Welkom! Hehehe, praatgroepje klopt soms wel een btje maar het is vooral gezellig hier.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 01:25 schreef r00d het volgende:
Ik moet vaker fok!ken, dit topic namelijk nog nooit tegengekomen. En ik voel me er nu al thuis![]()
Go Singles! Hoewel ik het nu al een beetje op een praatgroepje vind lijken voor mensen met problemen... ach... misschien hoor ik daar ook wel tussenhallo dus
en misschien al slaap lekker, anders proost.
...en dat wist hij ook?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:23 schreef QueenR het volgende:
(oh en nee, deze bareigenaar was NIET een vakantieliefde maar geheel platonish)
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeldquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:29 schreef Abbadon het volgende:
[..]
...en dat wist hij ook?![]()
maar geweldig dat je zo genoten hebt!...en welkom terug
![]()
nog wel een vakantieliefde opgedaan, of dat niet?![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 11:48 schreef QueenR het volgende:
yep dat wist ie. dat was hem al bij voorhand vermeld![]()
Heb het verdacht rustig gehouden, maar heb nog wel wat vlindertjes ja
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 12:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
een afwijzing vooraf
ik zou haast een beetje medelijden krijgen
![]()
gelijk heb je...quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 14:35 schreef QueenR het volgende:
ja daar stond ie toch ook wel van te kijken jaMaar goed ik had wel zin in gezelschap omdat ik helemaal alleen was maar had echt geen zin in een affaire met een 20 jaar oudere kerel die er ook gewoon oud uit zag
![]()
ben dan liever meteen eerlijk zodat hij zich iig ook geen illusies gaat zitten maken toch?
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 15:58 schreef Abbadon het volgende:
misschien was hij wel helemaal niet uit op een affaire, maar wilde hij gewoon een vrouw alleen bijstaan vanuit de goedheid van zijn oude, wijze hart...
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 16:08 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
en turkse yoghurt met walnoten en honing![]()
lusten wel, maar graag eten niet.vissticks en appelmoes, joh wat kinderachtig zo kom je toch nooit verder in je relatiequote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:25 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
gebakken aardappeltjes, vissticks, majo, appelmoeswie lust dat niet
![]()
??!
zo cynisch....jammer is datquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:41 schreef QueenR het volgende:
en ja abba, sure, hehehe dat beweerde hij idd maar ik ben nog niet zo heel erg goed gelovig![]()
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer wordenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 17:45 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo cynisch....jammer is dat![]()
![]()
voorspelbaar dat hij dat beweerde trouwens20 jaar ouder, maar niet veel wijzer, zo te merken
![]()
voor sommige mannen zal dat ongetwijfeld gelden...anderen halen die achterstand wel weer inquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 18:23 schreef QueenR het volgende:
hehehe neuh, ik gok dat die 3 jaar achterstand die mannen hebben met de jaren steeds meer worden![]()
Later gaf ie het overigens wel toe dat hij erg veel interesse in me had, maar ik was onverwurvbaar (of god weet hoe je dat spelt) Heeft ie me toch maar voorgesteld aan degene die ik wel leuk vond![]()
ps, zalm en biefstuk![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |