abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_52120229
Ook nog vrijgezel, nu ongeveer een jaartje.

En de meid waar ik gek op ben durf ik niet te vertellen dat ik haar leuk vind en degene waarmee ik niks wil pak ik zo

Maarja het is relaxed vrijgezel
"Threats don't work on me ... I've already been to hell."
pi_52120299
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef thaleia het volgende:
Dit wekt nieuwsgierigheid. Details s'il vous plait
Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!
Vorige week ben ik met mijn meiden uit geweest en op die plek was een groep mannen die een vrijgezellenfeest hadden omda teen van hen ging trouwen. Een van die jongens vond mij ERG leuk.. en ik vond hem ook wel okay
MAar goed verder er niks achter gezocht.. Gewoon leuke avond gehad met die jongen en dat was het wel. Had niet verwacht dat dat meer uit zou komen.

Maar goed die gast die ging trouwen had als opdracht om een vriendenboekje vol te krijgen met allemaal vrouwen. Dus ik schrijf me daar oz'n heel verhaal in met telefoonnummer enzo en ik denk het zal allemaal wel.
Lig ik zaterdagnacht om 5 uur in mijn bed.. piep piep smsje.. van die ene jongen waar ik dus zo'n gezellige avond mee heb gehad. En hij liet merken dat hij het niet erg zou vinden om me vaker te zien.

Nou goed wij afgesproken afgelopen dinsdag..
....en donderdag...

....en gisteravond....

Tis een echte gentleman. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen
Kan er niet teveel over zeggen want God weet leest ie dit ook

Komt allemaal goed
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:16:20 #253
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52122657
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:

[..]

Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!
Vorige week ben ik met mijn meiden uit geweest en op die plek was een groep mannen die een vrijgezellenfeest hadden omda teen van hen ging trouwen. Een van die jongens vond mij ERG leuk.. en ik vond hem ook wel okay
MAar goed verder er niks achter gezocht.. Gewoon leuke avond gehad met die jongen en dat was het wel. Had niet verwacht dat dat meer uit zou komen.

Maar goed die gast die ging trouwen had als opdracht om een vriendenboekje vol te krijgen met allemaal vrouwen. Dus ik schrijf me daar oz'n heel verhaal in met telefoonnummer enzo en ik denk het zal allemaal wel.
Lig ik zaterdagnacht om 5 uur in mijn bed.. piep piep smsje.. van die ene jongen waar ik dus zo'n gezellige avond mee heb gehad. En hij liet merken dat hij het niet erg zou vinden om me vaker te zien.

Nou goed wij afgesproken afgelopen dinsdag..
....en donderdag...

....en gisteravond....

Tis een echte gentleman. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen
Kan er niet teveel over zeggen want God weet leest ie dit ook

Komt allemaal goed
klinkt goed! dus jij zit lekker in die vlinderperiode nu

Vind het op mezelf zijn heerlijk maar dat mis ik dan af en toe wel hoor, die vlinders

Zwembad was lekker, genoten en gerelaxed.
Great spirits have always encountered violent opposition from mediocre minds.
Imagination is more important than knowledge.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:27:27 #254
113712 Freshthinking
Het kan áltijd decadenter
pi_52122877
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:16 schreef QueenR het volgende:

[..]

klinkt goed! dus jij zit lekker in die vlinderperiode nu

Vind het op mezelf zijn heerlijk maar dat mis ik dan af en toe wel hoor, die vlinders

Zwembad was lekker, genoten en gerelaxed.
Beetje bijgekleurd in het zwembad?
Let's go fucking Mental.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:53:02 #255
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52123449
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Beetje bijgekleurd in het zwembad?
kom net terug uit spanje.

Maar ja idd heb daar niet zo heel veel zon gezien en ben behoorlijk opgekleurd! ziet er toch meteen stukke beter met een kleurtje. Alleen is in spanje mijn haar zo licht geworden, dus het steekt wel beetje raar af zo.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:57:37 #256
113712 Freshthinking
pi_52123543
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef QueenR het volgende:

[..]

kom net terug uit spanje.

Maar ja idd heb daar niet zo heel veel zon gezien en ben behoorlijk opgekleurd! ziet er toch meteen stukke beter met een kleurtje. Alleen is in spanje mijn haar zo licht geworden, dus het steekt wel beetje raar af zo.
Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomen Wel apart van dat haar, maar ook dat went natuurlijk
Let's go fucking Mental.
  zondag 5 augustus 2007 @ 18:58:50 #257
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52123571
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomen Wel apart van dat haar, maar ook dat went natuurlijk
gok dat het vervellen eerder toeslaat
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:05:27 #258
113712 Freshthinking
pi_52123702
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef QueenR het volgende:

[..]

gok dat het vervellen eerder toeslaat
Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukken
Let's go fucking Mental.
  zondag 5 augustus 2007 @ 19:21:14 #259
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52124062
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef Freshthinking het volgende:

[..]

Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukken
gelukkig heb ik me nog niet zo verveeld
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:07:44 #260
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52126391
Waarom moet ik morgen nou werken
Het is lekker weer en het is hier kermis.... en Lips moet vroeg naar bed
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:11:50 #261
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52126505
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
arm lipje........ beter nu?
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:17:20 #262
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52126674
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
ik zal wel voor je compenseren door laat naar bed te gaan en morgen zo goed als niks te doen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:20:48 #263
81882 Lips
Een vrouwtje
pi_52126770
Nou QueenR en Abbadon, wat lief van jullie dat jullie me steunen
Ik schenk mezelf nog een wijntje in om op jullie te proosten!

OT: Still single offcourse, wel lekker weekend gehad! Gisteren naar de kermis geweest en samen met een vriendin die in scheiding ligt mannen zitten kijken
Miauw
Op dinsdag 21 juni 2011 21:42 schreef Jajong het volgende: I stand corrected; ik zou nooit vreemdgaan, behalve als mijn vriendin zo dom zou zijn als Lips.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:23:28 #264
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52126841
graag gedaan hoor...het sluit wel goed aan op m'n plannen
Give a man a fire and he'll be warm for a day. Set a man on fire and he'll be warm for the rest of his life.
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:31:07 #265
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52127030
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef Lips het volgende:
Nou QueenR en Abbadon, wat lief van jullie dat jullie me steunen
Ik schenk mezelf nog een wijntje in om op jullie te proosten!
goed plan lips!
quote:
OT: Still single offcourse, wel lekker weekend gehad!
en ook hier sluit ik me bij aan. was wel weer lekker. al wil ik eigenlijk wel erg graag terug naar spanje
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:52:25 #266
141482 Q.
JurassiQ
pi_52127690
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
For great justice!
  zondag 5 augustus 2007 @ 21:53:28 #267
101353 mrbox
Miep miep
pi_52127713
shit
Had ik met iemand naar de film kunnen gaan. Helaas ik dacht dat ze niet serieus was en ben ik er niet verder op in gegaan

Nou ja volgende keer beter
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
  zondag 5 augustus 2007 @ 22:08:46 #268
48870 Abbadon
Gevallen Engel
pi_52128160
zonde mrbox!...er komt vast wel een herkansing...

maar...ehmmm....waarom dacht je dat ze niet serieus was dan?
pi_52128363
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 14:14 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.
Hij had niet zo eerlijk moeten zijn.
Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.
pi_52129653
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
Ik had dat bij sommige stellen ook en die heb ik gewoon uit m'n vriendenkring geknikkerd

Ik heb het lang bij mezelf neergelegd en gedacht "dat gevoel zit in mij", maar na verloop van tijd kon ik toch niet meer ontkennen dat ik dat gevoel bij twee stellen ALTIJD kreeg, en bij alle andere NOOIT. Dat leek me een teken aan de wand. Met die laatste groep heb ik nu nog steeds de grootste lol, die andere twee stellen zitten op de bank en hebben sowieso niet zoveel vrienden meer.
pi_52129919
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:

[..]

Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.
Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.
Mannen die nooit een relatie aangaan.. niks mis mee, mits ze genieten en gebruik maken van de vrijheden.

Heer & meester.
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:06:42 #272
102976 QueenR
Cute but Psycho
pi_52130015
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef OldJeller het volgende:

[..]

Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.
Mannen die nooit een relatie aangaan.. niks mis mee, mits ze genieten en gebruik maken van de vrijheden.
[afbeelding]
Heer & meester.
prefereer brosnan
maar ja, ze hebben wel iets je bondjes
pi_52130054
Ja, natuurlijk speelde ik mee. Win-winsituatie. Het is goed voor mijn ego en het is goed voor mijn ego.
  zondag 5 augustus 2007 @ 23:10:05 #274
101353 mrbox
Miep miep
pi_52130121
quote:
Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Abbadon het volgende:
zonde mrbox!...er komt vast wel een herkansing...

maar...ehmmm....waarom dacht je dat ze niet serieus was dan?
Omdat we er over aan het geinen waren ... maar ja.
Herkansing komt er zeker
als het aan mij ligt
You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
pi_52130165
Gut, hij is geplayed. Je ego (laten) strelen is overigens inderdaad wel fijn van tijd tot tijd.. en je hebt vast geen diepgaand leed berokkend.

Nee nee, Queeny.. Sean Connery is toch echt dé James Bond.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')