Dat mag, maar dat is niet zoquote:Op dinsdag 31 juli 2007 22:35 schreef Minkeltje het volgende:
Dus even terugkomend op jouw reacties op gemaakte commentaren, mag ik hier uit opmaken dat jij een playster bent ?
Lol, voor mij bevestig je hier wat ik eerder zeiquote:Op woensdag 1 augustus 2007 00:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
nee niet just for fun
ik vind ze alle 5 leuk
maar 3 iets meer dan leuk
die andere 2 niet echt leuk genoeg voor meteen een relatie zeg maar
Hahaha!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Lips het volgende:
Het is zwaar deze ochtend![]()
Werd ik vanmorgen wakker in mijn onopgemaakte bed, loop ik de kamer in staan daar 3 lege flessen rose en een fles massage-olie![]()
Mijn visite heeft om half 3 gesmst dat het gezellig was, dus ik denk dat ik iets na 2 uur in bed lag...
*neemt nog een bak koffie*
waarom overkomt je dat niet meer?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:26 schreef Garisson72 het volgende:
ik durf best de eerste stap te zetten, maar alléén als er een aan zekerheid grenzende waarschijnlijkheid is dat betreffende actie het beoogde resultaat gaat opleveren. 't Gevaar is dan weer dat je uit allerlei signalen van haar valse hoop kunt gaan putten. Clouded vision en zo. Dus dat je dan denkt dat het een sure deal is, en dan het alombekende en evenzohard gevreesde "je bent een hele leuke vent, maarrr...".![]()
Dat overkomt me tegenwoordig evenwel gelukkig niet meer.
Ik heb er beelden bij...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:50 schreef Lips het volgende:
Het is zwaar deze ochtend![]()
Werd ik vanmorgen wakker in mijn onopgemaakte bed, loop ik de kamer in staan daar 3 lege flessen rose en een fles massage-olie![]()
Ik zie een player eigenlijk meer als iemand die kijkt hoe ver hij/zij kan gaan. En zo lang er nix echt misgaat, gaat de player steeds verder. Intussen weet de player heel goed dat dit niet heel chique is, maar dat wordt dan met wat kop-in-zand-opmerkingen weggehoond ("ach ze doen er toch zelf aan mee..."quote:En ik zie een player als iemand die mensen aan het lijntje houdt (en er dan het liefste een paar tegelijk heeft).
Dus nee, ik ben geen player, maar ik vind het wel leuk om te spelen
Ik geloof best dat ik met meerdere vrouwen in contact kan zijn die ieder op hun eigen manier bij me zouden passen. Maar ik zou ze nooit alledrie tegelijk als relatiemateriaal kunnen zien. Dat zou er altijd één van de drie zijn, lijkt me.quote:Ik geloof zeker dat je meer dan 1 iemand leuk kan vinden, maar om nou 3 mannen leuk genoeg te vinden voor een relatie... Is het wel echt zo dat je ze zo leuk vindt, of wacht je af welke echt voor jou zal gaan, om je daar vervolgens in te storten?
eigenlijk simpelweg omdat ik niet meer doe aan het overromantiseren van De Liefde en alles wat daarbij hoort - bijvoorbeeld de vage signalen die je krijgt, die je natuurlijk jouw kant op gaat praten. Door jarenlange schade en schande wijsgeworden leg ik mezelf op het te zien voor wat het is: een vaag signaal.quote:
Je zou overigens kunnen denken dat het me niet overkomt omdat ik geen initiatief meer ontplooi, maar da's ook weer niet waar. Mijn laatste versierpogingen slaagden steeds, omdat ik wachtte tot ik zekerheid had. Voorzover dat kan, natuurlijk.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:43 schreef MNR het volgende:
"Nou, dan voor jou geen passionele, intense seks"![]()
(Je moet jezelf gewoon de leukste persoon op Aarde vinden!)
ja klopt. Ik ben echter blij dat ik tegenwoordig die 'hoogspanning' wat kan beteugelen.quote:Ik heb er niet zo'n moeite (meer) mee de eerste stap te zetten...maar het scheelt ook wat je 'beoogde resultaat' is, natuurlijk...of je voor een leuk gesprek gaat, of met de hooggespannen verwachting dat dit wellicht de liefde van je leven is...
zelfs mannen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 10:58 schreef MNR het volgende:
En zo zie je maar weer, dat zelfs mannen een inhoudelijk gesprek met elkaar onderling kunnen voeren![]()
*werpt knuppel*quote:
het is ook altijd wat met die kippetjesquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:17 schreef MNR het volgende:
*werpt knuppel*
Kijk, die had ik in het hoenderhok neergelegd
quote:
quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is ook altijd wat met die kippetjes![]()
haha ja jij leek me er al zoeen...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:18 schreef Abbadon het volgende:
haha...'t is maar goed dat je die opmerking hebt toegevoegd, Garisson, want anders had ik je inderdaad met relatieve zekerheid om de oren geslagen
Preach it, brothah!quote:Maar goed...je hebt wel gelijk...vroeger, toen ik nog een kleine Abbadon was, had ik de neiging te overromantiseren...en hoe zwaarder je het voor jezelf maakt, hoe onmogelijker je het jezelf maakt om niet teleurgsteld te raken...tegenwoordig maakt het me minder uit, en slagen versierpogingen meestal wel...
het succes van een versierpoging lijkt haast omgekeerd evenredig aan het resultaat dat je ervan verwacht
Hehe..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:19 schreef Abbadon het volgende:
het is ook altijd wat met die kippetjes![]()
dank u...dank u...quote:
guilty as chargedquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:22 schreef Garisson72 het volgende:
haha ja jij leek me er al zoeen...![]()
RZ is een geval apart....een wandelende self-fulfilling prophecy....hijzelf is z'n ergste vijandquote:Preach it, brothah!![]()
Maak je wel even wat notities, RealZeus?
Haha thx..quote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:23 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou meid, dan hoor ik graag de ontwikkelingen, want dat lijkt me een lastige keuze worden zo
Overigens vind ik dat P.F. hier soms een beetje onterecht een kleine vuurlinie over zich heen krijgt. Bedoel, als haar vriendinnen allemaal zoveel zoenen (40 in een paar maanden tijd) vind ik het niet meer dan logisch dan dat dat voor haar normaal is (je kijkt immers naar je omgeving).
[..]
Als ie maar geen oorlog verklaart aan z'n ergste vijandquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:33 schreef Abbadon het volgende:
RZ is een geval apart....een wandelende self-fulfilling prophecy....hijzelf is z'n ergste vijand![]()
ik geloof dat hij daarmee al in oorlog isquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Lips het volgende:
Als ie maar geen oorlog verklaart aan z'n ergste vijand
haha...nee hoor...het kan veel erger, en een slet ben je zeker nietquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Haha thx..
Okee... 5 in 5 maanden
en over 12 maanden 7
misschien zelfs wel over 18 maanden 8
ben ik nu nog zo een sletalleen zoenen he.. geen seks... vond ze allemaal leuk...
nee als je ze leuk vond ben je geen slet.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ben ik nu nog zo een sletalleen zoenen he.. geen seks... vond ze allemaal leuk...
Just kiss and don't tellquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
Haha thx..
Okee... 5 in 5 maanden
en over 12 maanden 7
misschien zelfs wel over 18 maanden 8
ja nou.... dan zoen ik 1x met een jongen denk ik het wordt niks want ja we hebben na 3 maanden nog niet afgesproken....... zeg ik dat ik in zn stad uit ben en hij toevallig ookquote:Op woensdag 1 augustus 2007 11:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
haha...nee hoor...het kan veel erger, en een slet ben je zeker niet
hooguit wat overenthousiast![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |