Hehehe.. wat heerlijk zwart-witquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectdaar zijn al zoveel boeken over geschreven en films over gemaakt...
I was just teasing the fantasy, in generalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef oddman het volgende:
Er zijn ook niet-getrouwde mannen die goed massages kunnen geven, hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
Lijkt me helemaal niets mis mee. Werkt voor iedereen anders, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
vrouwen in uniformquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
Kan je dat verklaren??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
ik ben en blijf een man...ik kan niet altijd genuanceerd zijnquote:
Handig. Zo werkt het bij mij niet; zou ik misschien een keer wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:06 schreef thaleia het volgende:
Ik durf altijd alleen zoiets te zeggen (niet alleen op seksgebied) als ik de indruk heb dat de betreffende persoon het ook kan hebben. Zo niet, dan ontstaan er lastige situaties. Maar met die mensen zou ik ook niet in bed belanden, dus mijn lastige situaties komen meer voor op het werk enzo, en niet in bed
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Alloquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
You just messed up my head....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
allo!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
Half 9quote:
Logisch ook. Uitstraling is alles. Of ja, veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
vandaag de stad in geweest
en merk wel als je positiever over jezelf denkt dat je meteen meer aansprak van jongens hebt
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Aloha. Ik wil nog op stap, wie gaat er mee?
Vriend van me zit in de stad, maar kan hem niet bereiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
not mehet is bijna kinderbedtijd
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:16 schreef Abbadon het volgende:
maar een vrijgezel die gaat pas slapen...
etc...
hmm... dan heb ik nog een koelkast te gaan... laat ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |