er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:43 schreef MNR het volgende:
Dat heeft niets met verliefdheid of liefde te maken, eerder een gebrek daaraan. Draai de zaak maar eens om. Bovendien maak je mij niet wijs dat die meid geen enkel moment gedacht heeft van "okay, hier klopt iets niet".
Ik snap wel waar je naartoe wilt hoor, maar ik vind het geen excuus, als je 16 bent, ben je volwassen genoeg.
Goed zo MNRquote:Verder wil ik nog even toevoegen dat het jammer is dat sommige mannen getrouwd zijn
![]()
En als tweede toevoeging dat sommige mannen heel kinderachtig hun machtspositie gebruiken als ze jaloers zijn. But I don't give a shit
(ik ga niet in op de escapades van een bezette man, tja en als ie dan een beetje pissed wordt, is dat zijn probleem)
Ieder gesprek beginnen met een vergelijking met of een anekdote over zijn vriendin maar ondertussen wel lifts aanbieden, vragen wat ik van hem vind, behoorlijk wat tijd met mij alleen opzoeken, dingen in vertrouwen vertellen waarvan ik achteraf denk 'nee, dat had een integer iemand niet gedaan'. Nee, MNR is veel meer waard, kan ie nog masseur *katzwijm* zijn, ideale vakanties plannen waarbij je helemaal wegdroomt, inhoud hebben voor een gesprek en lekker afgetraind zijn, ik blijf met mijn beide beentjes op de vloer![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
ik heb een idee voor jou, ga rondlopen in de buurt en spreek een leuke meid aan. Het kan helpen tenzij je lelijk bent (heb ik dus last van daarom kies ik een milf of ga ik savonds op pad, immers zatte meiden in een café zijn makkelijke prooien)quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:48 schreef MrManiak het volgende:
Meisje van 17 - 19 jaar hier die in de buurt van Dronten woont?
Schade en schande he? Mijn polis dekte niet meerquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 13:59 schreef thaleia het volgende:
Goeie instelling MNRTwee walletjes-eters krijgen al veel te vaak en veel te gemakkelijk hun zin, mooi als er ook eens een keer iemand NIET automatisch in katzwijm voor ze op de grond ligt
![]()
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 14:34 schreef Abbadon het volgende:
er stond ook zeer bewust dat ze dacht dat ze verliefd was...ofwel; zichzelf voor de gek hield...natuurlijk is het dom, maar zeker niet elk meisje van 16 is volwassen genoeg, lijkt me...
Alleen jammer van die massage die ik ga mislopenquote:Goed zo MNRje bent inderdaad meer waard dan het object te zijn van zo'n lust-/macht-spelletje...
Tja, ik weet niet of het zo werkt...zeker niet met een puber...het zou mooi zijn als iedereen goed en gezond en gelukkig zou opgroeien als er maar voldoende liefde in gegoten werdquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:13 schreef MNR het volgende:
Je hebt ook gelijk. Ik vind het alleen zo jammer dat dit moet gebeuren. Ben dan al vrij snel geneigd om te denken dat als die ouders dat meisje meer aandacht, warmte en affectie hadden gegeven, ze dit misschien nooit had gedaan. Als je het bij de deur hebt, ga je het ook niet zo snel opzoeken (misschien een hele verkeerde context hoor, maar ergens blijf ik het idee houden dat ze het zo miste dat ze er zo op inging. En dat vind ik jammer).
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectquote:Alleen jammer van die massage die ik ga mislopen
En dat meen ik wel oprecht!![]()
Da's een heel mooie! Die ga ik gebruiken de eerstvolgende keer dat ik weer zo'n verhaal hoorquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespect![]()
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
Tuurlijk meld ik dat! Maar daar wordt het vaak niet veel beter opquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
ik neem aan dat je dat wel ff meldt?
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
dan mag je ook niet klagen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt,
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"quote:of weet niet hoe het te verwoorden,
dus laten ze zichzelf liever kwetsen?quote:of is bang de ander te kwetsen...
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:25 schreef Lips het volgende:
Maar niet iedereen durft te zeggen wat ie prettig vindt, of weet niet hoe het te verwoorden, of is bang de ander te kwetsen...
Vraag jij dat ongeacht of je een idee hebt wat ze er van vindt?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:34 schreef Garisson72 het volgende:
taak van de vrager is om de juiste vragen te stellen (ja/nee-vragen dus... "is dit lekker? lager? hoger? harder? zachter?"
Het is denk ik niet een kwestie van zich liever laten kwetsen, maar een stuk onzekerheid. Ik denk vaak in combinatie met het niet weten hoe te verwoorden.quote:dus laten ze zichzelf liever kwetsen?![]()
sorry, maar daarmee vergooi je je recht om te klagen vind ik... gewoon eerlijk zijn!![]()
maar dat zou jij ook wel zijn, schat ik zo in.
Ik heb 't ook moeten leren! Ik durfde vroeger echt niks aan te geven hoor! En praten over sex dat durfde ik al helemaal nietquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:35 schreef Abbadon het volgende:
op de één of andere manier kom jij niet helemaal over als iemand die daar een probleem mee heeft...![]()
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:49 schreef Lips het volgende:
En toch zijn er over het algemeen niet zo veel mannen die echt goede massage's kunnen geven is mijn ervaring! Of ze knijpen je huid kapot, of ze zijn een beetje lafjes aan het aaien
voor een groot deel moet je elkaar gewoon aanvoelen, lijkt me...en daar dus ook open voor staan...quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
Ik heb een mental imagequote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:09 schreef Abbadon het volgende:
als de andere partij continu instructies aan het geven is
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbijquote:
waarschijnlijk hetzelfde dat ik ook hebquote:
Hehehe.. wat heerlijk zwart-witquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:22 schreef Abbadon het volgende:
ach ja, de altijd lastige keuze tussen massages en zelfrespectdaar zijn al zoveel boeken over geschreven en films over gemaakt...
I was just teasing the fantasy, in generalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:45 schreef oddman het volgende:
Er zijn ook niet-getrouwde mannen die goed massages kunnen geven, hoor.
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 15:57 schreef Garisson72 het volgende:
net zoals je over sex moet praten in het begin v.d relatie omdat dat nooit op iemands voorhoofd staat...
Lijkt me helemaal niets mis mee. Werkt voor iedereen anders, toch?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 16:59 schreef thaleia het volgende:
Ik vind het nooit zo leuk als een man steeds vraagt "vind je dit lekker?", "vind je dit fijn?" etcKomt zo twijfelend/onzeker over....alsof je er per definitie van uitgaat dat je vanalles niet goed doet. Ik heb liever een man die vol zelfvertrouwen z'n ding doet en denkt: "als het niet bevalt hoor ik het wel"
vrouwen in uniformquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
[..]
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
Kan je dat verklaren??quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
ik ben en blijf een man...ik kan niet altijd genuanceerd zijnquote:
Handig. Zo werkt het bij mij niet; zou ik misschien een keer wat aan moeten doen.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:06 schreef thaleia het volgende:
Ik durf altijd alleen zoiets te zeggen (niet alleen op seksgebied) als ik de indruk heb dat de betreffende persoon het ook kan hebben. Zo niet, dan ontstaan er lastige situaties. Maar met die mensen zou ik ook niet in bed belanden, dus mijn lastige situaties komen meer voor op het werk enzo, en niet in bed
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Alloquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:14 schreef Lips het volgende:
Krijg jij ook van die stewardessenideeën erbij
You just messed up my head....quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:19 schreef thaleia het volgende:
[..]
Nee, meer een soort Helga en Herr Flick uit Allo Allo![]()
allo!quote:
quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 17:01 schreef Q. het volgende:
[..]
Mannenhanden zijn gemaakt om bierflessen vast te houden en dartpijltjes te gooien, niet voor onzin als massages.
Half 9quote:
Logisch ook. Uitstraling is alles. Of ja, veel.quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 19:00 schreef Miss_S het volgende:
vandaag de stad in geweest
en merk wel als je positiever over jezelf denkt dat je meteen meer aansprak van jongens hebt
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:03 schreef dawg het volgende:
Aloha. Ik wil nog op stap, wie gaat er mee?
Vriend van me zit in de stad, maar kan hem niet bereiken.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:06 schreef Abbadon het volgende:
[..]
![]()
not mehet is bijna kinderbedtijd
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:16 schreef Abbadon het volgende:
maar een vrijgezel die gaat pas slapen...
etc...
hmm... dan heb ik nog een koelkast te gaan... laat ik dat maar niet doen.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:30 schreef dawg het volgende:
[..]
Als de deuren van de kroeg dicht gaan. Of als het bier op is.
Welkom! Hehehe, praatgroepje klopt soms wel een btje maar het is vooral gezellig hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef r00d het volgende:
Ik moet vaker fok!ken, dit topic namelijk nog nooit tegengekomen. En ik voel me er nu al thuis![]()
Go Singles! Hoewel ik het nu al een beetje op een praatgroepje vind lijken voor mensen met problemen... ach... misschien hoor ik daar ook wel tussenhallo dus
en misschien al slaap lekker, anders proost.
...en dat wist hij ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef QueenR het volgende:
(oh en nee, deze bareigenaar was NIET een vakantieliefde maar geheel platonish)
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat wist hij ook?![]()
maar geweldig dat je zo genoten hebt!...en welkom terug
![]()
nog wel een vakantieliefde opgedaan, of dat niet?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef QueenR het volgende:
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeld![]()
Heb het verdacht rustig gehouden, maar heb nog wel wat vlindertjes ja
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een afwijzing vooraf
ik zou haast een beetje medelijden krijgen
![]()
gelijk heb je...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef QueenR het volgende:
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaMaar goed ik had wel zin in gezelschap omdat ik helemaal alleen was maar had echt geen zin in een affaire met een 20 jaar oudere kerel die er ook gewoon oud uit zag
![]()
ben dan liever meteen eerlijk zodat hij zich iig ook geen illusies gaat zitten maken toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Abbadon het volgende:
misschien was hij wel helemaal niet uit op een affaire, maar wilde hij gewoon een vrouw alleen bijstaan vanuit de goedheid van zijn oude, wijze hart...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en turkse yoghurt met walnoten en honing![]()
lusten wel, maar graag eten niet.vissticks en appelmoes, joh wat kinderachtig zo kom je toch nooit verder in je relatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gebakken aardappeltjes, vissticks, majo, appelmoeswie lust dat niet
![]()
??!
zo cynisch....jammer is datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:41 schreef QueenR het volgende:
en ja abba, sure, hehehe dat beweerde hij idd maar ik ben nog niet zo heel erg goed gelovig![]()
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo cynisch....jammer is dat![]()
![]()
voorspelbaar dat hij dat beweerde trouwens20 jaar ouder, maar niet veel wijzer, zo te merken
![]()
voor sommige mannen zal dat ongetwijfeld gelden...anderen halen die achterstand wel weer inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef QueenR het volgende:
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer worden![]()
Later gaf ie het overigens wel toe dat hij erg veel interesse in me had, maar ik was onverwurvbaar (of god weet hoe je dat spelt) Heeft ie me toch maar voorgesteld aan degene die ik wel leuk vond![]()
ps, zalm en biefstuk![]()
![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vissticks is ook eten!
en jaaaa ik kan koken en jaaa ook zogenaamd culinaire hoogstandjes en jaaaaa ik eet ook heel veel niet nederlandse dingen en jaaaa vissticks zijn ook lekker![]()
Juistquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:26 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
vissticks is ook eten!
en jaaaa ik kan koken en jaaa ook zogenaamd culinaire hoogstandjes en jaaaaa ik eet ook heel veel niet nederlandse dingen en jaaaa vissticks zijn ook lekker![]()
ja daar heb je gelijk in (het compliment en het eten) het god gedeelte, hmmm Hij weet het gewoon OOK, zei niet alleenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:30 schreef Abbadon het volgende:
[..]
voor sommige mannen zal dat ongetwijfeld gelden...anderen halen die achterstand wel weer in![]()
ach, het is altijd een compliment als iemand interesse heeft...
ps. de spelling is onvermurwbaar, dus noem me maar god![]()
pps. als er niemand is om je te verwennen, moet je het zelf doenIk hou van lekker eten...(en niet van vissticks)
natuurlijk heb ik gelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:37 schreef QueenR het volgende:
ja daar heb je gelijk in (het compliment en het eten) het god gedeelte, hmmm Hij weet het gewoon OOK, zei niet alleen(stom woord ook trouwens)
het is op de een of andere manier ook 'specialer' als je als jongen voor een meisje kookt...kennelijkquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:34 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
ik zou eigenlijk nooit voor een jongen gaan kokenwe gaan maar uit eten of zo
doeiii
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:57 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en ga nou niet het woord de schuld geven![]()
quote:wat betreft het god-gedeelte; ik verwacht ook niet dat je meteen overtuigd bent![]()
vrouwen...quote:
quote:![]()
![]()
eet smakkelijkquote:mijn simpel gekokkerel is inmiddels ook bijna klaardus gaan we maar ff hapje eten
![]()
*kijkt of er nog kliekjes in de keuken zwerven*quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:38 schreef dawg het volgende:
Lips gaat een keer voor mij koken.Ze weet het alleen nog niet.
Deze single krijgt vanavond het huis terras vol. want stiekem wordt hij 31, maar dat weet bijna niemand en daarna zal er wel weer gestapt worden.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Ik heb vanmiddag 'gehuisvrouwd' en ga vanavond op stap. Wat ik morgenmiddag ga doen zal ook wel afhangen van hoe laat het vanavond (lees : vannacht) wordt
Morgenavond komen een vriendinnetje en haar vriend eten!
klinkt gezelligquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Ik heb vanmiddag 'gehuisvrouwd' en ga vanavond op stap. Wat ik morgenmiddag ga doen zal ook wel afhangen van hoe laat het vanavond (lees : vannacht) wordt
Morgenavond komen een vriendinnetje en haar vriend eten!
gefeliciteerd dan realzeus!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:45 schreef RealZeus het volgende:
[..]
Deze single krijgt vanavond het huis terras vol. want stiekem wordt hij 31, maar dat weet bijna niemand en daarna zal er wel weer gestapt worden.
En ik heb besloten dat ik morgen met mezelf op stap ga. Ik ga naar het strand bij Petten, lekker braden. En dan even wat eten en misschien bij een stranbdtenetje wat drinken en als de zon onder is weer naar huis. En ja, dat is leuker met een schattig vriendinnetje, maar bij gebrek aan vriendinnetje.
Ik wil namelijk zeker één keer het strand gezien en de zee gehoord en geroken hebben.![]()
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:48 schreef Lips het volgende:
Gefeliciteerd RealZeus
En QueenR, welkom terug van je vakantie!!! Lijkt me juist wel lekker om naar het zwembad te gaan! Ik heb wel een uitnodiging om morgen naar het E3 te gaan maar ik verveel me na 10 min. op het zand liggen al
hmmm ja ik zou me een soort onderdanig sloofje voelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:59 schreef Abbadon het volgende:
[..]
het is op de een of andere manier ook 'specialer' als je als jongen voor een meisje kookt...kennelijk![]()
ik vind het wel leuk om voor anderen te koken...voor mezelf hou ik net als jij van makkelijk(maar geen vissticks dus...
)
da's maar net hoe je het ziet...je geeft iemand het zeldzame genoegen om samen met jou te eten, op jouw voorwaarden en in jouw huis....je bent niet het sloofje, maar de baasquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:12 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
hmmm ja ik zou me een soort onderdanig sloofje voelen
volgens mij ben je aan vakantie toequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef QueenR het volgende:
[..]
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |