schreef MNR het volgende:
Okay, "pas wanneer de vogels weer gaan zingen"die liggen ws K.O. van m'n gekakelmaarre, t was me een gezellige avond wel. Trustu allemaal!
En ik denk ook dat ie t wel leuk vond, maar inside info is natuurlijk helemaal leuk!
quote:
Oke ontcijferdquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij heeft ze 't ongelooflijk op een zuipen gezet gisteravond en zich daarbij onbetamelijk misdragen, zoals het hoort.
De laatste zin slaat op de melding met groot cliffhanger-gehalte van CSI_MIAMI, denk ik.
ah...nu ik wat wakkerder ben ziet het er ineens een stuk logischer uit, jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
Volgens mij heeft ze 't ongelooflijk op een zuipen gezet gisteravond en zich daarbij onbetamelijk misdragen, zoals het hoort.
De laatste zin slaat op de melding met groot cliffhanger-gehalte van CSI_MIAMI, denk ik.
Nou een beetje verward.. maar eigenlijk wel blij mee.. we matchen erg goed qua karakter enzo.. en zij is eigenlijk precies wat ik in een dame zoek..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 00:52 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Blij mee?
Niet blij mee?
Verward?
Jij vindt haar ook leuk?
Wat was je reactie?
Er blijven zoveel vragen open staan na deze post.
Nou is raar.. maar ik hang daar een beetje tussenin eigenlijk.. Ik was vanaf het begin eigenlijk al meteen gek op haar.. juist omdat we zo goed matchte.. Dus.. volgens mij ben ik die verliefdheids fase voorbij..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:48 schreef Garisson72 het volgende:
Goed verhaal man, C_M!!
Zo te lezen laat je het gewoon lekker gebeuren dus, helemaal goed!
Zou je zeggen dat je zelf ook wel verliefd bent, of ga je 'akkoord' o.b.v. dat goed matchende karakter en de criteria die jij in een dame zoekt?
grote kans dat het weer terugkomt, lijkt me...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:54 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Nou is raar.. maar ik hang daar een beetje tussenin eigenlijk.. Ik was vanaf het begin eigenlijk al meteen gek op haar.. juist omdat we zo goed matchte.. Dus.. volgens mij ben ik die verliefdheids fase voorbij..
Ja dat vermoeden begin ik ook langzamerhand een beetje te krijgen haha..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
grote kans dat het weer terugkomt, lijkt me...
goed nieuws, manleuk voor je!
![]()
Precies, mensen met gelukkige relaties houden singles niet vanquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar je begrijpt wel dat je binnenkort met pek en veren het topic wordt uitgedragen hè.
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik ga nu even een smsje sturen dat ik op een bepaalde dag in een bepaalde plaats uitga waar een bepaalde jongen woont![]()
Kijk jou stoer zijnquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:47 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou ik date niet met dawg
Ik ga nu even een smsje sturen dat ik op een bepaalde dag in een bepaalde plaats uitga waar een bepaalde jongen woont![]()
Uhu.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:48 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
subtiel
is dat die jongen die toch eigenlijk stiekem wel leuk vindt, waardoor je niet zo goed met hem af durft te spreken?
O is dat 't.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:50 schreef Lips het volgende:
Kijk jou stoer zijn![]()
Ik vind het lef! Want je hebt gelijk, zodra iemand leuk blijkt te zijn wordt 'normaal' functioneren opeens onmogelijk![]()
3, 4, 5? Het worden er steeds meer.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:58 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Mwhaha.. ik vind 't echt zo ergIk ben nooit zo en nu opeens 3-4-5
dan vallen er alvast 2 af, lijkt me....3 is al overzichtelijker dan 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:13 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ja ik weet niet zeker welke ik allemaal mee moet tellen
de gene die met mij af willen spreken: 5
de gene die ik leuk vind: 3
nou ja alleen nummer 5quote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:15 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dan vallen er alvast 2 af, lijkt me....3 is al overzichtelijker dan 5![]()
weten ze van elkaar? ...want dan kan deze soap pas echt leuk worden...
hoewel niet voor jou, waarschijnlijk...
gelukkig maak je het jezelf niet moeilijk verderquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nou ja alleen nummer 5
maar die denkt dat het een grapje is
dus nee opzich weten ze t niet echt
maar ik heb ook niks met niemand dus eigenlijk valt er niks te weten
Oh, dan hoef je geen verantwoording af te leggen en kan je gewoon van 5 walletjes etenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 12:36 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nou ja alleen nummer 5
maar die denkt dat het een grapje is
dus nee opzich weten ze t niet echt
maar ik heb ook niks met niemand dus eigenlijk valt er niks te weten
hmm ja.. magoed.. zover ist nog nietquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:23 schreef Garisson72 het volgende:
allemaal leuk en aardig, maar je begrijpt wel dat je binnenkort met pek en veren het topic wordt uitgedragen hè.
Neuh. Dat zijn gewoon snolletjes..quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent toch geen player als je iemand leuk vind ?
ik heb vriendinnen die in een half jaar met 40 jongens zoenen die zijn toch ook geen players
toch![]()
Maar je vond ze toch niet alle 5 leuk.... je zei zelf dat je er mee zoende 'just for fun'quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik heb vriendinnen die in een half jaar met 40 jongens zoenen die zijn toch ook geen players
toch![]()
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:14 schreef Principessa.Farfalla het volgende:Nee het is een keurig meisje voor de rest dus dat vond ik zo vaag
Helemaal mee eens, Lipsje.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar je vond ze toch niet alle 5 leuk.... je zei zelf dat je er mee zoende 'just for fun'
En ik vind dat als je 5 jongens 'in de buurt houdt' dat je wel zeker played!! Of jij dat als een belediging of als een feit oppakt is aan jou!
Slechts een kwestie van tijd. Maar wel tof man!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 13:52 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
hmm ja.. magoed.. zover ist nog niet![]()
Hahaha! Jullie weten t wel spannend te maken hoorquote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:11 schreef Garisson72 het volgende:
all of the above?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig, ik stap er zelf wel op af enzo. Maar is dat verlegenheid, trots, vasthouden aan een rollenpatroon? Of gewoon luiheid?![]()
Allemaal een beetje, waarbij onzekerheid en rollenpatronen de belangrijkste zijn, denk ik.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig, ik stap er zelf wel op af enzo. Maar is dat verlegenheid, trots, vasthouden aan een rollenpatroon? Of gewoon luiheid?![]()
Alcoholist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:50 schreef MNR het volgende:
[..]
Hahaha! Jullie weten t wel spannend te maken hoor![]()
Gezien de vorige 4 posts over CSI gingen, leek t me wel voor de hand liggen. Dus Gari heeft helemaal gelijk
Enne... ja, we, m'n vriendin en ik, hebben het onwijs naar onze zin gehad. Weet niet precies hoe laat we zijn gaan slapen, maar in bed hebben we elkaar ook nog de oren van het hoofd gel*ld. Ik ben er maar mee opgehouden toen ik merkte dat ze op een gegeven moment in slaap gevallen was![]()
En vanmorgen werden we pas om 13.30u wakker
Een kei-leuke avond dus. En nu gaan we weer lekker verder. Heerlijk zo'n vrije dag, goed gebruik van maken dacht ik zo![]()
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:51 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Allemaal een beetje, waarbij onzekerheid en rollenpatronen de belangrijkste zijn, denk ik.
Nee, denk vanavondquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:52 schreef Abbadon het volgende:
Dank je voor de update MNRen tot morgen dan maar weer?
ken jij vrouwen die niet onzeker zijn?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef dawg het volgende:
[..]
Nou, ik ken ook vrouwen die niet onzeker zijn, maar dat ook niet doen. En maar lullen dat ze oh zo geemancipeerd zijn.
tot vanavond dan maarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:55 schreef MNR het volgende:
[..]
Nee, denk vanavond
(dan lees ik alles wel weer bij, interessant item, de 40-jongens norm. Altijd leuk om iets te lezen wat ik zelf niet ken) Bubbaaj
Ja, 95% van de vrouwen is onzeker, dus 5%.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:56 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ken jij vrouwen die niet onzeker zijn?![]()
![]()
Zijn we daar nou nog niet uitquote:
That makes 2!! 35 ok, maar 40quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Mien god, 40 jongens in een paar maanden?
Ik ben wáy te ouderwets.
Ik denk dat ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.
Denk ik dan.
Nou ja, het is ook door te trekken naar het op iemand afstappen. Die stap wordt ook meestal door mannen gezet, dus ik denk dat vrouwen gedurende het hele proces onzekerder zijn en vasthouden aan dat rollenpatroon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.
Denk ik dan.
Just a slutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
toch![]()
Inderdaad, als iets het beetje zelfvertrouwen wat ik soms heb aan gort helpt is het wel verliefd zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat mannen niet onzeker worden van verliefdheden en wat dies meer zei.
Ga ik morgen testenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, 95% van de vrouwen is onzeker, dus 5%.Echt, zeg eens tegen een vrouw dat ze een bad hairday heeft, en ze loopt zich uren op te fokken om er daarna even op terug te komen en te vragen of het echt zo erg is. Gisteren nog meegemaakt.
Ja, wel mee eens. Maar je bent nu al een hoofdstuk verder. Ik bedoelde het eerste contact zeg maar. Wat vrij vaak door de man gelegd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat man en vrouw even onzeker zijn als ze iemand echt leuk vinden. Niet als het gewoon een kwestie is van "die ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit", dan is de man die op de vrouw afstapt niet onzeker, want gut je kunt het altijd proberen en er zijn nog wel meer lekkere vrouwen in de zaal. En de vrouw is dan ook niet onzeker, want gut er zijn er al wel meer die het die avond hebben geprobeerd.
Het heeft m.i. niets met de rollen van zelf benaderen of benaderd worden te maken, maar met hoe graag je wilt dat het met deze persoon iets wordt.
Nouja, dat was dus mijn vraag. Hoe dat komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef thaleia het volgende:
Zijn daar de vrouwen onzekerder denk je? Ik zou juist eerder verwachten andersom. De man moet het werk doen en de vrouw kan achteroverleunend afwachtenTenzij ze hem al heel leuk vindt natuurlijk, dan krijg je wel van die taferelen van shit waarom belt/smst/mailt hij nou niet?
Dat laatste gaat wel wat erg ver niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
ik ben er wel achter dat ik nog echt te onzeker ben om de eerste stap te zetten
het moet wel echt vanuit de man komen en dan moet ik nog kunnen geloven dat hij me echt leuk vind
Ik vat je. Had ik mazzel: C_c was mijn redster in de nood deze keerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef Lips het volgende:
Pff, damn zeg! Ik snap best dat we niet allemaal rekening met mij kunnen houden, maar dat het me iedere keer m'n avond kost om alleen maar bij te lezen
Ik vrees van wel als ik dat zo allemaal lees. Leuk verhaal, ben blij voor je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
** Betekend dit het einde van CSI_MIAMI in het singles topic![]()
![]()
**
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik hem echt echt echt leuk vind.. maar ik kreeg eerst zo een kriebel in mn buik ook en dat heb ik dan weer niet bij iedereen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
![]()
Mmmm... ik houd me er nooit zo mee bezig eigenlijk (met dat soort vragen). Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb zelf mannen veroverd en ik ben veroverd. Maar hoe, wat en waarom? Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef thaleia het volgende:
Zijn daar de vrouwen onzekerder denk je? Ik zou juist eerder verwachten andersom. De man moet het werk doen en de vrouw kan achteroverleunend afwachtenTenzij ze hem al heel leuk vindt natuurlijk, dan krijg je wel van die taferelen van shit waarom belt/smst/mailt hij nou niet?
ik ben ook moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat laatste gaat wel wat erg ver niet?
Dan kan die het nooit goed doen.
Lijkt mij beter voor jezelf jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben ook moeilijk
maar probeer het te veranderen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet het
maar zo makkelijk is het niet als je onzeker bent
Het feit an sich dat je onzeker bent betekend absoluut niet dat een relatie krijgen onmogelijk is, hele volksstammen onzekeren lukt het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet het
maar zo makkelijk is het niet als je onzeker bent
waarom? je bent allebei aan het fitnessen, dus je hebt in ieder geval al een gemeenschappelijke interesse...da's alvast een voorsprong op de kroeg, plus een onderwerp om over te praten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef QCC het volgende:
Pfoe, iemand ervaring met de perikelen van het sportschool-versieren? Liepen wel enkele mogelijk interessante dames rond maarja, in een fitnessruimte contact maken is nog veel lastiger dan in een kroeg.
Ik ken het, de eerste stap is sowieso altijd moeilijk, en als je onzeker bent en verwachtingen hebt dan word het alleen nog maar moeilijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
het moet wel echt vanuit de man komen en dan moet ik nog kunnen geloven dat hij me echt leuk vind
Nou, nou, nou, wat dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:31 schreef MNR het volgende:
Kriebels in de buik, zeldzaam, maar als ik ze dan heb... nou, nou, nou![]()
Ah, een vrouw naar mijn hart. Zouden meer vrouwen moeten doen. Zolang het er geen 40 in een half jaar zijn, that is.quote:Ik heb zelf mannen veroverd
Wil je mijn sixpackje eens voelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom? je bent allebei aan het fitnessen, dus je hebt in ieder geval al een gemeenschappelijke interesse...da's alvast een voorsprong op de kroeg, plus een onderwerp om over te praten...
Als me iets vreselijk raakt om over te praten met een vrouw dan is het fitness welquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:41 schreef Abbadon het volgende:
[..]
waarom? je bent allebei aan het fitnessen, dus je hebt in ieder geval al een gemeenschappelijke interesse...da's alvast een voorsprong op de kroeg, plus een onderwerp om over te praten...
Sportschool is toch wel de makkelijkste plek van allemaal. Maak oogcontact, begin standaard met "lekker aant trainen?" etc etc...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef QCC het volgende:
Pfoe, iemand ervaring met de perikelen van het sportschool-versieren? Liepen wel enkele mogelijk interessante dames rond maarja, in een fitnessruimte contact maken is nog veel lastiger dan in een kroeg.
Mss werkt de zin "jemig wat train jij rottig zeg" beter ze luisteren toch vaak niet en anders ben je teminste wel orgineelquote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:48 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Sportschool is toch wel de makkelijkste plek van allemaal. Maak oogcontact, begin standaard met "lekker aant trainen?" etc etc...
Ironisch genoeg is er ongetwijfeld een bepaalde type vrouw dat daar helemaal voor gaatquote:
tja...persoonlijk zou ik er ook niet aan moeten denken om daar een zinnig gesprek over te voeren, maar het gaat in principe alleen om het aanknopen van een gesprek...een eerste opmerking of vraag om contact te maken...altijd beter om iets te zeggen dat ergens op slaat dan een suffe openingszin...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:46 schreef Heldopsokken het volgende:
Als me iets vreselijk raakt om over te praten met een vrouw dan is het fitness wel![]()
zou je het echt zo erg vinden om in een half jaar door 40 vrouwen veroverd te worden?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:44 schreef dawg het volgende:
Ah, een vrouw naar mijn hart. Zouden meer vrouwen moeten doen. Zolang het er geen 40 in een half jaar zijn, that is.
Ja want jij zou niet voor een strak vrouwtje gaan die vraagt of je haar buik even wilt voelenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is er ongetwijfeld een bepaalde type vrouw dat daar helemaal voor gaat![]()
Tuurlijk. Je hebt gelijk hoor. Een gemeenschappelijke interesse is voor mij echter iets waar je langer over praat en niet iets wat alleen dient om een gesprek te beginnen.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
Ironisch genoeg is er ongetwijfeld een bepaalde type vrouw dat daar helemaal voor gaat![]()
[..]
tja...persoonlijk zou ik er ook niet aan moeten denken om daar een zinnig gesprek over te voeren, maar het gaat in principe alleen om het aanknopen van een gesprek...een eerste opmerking of vraag om contact te maken...altijd beter om iets te zeggen dat ergens op slaat dan een suffe openingszin...
die knul fitnesst kennelijk, en ziet daar vrouwen die hij wil aanspreken...wat is je probleem?
Niets dat je niet goed kunt maken met een dikke portemonaille of iets anders dat enige status heeft.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want jij zou niet voor een strak vrouwtje gaan die vraagt of je haar buik even wilt voelen![]()
Dus even terugkomend op jouw reacties op gemaakte commentaren, mag ik hier uit opmaken dat jij een playster bent ?quote:[b]Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef Lips het
Nou, genoeg reacties over wat een player is en waarom. Mijn idee van het waarom is puur omdat het kan! Of je nou man of vrouw bent, zolang mensen er in trappen blijf je het doen! Ik denk echt dat dat uiteindelijk de enige reden is
btw, playing is fun
[..]
het gaat om het innerlijk, Joey...dat weet je toch?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:21 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ja want jij zou niet voor een strak vrouwtje gaan die vraagt of je haar buik even wilt voelen![]()
Dom Joey dom! Ik vergeet t altijd! Innerlijk... Hmmm... geilllquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:37 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het gaat om het innerlijk, Joey...dat weet je toch?![]()
Bepaalde eigenschappen van het innerlijk kunnen ook geil zijn ja,quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom Joey dom! Ik vergeet t altijd! Innerlijk... Hmmm... geilll![]()
dat bedoel ik...zou jij niet gaan voor een strak vrouwtje dat vraagt of je even aan haar innerlijk wil voelen?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:43 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dom Joey dom! Ik vergeet t altijd! Innerlijk... Hmmm... geilll![]()
Ookal ben ik geen dokter, ben ik nooit te beroerd om even te temperaturen...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:51 schreef Abbadon het volgende:
[..]
dat bedoel ik...zou jij niet gaan voor een strak vrouwtje dat vraagt of je even aan haar innerlijk wil voelen?![]()
ik wist het wel...onder die ruwe bolster klopt het warme hart van een echte humanist!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:54 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ookal ben ik geen dokter, ben ik nooit te beroerd om even te temperaturen...
40, dat vind ik veel ja. Erg veel, jij niet dan?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:20 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zou je het echt zo erg vinden om in een half jaar door 40 vrouwen veroverd te worden?
...of interpreteer ik je nu verkeerd?![]()
haha...alle macho onzin terzijde: absoluut jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 23:29 schreef dawg het volgende:
40, dat vind ik veel ja. Erg veel, jij niet dan?
nee niet just for funquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:41 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar je vond ze toch niet alle 5 leuk.... je zei zelf dat je er mee zoende 'just for fun'
En ik vind dat als je 5 jongens 'in de buurt houdt' dat je wel zeker played!! Of jij dat als een belediging of als een feit oppakt is aan jou!
En als de man in kwestie dat ook heeft gaat het niks worden.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
Nou meid, dan hoor ik graag de ontwikkelingen, want dat lijkt me een lastige keuze worden zoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee niet just for fun
ik vind ze alle 5 leuk
maar 3 iets meer dan leuk
die andere 2 niet echt leuk genoeg voor meteen een relatie zeg maar
Keep us posted!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:32 schreef CSI_MIAMI het volgende:
thnx voor de positieve reacties.. echt tof!
Ben zelf ook erg happy hahamaar nog steeds single hoor
"Nou, dan voor jou geen passionele, intense seks"quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
en dan het alombekende en evenzohard gevreesde "je bent een hele leuke vent, maarrr...".![]()
Dat mag, maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef Minkeltje het volgende:
Dus even terugkomend op jouw reacties op gemaakte commentaren, mag ik hier uit opmaken dat jij een playster bent ?
Lol, voor mij bevestig je hier wat ik eerder zeiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee niet just for fun
ik vind ze alle 5 leuk
Hahaha!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Lips het volgende:
Het is zwaar deze ochtend![]()
Werd ik vanmorgen wakker in mijn onopgemaakte bed, loop ik de kamer in staan daar 3 lege flessen rose en een fles massage-olie![]()
Mijn visite heeft om half 3 gesmst dat het gezellig was, dus ik denk dat ik iets na 2 uur in bed lag...
*neemt nog een bak koffie*
waarom overkomt je dat niet meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik durf best de eerste stap te zetten, maar alléén als er een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat betreffende actie het beoogde resultaat gaat opleveren. 't Gevaar is dan weer dat je uit allerlei signalen van haar valse hoop kunt gaan putten. Clouded vision en zo. Dus dat je dan denkt dat het een sure deal is, en dan het alombekende en evenzohard gevreesde "je bent een hele leuke vent, maarrr...".![]()
Dat overkomt me tegenwoordig evenwel gelukkig niet meer.
Ik heb er beelden bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Lips het volgende:
Werd ik vanmorgen wakker in mijn onopgemaakte bed, loop ik de kamer in staan daar 3 lege flessen rose en een fles massage-olie![]()
Ik zie een player eigenlijk meer als iemand die kijkt hoe ver hij/zij kan gaan. En zo lang er nix echt misgaat, gaat de player steeds verder. Intussen weet de player heel goed dat dit niet heel chique is, maar dat wordt dan met wat kop-in-zand-opmerkingen weggehoond ("ach ze doen er toch zelf aan mee..."quote:En ik zie een player als iemand die mensen aan het lijntje houdt (en er dan het liefste een paar tegelijk heeft).
Dus nee, ik ben geen player, maar ik vind het wel leuk om te spelen
Ik geloof best dat ik met meerdere vrouwen in contact kan zijn die ieder op hun eigen manier bij me zouden passen. Maar ik zou ze nooit alledrie tegelijk als relatiemateriaal kunnen zien. Dat zou er altijd één van de drie zijn, lijkt me.quote:Ik geloof zeker dat je meer dan 1 iemand leuk kan vinden, maar om nou 3 mannen leuk genoeg te vinden voor een relatie... Is het wel echt zo dat je ze zo leuk vindt, of wacht je af welke echt voor jou zal gaan, om je daar vervolgens in te storten?
eigenlijk simpelweg omdat ik niet meer doe aan het overromantiseren van De Liefde en alles wat daarbij hoort - bijvoorbeeld de vage signalen die je krijgt, die je natuurlijk jouw kant op gaat praten. Door jarenlange schade en schande wijsgeworden leg ik mezelf op het te zien voor wat het is: een vaag signaal.quote:
Je zou overigens kunnen denken dat het me niet overkomt omdat ik geen initiatief meer ontplooi, maar da's ook weer niet waar. Mijn laatste versierpogingen slaagden steeds, omdat ik wachtte tot ik zekerheid had. Voorzover dat kan, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef MNR het volgende:
"Nou, dan voor jou geen passionele, intense seks"![]()
(Je moet jezelf gewoon de leukste persoon op Aarde vinden!)
ja klopt. Ik ben echter blij dat ik tegenwoordig die 'hoogspanning' wat kan beteugelen.quote:Ik heb er niet zo'n moeite (meer) mee de eerste stap te zetten...maar het scheelt ook wat je 'beoogde resultaat' is, natuurlijk...of je voor een leuk gesprek gaat, of met de hooggespannen verwachting dat dit wellicht de liefde van je leven is...
zelfs mannen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
En zo zie je maar weer, dat zelfs mannen een inhoudelijk gesprek met elkaar onderling kunnen voeren![]()
*werpt knuppel*quote:
het is ook altijd wat met die kippetjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef MNR het volgende:
*werpt knuppel*
Kijk, die had ik in het hoenderhok neergelegd
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is ook altijd wat met die kippetjes![]()
haha ja jij leek me er al zoeen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef Abbadon het volgende:
haha...'t is maar goed dat je die opmerking hebt toegevoegd, Garisson, want anders had ik je inderdaad met relatieve zekerheid om de oren geslagen
Preach it, brothah!quote:Maar goed...je hebt wel gelijk...vroeger, toen ik nog een kleine Abbadon was, had ik de neiging te overromantiseren...en hoe zwaarder je het voor jezelf maakt, hoe onmogelijker je het jezelf maakt om niet teleurgsteld te raken...tegenwoordig maakt het me minder uit, en slagen versierpogingen meestal wel...
het succes van een versierpoging lijkt haast omgekeerd evenredig aan het resultaat dat je ervan verwacht
Hehe..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
het is ook altijd wat met die kippetjes![]()
dank u...dank u...quote:
guilty as chargedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
haha ja jij leek me er al zoeen...![]()
RZ is een geval apart....een wandelende self-fulfilling prophecy....hijzelf is z'n ergste vijandquote:Preach it, brothah!![]()
Maak je wel even wat notities, RealZeus?
Haha thx..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou meid, dan hoor ik graag de ontwikkelingen, want dat lijkt me een lastige keuze worden zo
Overigens vind ik dat P.F. hier soms een beetje onterecht een kleine vuurlinie over zich heen krijgt. Bedoel, als haar vriendinnen allemaal zoveel zoenen (40 in een paar maanden tijd) vind ik het niet meer dan logisch dan dat dat voor haar normaal is (je kijkt immers naar je omgeving).
[..]
Als ie maar geen oorlog verklaart aan z'n ergste vijandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Abbadon het volgende:
RZ is een geval apart....een wandelende self-fulfilling prophecy....hijzelf is z'n ergste vijand![]()
ik geloof dat hij daarmee al in oorlog isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Lips het volgende:
Als ie maar geen oorlog verklaart aan z'n ergste vijand
haha...nee hoor...het kan veel erger, en een slet ben je zeker nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha thx..
Okee... 5 in 5 maanden
en over 12 maanden 7
misschien zelfs wel over 18 maanden 8
ben ik nu nog zo een sletalleen zoenen he.. geen seks... vond ze allemaal leuk...
nee als je ze leuk vond ben je geen slet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben ik nu nog zo een sletalleen zoenen he.. geen seks... vond ze allemaal leuk...
Just kiss and don't tellquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha thx..
Okee... 5 in 5 maanden
en over 12 maanden 7
ja nou.... dan zoen ik 1x met een jongen denk ik het wordt niks want ja we hebben na 3 maanden nog niet afgesproken....... zeg ik dat ik in zn stad uit ben en hij toevallig ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...nee hoor...het kan veel erger, en een slet ben je zeker niet
hooguit wat overenthousiast![]()
Nou ja het is niet dat ik het op mn voordeur heb geschreven.. maar heb of vriendinnen met 3 jaar een vast vriendje of vrinendinnen die dat hadden waar t mee uit is en alles wat los en vast zitten zoenen blijkbaarquote:
je kunt ook gewoon accepteren dat het zo gelopen is, en vóóruit kijken ipv in die 'had ik toen nou maar' en 'waarom kwam dit tóen nou niet'-toon te blijven hangen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:50 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
krijg ik opeens wel hele uitnodigingen en vind ik hem toch wel leuk als had ik me alweer in 't volgende gestort...
maar dat maakt alles complex![]()
Ik zie t exponentieel verband niet, maar sois.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha thx..
Okee... 5 in 5 maanden
en over 12 maanden 7
t was geen exponentieel verbandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zie t exponentieel verband niet, maar sois.
Of je een slet bent? Tja, dat probeerde ik al uit te leggen, het is maar net hoe jij of een ander er tegenaan kijkt. Ik had bijv. een huisgenote die een boekje bijhield met alle jongensnamen met wie ze gezoend had. Dat waren er 73 of zo. Zij en haar vriendinnen deden dit, puur voor het spel.
Het zou mijn ding niet zijn, ik vind zoenen behoorlijk intiem, maar ik veroordeel haar ook niet. Heb nog 2 vriendinnen, drop-dead-gorgeous. Ook allebei van die zoeners geweestDe een is nu verloofd, de ander woont samen en gaat 'helemaal oud met hem worden'.
Wat ik wil zeggen is, voor de een ben je al snel een slet (omdat je gewoon maar Jan en Alleman pakt), voor de ander is het normaal (zoenen is just fun, have plenty of it). Ik denk dat je gewoon zelf je eigen conclusie moet trekken. Het is lekker jouw leven. Zolang het geen obsessie is/wordt, en je lekker met je beide benen op de grond blijft staan, lijkt me dat er niets aan de hand is.
Je hebt toch nog wel wat olie overgelaten voor vrijdag, hoop ik?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Lips het volgende:
Maar natuurlijk!!! Ik zou toch alleen mezelf pesten als ik het op had gemaakt, dan zou jij me niet kunnen masserenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:12 schreef dawg het volgende:
[..]
Je hebt toch nog wel wat olie overgelaten voor vrijdag, hoop ik?
Moet je wel lief zijn.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:20 schreef Lips het volgende:
[..]
Maar natuurlijk!!! Ik zou toch alleen mezelf pesten als ik het op had gemaakt, dan zou jij me niet kunnen masseren![]()
En sex? Daar doen we helemaal niet aan? Snap de lol van t zoenen echt niet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:01 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee dat doe ik juist niet.. maar als zo een jongen zich opeens op een presenteerblaadje komt opdienen dan denk ik toch niet van.. nou je had lekker maar eerder dat moeten bedenken
t gaat zo als t gaaat
Nou dan moet ie wel eerst even officieel mn vriendje zijn en zoquote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef JoeyT het volgende:
[..]
En sex? Daar doen we helemaal niet aan? Snap de lol van t zoenen echt niet...![]()
Ik spreek je over een paar jaar wel weerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Nou dan moet ie wel eerst even officieel mn vriendje zijn en zo![]()
Ah, vertel Joey!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:53 schreef JoeyT het volgende:
En sex? Daar doen we helemaal niet aan? Snap de lol van t zoenen echt niet...![]()
Dan gingen we gezellig kletsen. Hadden we een leuke avond inclusief haar vrienden en mijn vriendinnen. Niets qua zoenen in de uitgaansgelegenheid. Dan vroeg ik of ze zin had om wat bij mij te komen drinken, of zij vroeg of ik bij haar kwam. En was die mogelijkheid er niet dan wisselden we telnummers uit en spraken we een andere keer af.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:20 schreef MNR het volgende:
[..]
Ah, vertel Joey!![]()
Toen jij vrijgezel was en er kwam een dame op je af dan......
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:
Dan gingen we gezellig kletsen. Hadden we een leuke avond inclusief haar vrienden en mijn vriendinnen. Niets qua zoenen in de uitgaansgelegenheid. Dan vroeg ik of ze zin had om wat bij mij te komen drinken, of zij vroeg of ik bij haar kwam. En was die mogelijkheid er niet dan wisselden we telnummers uit en spraken we een andere keer af.
Oh, maar als doorgewinterde player lukt dat wel!quote:
Oh dat siert je dan weer wel! Dat je overal wel je tong in steekt maar er niet meteen voor gaat liggenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:04 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Nou dan moet ie wel eerst even officieel mn vriendje zijn en zo![]()
ja leuk zo'n rookgordijn Joey, maar jij begon over sex en dat zie ik dan spontaan ineens heel niet terugkomen in jouw uiteenzetting. What gives?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:30 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dan gingen we gezellig kletsen. Hadden we een leuke avond inclusief haar vrienden en mijn vriendinnen. Niets qua zoenen in de uitgaansgelegenheid. Dan vroeg ik of ze zin had om wat bij mij te komen drinken, of zij vroeg of ik bij haar kwam. En was die mogelijkheid er niet dan wisselden we telnummers uit en spraken we een andere keer af.
Lijkt me duidelijk... Als je thuis afspreekt dan doe je dat niet alleen voor een kopje kruiden theequote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:53 schreef Garisson72 het volgende:
[..]
ja leuk zo'n rookgordijn Joey, maar jij begon over sex en dat zie ik dan spontaan ineens heel niet terugkomen in jouw uiteenzetting. What gives?![]()
Wat zeg je dat weer mooi.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:46 schreef Lips het volgende:
Oh dat siert je dan weer wel! Dat je overal wel je tong in steekt maar er niet meteen voor gaat liggen![]()
Op een gegeven moment kom je op een leeftijd of ga je uit op plaatsen waar je alleen maar voor lul staat als je gaat lopen zoenenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan maar beter eerst zoenen in de disco.. als ie er niks van bakt dan kun je altijd nog zeggen dat je even naar de wc gaat om vervolgens niet meer terug te komen....![]()
</grootspraak>quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef JoeyT het volgende:
Lijkt me duidelijk... Als je thuis afspreekt dan doe je dat niet alleen voor een kopje kruiden thee
Niets rookgordijn dus...
Oh, dus als iemand bij jou thuis komt wordt er meteen gesext?? Of ben ik nu te kort door de bochtquote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:55 schreef JoeyT het volgende:
Lijkt me duidelijk... Als je thuis afspreekt dan doe je dat niet alleen voor een kopje kruiden thee
Niets rookgordijn dus...
Ach, als het toch al in de kroeg is kan je 'm ook gewoon zeggen dat ie waardeloos zoentquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Je kan maar beter eerst zoenen in de disco.. als ie er niks van bakt dan kun je altijd nog zeggen dat je even naar de wc gaat om vervolgens niet meer terug te komen....![]()
Want het gaat anders in jouw wereldje?quote:
Als je een meisje net hebt leren kennen en ze gaat met je mee naar huis dan weet je beide wel waarom je dat doet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:09 schreef Lips het volgende:
[..]
Oh, dus als iemand bij jou thuis komt wordt er meteen gesext?? Of ben ik nu te kort door de bocht![]()
[..]
Ik zou heus wel meegaan voor een kopje kruidenthee, graag zelfsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:09 schreef JoeyT het volgende:
Want het gaat anders in jouw wereldje?
Tsja sommige vrouwen zijn daar misschien moeilijker in. Over het algemeen zijn vrouwen bijna gelijk aan mannen imo. Verder als een meisje met je mee naar huis gaat is er sowieso wel sprake van een seksuele spanning...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:13 schreef MNR het volgende:
[..]
Ik zou heus wel meegaan voor een kopje kruidenthee, graag zelfsdikke plus dat je aan komt zetten met kruidenthee btw. Me laten zoenen? Heel misschien, als ie de juiste snaar weet te raken
(en dan heb ik het niet over handje hier, handje daar)
Maar direct sexen, haha! Nee, daar hoeft ie in z'n stoutste dromen niet eens over na te denken.
True, heb je helemaal gelijk inquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:17 schreef JoeyT het volgende:
Tsja sommige vrouwen zijn daar misschien moeilijker in. Over het algemeen zijn vrouwen bijna gelijk aan mannen imo. Verder als een meisje met je mee naar huis gaat is er sowieso wel sprake van een seksuele spanning...
Zoenen om t zoenen vind ik alleen fijn met een meisje waar ik gek op ben, dus met mn vriendin.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:22 schreef dawg het volgende:
Als een vrouw goed kan zoenen vind ik dat zeer zeker niet boring, maar juist erg lekker. En kan ook heel geil zijn.
En ik ga er vanuit dat het slechts voor een aantal keer is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:20 schreef MNR het volgende:
[Reactie op edit: ] Hahaha! Ik ga er ook van uit dat een man me de moeite waard vindt
Ik kan gewoon goed zoenen, het zou zonde zijn om dat de vrouwelijk helft van de wereldbevolking te onthouden.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:26 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Zoenen om t zoenen vind ik alleen fijn met een meisje waar ik gek op ben, dus met mn vriendin.![]()
Voor de rest kan het zoenen om het zoenen me gestolen worden
Dus dan ga je uit, ben je aant zoenen met iemand... Hmmm lekker denk je bij je zelf... En dan... NIETS.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:29 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik kan gewoon goed zoenen, het zou zonde zijn om dat de vrouwelijk helft van de wereldbevolking te onthouden.
Ik zoen niet om het zoenen, maar om weet ik veel, waarom zijn bananen krom?
Ik zuip een paar pilsjes, denk: oh lekker man, en dan niks. Ik eet een pizza, denk: oh, lekker man, en dan niks. Sex idem. Drugs idem. Wat is je punt? Nothing lasts forever.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Dus dan ga je uit, ben je aant zoenen met iemand... Hmmm lekker denk je bij je zelf... En dan... NIETS.
Als je iemand het einde vindt geef ik je gelijk... Maar is het meer geilheid dan hoeft alleen zoenen van mij niet...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:36 schreef JoeyT het volgende:
Dus dan ga je uit, ben je aant zoenen met iemand... Hmmm lekker denk je bij je zelf... En dan... NIETS.
Als je iemand het einde vindt geef ik je gelijk... Maar is het meer geilheid dan hoeft alleen zoenen van mij niet...
Mijn punt: Biertje staat voor je, maar je mag hm niet 'nemen'. Pizza onder je neus, maar je mag geen hap 'nemen' etcquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:38 schreef dawg het volgende:
[..]
Ik zuip een paar pilsjes, denk: oh lekker man, en dan niks. Ik eet een pizza, denk: oh, lekker man, en dan niks. Sex idem. Drugs idem. Wat is je punt? Nothing lasts forever.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:40 schreef Lips het volgende:
[..]onee, je bent nooit goed gezoend....
Ik kan me goed vinden in wat dawg zegt! Zoenen is gaaf![]()
misschien moet je een keer met dawg zoenen om te ervaren wat hij bedoelt![]()
Dan hebben wij dus een andere beleving van zoenen! Zoenen is ook nog gaaf als je 2 keer 13 bent, en ik hoop ook nog als ik 3 keer 13 ben!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:44 schreef JoeyT het volgende:
Zoenen is gaaf als je 13 bent. Nogmaals zoenen is alleen leuk als je die ander te gek vindt. Voor de rest kan het me echt geen zak schelen. Geef mij maar gewoon sex, en het zoenen met mn vriendin.
Hahahahahah, right. Als ik mag kiezen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:40 schreef Lips het volgende:
[..]onee, je bent nooit goed gezoend....
Ik kan me goed vinden in wat dawg zegt! Zoenen is gaaf![]()
misschien moet je een keer met dawg zoenen om te ervaren wat hij bedoelt![]()
Ja, eensch dus.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Dan hebben wij dus een andere beleving van zoenen! Zoenen is ook nog gaaf als je 2 keer 13 bent, en ik hoop ook nog als ik 3 keer 13 ben!
Zoenen is intiem, leuk, speels, geil en dus gaaf!![]()
Zoenenquote:
Dat ga je nog weleens een keertje zingen voor mij he?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:43 schreef MNR het volgende:
Ik kan zo goed zoenen, ze hebben er zelfs een nummer over geschreven![]()
*zet op to do list voor vrijdag*quote:
Geile beerquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
eens met Joey.
Nu ga ik verder met zoenen, gaan jullie maar verder met het praten erover...
Des te lekkerder is het wanneer het wel mag.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:41 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Mijn punt: Biertje staat voor je, maar je mag hm niet 'nemen'. Pizza onder je neus, maar je mag geen hap 'nemen' etc![]()
Begon al bang te worden dat ik de enige was...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:45 schreef Garisson72 het volgende:
eens met Joey.
Nu ga ik verder met zoenen, gaan jullie maar verder met het praten erover...
Als je gaat neuken jaquote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:46 schreef Lips het volgende:
[..]
Zoenen is intiem, leuk, speels, geil en dus gaaf!![]()
D'r is maar 1 nummer dat ik voor jou zing en dat begint zo: "2 emmertjes water halen, 2 emmertjes pompen..."quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:47 schreef dawg het volgende:
Dat ga je nog weleens een keertje zingen voor mij he?
Wat veel goede zoeners in dit topic zeg.
Hahahahahaha. Oh, is dat zo? Jij slaapt dan toch nog hoor, als ik met die emmer langs je bed sta.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
D'r is maar 1 nummer dat ik voor jou zing en dat begint zo: "2 emmertjes water halen, 2 emmertjes pompen..."
Ocherm, jij bent er zoeenquote:
Ja want zo zijn heus niet alle mannenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:49 schreef MNR het volgende:
Geile beer![]()
Heb je zo'n gave screensaver ja?
Ja, daar zul jij je echt druk om hebben zitten maken ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Begon al bang te worden dat ik de enige was...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik durf best de eerste stap te zetten, maar alléén als er een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat betreffende actie het beoogde resultaat gaat opleveren. 't Gevaar is dan weer dat je uit allerlei signalen van haar valse hoop kunt gaan putten. Clouded vision en zo. Dus dat je dan denkt dat het een sure deal is, en dan het alombekende en evenzohard gevreesde "je bent een hele leuke vent, maarrr...".![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof dat hij daarmee al in oorlog isen hij is aan de verliezende hand
Doe er dan wat aan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar.
En ik heb vroeger werkelijk gedacht dat je, als je maar genoeg voor haar deed, nog wel in de picture zou komen. Echt , ik was zo dom op dat gebied. In dat opzicht ben ik wijzer. Als ik het zinnetje:"Je bent heel lief, maar..."hoor dan zet ik het bij maar al op een lopen.
Let me put it this way: ik had het nummer:Ïk wou dat ik jou was" van Veldhuis& Kemper kunnen schrijven.
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je goed leest kun je zien dat het woordje vroeger in die post staat.
Zeus! Een goedemiddag, welkom in het zoenparadijsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
@MNR: Ik was idd laat op. Nachtdienst, jeweets.
kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.
Als je dus nooit door de vrouwen als optie wordt aangezien, zal je het ook niet worden. Dus zorg ervoor dat je een optie wordt>Ga naar de sportschool.
zoenparadijs? dat belooft wat...ik zou er haast nieuwsgierig van worden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
Een goedemiddag, welkom in het zoenparadijs![]()
Ik zal t weer even op mn charmate manier zeggen: Als je in de spiegel kijkt en je ziet een dikzak, dan moet je wel heel erg je best doen om in jezelf te geloven. Als je dat geicht verliest en strakker in je vel komt te zitten dan ben je ten eerste aantrekkelijker voor het andere geslacht. Maar omdat je ook aantrekkelijker wordt in je eigen ogen zal je dat weer uitstrallen. Win-win situatie dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Omdat het nogal 'plat' en op uiterlijk gericht lijkt, denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap echt echt echt niet dat mensen dit nog steeds niet willen inzien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee niet just for fun
ik vind ze alle 5 leuk
Daar ga je weer.quote:
Komt hij weer aan met zijn sportschool. Ik zou haast denken dat jij vertegenwoordiger bent van de Sportscholenfederatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.
Als je dus nooit door de vrouwen als optie wordt aangezien, zal je het ook niet worden. Dus zorg ervoor dat je een optie wordt>Ga naar de sportschool.
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |