Zijn we daar nou nog niet uitquote:
That makes 2!! 35 ok, maar 40quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:46 schreef clumsy_clown het volgende:
Mien god, 40 jongens in een paar maanden?
Ik ben wáy te ouderwets.
Ik denk dat ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.
Denk ik dan.
Nou ja, het is ook door te trekken naar het op iemand afstappen. Die stap wordt ook meestal door mannen gezet, dus ik denk dat vrouwen gedurende het hele proces onzekerder zijn en vasthouden aan dat rollenpatroon.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:57 schreef clumsy_clown het volgende:
[..]
Iedere vrouw, of ze nou 16 of 66 is, of ze nou zo labiel als een schaap is of met beide benen keihard op de grond staat, is onzeker als het gaat om prille relaties.
Denk ik dan.
Just a slutquote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:00 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
je bent toch geen player als je iemand leuk vind ?
ik heb vriendinnen die in een half jaar met 40 jongens zoenen die zijn toch ook geen players
toch![]()
Inderdaad, als iets het beetje zelfvertrouwen wat ik soms heb aan gort helpt is het wel verliefd zijn.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 16:53 schreef Frezer het volgende:
[..]
Wat overigens niet wil zeggen dat mannen niet onzeker worden van verliefdheden en wat dies meer zei.
Ga ik morgen testenquote:Op dinsdag 31 juli 2007 15:00 schreef dawg het volgende:
[..]
Ja, 95% van de vrouwen is onzeker, dus 5%.Echt, zeg eens tegen een vrouw dat ze een bad hairday heeft, en ze loopt zich uren op te fokken om er daarna even op terug te komen en te vragen of het echt zo erg is. Gisteren nog meegemaakt.
Ja, wel mee eens. Maar je bent nu al een hoofdstuk verder. Ik bedoelde het eerste contact zeg maar. Wat vrij vaak door de man gelegd wordt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 17:07 schreef thaleia het volgende:
Ik denk dat man en vrouw even onzeker zijn als ze iemand echt leuk vinden. Niet als het gewoon een kwestie is van "die ziet er op het eerste gezicht wel leuk uit", dan is de man die op de vrouw afstapt niet onzeker, want gut je kunt het altijd proberen en er zijn nog wel meer lekkere vrouwen in de zaal. En de vrouw is dan ook niet onzeker, want gut er zijn er al wel meer die het die avond hebben geprobeerd.
Het heeft m.i. niets met de rollen van zelf benaderen of benaderd worden te maken, maar met hoe graag je wilt dat het met deze persoon iets wordt.
Nouja, dat was dus mijn vraag. Hoe dat komt.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef thaleia het volgende:
Zijn daar de vrouwen onzekerder denk je? Ik zou juist eerder verwachten andersom. De man moet het werk doen en de vrouw kan achteroverleunend afwachtenTenzij ze hem al heel leuk vindt natuurlijk, dan krijg je wel van die taferelen van shit waarom belt/smst/mailt hij nou niet?
Dat laatste gaat wel wat erg ver niet?quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
ik ben er wel achter dat ik nog echt te onzeker ben om de eerste stap te zetten
het moet wel echt vanuit de man komen en dan moet ik nog kunnen geloven dat hij me echt leuk vind
Ik vat je. Had ik mazzel: C_c was mijn redster in de nood deze keerquote:Op maandag 30 juli 2007 19:32 schreef Lips het volgende:
Pff, damn zeg! Ik snap best dat we niet allemaal rekening met mij kunnen houden, maar dat het me iedere keer m'n avond kost om alleen maar bij te lezen
Ik vrees van wel als ik dat zo allemaal lees. Leuk verhaal, ben blij voor je!quote:Op dinsdag 31 juli 2007 10:41 schreef CSI_MIAMI het volgende:
** Betekend dit het einde van CSI_MIAMI in het singles topic![]()
![]()
**
Herkenbaarquote:Op dinsdag 31 juli 2007 11:55 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik weet eigenlijk niet of ik hem echt echt echt leuk vind.. maar ik kreeg eerst zo een kriebel in mn buik ook en dat heb ik dan weer niet bij iedereen
quote:Op dinsdag 31 juli 2007 14:48 schreef dawg het volgende:
Niet dat ik er wakker van lig, ik stap er zelf wel op af enzo. Maar is dat verlegenheid, trots, vasthouden aan een rollenpatroon? Of gewoon luiheid?![]()
![]()
Mmmm... ik houd me er nooit zo mee bezig eigenlijk (met dat soort vragen). Ik heb werkelijk geen idee. Ik heb zelf mannen veroverd en ik ben veroverd. Maar hoe, wat en waarom? Geen idee.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:11 schreef thaleia het volgende:
Zijn daar de vrouwen onzekerder denk je? Ik zou juist eerder verwachten andersom. De man moet het werk doen en de vrouw kan achteroverleunend afwachtenTenzij ze hem al heel leuk vindt natuurlijk, dan krijg je wel van die taferelen van shit waarom belt/smst/mailt hij nou niet?
ik ben ook moeilijkquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:25 schreef Godlike02 het volgende:
[..]
Dat laatste gaat wel wat erg ver niet?
Dan kan die het nooit goed doen.
Lijkt mij beter voor jezelf jaquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:53 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik ben ook moeilijk
maar probeer het te veranderen
Dat zeg ik ook niet.quote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet het
maar zo makkelijk is het niet als je onzeker bent
Het feit an sich dat je onzeker bent betekend absoluut niet dat een relatie krijgen onmogelijk is, hele volksstammen onzekeren lukt het ookquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:56 schreef Miss_S het volgende:
[..]
ik weet het
maar zo makkelijk is het niet als je onzeker bent
waarom? je bent allebei aan het fitnessen, dus je hebt in ieder geval al een gemeenschappelijke interesse...da's alvast een voorsprong op de kroeg, plus een onderwerp om over te praten...quote:Op dinsdag 31 juli 2007 21:38 schreef QCC het volgende:
Pfoe, iemand ervaring met de perikelen van het sportschool-versieren? Liepen wel enkele mogelijk interessante dames rond maarja, in een fitnessruimte contact maken is nog veel lastiger dan in een kroeg.
Ik ken het, de eerste stap is sowieso altijd moeilijk, en als je onzeker bent en verwachtingen hebt dan word het alleen nog maar moeilijkerquote:Op dinsdag 31 juli 2007 20:24 schreef Miss_S het volgende:
ik ben er wel achter dat ik nog echt te onzeker ben om de eerste stap te zetten
het moet wel echt vanuit de man komen en dan moet ik nog kunnen geloven dat hij me echt leuk vind
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |