er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Dat heeft niets met verliefdheid of liefde te maken, eerder een gebrek daaraan. Draai de zaak maar eens om. Bovendien maak je mij niet wijs dat die meid geen enkel moment gedacht heeft van "okay, hier klopt iets niet".
Ik snap wel waar je naartoe wilt hoor, maar ik vind het geen excuus, als je 16 bent, ben je volwassen genoeg.
Goed zo MNRquote:Verder wil ik nog even toevoegen dat het jammer is dat sommige mannen getrouwd zijn
![]()
En als tweede toevoeging dat sommige mannen heel kinderachtig hun machtspositie gebruiken als ze jaloers zijn. But I don't give a shit
(ik ga niet in op de escapades van een bezette man, tja en als ie dan een beetje pissed wordt, is dat zijn probleem)
Ieder gesprek beginnen met een vergelijking met of een anekdote over zijn vriendin maar ondertussen wel lifts aanbieden, vragen wat ik van hem vind, behoorlijk wat tijd met mij alleen opzoeken, dingen in vertrouwen vertellen waarvan ik achteraf denk 'nee, dat had een integer iemand niet gedaan'. Nee, MNR is veel meer waard, kan ie nog masseur *katzwijm* zijn, ideale vakanties plannen waarbij je helemaal wegdroomt, inhoud hebben voor een gesprek en lekker afgetraind zijn, ik blijf met mijn beide beentjes op de vloer![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
ik heb een idee voor jou, ga rondlopen in de buurt en spreek een leuke meid aan. Het kan helpen tenzij je lelijk bent (heb ik dus last van daarom kies ik een milf of ga ik savonds op pad, immers zatte meiden in een café zijn makkelijke prooien)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
Schade en schande he? Mijn polis dekte niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef thaleia het volgende:
Goeie instelling MNRTwee walletjes-eters krijgen al veel te vaak en veel te gemakkelijk hun zin, mooi als er ook eens een keer iemand NIET automatisch in katzwijm voor ze op de grond ligt
![]()
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Abbadon het volgende:
er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...
Alleen jammer van die massage die ik ga mislopenquote:Goed zo MNRje bent inderdaad meer waard dan het object te zijn van zo'n lust-/macht-spelletje...
Tja, ik weet niet of het zo werkt...zeker niet met een puber...het zou mooi zijn als iedereen goed en gezond en gelukkig zou opgroeien als er maar voldoende liefde in gegoten werdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef MNR het volgende:
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectquote:Alleen jammer van die massage die ik ga mislopen
En dat meen ik wel oprecht!![]()
Da's een heel mooie! Die ga ik gebruiken de eerstvolgende keer dat ik weer zo'n verhaal hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespect![]()
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
Tuurlijk meld ik dat! Maar daar wordt het vaak niet veel beter opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
dan mag je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt,
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"quote:of weet niet hoe het te verwoorden,
dus laten ze zichzelf liever kwetsen?quote:of is bang de ander te kwetsen...
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt, of weet niet hoe het te verwoorden, of is bang de ander te kwetsen...
Vraag jij dat ongeacht of je een idee hebt wat ze er van vindt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"
Het is denk ik niet een kwestie van zich liever laten kwetsen, maar een stuk onzekerheid. Ik denk vaak in combinatie met het niet weten hoe te verwoorden.quote:dus laten ze zichzelf liever kwetsen?![]()
sorry, maar daarmee vergooi je je recht om te klagen vind ik... gewoon eerlijk zijn!![]()
maar dat zou jij ook wel zijn, schat ik zo in.
Ik heb 't ook moeten leren! Ik durfde vroeger echt niks aan te geven hoor! En praten over sex dat durfde ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Abbadon het volgende:
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...![]()
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
voor een groot deel moet je elkaar gewoon aanvoelen, lijkt me...en daar dus ook open voor staan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
Ik heb een mental imagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Abbadon het volgende:
als de andere partij continu instructies aan het geven is
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbijquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |