Hahahahahaha. Oh, is dat zo? Jij slaapt dan toch nog hoor, als ik met die emmer langs je bed sta.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:54 schreef MNR het volgende:
[..]
D'r is maar 1 nummer dat ik voor jou zing en dat begint zo: "2 emmertjes water halen, 2 emmertjes pompen..."
Ocherm, jij bent er zoeenquote:
Ja want zo zijn heus niet alle mannenquote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:49 schreef MNR het volgende:
Geile beer![]()
Heb je zo'n gave screensaver ja?
Ja, daar zul jij je echt druk om hebben zitten maken ja, dat denk ik ook.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 14:51 schreef JoeyT het volgende:
Begon al bang te worden dat ik de enige was...
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik durf best de eerste stap te zetten, maar alléén als er een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat betreffende actie het beoogde resultaat gaat opleveren. 't Gevaar is dan weer dat je uit allerlei signalen van haar valse hoop kunt gaan putten. Clouded vision en zo. Dus dat je dan denkt dat het een sure deal is, en dan het alombekende en evenzohard gevreesde "je bent een hele leuke vent, maarrr...".![]()
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:43 schreef Abbadon het volgende:
[..]
ik geloof dat hij daarmee al in oorlog isen hij is aan de verliezende hand
Doe er dan wat aan...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Dit is echt zo herkenbaar.
En ik heb vroeger werkelijk gedacht dat je, als je maar genoeg voor haar deed, nog wel in de picture zou komen. Echt , ik was zo dom op dat gebied. In dat opzicht ben ik wijzer. Als ik het zinnetje:"Je bent heel lief, maar..."hoor dan zet ik het bij maar al op een lopen.
Let me put it this way: ik had het nummer:Ïk wou dat ik jou was" van Veldhuis& Kemper kunnen schrijven.
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:13 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Als je goed leest kun je zien dat het woordje vroeger in die post staat.
Zeus! Een goedemiddag, welkom in het zoenparadijsquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:06 schreef RealZeus het volgende:
@MNR: Ik was idd laat op. Nachtdienst, jeweets.
kanquote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef JoeyT het volgende:
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.
Als je dus nooit door de vrouwen als optie wordt aangezien, zal je het ook niet worden. Dus zorg ervoor dat je een optie wordt>Ga naar de sportschool.
zoenparadijs? dat belooft wat...ik zou er haast nieuwsgierig van worden...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:18 schreef MNR het volgende:
Een goedemiddag, welkom in het zoenparadijs![]()
Ik zal t weer even op mn charmate manier zeggen: Als je in de spiegel kijkt en je ziet een dikzak, dan moet je wel heel erg je best doen om in jezelf te geloven. Als je dat geicht verliest en strakker in je vel komt te zitten dan ben je ten eerste aantrekkelijker voor het andere geslacht. Maar omdat je ook aantrekkelijker wordt in je eigen ogen zal je dat weer uitstrallen. Win-win situatie dus...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Omdat het nogal 'plat' en op uiterlijk gericht lijkt, denk ik.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:26 schreef JoeyT het volgende:
Ik snap echt echt echt niet dat mensen dit nog steeds niet willen inzien.
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
nee niet just for fun
ik vind ze alle 5 leuk
maar 3 iets meer dan leuk
die andere 2 niet echt leuk genoeg voor meteen een relatie zeg maar
Daar ga je weer.quote:
Komt hij weer aan met zijn sportschool. Ik zou haast denken dat jij vertegenwoordiger bent van de Sportscholenfederatie.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:17 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik bedoel meer aan jezelf. Alles draait om eerste indruk. Als je een meisje ziet dan weet je vanaf moment 1 redelijk zeker of ze een optie is.
Als je dus nooit door de vrouwen als optie wordt aangezien, zal je het ook niet worden. Dus zorg ervoor dat je een optie wordt>Ga naar de sportschool.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |