Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)quote:Op woensdag 1 augustus 2007 15:21 schreef Abbadon het volgende:
[..]
kan
wat ik denk; Als je zelf gelooft dat je een optie bent, gedraag je je ernaar en word je ook zo gezien...als je het niet gelooft, kun je het vergeten...
Die indruk had ik alquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 ( ), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
achter in de rij aansluiten jij!quote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Tragisch, tragisch.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:35 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. Het enige wat mij een keer gelukt is is zoenen. (nou ja, zoenen , het moest er voor door gaan. Daarbij rookte zij ook nog dus ik had het idee dat ik een asbak stond uit te slikken.)
Verder ben ik alleen maar broertje, goede vriend of gewoon haar type niet.
Dus nee, ik ben bijna 31 (), ik acht de kans klein dat ik iemand tegenkom.
jij staat ook in de rij?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhoudenquote:
twee emmertjes water zelfs, als ik me niet vergisquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:00 schreef dawg het volgende:
Nee hoor. Ik ga haar slechts wakker maken met een emmer water al denkt ze dat ze me daarvan kan weerhouden, dus ik denk dat ik de rij daarna wel kan vergeten.
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:40 schreef RealZeus het volgende:
Om eerlijk te zijn: ik geloof er niet meer in. Ik ben te vaak op mijn bek gegaan om te geloven dat er iemand voor mij rondloopt. [..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ikquote:@MNR: Zoenparadijs???Show me how.
![]()
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwdquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
Okay, ik had een post klaar staan, toen drukte ik even op F5, schrok me rot van de complimenten.. van schrik per ongeluk verkeerde tabblad weggeklikt.. maarre.. thx. Het is leuk om te lezen![]()
[..]
Okay, als ik je een goeie tip geef, ben je dan bereid om die op te volgen?
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?quote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:54 schreef dawg het volgende:
MidNightRunmeisje is geliefd! En terecht.
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:31 schreef Heldopsokken het volgende:
Nu zijn er natuurlijk best wel wat meer mannen benieuwd![]()
Ik ben benieuwd of je verder komt dan de bekende cliches(niet dat de cliches er minder waar van worden).
Het is m'n auraquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:32 schreef OldJeller het volgende:
Hoe komt dat, waar staat de link naar de foto's?
Ok, ik ben benieuwd. Ik sta ook cynisch tegenover dat soort boeken. Wat je denk ik in ieder geval goed moet beseffen is dat het opbouwen van zelfvertrouwen een erg langzaam proces is(eigen ervaring). Dat maakt het ook zo moeilijk om de effecten van dat soort boeken te beoordelen.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
het placebo-effectquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:40 schreef Heldopsokken het volgende:
Als een persoon begint aan het lezen van dat soort boeken is hij sowieso gemotiveerd. Dat maakt de kans groter dat hij zelfvertrouwen creeert. Het zou echter soms best kunnen werken.
Ja want zo gaat dat...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 16:11 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
Ik zou me trouwens wel ongemakkelijk voelen.......
Nou.... daar zitten we dan............ leuk huis heb je trouwens.......ja dank je........
.....nou zullen we dan maar beginnen? trek jij je kleren maar vast uit dan haal ik even de condooms..
Ik raad t iedereen aan ja, maar mag ook een andere sport zijn hoor. Als je jezelf maar verzorgt en zuinig bent op je lichaamquote:Op woensdag 1 augustus 2007 17:32 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Komt hij weer aan met zijn sportschool. Ik zou haast denken dat jij vertegenwoordiger bent van de Sportscholenfederatie.
Dan doe je wat anders. En juist sportscholen zijn ideaal als je weinig tijd heb en onregelmatig werkt. In de tijd dat e hier hebt lopen lummelen had je je training al 6 keer afgewerktquote:Dat heb ik wel eens gedaan ,maar het is niet mijn ding. Ik heb er , doordat ik onregelmatig werk niet de tijd voor en ook er de zin niet in.
quote:Bovendien kan ik niet teveel afvallen want mijn borstkas staat best ver vooruit en dan krijg je ook zo'n raar figuur.
Of het MNR-effect in dit gevalquote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:44 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het placebo-effectmaar goed, het gaat erom dát het werkt, niet hoe het werkt...
Je lippen daarentegenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:00 schreef Lips het volgende:
Mijn tong heeft het helemaal niet druk!!
Tsja, ik weet het niet. Ik geloof er nooit zo in. En om dingen in de praktijk te doen (onbekende mensen aanspreken enz) ben ik te schijterig.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:33 schreef MNR het volgende:
[..]
Haha! Nee, het heeft niets met daten, flirten of zo te maken. Eerder met zelfbeeld, zelfvertrouwen. Heb de titel van een boek voor hem. Een soort van werkboek. Als je het leest en ook daadwerkelijk toepast, dan werkt het. Ookal staan sommige er cynisch tegenover, ik denk "baat het niet, dan schaadt het niet".
Verdorie, ben ik een keer direct , is het weer niet goed.quote:Op woensdag 1 augustus 2007 18:24 schreef MNR het volgende:
[..]
Nou, dit is wel een foute manier om t te laten zien. Maar misschien heb je ook iets aan hieraan. Staat vaak best interessant leesvoer, vind ik
Ik vrees ervoorquote:Op woensdag 1 augustus 2007 19:07 schreef RealZeus het volgende:
en dit topic niet in 1 avond vol lullen.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |