Moet je dat doen als je geen single bent dan?quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 19:39 schreef Lips het volgende:
En wat doen de singles dit weekend ipv romatisch samen picknikken in het park met een flesje rose
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ookquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
[..]
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maarquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 20:04 schreef QueenR het volgende:
het zwembad is ook leuk ja, alleen het vanavond bankhangen in me uppie is wel erg hard afkicken van de laatste paar nachten dansen![]()
Ja dat moetquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:29 schreef Grrrrrrrr het volgende:
Moet je dat doen als je geen single bent dan?![]()
Ik wou eigenlijk vooral veel op het terras zitten en bier drinken met m'n maten ipv al die onzin.
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:40 schreef Abbadon het volgende:
[..]
zo snel mogelijk je scriptie afmaken dan maar...al is dat werken wel minder
Those were the days!quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijnquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Studententijd, vrijheid en een beetje studeren. Veel beter wordt het toch niet.
net gisteren thuisgekomen he, kan het niet maken om nu al oppas voor de kinderen te regelenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:11 schreef Lips het volgende:
[..]
En niemand om mee te gaan swingen?? Of blijf je thuis voor je kinderen? Succes dan vanaaf!
[..]
Ja dat moet![]()
quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:16 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik ben het al twee jaar aan het rekken, het moet toch echt eens voorbij zijn.
Ik heb het allebei gedaanquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
Successsssssquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:36 schreef CherryLips het volgende:
ik ben met m'n scriptie bezig. en bijna iedereen is met vakantie en m'n OV is niet geldig en ik moet werken
.
Ik ben toch maar voor het bier in de kroeg met m'n maten gegaan *burp*....quote:Op zaterdag 4 augustus 2007 21:37 schreef Terreros85 het volgende:
[..]
Rosé in het park met je lief of bier in de kroeg met je maten. Soms suckt bezet zijn ook![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 09:58 schreef Abbadon het volgende:
mijn enige gezelschap vannacht was een mug op m'n slaapkamer
dan slaap ik liever alleen!
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebultenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ik had vannacht opeens twee kids bij me in bed, die krijg je daar helaas niet mee wegAltijd heel lief dat knuffelen, maar veel slapen doe ik dan niet meer.
![]()
nu maar naar het strand
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:08 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Fek joh, die klotemuggen. Ik zit helemaal onder de muggebulten
Veel plezier op het strand, tussen al die andere 'verkoelingzoekers'
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoorquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:10 schreef Filay het volgende:
Ik meld me ook maar in het singlestopic... had nog uitzicht op iets, maar denk dat ik dat ook maar op geef...
Vandaar. Hoi.
waar ga je heen?quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:16 schreef jesselyn het volgende:
Nog 1 hierzo.. wil wel weer aan de vrouw, maar binnenkort ga ik een half jaar naar het buitenland.. dus nog maar even 4 weekjes wachten en daar maar wat opzoeken![]()
Precies, handdoekje in het gras onder de boom en af en toe lekker in het water om af te koelenquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:09 schreef QueenR het volgende:
[..]
nou ja niet strand strand, mij te ver rijden. Naar het zwembad hier in de buurtGoed genoeg! (en zwemt fijner ook nog)
![]()
de mug in kwestie bleek ook een hekel te hebben aan tijdschriften die met grote vaart op ze af komen...quote:Op zondag 5 augustus 2007 11:06 schreef QueenR het volgende:
![]()
![]()
![]()
![]()
waaiertje ofzo aanzettendie beesten haten tocht.
Ja, maar dat is moeilijkquote:Op zondag 5 augustus 2007 11:15 schreef QueenR het volgende:
[..]
heheheh komt zo kneusjes achtig over. Zijn we niet hoor![]()
Never give up! ok wel met diegene dan, maar niet algemeen
Mannen denken niet zoveel hoor.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
vast wel! want het is algemeen bekend dat vrouwen ontzettend opgewonden raken van mannen die met hen willen vreemdgaanquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:02 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
dan denkt ie vast door dat te zeggen dat ie meer boeiend wordt.
NOT
'Loop even mee naar het benzinestation'. Dus ik meegelopen, want ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft. Arm om me heen gekregen, kus op mijn wang, probeerde te stoeien, handkusje, 'Je hebt mooie kleine handjes', 'Je broer zegt dat je niet te stoppen bent, ben je echt zo wild?' Nee hoor, ik trek mijn eigen plan en trek me gewoon geen bal aan van anderen(ja dus, maar meestal onder invloed van alcohol en deze keer heb ik me ingehouden).quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:00 schreef Abbadon het volgende:
'alle registers opengetrokken'
wat moet ik me daarbij voorstellen? ging hij op z'n hoofd staan? heeft hij je een serenade gebracht? of was het het gebruikelijke halfdronken achter je aanstrompelen?
maar goed, als hij net een relatie begonnen is....wat een kneus
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:09 schreef Abbadon het volgende:
'loop even mee naar het benzinestation'
was alles in het leven maar zo simpel!
en tja, toen was het zelfbediening voor hemquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:11 schreef dawg het volgende:
[..]
Misschien dacht ie wel haar even te kunnen bijtanken, waarop Whoops dus zei dat ie naar de pomp kon lopen.
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergetenquote:Op zaterdag 4 augustus 2007 22:24 schreef Abbadon het volgende:
[..]
nee hoor
![]()
maar 2 jaar? dat je er uberhaupt nog toe komt om iets te doen...![]()
en dat noem jij een mannenwalhalla?quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:29 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig werd hij niet zo direct. Kwamen we terug, vroeg een vriend van hem zogenaamd voor de grap waarom het zo lang duurde. Dus ik zo 'als je wil weten of we geneukt hebben, we hebben niet eens gezoend. Dat wilde je toch weten, hoef je niet te doen alsof je een grapje maakt'. Hij zo:'Ja nou, hij kaapt altijd alle leuke meisjes voor mijn neus weg'.
![]()
. En toen probeerde hij indruk te maken door te zeggen hoe hoog zijn IQ wel niet is enzo.
![]()
haha...daar was ik al bang voor jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:32 schreef CherryLips het volgende:
[..]
ik heb echt geen idee waar m'n scriptie over gaat, ben de helft van de stof alweer vergeten.
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:34 schreef Abbadon het volgende:
[..]
en dat noem jij een mannenwalhalla?![]()
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:45 schreef Abbadon het volgende:
129...da's dan net niet hoog genoeg om dat soort domme opmerkingen niet te maken?
maar goed, als ze allebei ONTZETTEND lekker waren, dan heb ik uiteraard niks gezegd
da's een makkelijk inkoppertje jaquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:47 schreef Whoopsydaisy het volgende:
Hij was wel heel eerlijk, zei ook dat zijn sociale intelligentie minder was.Die heb ik natuurlijk ingekopt. Maar dat soort eerlijkheid kan ik wel waarderen eigenlijk. Je mag best benadrukken wat je leuk vindt aan jezelf, maar wees dan ook eerlijk over je minder mooie kanten.
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 13:06 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
'Loop even mee naar het benzinestation'. ik wilde wel weten of hij nou echt een vriendin had of niet. Dus gewoon op de man af gevraagd. Zegt hij dat hij er 2 heeft.
Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!quote:Op zondag 5 augustus 2007 12:18 schreef thaleia het volgende:
Dit wekt nieuwsgierigheid. Details s'il vous plait
quote:Op zondag 5 augustus 2007 16:09 schreef Twinkle20 het volgende:
[..]
Jaah kermis hier in Venray en dan is het een zatte bedoeling.. maar wel gezellig!!
Vorige week ben ik met mijn meiden uit geweest en op die plek was een groep mannen die een vrijgezellenfeest hadden omda teen van hen ging trouwen. Een van die jongens vond mij ERG leuk.. en ik vond hem ook wel okay
MAar goed verder er niks achter gezocht.. Gewoon leuke avond gehad met die jongen en dat was het wel. Had niet verwacht dat dat meer uit zou komen.
Maar goed die gast die ging trouwen had als opdracht om een vriendenboekje vol te krijgen met allemaal vrouwen. Dus ik schrijf me daar oz'n heel verhaal in met telefoonnummer enzo en ik denk het zal allemaal wel.
Lig ik zaterdagnacht om 5 uur in mijn bed.. piep piep smsje.. van die ene jongen waar ik dus zo'n gezellige avond mee heb gehad. En hij liet merken dat hij het niet erg zou vinden om me vaker te zien.
Nou goed wij afgesproken afgelopen dinsdag..
....en donderdag...
....en gisteravond....![]()
Tis een echte gentleman. We zien wel hoe het allemaal gaat lopen![]()
Kan er niet teveel over zeggen want God weet leest ie dit ook![]()
Komt allemaal goed![]()
Beetje bijgekleurd in het zwembad?quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:16 schreef QueenR het volgende:
[..]
![]()
klinkt goed! dus jij zit lekker in die vlinderperiode nu
![]()
![]()
Vind het op mezelf zijn heerlijk maar dat mis ik dan af en toe wel hoor, die vlinders![]()
Zwembad was lekker, genoten en gerelaxed.![]()
quote:Op zondag 5 augustus 2007 18:27 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Beetje bijgekleurd in het zwembad?
Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:53 schreef QueenR het volgende:
[..]
kom net terug uit spanje.
Maar ja iddheb daar niet zo heel veel zon gezien en ben behoorlijk opgekleurd!
ziet er toch meteen stukke beter met een kleurtje. Alleen is in spanje mijn haar zo licht geworden, dus het steekt wel beetje raar af zo.
![]()
gok dat het vervellen eerder toeslaatquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:57 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Dus je had vanuit Spanje al wel een kleurtje meegenomenWel apart van dat haar, maar ook dat went natuurlijk
Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukkenquote:Op zondag 5 augustus 2007 18:58 schreef QueenR het volgende:
[..]
gok dat het vervellen eerder toeslaat
gelukkig heb ik me nog niet zo verveeldquote:Op zondag 5 augustus 2007 19:05 schreef Freshthinking het volgende:
[..]
Mja, dat is altijd vervelend. Wel leuk als je je verveelt trouwens, die velletjes plukken
arm lipje........quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
Waarom moet ik morgen nou werken
Het is lekker weer en het is hier kermis.... en Lips moet vroeg naar bed
ik zal wel voor je compenseren door laat naar bed te gaan en morgen zo goed als niks te doenquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:07 schreef Lips het volgende:
Waarom moet ik morgen nou werken
Het is lekker weer en het is hier kermis.... en Lips moet vroeg naar bed
goed plan lips!quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:20 schreef Lips het volgende:
Nou QueenR en Abbadon, wat lief van jullie dat jullie me steunen
Ik schenk mezelf nog een wijntje in om op jullie te proosten!
en ook hier sluit ik me bij aan.quote:OT: Still single offcourse, wel lekker weekend gehad!
Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.quote:Op zondag 5 augustus 2007 14:14 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Ergens samen naar toe lopen was al een overbodige luxe, tenzij je al minimaal gezoend had of eventueel als alles erop leek te wijzen dat dat ging gebeuren.
Hij had niet zo eerlijk moeten zijn.
Ik had dat bij sommige stellen ook en die heb ik gewoon uit m'n vriendenkring geknikkerdquote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:14 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
Whehe, ik had al gehoord via via dat hij het type is dat doodsbenauwd is voor relaties (oftewel: nog nooit iemand leuk genoeg gevonden) dus ik had me wel voorgenomen om niet te gaan zoenen met hem voordat ik uberhaupt naar dat feestje ging. Bij dat soort types moet je volgens mij NOOIT beschikbaar zijn. Dat is gisteren goed gelukt, ik heb met jan en alleman gepraat en ook een minuut of 20 met hem. Maar voor de duidelijkheid, de sociaal minder begaafde jongen is niet degene waarmee ik naar het benzinestation liep.
prefereer brosnanquote:Op zondag 5 augustus 2007 23:03 schreef OldJeller het volgende:
[..]
Dat het gedoemd was te mislukken wist de arme man dus niet en jij speelde gewoon mee.
Mannen die nooit een relatie aangaan.. niks mis mee, mits ze genieten en gebruik maken van de vrijheden.
[afbeelding]
Heer & meester.
Omdat we er over aan het geinen waren ... maar ja.quote:Op zondag 5 augustus 2007 22:08 schreef Abbadon het volgende:
zonde mrbox!...er komt vast wel een herkansing...
maar...ehmmm....waarom dacht je dat ze niet serieus was dan?
quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:11 schreef OldJeller het volgende:
Gut, hij is geplayed. Je ego (laten) strelen is overigens inderdaad wel fijn van tijd tot tijd.. en je hebt vast geen diepgaand leed berokkend.
Nee nee, Queeny.. Sean Connery is toch echt dé James Bond.
strelen ja!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Strelen.
je grote voorbeeld?quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:18 schreef OldJeller het volgende:
Wat weet jij nou van James Bond, behalve welke acteurs de rol vervullen misschien; het plaatje dus?
Over het personage zelf is de strekking je klaarblijkelijk volledig ontgaan.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:29 schreef QueenR het volgende:
[..]
strelen ja!
![]()
Enneh, tje, heb de films gezien en wat boeken gelezen, is dat genoeg?![]()
Nee, maar velen zouden hier een voorbeeld aan kunnen nemen voor hoe het wel kan. Dat baasje weet wat hij met z'n kaarten moet doen.quote:
sinds wanneer is 129 hoogquote:Op zondag 5 augustus 2007 13:37 schreef Whoopsydaisy het volgende:
[..]
HEY! Ze zijn allebei wel ONTZETTEND lekker. Behalve dat hij een IQ van 129 heeft, heeft hij verder geen foute opmerkingen gemaakt. Maar ja, dat is niet genoeg. De overige mannen vielen ook bijna allemaal in de categorie 'jammie' trouwens.
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:39 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
[..]
sinds wanneer is 129 hoog
Nou ksst, dan ben je natuurlijk niet meer welkom in dit topic, dat kunnen we natuurlijk niet tolereren.quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
Denk dat ik me vanaf vanavond niet meer als vrijgezel moet zien :$
Goh, klinkt bekend.dat soort situaties probeer ik dan ook te vermijden. Je houdt geen vrienden meer over, maar alles beter dan je het vijfde wiel aan de wagen voelen.quote:Op zondag 5 augustus 2007 21:52 schreef Q. het volgende:
Gistermiddag en avond weer doorgebracht met twee stelletjes, ik voel me daar toch niet altijd even lekker tussen, er blijft een sfeer alsof ik ongewenst ben. Het is niet meer zo erg als een jaar of vijf geleden maar het is nog steeds wel aanwezig. Zo'n sfeer van 'singles zijn minderwaardig'.
succes twinkle!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
Goed.. zojuist die jongen anderhalf uur aan de lijn gehad waarover ik al eerder heb geschreven.
leuk dat het allemaal toch weer goed voor je dreigt te gaan komen, T20!quote:Op zondag 5 augustus 2007 23:48 schreef Twinkle20 het volgende:
whahaha..quote:Op maandag 6 augustus 2007 00:44 schreef OldJeller het volgende:
[..]
In vergelijking tot het gemiddelde van al haar partners uit het verleden?![]()
zou het?quote:Op maandag 6 augustus 2007 12:47 schreef CherryLips het volgende:
129 is toch best hoog hoor geloof ik. anders ben ik oliedom.
not quitequote:Op maandag 6 augustus 2007 12:35 schreef Principessa.Farfalla het volgende:
und.... volgens mij had je sowieso 120 nodig om havo te doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |